abonnement Unibet Coolblue
pi_189394513
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189394534
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop niet uit hetzelfde gezin :7
Nee, dat niet. Mijn vriend en zijn verloofde hebben samen 3 rugzakkinderen die niet altijd bij hen wonen maar ook bij de andere ouders. Zijn zus heeft er ook twee. Die zijn al wat ouder dus misschien vallen die mee inmiddels. De onopgevoede dochters van J's nicht vielen laatst ook enorm mee dus wie weet.

Anyway, ik ga de tuin in :W
Spoilers!
pi_189394566
@fiets; g maakte laatst tortilla voor de vegagasten. En voor ons mét chorizo. Zou je ook nog half/half in 1 pan kunnen doen.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:37:23 #4
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189394595
Ik ga wat kaartjes posten en omkleden voor de zwemmerij. Het plan om 2 extra nachten te boeken gaat niet door, evenmin als het plan om een kamer met sea view te nemen. Houdt samen toch snel ruim 600 euro in de zak :) en nu hou ik op met janken want het gaat allemaal best okee op zich. Gewoon :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189394621
*O* hondje heeft weer wat gegeten. Hij kreeg een prik tegen de misselijkheid en binnen 10 minuten stonden zijn ogen weer helder en bedelde hij bij de DA assistente om koekjes O+ Speciaal darmenvoer mee wat ik hem gedurende de dag mag geven, pasta voor darmflora herstel en nog 2 pillen tegen de misselijkheid voor morgen en overmorgen. Daar komen we het weekend wel mee door..
pi_189394671
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* hondje heeft weer wat gegeten. Hij kreeg een prik tegen de misselijkheid en binnen 10 minuten stonden zijn ogen weer helder en bedelde hij bij de DA assistente om koekjes O+ Speciaal darmenvoer mee wat ik hem gedurende de dag mag geven, pasta voor darmflora herstel en nog 2 pillen tegen de misselijkheid voor morgen en overmorgen. Daar komen we het weekend wel mee door..
Gelukkig *O* nu lekker samen op de bank luieren
We have far more in common than that which devides us..
pi_189394674
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wat kaartjes posten en omkleden voor de zwemmerij. Het plan om 2 extra nachten te boeken gaat niet door, evenmin als het plan om een kamer met sea view te nemen. Houdt samen toch snel ruim 600 euro in de zak :) en nu hou ik op met janken want het gaat allemaal best okee op zich. Gewoon :s)
Je verwachtingen waren misschien wat te hoog gespannen.
Waar ga je nu naar toe?
pi_189394685
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* hondje heeft weer wat gegeten. Hij kreeg een prik tegen de misselijkheid en binnen 10 minuten stonden zijn ogen weer helder en bedelde hij bij de DA assistente om koekjes O+ Speciaal darmenvoer mee wat ik hem gedurende de dag mag geven, pasta voor darmflora herstel en nog 2 pillen tegen de misselijkheid voor morgen en overmorgen. Daar komen we het weekend wel mee door..
The magic happens *O* Fijn!
pi_189394692
Gelukkig maar Sun, hopelijk is ie snel weer de oude :*
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:45:17 #10
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189394698
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Er staan al 2 politiebusjes bij de oprit om je in de boeien te slaan? :D
Er vind geen controle plaats op hele kleine schaal, dat is niet te doen. Maar je hebt te maken het hygiëne eisen. En bij alcohol met accijns. En vast heel veel andere regels.

Wij kunnen onze eieren ook aan de weg zetten en verkopen. Ook allerlei eisen aan. Maar geen controle. Toch doen we dat niet. Zou gek zijn dat wij de regels ontlopen, terwijl Anna werkt bij de instantie die ze controleert. En dat gezeik willen we helemaal niet. Dus eieren zijn puur voor onszelf.
pi_189394708
Ik had een hele lijst met bordspellen voor Think, en toen deed het internet het niet en nu is het weggggg. Nouja veel zijn inmiddels ook al wel genoemd :P
pi_189394715
Katje van mijn nichtje was 3 dagen zoek.. net gesteriliseerd na een nestje gehad te hebben.. grote paniek -O-
Bleek ze nét voor een regenbui naar buiten te zijn gegaan, is gaan schuilen onder de motorkap van een auto die t/o hun huis geparkeerd stond.. electrische auto gelukkig dus niet verbrand of iets maar door een soort 'trechter'vormdinges naar binnen en kon er niet meer uit. Deze meneer is die 3 dagen gewoon naar zijn werk gereden :o Tot ie gisteren gemiauw hoorde..ze zagen haar wel maar kregen haar er niet uit, garage heeft geholpen.
Eind goed kat goed O+
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:52:02 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189394764
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien wel in ons huis....daar twijfel ik nu over. Maar we mogen het in ieder geval niet ergens mee naar toe nemen.
Wow :o

Vriend van me brouwt zelf en neemt het regelmatig mee iig. Ene keer wat geslaagder dan de andere keer want hij werkt en documenteert niet zo heel netjes :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189394769
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Katje van mijn nichtje was 3 dagen zoek.. net gesteriliseerd na een nestje gehad te hebben.. grote paniek -O-
Bleek ze nét voor een regenbui naar buiten te zijn gegaan, is gaan schuilen onder de motorkap van een auto die t/o hun huis geparkeerd stond.. electrische auto gelukkig dus niet verbrand of iets maar door een soort 'trechter'vormdinges naar binnen en kon er niet meer uit. Deze meneer is die 3 dagen gewoon naar zijn werk gereden :o Tot ie gisteren gemiauw hoorde..ze zagen haar wel maar kregen haar er niet uit, garage heeft geholpen.
Eind goed kat goed O+
Agossie! Dat vond ik vroeger altijd zo eng met onze katten..
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:54:43 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189394786
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Er vind geen controle plaats op hele kleine schaal, dat is niet te doen. Maar je hebt te maken het hygiëne eisen. En bij alcohol met accijns. En vast heel veel andere regels.

Wij kunnen onze eieren ook aan de weg zetten en verkopen. Ook allerlei eisen aan. Maar geen controle. Toch doen we dat niet. Zou gek zijn dat wij de regels ontlopen, terwijl Anna werkt bij de instantie die ze controleert. En dat gezeik willen we helemaal niet. Dus eieren zijn puur voor onszelf.
'Durf' je dan wel aan collega's of vrienden/familie te geven?

Ik had een collega met veel kippen. Leeg doosje eieren inleveren bij haar en je kreeg een gevulde terug. Allerlei maatjes, lollig wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189394795
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Er vind geen controle plaats op hele kleine schaal, dat is niet te doen. Maar je hebt te maken het hygiëne eisen. En bij alcohol met accijns. En vast heel veel andere regels.

Wij kunnen onze eieren ook aan de weg zetten en verkopen. Ook allerlei eisen aan. Maar geen controle. Toch doen we dat niet. Zou gek zijn dat wij de regels ontlopen, terwijl Anna werkt bij de instantie die ze controleert. En dat gezeik willen we helemaal niet. Dus eieren zijn puur voor onszelf.
Ik vroeg me inderdaad af hoe dat dat. Je ziet hier bij veel huizen eieren of groente buiten in een kratje staan.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:56:11 #17
3878 Vork
Manisch creatief
pi_189394797
Ik doe helemaal niks meer met brouwen tegenwoordig. Maar er zijn nog wel genoeg door mij gebrouwen bieren te koop her en der :P
pi_189394805
Ik las iets over (A)D&D?? O+ *O*
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:57:07 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189394807
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:54 schreef Molo het volgende:

[..]

'Durf' je dan wel aan collega's of vrienden/familie te geven?

Ik had een collega met veel kippen. Leeg doosje eieren inleveren bij haar en je kreeg een gevulde terug. Allerlei maatjes, lollig wel
Wij geven het niet mee ;)
pi_189394808
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Wow :o

Vriend van me brouwt zelf en neemt het regelmatig mee iig. Ene keer wat geslaagder dan de andere keer want hij werkt en documenteert niet zo heel netjes :')
We hebben 2 setjes vrienden waar we het ook wel gewoon bij doen :Y

En ja dat zijn wel 2 belangrijke punten op zich :D
pi_189394810
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:56 schreef Vork het volgende:
Ik doe helemaal niks meer met brouwen tegenwoordig. Maar er zijn nog wel genoeg door mij gebrouwen bieren te koop her en der :P
Mis je het niet?
pi_189394813
Sam update *O* Fijn. *O*

We gingen met Dora even wat lekkers kopen. Superspannend. Ze werd uitgescholden voor Jack Russell ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189394817
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:54 schreef Molo het volgende:

[..]

'Durf' je dan wel aan collega's of vrienden/familie te geven?

Ik had een collega met veel kippen. Leeg doosje eieren inleveren bij haar en je kreeg een gevulde terug. Allerlei maatjes, lollig wel
Kreeg vroeger ook van een vriendin zo m’n eieren. Maar toen ik haar niet meer zag zat ik regelmatig zonder eieren, eieren kopen zat niet meer in mijn systeem _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_189394822
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Katje van mijn nichtje was 3 dagen zoek.. net gesteriliseerd na een nestje gehad te hebben.. grote paniek -O-
Bleek ze nét voor een regenbui naar buiten te zijn gegaan, is gaan schuilen onder de motorkap van een auto die t/o hun huis geparkeerd stond.. electrische auto gelukkig dus niet verbrand of iets maar door een soort 'trechter'vormdinges naar binnen en kon er niet meer uit. Deze meneer is die 3 dagen gewoon naar zijn werk gereden :o Tot ie gisteren gemiauw hoorde..ze zagen haar wel maar kregen haar er niet uit, garage heeft geholpen.
Eind goed kat goed O+
Brrrr nachtmerrie is dat (voor kat en baasjes)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:00:25 #25
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189394828
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vroeg me inderdaad af hoe dat dat. Je ziet hier bij veel huizen eieren of groente buiten in een kratje staan.
Ik denk dat iedereen het gewoon doet in dat geval :).

Maar vanuit ons werk ben je ook het goede voorbeeld. En daar heb je je aan te houden. Ik moet belastingtechnisch alles kloppend hebben en volgens regels. Zij moet de regels van haar instantie naleven. En wij hebben gewoon geen zin in gezeik :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')