Nou wat is er joh?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit vind ik dan wel weer goed, al blijft die Tim nergens.
@Davequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:55 schreef Strani het volgende:
"CTC Bilpartner" zie ik als reclameboarding bij Noorwegen - Spanje.
Dat was zo goed, niet normaal.quote:
Je naamgenoot werd weggeblazen door een zingende engel met donker haar.quote:
Bil = autoquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:55 schreef Strani het volgende:
"CTC Bilpartner" zie ik als reclameboarding bij Noorwegen - Spanje.
Ik hoorde vandaag op de radio een reclame voor een expositie over genderkwesties in het Tropenmuseumquote:
Veel beter zeker dan die gekke Britten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu Dancing With the Stars te kijken, maar wat een verschil in niveau
En de beste ging er ook nog uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu Dancing With the Stars te kijken, maar wat een verschil in niveau
Ja, dat zijn wij nu intussen ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:21 schreef Momo... het volgende:
Nu begrijpen jullie waarom ik zon fangirl was
De professionals zijn ook gewoon heel veel beter. Bij de BBC kopen ze echt heel goede professionals in van over de hele wereld (grootste gedeelte komt niet eens uit het VK), en je merkt dan toch dat die betere routines produceren en zelf ook beter dansen. Is ook een geld-kwestie natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel beter zeker dan die gekke Britten?
Da's waar. Staat dan weer tegenover dat de 75+ ook voor die dure TV License moeten gaan betalen. Dan zou ik toch liever iets minder dansers hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De professionals zijn ook gewoon heel veel beter. Bij de BBC kopen ze echt heel goede professionals in van over de hele wereld (grootste gedeelte komt niet eens uit het VK), en je merkt dan toch dat die betere routines produceren en zelf ook beter dansen. Is ook een geld-kwestie natuurlijk.
Dobry wieczór, Strani. Jesteś pracowitym Hiszpanemquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
Nou, ik ben tot Polen gekomen met m'n vrachtwagen vandaag. Volgende keer door naar Oekraine. Het is hard werken.
Jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:21 schreef Momo... het volgende:
Nu begrijpen jullie waarom ik zon fangirl was
Nou nou nou, dat mag allemaal best wat vriendelijker!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dobry wieczór, Strani. Jesteś pracowitym Hiszpanem
Ik heb weinig gezien van het programma, maar ik vond *afvaller* ook echt wel goed t.o.v. de anderen. Je merkt dan toch vaak dat iemand de gunfactor dan niet heeft en er daarom niet gebeld wordt.quote:
Lekker mee naar concert!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wij nu intussen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |