Ja, pesies. Moet je nagaan. Hun tactiek is dat ze zich verdoen in welke dag de race is. Zo slecht is dat momenteel bij Ferrari.quote:
Die typhoon was een F4quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er zou Japanse F4 zijn, maar die is volgens mij gecanceld vanwege de typhoon.
Kan ik me wel voorstellen, alles nieuw willen voor dit weekend en alles geven. En dan alsnog bijna 8 tiende tekort voor pole.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Max geen problemen in q3 wel q2. Dus auto is te langzaam, Max niet happy.
Dat is standaard en doen alle teams bij alle coureursquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom loopt die dame daar met de mobiel? Al zijn commentaar opnemen voor Marko?
Voor het geval de media woorden verdraait/edit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom loopt die dame daar met de mobiel? Al zijn commentaar opnemen voor Marko?
Dat is de persdame, dat zie je bij elk team.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef miss_dynastie het volgende:
vastleggen wat er gezegd wordt voor het geval men onzin praat of de coureur dingen zegt die niet mogenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef miss_dynastie het volgende:
En je krijgt sportmanship of showmanship puntenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor het geval de media woorden verdraait/edit.
Echt? Is me nog nooit zo opgevallen. Zal eens beter oplettenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is standaard en doen alle teams bij alle coureurs
Kijk nu maarquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Is me nog nooit zo opgevallen. Zal eens beter opletten
RB blaast al jaren te hoog van de toren en al jaren gaan ze op hun gezicht. Ik heb de laatste 2 weken alleen Max een realistisch verhaal horen vertellen, volgens Marko was de race maar een formaliteit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, alles nieuw willen voor dit weekend en alles geven. En dan alsnog bijna 8 tiende tekort voor pole.
Terecht wel. Men zou vol voor Suzuka gaan en alles open gooien.quote:
Ja dat zeker, het lijkt ook niet te willen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Terecht wel. Men zou vol voor Suzuka gaan en alles open gooien.
Kennelijk durft Honda dat niet aan.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:34 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
En je krijgt sportmanship of showmanship punten+ respect van het team of andere teams
Begin volgend jaar gaan we weer horen hoe ze om de titel mee gaan doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
RB blaast al jaren te hoog van de toren en al jaren gaan ze op hun gezicht. Ik heb de laatste 2 weken alleen Max een realistisch verhaal horen vertellen, volgens Marko was de race maar een formaliteit.
Horner is meestal ook wat realistischer dan Marko.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
RBMarko blaast al jaren te hoog van de toren en al jaren gaan ze op hun gezicht. Ik heb de laatste 2 weken alleen Max een realistisch verhaal horen vertellen, volgens Marko was de race maar een formaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |