Oh zou kunnen, maar die (klein)dochter is van dat omaatje van 80, zijzelf zit achter dat omaatje van 100.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het haar kleindochter is, ze zit ook achter haar.
https://www.instagram.com/iamtheknees/quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, maar die (klein)dochter is van dat omaatje van 80, zijzelf zit achter dat omaatje van 100.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/iamtheknees/
Dat wordt straks gezellig op de woonbootquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Al met al leuke omaatjes, Pauw geniet er ook intens van.
Wie is dat ook alweer. Herkende haar alquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:38 schreef Regilio_ het volgende:
Altijd leuk, zoek de fokker op tv
[ afbeelding ]
@superniger misschien?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer. Herkende haar al
Is het ook zo dat als je erin prikt, je een scheetje hoort?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:41 schreef svann het volgende:
Dat is toch niet nieuw?
Of vlaggetjes erin prikken.
Daar hoopte ik ook opquote:
Alleen als je hem zelf laat als je bukt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Is het ook zo dat als je erin prikt, je een scheetje hoort?
Iets op Spike volgens mij.quote:
met Andries Knevel hoef te doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Wel fijn dat ik het niet meer met Andries Knevel hoef te doen [quote]Op vrijdag 11 oktober 2019 23:51 schreef svann het volgende:
Interviews verknippen. Bluh.
Als Peter je verdedigt, weet je dat je zaak louche isquote:
Zij doet daar zelf toch niet aan mee?quote:
Nee idd, nog ergerquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zij doet daar zelf toch niet aan mee?
quote:
Flesje champagne, capuchon, sociaal bezoekje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:56 schreef DKUp het volgende:
Lekker buiten de deuren neuken met Angela.
Open relatiequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Wel zielig dat die man van Angela elke vrouw neukt en zij alleen met hem gaat
Nee zij dus niet. Die man wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:56 schreef DKUp het volgende:
Lekker buiten de deuren neuken met Angela.
Haar man leeft de droom van vele mannen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom weten jullie zoveel over het seksleven van Angela haar man
Was nogal een dingetje onlangs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Wat lezen jullie allemaal dat je dat weet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:57 schreef DKUp het volgende:
Angela betaalt wel alles voor de bijvrouwen.
Ja, de man mag alles.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee zij dus niet. Die man wel.
Kwam in elk interview naar bovenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Oepsie, helemaal gemist ¯\_(ツ)_/¯quote:
De mannen groepsapp.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Wat lezen jullie allemaal dat je dat weet?
Story, Privé, etc.?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Story, Privé, etc.?
Stond in meerdere kranten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Story, Privé, etc.?
Voor het verhaal wel.quote:
nehhquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 00:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Die lust hem wel denk ik.
En jij?
quote:
Hij komt blij aan en knuffelt Angela als hij bij “haar” is geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Flesje champagne, capuchon, sociaal bezoekje. Niks mis mee.
Dolly Dots van het lijstje afvinken, scoort toch lekker in de kroeg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 00:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Voor het verhaal is altijd een goeie reden.
Tower bridge niggah.
Jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds die opmerking over Ineke van Gent is hij een held.
Dat vermoed ik ook. Iemand met zowel een open geest als een gezond verstand, denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:58 schreef Regilio_ het volgende:
Maar Angela is wel een leuk wijf volgens mij.
JE MOEDERquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:09 schreef BlackNero het volgende:
'Stop complaining and get the fuck up', dat is het levensmotto van comedian @:JandinoAsporaat. Vanavond bij #Pauw vertelt hij over zijn nieuwe biografie 'Dromen met je ogen open', waarin duidelijk wordt waarom hij zo naar het leven kijkt.
[ afbeelding ]
Kinderachtig, godverdomme.
@Oscar. Dit kan niet hoor, dat is geen meme hier.quote:
nee, hij had het inderdaad met een plaatje moeten doen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
@:Oscar. Dit kan niet hoor, dat is geen meme hier.
op zijn minst.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee, hij had het inderdaad met een plaatje moeten doen.
gaan vanavond een spannend avontuurtje op de woonboot tegemoet.quote:
@ikweethetookniettwitter:PeterRdeV twitterde op zondag 13-10-2019 om 17:30:55Maak met Transavia een vlucht van ruim twee uur.... echt geen millimeter beenruimte, middenstoel, compleet klem. Ik verbaas me er steeds over dat dit is toegestaan. Een regelrecht gotspe is het telkens omgeroepen: ‘We hope you will enjoy your flight...’.. Dan heb je wel lef, zeg. https://t.co/2Pbm0XGFAo reageer retweet
quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
@:ikweethetookniettwitter:PeterRdeV twitterde op zondag 13-10-2019 om 17:30:55Maak met Transavia een vlucht van ruim twee uur.... echt geen millimeter beenruimte, middenstoel, compleet klem. Ik verbaas me er steeds over dat dit is toegestaan. Een regelrecht gotspe is het telkens omgeroepen: ‘We hope you will enjoy your flight...’.. Dan heb je wel lef, zeg. https://t.co/2Pbm0XGFAo reageer retweet
Ik zeg ff niksquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
@:ikweethetookniettwitter:PeterRdeV twitterde op zondag 13-10-2019 om 17:30:55Maak met Transavia een vlucht van ruim twee uur.... echt geen millimeter beenruimte, middenstoel, compleet klem. Ik verbaas me er steeds over dat dit is toegestaan. Een regelrecht gotspe is het telkens omgeroepen: ‘We hope you will enjoy your flight...’.. Dan heb je wel lef, zeg. https://t.co/2Pbm0XGFAo reageer retweet
Dat was wel het hoogtepunt van de uitzending.quote:
Ik zat net zo lekker Harry Potter pfffquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Ben wel benieuwd wat de Mos te vertellen heeft!
Die stotterbek ontkent alles.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Als hij net als John van Zweden bij de Hofbar gaat leeglopen, wordt het een topshow.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Dat, en een kwartiertje eerder gestoptquote:
Omarmd worden en het dan zo vergooien. Sneu wel ja.quote:
Ontzettend dom idd om op zo'n manier al je goodwill te verspelen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Omarmd worden en het dan zo vergooien. Sneu wel ja.
Eens aapjequote:Op maandag 14 oktober 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal een oven in, zo moeilijk is het niet
Een cultheldin bashenquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
monkyyy mag ik niet die heeft altijd wat te zeiken over pwc
gek wijf
nee geen boerquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een cultheldin bashenBen jij een boer?
Zo lekker aftrekken samen met die gast naast hem op onthoofdingsfilmpjes.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:06 schreef Regilio_ het volgende:
Kijk die NRC-dude lekker deugen. Wat een kop.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee geen boer
marketingstudent en ik wil in de toekomst bij de big 4 werken
Wie is die gast er naast dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo lekker aftrekken samen met die gast naast hem op onthoofdingsfilmpjes.
quote:
Broer of neef ofzo van een ISganger . Al weet ik dat niet zeker als ik zijn kop zie.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo lekker aftrekken samen met die gast naast hem op onthoofdingsfilmpjes.
je moederquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
JANDINO ZIT DAAR ALLEEN OMDAT HIJ ZWART IS
Juistem.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef superniger het volgende:
Typische Groenlinks hoofd heeft hij.
TR meegepakt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
JANDINO ZIT DAAR ALLEEN OMDAT HIJ ZWART IS
quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef superniger het volgende:
De vleesgeworden soyboyquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef superniger het volgende:
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Lieve mensen, hoe moet ik nou verder met mijn leven zonder de goedkeuring van KingRoland
dit interesseert echt niemandquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
even voor iedereen in dit topic
ik ben niet links, maar ik ben ook niet rechts.
Hoi Ritaquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Dat ding krijgt al pech bij straat uit rijden!quote:
En vervolgens niet opruimen. Blijft ironisch dat volkquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
Morgen protesteren tegen het klimaatbeleid op de stadhouderskade.
Maar recht door zee!quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
kun je een beetje op je worden letten? ik begrijp nu goed waarom pwc jou niet meer wil hebbenquote:
hij moet poepenquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:09 schreef DKUp het volgende:
Je moeder Jandino zit heel moeilijk te kijken.
hohoho zou praat je niet over Drentequote:
Die was in z'n vorige leven een bowlingbal.quote:
Muur metselen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat het wel worden. En een GROOT PROBLEEM!!!
Wel de kennis en je titel halen bij zo'n club en zodra ze je de gouden ketting om willen doen wegwezen en voor jezelf beginnenquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kun je een beetje op je worden letten? ik begrijp nu goed waarom pwc jou niet meer wil hebben
Jouw spelling bevalt ons niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hohoho zou praat je niet over Drente
steek je piemol eens in een broodroosterquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:13 schreef Oscar. het volgende:
ik kwam hier voor boerenrellen, en ik krijg dit. wat is deze
Past niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
steek je piemol eens in een broodrooster
Ik ookquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:11 schreef KingRoland het volgende:
ik ben eigenlijk wel bang voor moslims makker @:jancees
Ja precies, die had Yesilguz ook niet aan zien komen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:13 schreef Regilio_ het volgende:
Dit is op zich wel een interessantere casus ipv de standaard riedel 'haal haar terug want zielig'
quote:
Bedankt Lucille Wernerquote:
nee dat doet de rijdende rechterquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
De wet bepaalt wie Nederlander is en IS kampen zijn niet Nederlands grondgebied. LAW & ORDER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |