Wacht maar tot Max/LeClerc/Norris/Sainz etc om dezelfde plekken strijdenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In het weekend waar alles op alles wordt gezet..
5 jaar in F1 inmiddels, dit jaar mij eigenlijk nog het minst kunnen vermaken met Max. Torro Rosso dagen waren nog boeiender.
kan max vrij weinig aan doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
5 jaar in F1 inmiddels, dit jaar mij eigenlijk nog het minst kunnen vermaken met Max. Torro Rosso dagen waren nog boeiender.
Hier kan ik mij wel in vinden. Andere jaren maakte hij het nog leuk met zijn Mad Max acties maar hij rijd nu te goed en foutloos dus daar beleven we ook geen plezier aan. Is alleen jammer dat hij met die auto in niemandsland rijd, te langzaam voor het podium te snel voor de gevechten in het middenveld.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Om in de race weer iedereen op te houden omdat inhalen onmogelijk is en ze opeens stukken langzamer zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:24 schreef Mothzor het volgende:
Leclerc kan slecht liegen.
"Totaal niet verwacht dat we p1-2 zouden staan na de resultaten op vrijdag"
Haha lul toch niet, is al 5 races hetzelfde. Die gekke harvest mode gaat aan en ze zijn in enen onverslaanbaar.
Hond in de potquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe lang duurt de kwali nog? Net thuis
Uiteraard, die is zelf op z'n best nu wat het nog jammerlijker maakt.quote:
Vandaagquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:26 schreef shiznuts het volgende:
Ferrari quali.
Rocket power mode engaged.
Zal morgen wel weer faalstrategie worden.
Ferrari's inhalen is onbegonnen werk idd. Ookal zijn ze slomer in de bochten die kracht op de rechte stukken is inmensquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Om in de race weer iedereen op te houden omdat inhalen onmogelijk is en ze opeens stukken langzamer zijn.
Eens wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Uiteraard, die is zelf op z'n best nu wat het nog jammerlijker maakt.
Vooral minder leuk dat ie geen vuist naar voren kan maken in de races. Max in de aanval maakte F1 nog weer wat leuker. Anoniem op p5 rond cruisen niemand blij mee.
Er zou Japanse F4 zijn, maar die is volgens mij gecanceld vanwege de typhoon.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:20 schreef Airbus89 het volgende:
Is er op Suzuka nu ook nog een race? Japanse F2 ofzo
nog 10 minuten nabeschouwing + interview met maxquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:26 schreef vosss het volgende:
Is er nog een nabeschouwing of was dit de nabeschouwing?
Ergo kan ik nog een biertje los trekken?
Klopt om eventueel ruimte te creëeren om de F1 kwali op zondag ochtend te kunnen doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er zou Japanse F4 zijn, maar die is volgens mij gecanceld vanwege de typhoon.
Ah ja begrijpelijk wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
MORGENquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:26 schreef shiznuts het volgende:
Ferrari quali.
Rocket power mode engaged.
Zal morgen wel weer faalstrategie worden.
Ja, pesies. Moet je nagaan. Hun tactiek is dat ze zich verdoen in welke dag de race is. Zo slecht is dat momenteel bij Ferrari.quote:
Die typhoon was een F4quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, alles nieuw willen voor dit weekend en alles geven. En dan alsnog bijna 8 tiende tekort voor pole.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Max geen problemen in q3 wel q2. Dus auto is te langzaam, Max niet happy.
Dat is standaard en doen alle teams bij alle coureursquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom loopt die dame daar met de mobiel? Al zijn commentaar opnemen voor Marko?
Voor het geval de media woorden verdraait/edit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom loopt die dame daar met de mobiel? Al zijn commentaar opnemen voor Marko?
Dat is de persdame, dat zie je bij elk team.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef miss_dynastie het volgende:
vastleggen wat er gezegd wordt voor het geval men onzin praat of de coureur dingen zegt die niet mogenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef miss_dynastie het volgende:
En je krijgt sportmanship of showmanship puntenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor het geval de media woorden verdraait/edit.
Echt? Is me nog nooit zo opgevallen. Zal eens beter oplettenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is standaard en doen alle teams bij alle coureurs
Kijk nu maarquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Is me nog nooit zo opgevallen. Zal eens beter opletten
RB blaast al jaren te hoog van de toren en al jaren gaan ze op hun gezicht. Ik heb de laatste 2 weken alleen Max een realistisch verhaal horen vertellen, volgens Marko was de race maar een formaliteit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, alles nieuw willen voor dit weekend en alles geven. En dan alsnog bijna 8 tiende tekort voor pole.
Terecht wel. Men zou vol voor Suzuka gaan en alles open gooien.quote:
Ja dat zeker, het lijkt ook niet te willen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Terecht wel. Men zou vol voor Suzuka gaan en alles open gooien.
Kennelijk durft Honda dat niet aan.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:34 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
En je krijgt sportmanship of showmanship punten+ respect van het team of andere teams
Begin volgend jaar gaan we weer horen hoe ze om de titel mee gaan doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
RB blaast al jaren te hoog van de toren en al jaren gaan ze op hun gezicht. Ik heb de laatste 2 weken alleen Max een realistisch verhaal horen vertellen, volgens Marko was de race maar een formaliteit.
Horner is meestal ook wat realistischer dan Marko.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
RBMarko blaast al jaren te hoog van de toren en al jaren gaan ze op hun gezicht. Ik heb de laatste 2 weken alleen Max een realistisch verhaal horen vertellen, volgens Marko was de race maar een formaliteit.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Begin volgend jaar gaan we weer horen hoe ze om de titel mee gaan doen
Om in Australië weer een dikke sec achter fer en merc te zitten. RB is het Feyenoord van de f1, eeuwige 3e en incidenteel hebben ze eens een goede fase gehad en zijn ze kampioen geworden. Maar altijd 3e op gepaste afstand en flinke voorsprong op nummer 4.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Begin volgend jaar gaan we weer horen hoe ze om de titel mee gaan doen
Denk je dat ze bij Williams geregeld "weekends at bernies franks" naspelen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:39 schreef vosss het volgende:
Bij Williams speelt echt vanalles.
Frank draait zich om in zn graf
Max kan dat prima. Dit is een software issue en heeft niets met max te maken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:42 schreef HiDiHo het volgende:
Max kan nog steeds niet wegrijden....hopen dat het straks beter gaat
Ik weet het niet hoor...dat zal Max wel zeggen jaquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Max kan dat prima. Dit is een software issue en heeft niets met max te maken.
Vettel is toch vier keer achter elkaar wereldkampioen geweest? Is dat nog een ‘fase’ te noemen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Om in Australië weer een dikke sec achter fer en merc te zitten. RB is het Feyenoord van de f1, eeuwige 3e en incidenteel hebben ze eens een goede fase gehad en zijn ze kampioen geworden. Maar altijd 3e op gepaste afstand en flinke voorsprong op nummer 4.
Mja dat zit ook niet helemaal lekker, maar Gasly of Albon lijken er geen last van te hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Max kan dat prima. Dit is een software issue en heeft niets met max te maken.
Ik weet zelf wel iets van software...daar ligt het echt niet aan..die mannen weten echt wel wat ze programmerenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:47 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Mja dat zit ook niet helemaal lekker, maar Gasly of Albon lijken er geen last van te hebben.
Ja, omdat ze geen Mercedes of Ferrari motor hebben. Die twee zijn nog steeds de beste van het veld. De Honda en Renault komen er in al die vijf jaar niet in de buurt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Om in Australië weer een dikke sec achter fer en merc te zitten. RB is het Feyenoord van de f1, eeuwige 3e en incidenteel hebben ze eens een goede fase gehad en zijn ze kampioen geworden. Maar altijd 3e op gepaste afstand en flinke voorsprong op nummer 4.
lolquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Denk je dat ze bij Williams geregeld "weekends at bernies franks" naspelen?
Die auto in die periode was onaantastbaar ja, dat is ze 1x gelukt om 4 jaar lang de beste auto te maken. Als gevolg van een reglementenwijziging en daarmee is het ook ten einde gekomen. Zo heeft merc nu al haar titels behaald, ze hadden een voorsprong en konden deze uitbouwen. Zodra er weer wijzigingen zijn dan zal er weer een ander team een voorsprong hebben en titels pakken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vettel is toch vier keer achter elkaar wereldkampioen geweest? Is dat nog een ‘fase’ te noemen?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet zelf wel iets van software...daar ligt het echt niet aan..die mannen weten echt wel wat ze programmeren
twitter:thomasmaheronf1 twitterde op zondag 13-10-2019 om 05:09:53Full chassis change going on at Williams on Kubica's car. They say they have sufficient parts, and that time will be tight but are confident of making it. #F1 #JapaneseGP reageer retweet
twitter:tgruener twitterde op zondag 13-10-2019 om 05:09:23Magnussen destroyed the whole rear crash structure in the crash. His car also needs a new gearbox, which results in a 5-place grid penalty. But that doesn't make any difference, as the only car behind him (Kubica) has to start from pitlane anyway.#AMuS #F1 #JapaneseGP reageer retweet
twitter:tgruener twitterde op zondag 13-10-2019 om 05:06:06It will be very tight for Hulkenbergs Renault to be ready in time for race start. The leaking hydraulics line is inside the gearbox and difficult to reach. The suspension issue on Ricciardos car shouldn't be a big problem to fix in time.#AMuS #F1 #JapaneseGP reageer retweet
Moest je ook al grinniken om de naiviteit?quote:
Behoorlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 05:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
Moest je ook al grinniken om de naiviteit?
Die titels kwamen ook mede door de engine freeze. Sinds dat afgeschaft is zijn ze gewoon de klos.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die auto in die periode was onaantastbaar ja, dat is ze 1x gelukt om 4 jaar lang de beste auto te maken. Als gevolg van een reglementenwijziging en daarmee is het ook ten einde gekomen. Zo heeft merc nu al haar titels behaald, ze hadden een voorsprong en konden deze uitbouwen. Zodra er weer wijzigingen zijn dan zal er weer een ander team een voorsprong hebben en titels pakken.
ik zou zeggen de eerste 10 minuten en de laatste 10 minuten kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 06:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
F1 moet nog beginnen en de oogjes beginnen dicht te vallen, hopelijk geen saaie race anders ben ik zo in dromenland.
Ff springenquote:Op zondag 13 oktober 2019 06:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
F1 moet nog beginnen en de oogjes beginnen dicht te vallen, hopelijk geen saaie race anders ben ik zo in dromenland.
Nee hoor. RBR zat in een fase dat ze qua auto net aan konden pikken bij de topteams. Ze hadden op dat moment ook de beste coureur van het veld en die wist er maar liefst 4 titels uit te persen. Het idee dat RBR ook zonder Vettel kampioen zou kunnen worden is helemaal niet zo logisch.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die auto in die periode was onaantastbaar ja, dat is ze 1x gelukt om 4 jaar lang de beste auto te maken. Als gevolg van een reglementenwijziging en daarmee is het ook ten einde gekomen. Zo heeft merc nu al haar titels behaald, ze hadden een voorsprong en konden deze uitbouwen. Zodra er weer wijzigingen zijn dan zal er weer een ander team een voorsprong hebben en titels pakken.
Zet het op twitter.quote:Op zondag 13 oktober 2019 06:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Goedemorgen, snel ontbijt maken voor de kids.
Kids, bah nu heb ik jeuk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 06:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Goedemorgen, snel ontbijt maken voor de kids.
Dat ze er toch mee stoppen daarquote:Op zondag 13 oktober 2019 05:12 schreef sasquatsch het volgende:
twitter:thomasmaheronf1 twitterde op zondag 13-10-2019 om 05:09:53Full chassis change going on at Williams on Kubica's car. They say they have sufficient parts, and that time will be tight but are confident of making it. #F1 #JapaneseGP reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |