twitter:PascalKamperman twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 15:24:40Het veld in het Dinamo-stadion in Minsk ligt er niet heel goed bij. Oranje traint daarom vanmiddag op een trainingsveld naast het stadion...
#wruned #oranje #EuropeanQualifiers https://t.co/GbUGEK3hdU reageer retweet
Ben er wel blij mee want morgen weer extreem vroeg mijn bed uitquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:31 schreef KingRoland het volgende:
18:00 uur? welke debiel heeft deze tijdstip verzonnen
KRIKKED.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee want morgen weer extreem vroeg mijn bed uit
Cillessenquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:52 schreef fetX het volgende:
Zal Koeman weer met de Roon aan komen zetten?
Dan zal FOK! wel offline worden gehaald.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:50 schreef TLC het volgende:
Wat is er over 2 dagen en zulks ?? ik bedoel dat aftelding in de fok banner ?
Ongetwijfeld. En weer met Dumfries natuurlijk. En met Babel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:52 schreef fetX het volgende:
Zal Koeman weer met de Roon aan komen zetten?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal FOK! wel offline worden gehaald.
Maar maar … dit is ons levenquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt lachwekkend ja al die C-sporten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:01 schreef T3hTommay het volgende:
Boksen is geen sport.
Kutnotificaties van de nos.
Op naar Feyenoord Netwerk dan maarquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
7/6/1995: 1-0 (Gerasimets 25')quote:
Jezus man. Laat me even niet zo schrikken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens gewonnenquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:01 schreef T3hTommay het volgende:
Boksen is geen sport.
Daar word je gewoon van het podium getrokken terwijl je het goud komt ophalen, om daarna te horen dat het toch zilver wordtquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:01 schreef T3hTommay het volgende:
Boksen is geen sport.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar word je gewoon van het podium getrokken terwijl je het goud komt ophalen, om daarna te horen dat het toch zilver wordt
https://nos.nl/artikel/23(...)-tegenstandster.html
Overmars doet geen miep miep meer neem ik aanquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:24 schreef Bolasie het volgende:
Ondertussen genieten van Rafa's afscheidswedstrijd op Ziggy. Dikzakkengenot.
Je kan ook naar FR12.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op naar Feyenoord Netwerk dan maar
twitter:Bezehm76 twitterde op zondag 13-10-2019 om 15:44:05Op naar een mooi potje in Minsk, wij hebben vertrouwen in een goede afloop!
#wruned #belned #groundhopper #goundhopping #minsk #ek2020 https://t.co/EHQmyFYG2U reageer retweet
Maar de balans!quote:
Volgende keer hopelijk Dest.quote:
Moet ik die incesthoofden ergens van kennen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:Bezehm76 twitterde op zondag 13-10-2019 om 15:44:05Op naar een mooi potje in Minsk, wij hebben vertrouwen in een goede afloop![ afbeelding ] #wruned #belned #groundhopper #goundhopping #minsk #ek2020 https://t.co/EHQmyFYG2U reageer retweet
Random beetje sfeer proeven in aanloop naar de wedstrijdquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet ik die incesthoofden ergens van kennen?
Blind moet er om de een of andere reden altijd in.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blind mag weer blijven staan. Zet daar Van Aanholt neer.
Natuurlijk mag Blind blijven staan, speelde gewoon goed de afgelopen interlands.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blind mag weer blijven staan. Zet daar Van Aanholt neer.
Fixedquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:05 schreef Caland het volgende:
Een opstelling met Veltman is een slechte opstelling
quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:35 schreef Zipportal het volgende:
Zondag met Luchbach. Alleen mongolen kijken daar naar.
*gaat nu naar het Lubach topic en gaat namen mentionen
@:jr-style-93
@:oscar.
@:golfer
@:wantie
@:Karstman
@:Disana
@:heufd
@:Dagoduck
@:van_poppel
@:Ingolstadt
@:RensAjacied
@:bamibij
@:DETELEVISIEKIJKER
@:wereldgozer
EN NOG VEEL MEER
Lekker boeiend, ze kunnen er toch geen kut van.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
Naief dat hij denkt dat een Rus die tactiek niet even doorgeeft
Pjer? Tis toch geen Deen! Hahahahahaquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:40 schreef Szura het volgende:
Eens met Pjer, tegen Noord-Ierland had je al zo aanvallend moeten starten
Of gewoon korfbal.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:43 schreef Bolasie het volgende:
Stekelenburg moet het bij atletiek houden of zo.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag Blind blijven staan, speelde gewoon goed de afgelopen interlands.
@Anneloos en ik kijken ditquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:35 schreef Zipportal het volgende:
EN NOG VEEL MEER
Nee Taghiquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie praat die gaat is toch van Cruijff?
Mien merk.quote:De meeste landen in Europa hebben de doodstraf als zwaarst mogelijke straf in de loop der tijd afgeschaft. Anno 2012 wordt zij alleen nog in Wit-Rusland daadwerkelijk voltrokken.
Valt me wel op dat alle gekleurde jongens naast elkaar staan en vervolgens de blanken met aanvoerder Van Dijk.quote:
Kabel 2.0quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Valt me wel op dat alle gekleurde jongens naast elkaar staan en vervolgens de blanken met aanvoerder Van Dijk.
Ewa ben F1 aan het terugkijken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:35 schreef Zipportal het volgende:
EN NOG VEEL MEER
Dat wel ja..en de interlands van Oranje zijn nog best vermakelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah kan je in de avond een filmpje of serie kijken
quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij komt het een keer perfect uit
de Ligt is heiligquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens Van Dijk - De Vrij proberen? Die De Ligt stapelt fout op fout met een Oranje shirt aan.
Niet alleen met een oranje shirt aan hoorquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens Van Dijk - De Vrij proberen? Die De Ligt stapelt fout op fout met een Oranje shirt aan.
Zou kunnen, kijk geen Juve. Vond hem bij Ajax vorig jaar wel sterk, maar in Oranje is die direct betrokken bij zo goed als ieder tegendoelpunt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen met een oranje shirt aan hoor
ja leukquote:
Heb je nogal snel als centrale verdediger.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou kunnen, kijk geen Juve. Vond hem bij Ajax vorig jaar wel sterk, maar in Oranje is die direct betrokken bij zo goed als ieder tegendoelpunt.
Bij Ajax toch ook wel veel cruciale foutjes, maar in de eredivisie lijk je al snel een beestquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou kunnen, kijk geen Juve. Vond hem bij Ajax vorig jaar wel sterk, maar in Oranje is die direct betrokken bij zo goed als ieder tegendoelpunt.
Pietersquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen fatsoenlijke rechtsback hebben
Vreemd dat Van Dijk dit dan bijvoorbeeld een stuk minder heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:06 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Heb je nogal snel als centrale verdediger.
Als oranje dan maar niet met een ruit gaat spelenquote:
van der wielquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Guy Hellersquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:43 schreef TLC het volgende:
Dat van 95iedereen dacht dat Oranje uitgeschakeld was en niemand die rekening hield dat Luxemburg Tsjechie kon verslaan
Sinds Reiziger eigenlijk nooit meer gehad.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Even een tr gezetquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:07 schreef KingRoland het volgende:
in de afgelopen 24 uur hebben een paar debiele users mij voor niets gequote
Die groep users gun ik allemaal een hele erge griep en als ik mocht kiezen dan SARS
van Peppenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zit te denken maar je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sinds Reiziger eigenlijk nooit meer gehad.
idd. Bergwijn en Malenquote:
Deyovaisio Zeefuikquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat zei Mitch ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zal jou wel zometeen een beest laten zien
En die had 'm dan zelf over de achterlijn gespeeld.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Dumfries zou eerder bij die bal zijn geweest.
Net als Veltman dus.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die had 'm dan zelf over de achterlijn gespeeld.
Veltman kwam er niet aan, dus nee, niet net als Veltman.quote:
Hij neemt de bal aan en hij rolt over de achterlijnquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Veltman kwam er niet aan, dus nee, niet net als Veltman.
Ga gewoon wegquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:14 schreef Szura het volgende:
Ajax had hier al 0-3 voor gestaan
Ziyech
KNVB
Juve had hier al 0-3 voor gestaanquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:14 schreef Szura het volgende:
Ajax had hier al 0-3 voor gestaan
Ziyech
KNVB
Brb, ff een zoon makenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:15 schreef MC-Morgan het volgende:
Er is geen competitie in Europa met zulke slechte rechtsbacks als wij in Nederland. Het is echt verschrikkelijk en ik heb het al 10x gezegd hier, als je 15 jaar bent ga verdomme trainen en over 10 jaar ben je miljonair.
Moeilijk te vinden altijd dat stadion.quote:
Goed bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei je moeder gister ook toen ik met d'r klaar was.quote:
Koekoek.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister ook toen ik met d'r klaar was.
Mikky is een kut hoer.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Frenkie loopt te lang met de bal, maar Frenkie is heilig dus dit mag je niet vinden
Wit Rusland is dan ook nog veel slechter dan Noord Ierland, dus dat mag ook wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:20 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk een stuk beter ogen dan donderdag
Knap want mijn moeder is al 10 jaar overledenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister ook toen ik met d'r klaar was.
Babel of Promes is een beetje kiezen tussen aids en kanker.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:22 schreef Zorro het volgende:
Grappig dat iedereen altijd - terecht - negatief was over Promes, maar nu hij bij ajax zit vinden de ajaxfans ineens dat hij in het Nederlands Elftal thuishoort
Die vinden tete ook een wereldtalent ,je moet wat als je geen talenten meer opleidtquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:22 schreef Zorro het volgende:
Grappig dat iedereen altijd - terecht - negatief was over Promes, maar nu hij bij ajax zit vinden de ajaxfans ineens dat hij in het Nederlands Elftal thuishoort
En wat zou je dan kiezen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Babel of Promes is een beetje kiezen tussen aids en kanker.
Een beetje wel. Al is het wel alweer 10 jaar geleden en houd ik er ook rekening mee dat het niet waar is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:23 schreef MC-Morgan het volgende:
Zou user Ronald-Koeman zich nu ook schamen voor zijn post?
Dit staat er altijd ja. Jammer van die nerveuze de ligt ernaast.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Van Dijk doet echt alles goed.
Dit klopt wel jaquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:22 schreef Zorro het volgende:
Met aids valt wel te leven tegenwoordigquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Babel of Promes is een beetje kiezen tussen aids en kanker.
Koeman heeft een gouden pikquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:26 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit was tegen elk ander land een goal geweest.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met aids valt wel te leven tegenwoordig
Dat en plaggen recht leggen die al recht lagenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Deed ik ook weleens. Na een mislukte verdedigende actie strompelen alsof het daar aan lag. Was echt een gouden truc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |