Wel aardig het brommertje opgeblazen.quote:
Wel opvallend ja. Iserbyt is natuurlijk in topvorm, maar Aerts is ook niet echt beter dan andere concurrenten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hermans en Iserbyt samen weg. Iserbyt zal wel weer winnen.
Vraag me echt af hoe het kan dat Toon zo slecht is tot nu toe, had verwacht dat hij alles ging winnen tot Mathieu terug zou zijn.
Ik kan twee oorzaken bedenken. Heel andere seizoensindeling of overtraind. Of misschien zit Pauwels sauzen aan een nieuw onontdekt goedje...quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hermans en Iserbyt samen weg. Iserbyt zal wel weer winnen.
Vraag me echt af hoe het kan dat Toon zo slecht is tot nu toe, had verwacht dat hij alles ging winnen tot Mathieu terug zou zijn.
Ketonen...quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kan twee oorzaken bedenken. Heel andere seizoensindeling of overtraind. Of misschien zit Pauwels sauzen aan een nieuw onontdekt goedje...
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iserbyt is rudydebie.
Oh nee, toch niet.
Lijkt ook wel een mentaal dingetje te zijn...quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leer over balken heen te springen Lars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |