Gvd wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[ [url=
[..]
Als zijnde ]afbeelding[/url] ]
Refresh je pagina ouwe dibbes!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Kan dat plaatje weg, heb een hekel aan mongolen, vind ze bot en lomp en vies, zonder dat ze er wat aan kunnen doen hoor maar vind het echt niks.
Heldquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Refresh je pagina ouwe dibbes!!!!!!!!
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Kan dat plaatje weg, heb een hekel aan mongolen, vind ze bot en lomp en vies, zonder dat ze er wat aan kunnen doen hoor maar vind het echt niks.
Ja lekkerquote:
Ik ga daar nog niet "eten" al krijg ik er duizend euro bij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Jij zet de boel ook helemaal op stelten als je bij Brownies&Downies een taartje eet?
Ik mag jou welquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Ze lopen ook altijd grappig
Ze maken het eten niet he, ze serveren alleenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga daar nog niet "eten" al krijg ik er duizend euro bij.
Onderweg kunnen ze ook nog kwijlen op mijn carpaccioquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze maken het eten niet he, ze serveren alleen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Ga een beetje 18 euro betalen voor een lullig bordje carpaccio waar een mongool over heeft liggen kwijlen, not
Kan daar niet tegen, heb laatst wel 20 euro per maand of zoiets betaald voor kinderen die met honger naar school moeten, dat dan wel weer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het menu er nog best lekker ui t zien eigenlijk, ben er nog nooit geweest
Dat hebben die Amerikanen goed geregeld tijdens schoolquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan daar niet tegen, heb laatst wel 20 euro per maand of zoiets betaald voor kinderen die met honger naar school moeten, dat dan wel weer.
We hebben een volksvertegenwoordiging die voor ons kan en gaat handelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Irriteer me sowieso aan mezelf, Turkije bombardeert de Koerden en ik weet er te weinig van hoor maar kan me zo voorstellen dat er aardig wat leed en dood is daar en ik maak me druk of ik morgen gebakken paling pak of zeetong gebakken in truffelsaus
Jawel, ik kan slecht tegen onrecht en ik ben groot genoeg om de wereld druk te maken, irritant man.quote:
Wat zou je willen doen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik kan slecht tegen onrecht en ik ben groot genoeg om de wereld druk te maken, irritant man.
Meh dat boeit me niet zoveel, gewoon beetje met elkaar neuken in plaats van elkaar dood maken zou al prima zijn.,quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen?
Koerdistan uitroepen?
Haha Jezusquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meh dat boeit me niet zoveel, gewoon beetje met elkaar neuken in plaats van elkaar dood maken zou al prima zijn.,
jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen?
Koerdistan uitroepen?
Ja dat zal ook een van de motivaties voor die besnorde mongool zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Best jammer allemaal inderdaad.
De steun voor die Erdo nam al iets af.
Maarja Assad mocht ook zijn ding doen..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zal ook een van de motivaties voor die besnorde mongool zijn.
En kut Trumpquote:
Ook een walgelijke vent jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maarja Assad mocht ook zijn ding doen..
En trump ook jaquote:
Trump is tegelijkertijd een mongool en toch heb ik respect voor zijn eerlijkheid. Niet ingaan op klimaatgekkies en een heldere financiële visie.quote:
Hij gaat ook niet in op de gematigde klimaatveranderaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump is tegelijkertijd een mongool en toch heb ik respect voor zijn eerlijkheid. Niet ingaan op klimaatgekkies en een heldere financiële visie.
Hij gaat zijn eigen weg inderdaad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet in op de gematigde klimaatveranderaar
Nou respect hoor
Hij is een impulsieve idioot.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij gaat zijn eigen weg inderdaad.
Klopt toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is een impulsieve idioot.
De reden voor het terugtrekken van zijn troepen was kennelijk dat de Koerden ook niet meegehokpen hebben in WOIIZegt alweer meer dan genoeg
Ja, relevant ook voor de huidige situatiequote:
Dit vond ik dan wel weer oprecht en eerlijk. Alle geopolitiek op een stokje, maar uiteindelijk zijn de beschermheren ook gewoon mensen...twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 10-10-2019 om 01:30:16The hardest thing I have to do as President... https://t.co/6bzwh78I00 reageer retweet
Dit las ik ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is een impulsieve idioot.
De reden voor het terugtrekken van zijn troepen was kennelijk dat de Koerden ook niet meegehokpen hebben in WOIIZegt alweer meer dan genoeg
Die dude rechtsquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Dit vond ik dan wel weer oprecht en eerlijk. Alle geopolitiek op een stokje, maar uiteindelijk zijn de beschermheren ook gewoon mensen...twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 10-10-2019 om 01:30:16The hardest thing I have to do as President... https://t.co/6bzwh78I00 reageer retweet
Vraag me af of hij ook naar de ouders gaat van slachtoffers van mass-shootings.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of hij ook naar de ouders gaat van slachtoffers van mass-shootings.
Waarom bestaat dat überhaupt...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)h-incident~a4bf96ec/
`Toen Sacoolas eenmaal in de gaten had dat ze vervolgd zou worden en wellicht jaren de bak in zou moeten, ontvluchtte ze het land met man en gezin. Ze maakte daarbij gebruik van haar diplomatieke immuniteit'
Iets heel andersEcht, ik zei het laatst nog hier. Fucking diplomaten. Wat een smerige bende. Daar moet echt harder tegen op worden getreden
Hij heeft ook wel eens gelijk naar hij heeft de empathie van een Jagdpanther of een niet doorgespoeld toilet op een treinstation, kan er niks mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of hij ook naar de ouders gaat van slachtoffers van mass-shootings.
Waarom diplomaten bestaan bedoel je? Voor internationale betrekkingen. Maar die worden echt veel te fluweel behandeldquote:
Complete onzin, hoop dat je dat door hebt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.gzeromedia.com/graphic-truth-china-since-tiananmen
Wow, armoede van 60 naar .7% in China binnen 25 jaar
Nee, de immuniteit, waarom die bestaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom diplomaten bestaan bedoel je? Voor internationale betrekkingen. Maar die worden echt veel te fluweel behandeld
Hoezo dat? Nu geen zin om na te kijken, maar als de bron de wereldbank is vertrouw ik die informatie welquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Complete onzin, hoop dat je dat door hebt?
Zodat ze hun werk goed kunnen uitvoeren, wat een bullshit reden isquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, de immuniteit, waarom die bestaat
Omdat de EU geen leger heeft. Verschillende lidstaten hebben een leger, maar de meeste zijn daarbij überhaupt verbonden in de NAVO dus noodzaak voor een EU blok was er nog niet echt. Denk dat dit jaar wel een breuk vormt daarin, waarbij Amerika en Turkije niet meer als betrouwbaar kunnen worden gezien en de EU lidstaten samen optrekkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom heeft de EU geen leger die de boel controleert in het M-O?
Dan weet ik nu al zeker dat ik een leven lang ga betalen voor jouw levensonderhoud maar goed dat boeit me ook geen kont.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Nu geen zin om na te kijken, maar als de bron de wereldbank is vertrouw ik die informatie wel
Een mooi geformuleerde ad hominem hoor, deze...quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan weet ik nu al zeker dat ik een leven lang ga betalen voor jouw levensonderhoud maar goed dat boeit me ook geen kont.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Zonder Europees leger ben je een onbeschermd slagveld tussen Amerika,Rusland en China
Gelukkig zijn heel veel mensen het met je eens.twitter:spectatorindex twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 16:30:00Support EU army.Netherlands: 74%Belgium: 74%France: 65%Hungary: 63%Poland: 61%Italy: 56%Germany: 55%Denmark: 52%Spain: 49%Greece: 48%Ireland: 46%Austria: 45%Portugal: 45%Finland: 42%Sweden: 40%UK: 39%(Eurobarometer) reageer retweet
Dat is zo, de sterke realisten betalen voor de zwakke dromers, 30.000 jaar geleden zou je een sappig stuk van de kont van een mammoet van me krijgen ook al was je het er principieel totaal niet mee eensquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een mooi geformuleerde ad hominem hoor, deze...
Het zegt alleen vrij weinig over je eerste statement, nl dat het complete onzin is, die stats. Die stats komen van de wereldbank en staat te boek als een betrouwbare bron voor stats. Je reactie daarop is een ad hominem, dat ik een zachte dromer zou zijn. Terwijl, stats zijn juist het vuur voor de sterke realist. Dus waar zit de complete onzin?quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zo, de sterke realisten betalen voor de zwakke dromers, 30.000 jaar geleden zou je een sappig stuk van de kont van een mammoet van me krijgen ook al was je het er principieel totaal niet mee eens
Kom maar op met een Europees referendum. Een bindende graagquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Gelukkig zijn heel veel mensen het met je eens.twitter:spectatorindex twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 16:30:00Support EU army.Netherlands: 74%Belgium: 74%France: 65%Hungary: 63%Poland: 61%Italy: 56%Germany: 55%Denmark: 52%Spain: 49%Greece: 48%Ireland: 46%Austria: 45%Portugal: 45%Finland: 42%Sweden: 40%UK: 39%(Eurobarometer) reageer retweet
Moet men wel op komen dagen bij het stemmen... Dat is volgens mij het probleem met referenda. Hoewel dit misschien de stemming is, is lang niet iedereen bereid om naar een stemhokje te gaan als het eenmaal zo ver is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom maar op met een Europees referendum. Een bindende graag
Je moet China niet ophemelen, een menselijk leven is daar evenveel waard als een insect, minder nog.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zegt alleen vrij weinig over je eerste statement, nl dat het complete onzin is, die stats. Die stats komen van de wereldbank en staat te boek als een betrouwbare bron voor stats. Je reactie daarop is een ad hominem, dat ik een zachte dromer zou zijn. Terwijl, stats zijn juist het vuur voor de sterke realist. Dus waar zit de complete onzin?
Hele lastige kwestie wel, het is erg makkelijk iemand beschuldigen en zo druk op iemand te plaatsen. Het is nu aan de VS deze vrouw haar immuniteit op te geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)h-incident~a4bf96ec/
`Toen Sacoolas eenmaal in de gaten had dat ze vervolgd zou worden en wellicht jaren de bak in zou moeten, ontvluchtte ze het land met man en gezin. Ze maakte daarbij gebruik van haar diplomatieke immuniteit'
Iets heel andersEcht, ik zei het laatst nog hier. Fucking diplomaten. Wat een smerige bende. Daar moet echt harder tegen op worden getreden
Mja, er moet wel moeite gedaan worden om het belang ervan te laten zienquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet men wel op komen dagen bij het stemmen... Dat is volgens mij het probleem met referenda. Hoewel dit misschien de stemming is, is lang niet iedereen bereid om naar een stemhokje te gaan als het eenmaal zo ver is.
Ik ben China niet aan het ophemelen. Welvaart zegt natuurlijk ook niets over welzijn, maar zo'n gegeven is natuurlijk wel interessant en knap.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet China niet ophemelen, een menselijk leven is daar evenveel waard als een insect, minder nog.
Die vrouw bekent toch al door het land te ontvluchten?quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hele lastige kwestie wel, het is erg makkelijk iemand beschuldigen en zo druk op iemand te plaatsen. Het is nu aan de VS deze vrouw haar immuniteit op te geven.
Zegt wat over de minachting jegens mensenrechten ja, is niet knap gekke naïeve deur.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben China niet aan het ophemelen. Welvaart zegt natuurlijk ook niets over welzijn, maar zo'n gegeven is natuurlijk wel interessant en knap.
Ja het gaat ook niet over de schuldvraag.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vrouw bekent toch al door het land te ontvluchten?
Maal 100quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
China eng eng eng. Daar zijn echt al Black Mirror-praktijken bezig
Wat is er lastig aan druk zetten dan? Zij moet toch ook onder druk worden gezet?quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het gaat ook niet over de schuldvraag.
Zo sterk ja? Ik zou denk ik veel beter in China kunnen floreren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turkije maal 100 ook al gaan ze helemaal berserk in het Midden Oosten.
Ik neig hier ook wel naar ja. Ik zou me als Chinees burger niet fijn voelen om ook maar over straat te lopen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turkije maal 100 ook al gaan ze helemaal berserk in het Midden Oosten.
Ik heb er drie jaar gewoond en dat was nog van 2003 tot 2006 en toen rook het land nog naar kamperfoelie, snap wat je wil zeggen hoor en op kleinburgerlijk niveau kun je er wel aarden maar als je een mening hebtquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo sterk ja? Ik zou denk ik veel beter in China kunnen floreren.
Dat bedoel ik, heb het idee dat ik met het soort mening dat ik heb je in Turkije eerder het veld ruimt dan in China...quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er drie jaar gewoond en dat was nog van 2003 tot 2006 en toen rook het land nog naar kamperfoelie, snap wat je wil zeggen hoor en op kleinburgerlijk niveau kun je er wel aarden maar als je een mening hebtMaarja over een paar jaar is Turkije ook zover.
Ligt er misschien ook wel beetje aan wat je vakgebied is he. En je netwerkquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb het idee dat ik met het soort mening dat ik heb je in Turkije eerder het veld ruimt dan in China...
Nopesquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb het idee dat ik met het soort mening dat ik heb je in Turkije eerder het veld ruimt dan in China...
ook dat ja, ik ben vrij kritisch naar macht maar kan ook heel goed positief omgaan met machtbekleders...quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook wel beetje aan wat je vakgebied is he. En je netwerk
Alles wel?quote:
Voelde me wat misselijk vanmiddag, maar gaat nu weer beterquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 oktober 2019 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voelde me wat misselijk vanmiddag, maar gaat nu weer beter
Ben wel gestopt met roken en autorijden, gezond en CO2 neutraal bezigquote:
Nice, goed bezig 👌🏻quote:Op zondag 13 oktober 2019 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben wel gestopt met roken en autorijden, gezond en CO2 neutraal bezig
Ben wel flink misselijk geweest door de medicijnen, maar die peuk wil ik niet meer.quote:
Fitboy Remqoquote:Op zondag 13 oktober 2019 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben wel flink misselijk geweest door de medicijnen, maar die peuk wil ik niet meer.
En heb zadelpijn van het fietsen, maar zo erg is het ook weer niet
Niet overdrijven, als het straks weer gaat vriezen en waarschijnlijk echt samenwoon, dan is een auto wel een uitkomstquote:
Je bent zelf ook een mongool. Niet zo praten over je mede-mongolen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Ga een beetje 18 euro betalen voor een lullig bordje carpaccio waar een mongool over heeft liggen kwijlen, not
Rustig Mario, de vaste users weten inmiddels wel dat UitStraling zijn leven bij elkaar gefantaseerd heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:26 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een mongool. Niet zo praten over je mede-mongolen.
Oke, ik ga proberen om me minder aan hem te ergeren. Dat zal niet meevallen, tho.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig Mario, de vaste users weten inmiddels wel dat UitStraling zijn leven bij elkaar gefantaseerd heeft.
Is ook niet gezond, door het aandacht te geven gaat hij juist door.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:33 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Oke, ik ga proberen om me minder aan hem te ergeren. Dat zal niet meevallen, tho.
Je moet, anders verwijderen we je uit het kliekje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:33 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Oke, ik ga proberen om me minder aan hem te ergeren. Dat zal niet meevallen, tho.
Hoiquote:
Amaquote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:39 schreef aloa het volgende:
De meeste posten hier in de avond en nacht volgens mij.
Nee, blijf er vooral lekker op schijtenquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:33 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Je hebt vast wel andere hobby'squote:
Picsquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
zeer fraaie jas gekocht, voel me camus (vóór het auto-ongeluk 🙈🙈😝)
Kan leuk zijnquote:
Allez he wat is uw kwestie met amaquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet 7 dagen in de week waardoor je nooit voor half 1 's middags wakker bent
Lekker lijkt me dat. Ook al is het maar voor één weekje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:
Niet 7 dagen in de week waardoor je nooit voor half 1 's middags wakker bent
Hij zit in de knoop met zichzelfquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Allez he wat is uw kwestie met ama
Ben jij Belgisch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook wel vakantie genoemdquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker lijkt me dat. Ook al is het maar voor één weekje.
Toen ik geen werk had keek ik de hele dag 24Kitchen. Had toen ook nog geen noemenswaardige hobby's, dus dan was het laat naar bed en laat opstaan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:20 schreef Fok-it het volgende:
Langer dan dat is dat niet chill geloof me
Oke dan vergeven we hem maar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij zit in de knoop met zichzelf
Nee.quote:
En toen je de hele dag 24kitchen keek dacht je niet: Koken is misschien wel een leuke hobby?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toen ik geen werk had keek ik de hele dag 24Kitchen. Had toen ook nog geen noemenswaardige hobby's, dus dan was het laat naar bed en laat opstaan.
Dus ik geloof je gelijk als je zegt dat het niet chill is, als die situatie langer duurt dan een week
Koken is sowieso een hobby van mij, maar als je weinig geld hebt ga je niet heel je keukenkastjes vol kopen zeg maar. Ik maakte wel eens iets lekkers voor de lunch of avondeten, maar ook niet elke dag.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:24 schreef Fok-it het volgende:
En toen je de hele dag 24kitchen keek dacht je niet: Koken is misschien wel een leuke hobby?
Ah ja geld is wel lastig met veel hobbies.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Koken is sowieso een hobby van mij, maar als je weinig geld hebt ga je niet heel je keukenkastjes vol kopen zeg maar. Ik maakte wel eens iets lekkers voor de lunch of avondeten, maar ook niet elke dag.
Wat maakte je dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Koken is sowieso een hobby van mij, maar als je weinig geld hebt ga je niet heel je keukenkastjes vol kopen zeg maar. Ik maakte wel eens iets lekkers voor de lunch of avondeten, maar ook niet elke dag.
Naar de hoeren gaan iddquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja geld is wel lastig met veel hobbies.
Zo ja als je dat een paar keer per dag doet, kost 50 euro per keer of zo?quote:
Minimum leeftijd wordt verhoogd naar 21quote:
Weet ik veel!quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo ja als je dat een paar keer per dag doet, kost 50 euro per keer of zo?
Om te werken of om te bezoeken?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minimum leeftijd wordt verhoogd naar 21
Gelijk de lol er vanaf
Werkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om te werken of om te bezoeken?
Oh ja dat weet jij helemaal niet natuurlijk.quote:
Ja een vrouw uitbuiten mag wel vanaf 21+quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minimum leeftijd wordt verhoogd naar 21
Gelijk de lol er vanaf
Ja.. Gelukkig heb ik nu wel geld (En hobby's)quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah ja geld is wel lastig met veel hobbies.
Pasta's, ovengerechten, speciale tosti's, lasagne, van allerlei uitprobereersels, taart, ander gebak etc.quote:
Of studentjes die hun collegegeld er gewoon mee betalen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja een vrouw uitbuiten mag wel vanaf 21+
![]()
![]()
Share.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.. Gelukkig heb ik nu wel geld (En hobby's)
[..]
Pasta's, ovengerechten, speciale tosti's, lasagne, van allerlei uitprobereersels, taart, ander gebak etc.
Wanbeleidquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of studentjes die hun collegegeld er gewoon mee betalen.
Je geld.quote:
Dat houd ik geheimquote:
Ik ben arm.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat houd ik geheim![]()
Nee, is niet heel erg veel, maar scheelt dat ik weer bij mijn ouders woon (al ben ik wel opzoek naar een eigen woning).
Met een baantje gaat het dan lekker snel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat houd ik geheim![]()
Nee, is niet heel erg veel, maar scheelt dat ik weer bij mijn ouders woon (al ben ik wel opzoek naar een eigen woning).
Ja, maar jij studeert nog toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben arm.![]()
Moet helemaal gaan werken.
Heb wel een serieuze baan hoor, geen bijbaantje oid. Kan niet in mijn eentje kopen, dus ben aan het kijken voor een huurhuisje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met een baantje gaat het dan lekker snel.
Maar huisje kopen zo.
Wel respect voor jouw kabelknoopbaanquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker lijkt me dat. Ook al is het maar voor één weekje.
Niks man, Ama is Lievquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gaan we weer.. je weet niet eens wat het inhoudt.quote:
Jeetje, humor is niet echt jouw ding of welquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaan we weer.. je weet niet eens wat het inhoudt.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaan we weer.. je weet niet eens wat het inhoudt.
nog een paar maanden ja.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar jij studeert nog toch?
[..]
Heb wel een serieuze baan hoor, geen bijbaantje oid. Kan niet in mijn eentje kopen, dus ben aan het kijken voor een huurhuisje.
Dit is geen humor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:55 schreef MCH het volgende:
Jeetje, humor is niet echt jouw ding of wel
Kan er niet tegen dat jij altijd denigrerend doet over mijn baan. Slaat nergens op.quote:
Ik doe dat juist niet, wel interessant dat je dit als meidje doetquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan er niet tegen dat jij altijd denigrerend doet over mijn baan. Slaat nergens op.
Fijne motoriek, daarom zijn 80% van mijn collega's vrouw.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
Ik doe dat juist niet, wel interessant dat je dit als meidje doet
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fijne motoriek, daarom zijn 80% van mijn collega's vrouw.
is was goedquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je moet toch ergens die mini van betalenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik twijfeldequote:
Ik werk aan de bekabeling voor de JSF.quote:
Zit jij er dan ook zo bij?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik twijfelde
[..]
Ik werk aan de bekabeling voor de JSF.
Zou niks voor mij zijn. Mijn fijne motoriek is zo goed als afwezigquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik twijfelde
[..]
Ik werk aan de bekabeling voor de JSF.
Nee, dit is de CCA volgens mij, dat is allemaal naar Fokker China gegaan. Waar ik mee werk zijn kleinere bomen, maar zeker zo ingewikkeld.quote:
Is bij mannen toch vaak, daarom vooral vrouwelijke collega's. De mannen zitten aan de powers, of bij de test.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Zou niks voor mij zijn. Mijn fijne motoriek is zo goed als afwezig
Niceeeequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:10 schreef Kopjechino het volgende:
Waar ik mee werk zijn kleinere bomen, maar zeker zo ingewikkeld.
Heb voorheen wel aan de grotere bomen gezeten.
Was minder uitdagend, veel hetzelfde.quote:
Echt een bazin jij... en nog Brabants ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was minder uitdagend, veel hetzelfde.
Wel west Brabant hequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt een bazin jij... en nog Brabants ook
Ben geen trotse Brabander hoorquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt een bazin jij... en nog Brabants ook
Weet je van elk draad de functie?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was minder uitdagend, veel hetzelfde.
Wat een veelzijdige topvrouwquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dit is de CCA volgens mij, dat is allemaal naar Fokker China gegaan. Waar ik mee werk zijn kleinere bomen, maar zeker zo ingewikkeld.
Heb voorheen wel aan de grotere bomen gezeten.
[..]
Is bij mannen toch vaak, daarom vooral vrouwelijke collega's. De mannen zitten aan de powers, of bij de test.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je van elk draad de functie?
Is deze EMC afgeschermd?
Is alles dubbel uitbedraad?
Kun je na je tiende “boom” met je ogen dicht deze in elkaar krijgen?
En heb je al inspiratie gevonden?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel bizar dat je dit in je Youtube-feed krijgt wanneer het zo van toepassing op je is
Hallow belangrijke vragen voordat ik haar een offer you can’t refuse ga aanbieden he.quote:
Airco assistent?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallow belangrijke vragen voordat ik haar een offer you can’t refuse ga aanbieden he.
Als je deze vraag stelt heb je duidelijk het filmpje niet gezienquote:
Nog niet idd. Weet alleen dat het do something principe gehanteerd wordt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je deze vraag stelt heb je duidelijk het filmpje niet gezien
Onzinquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahah day 1 geldt voor 95% van de fokkers.
Je moet inderdaad doen zonder dus op inspiratie te wachtenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Nog niet idd. Weet alleen dat het do something principe gehanteerd wordt.
You do junkfood more, watch more tv and internet, you dont have energy for sports etc.quote:
Ik lees niet wat mensen hier typenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
You do junkfood more, watch more tv and internet, you dont have energy for sports etc.
Dat hoor je hier de hele dag toch?
Ik had het nooit over op inspiratie wachten gehad. Dus nogmaals, heb je al inspiratie? Of ben je nog niet in beweging gekomen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet inderdaad doen zonder dus op inspiratie te wachten
Straksquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had het nooit over op inspiratie wachten gehad. Dus nogmaals, heb je al inspiratie? Of ben je nog niet in beweging gekomen?
Ben je serieus?quote:
Wat niet betekent dat je niet in beweging mag komen als je dat wilt. Of moet je elke dag een meter verder je bed uit kruipen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat om dat je het patroon weer krijgt.
Je moet doen wat je zelf wilt, maak er desnoods een einde aan. Das voor ieder een eigen keuze.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat je niet in beweging mag komen als je dat wilt. Of moet je elke dag een meter verder je bed uit kruipen?
Je maakt het allemaal wat erger dan dat het is. Met dat filmpje gaf ik gewoon aan dat ik een luie lamlul ben de afgelopen dagen, niet dat ik al maanden depressief in bed ligquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf wilt, maak er desnoods een einde aan. Das voor ieder een eigen keuze.
Maar het leukst is het wel om er een leuke uitdaging van te maken ja.
Op donderdagavond gewoon vreemdgaan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
Ik kom elke week op donderdag in een sleur, onder het mom van 'doe ik het in het weekend wel weer'.
Nee met chips op de bank. Heb dan geen puf meer voor vreemdgaan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op donderdagavond gewoon vreemdgaan.
Jammer, krijg je maar een dikke reet van.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee met chips op de bank. Heb dan geen puf meer voor vreemdgaan.
Dat kan niet als je die al hebtquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer, krijg je maar een dikke reet van.
Je krijgt een dikke reet als je meer inneemt dan verbruikt. Wat je eet maakt echt geen reet uitquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer, krijg je maar een dikke reet van.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt een dikke reet als je meer inneemt dan verbruikt. Wat je eet maakt echt geen reet uit
Goed zo, zeg het hemquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt een dikke reet als je meer inneemt dan verbruikt. Wat je eet maakt echt geen reet uit
Merkwaardig dat je deze simpele materie niet begrijpt kennelijkquote:
Vaak wordt dit ons niet verteld, maar omdat ik ambitie heb om inspectie te worden stel ik wel altijd vragen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je van elk draad de functie?
Is deze EMC afgeschermd?
Is alles dubbel uitbedraad?
Kun je na je tiende “boom” met je ogen dicht deze in elkaar krijgen?
Van mij mag je inspectie worden, lekker die andere wijven uitbekken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vaak wordt dit ons niet verteld, maar omdat ik ambitie heb om inspectie te worden stel ik wel altijd vragen.
Ik ken wel veel draadnummers uit mijn hoofd en weet welke bewerking aan welke draad hoort. Toch verandert er regelmatig wat, dus check ik altijd de FI voor ik aan een boom begin.
Begeleiden en corrigerenquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van mij mag je inspectie worden, lekker die andere wijven uitbekken.
Mijn teamleider zei dat ik wel een goede zou zijn voor inspectie. Er komen nieuwe sollicitatierondes aan, dus ga wel solliciterenquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Van mij mag je inspectie worden, lekker die andere wijven uitbekken.
Carrièrevrouwquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn teamleider zei dat ik wel een goede zou zijn voor inspectie. Er komen nieuwe sollicitatierondes aan, dus ga wel solliciteren
Inspectie begeleidt niet, behalve als je iemand moet trainen voor inspectie.quote:
Ga je ook doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Inspectie begeleidt niet, behalve als je iemand moet trainen voor inspectie.
Als ik minstens 2 jaar inspectie ben jaquote:
Voorlopig even niet. Kan nog even vooruit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in.
Oh ik dacht je werd een beetje sikkeneurig.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voorlopig even niet. Kan nog even vooruit.
Vind je?quote:
Zo ben ik altijd, ligt niet aan de hoeveelheid seks wat ik heb gehadquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ik dacht je werd een beetje sikkeneurig.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in.
Het leven van een 41-jarige incel gaat niet over rozenquote:
Hahaquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:31 schreef Fok-it het volgende:
Het leven van een 41-jarige incel gaat niet over rozen
Dop is gewoon getrouwd en heeft 2 kids geloof ikquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het leven van een 41-jarige incel gaat niet over rozen
Ook getrouwd kan je nog een incel zijn natuurlijk. Al match je dan niet echt meer aan de hedendaagse betekenisquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Dop is gewoon getrouwd en heeft 2 kids geloof ik
Ik heb ook mijn grenzen hoorquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook goed.
Zou jou niks uitmaken schat ik zo.
Puur hypothetisch natuurlijk.
Zodra ik een jaar ouder word, verleng ik het met één jaar jaquote:
Das gemeen, zo komen wij nooit tot coïtus.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zodra ik een jaar ouder word, verleng ik het met één jaar ja
Jammer joh.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Das gemeen, zo komen wij nooit tot coïtus.
Hou wel van 'm, maar dan meer op een platonische manier.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
Hou wel van 'm, maar dan meer op een platonische manier.
Wat zit het tegen!quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Schermen deden het niet, moest ik bij kassa bestellen
Zeer matig, maar nu studie echt weer begonnen is met colleges ed houd ik mezelf genoeg bezig om er ook geen tijd voor te hebben. Over 3 jaar wordt het waarschijnlijk weer een dingetjequote:Op zondag 13 oktober 2019 22:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zit het tegen!
Hoe gaat het met het neuken?
O dacht dat jij zo'n geile neef was.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer matig, maar nu studie echt weer begonnen is met colleges ed houd ik mezelf genoeg bezig om er ook geen tijd voor te hebben. Over 3 jaar wordt het waarschijnlijk weer een dingetje
Tjonge, houden van nog welquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer joh.
[..]
Hou wel van 'm, maar dan meer op een platonische manier.
This does not make any sense.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Protip: altijd voor meenemen gaan bij BK, krijg je meer friet
Hoe kwam je daarbij?quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat jij zo'n geile neef was.
Niet bewust, maar van de frietplek in de zak is een kortere afstand dan van frietplek naar kassa: grotere kans als je naar de kassa loopt dat er friet uitvaltquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
This does not make any sense.
Waarom zouden ze dat doen?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet bewust, maar van de frietplek in de zak is een kortere afstand dan van frietplek naar kassa: grotere kans als je naar de kassa loopt dat er friet uitvalt
Geen idee.quote:
Alle kleine beetjes helpenquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat zal geen grote impact hebben
Tevens: Als je dan bij de BK gaat eten, dan twister fries.
Zoekende naar liefde zeker, dat meer dan zoekende naar seksquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee.
Je leek iig zoekende naar de liefde.
Geef niet op!
quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Een fijn persoon waar je naast wakker kan worden, dat idee.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoekende naar liefde zeker, dat meer dan zoekende naar seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |