Holymolyquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben serieus nog nooit in een burger king geweest
kut he, als je van 50 euro leefgeld het moet doen van je uitkering van de schuldsaneringquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Das iedere dag 1 menuquote:Op zondag 13 oktober 2019 01:19 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
kut he, als je van 50 euro leefgeld het moet doen van je uitkering van de schuldsanering
ech wel.quote:
Weet ik niets van.quote:Tweede whopper gratis
Zo hebben we allemaal vast een fastfoodketen waar we niet zijn geweestquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat staat hier?quote:Op zondag 13 oktober 2019 01:19 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
kut he, als je van 50 euro leefgeld het moet doen van je uitkering van de schuldsanering
Je gaat toch geen kipnuggets bij de burger king eten? Dat is alsof je een kapson in een vegan toko bestelt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:09 schreef roos94 het volgende:
BK in Goes is zwaar kut, ze hebben de kipnuggets veranderd. Vroeger waren ze heel anders. Beter. Je kan daar ook niet lekker fatsoenlijk zitten, van die krakkemikkige stoeltjes.. niet echt loungebanken of zo. Dan beter een paar stappen verder naar Mac waar je gewoon kunt chillen.
En dat drinken is echt niet te zuipen, kan wel refill zijn. Waterige Cola of Sprite met amper prikdaarom is het refill. Anders drinkt niemand het.
mac personeel en doorpakken?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Burgers zijn zeker wel beter als bij de Mac, het personeel is echter om te huilen. Waar mac personeel van doorpakken weet, is het bij de BK keer op keer een slome boel.
Ik dacht / 7quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
50/30=1.66 zijn die menu's zo goedkoop daar?
hier suggereer je dat er meer dan één zijn... en dat is niet het geval.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:59 schreef hoechst het volgende:
Sowieso de burger king's in Zeeland, oneindig veel refills!!!
Is werken bij de kfc niet wat voor je? Kan dat ook eindelijk eens open in goes.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:59 schreef hoechst het volgende:
En dan de ijskoffie van 3,95.
Goddelijk..
Sowieso de burger king's in Zeeland, oneindig veel refills!!!
Bedankt voor het beantwoorden van deze prangende vraag die menigeen sinds jaar en dag op de lippen brandt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duurt goddomme al bijna 2 maanden dat gezeik. Hij zou in augustus open gaanquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is werken bij de kfc niet wat voor je? Kan dat ook eindelijk eens open in goes.
Het zijn ook een stel teringhonden of nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Duurt goddomme al bijna 2 maanden dat gezeik. Hij zou in augustus open gaan
Zit er serieus aan te denken jaquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is werken bij de kfc niet wat voor je? Kan dat ook eindelijk eens open in goes.
Dit heb ik dus met KFC.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beste is: burgers bestellen bij de bk en bij de mac opeten..quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:09 schreef roos94 het volgende:
BK in Goes is zwaar kut, ze hebben de kipnuggets veranderd. Vroeger waren ze heel anders. Beter. Je kan daar ook niet lekker fatsoenlijk zitten, van die krakkemikkige stoeltjes.. niet echt loungebanken of zo. Dan beter een paar stappen verder naar Mac waar je gewoon kunt chillen.
En dat drinken is echt niet te zuipen, kan wel refill zijn. Waterige Cola of Sprite met amper prikdaarom is het refill. Anders drinkt niemand het.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:58 schreef Drizzt het volgende:
Big King XXLIs alweer veel te lang geleden dat ik dat naar binnen geschoven heb, moet toch altijd weer met nostalgie terugdenken aan station Breda
Jij weetquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die Burger King in het gangetje naar het busstation.
La place heeft een ijskoffie en die is nondeju goddelijk. Bij burger King (en de Mac) moet je geen koffie halen joh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:04 schreef sp3c het volgende:
ijskoffie
doe ff normaal met zijn allen joh
Ik kwam er niet vaak, alleen wanneer ik naar m'n maat in Breda ging (lekker met de Bredabus vanuit Hulst, lijn 19?), ofwel om daar het weekend te hangen, of wanneer we naar de 013 gingen voor een concert. Het eerste wat we deden wanneer we elkaar op het station zagen was een Big King XXL naar binnen schuivenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]daar heb ik een paar overtollige kilo’s aan te danken.
Die busquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:08 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ik kwam er niet vaak, alleen wanneer ik naar m'n maat in Breda ging (lekker met de Bredabus vanuit Hulst, lijn 19?), ofwel om daar het weekend te hangen, of wanneer we naar de 013 gingen voor een concert. Het eerste wat we deden wanneer we elkaar op het station zagen was een Big King XXL naar binnen schuiven
Denken dat ijskoffie koffie isquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
La place heeft een ijskoffie en die is nondeju goddelijk. Bij burger King (en de Mac) moet je geen koffie halen joh.
McDonalds is prima voor een zwart bakkie met niks, gezien ze bonen van Lavazza gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
La place heeft een ijskoffie en die is nondeju goddelijk. Bij burger King (en de Mac) moet je geen koffie halen joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |