abonnement Unibet Coolblue
pi_189392842
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat houdt dat eigenlijk in, zo'n hele hoge framerate?
Simpel: meer beeldjes per seconde. Wat vooral bij actiescenes zorgt voor een veel duidelijker beeld, in plaats van chaos. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189392847
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:42 schreef minilot het volgende:

Simpel: meer beeldjes per seconde. Wat vooral bij actiescenes zorgt voor een veel duidelijker beeld, in plaats van chaos. :)
Dat eerste snap ik ja :+ Maar duidelijker beeld dus. Ben wel benieuwd, ik ervaar nu doorgaans geen chaos, maar hier zijn we natuurlijk ook aan gewend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189392850
Beterschap voor Sam. Hopelijk kan de DA een diagnose vinden die goed/makkelijk te behandelen is :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189392851
Burp. bananenpannenkoek met vijgenjam als ontbijt. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189392859
Foto's O+ @Lonaa heeft een hertje, helemaal voor zichzelf! O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:48:38 #181
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189392862
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Simpel: meer beeldjes per seconde. Wat vooral bij actiescenes zorgt voor een veel duidelijker beeld, in plaats van chaos. :)
Ik vond het bij De Hobbit al erg irritant. Het haalde mij compleet uit de film.
pi_189392865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vond het bij De Hobbit al erg irritant. Het haalde mij compleet uit de film.
Ik vond het daarbij ook enorm wennen ja, zeker het eerste half uur. :Y Maar wel boeiend. En dat was nog maar slechts 48FPS!
Let me see you stripped down to the bone
pi_189392885
Uniekhoorntje! :* Hoe ging de nacht?
Let me see you stripped down to the bone
pi_189392896
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja als vrouw zijnde... voelt het toch anders als er zo'n ding omheen zit.
gewoon lekker velletje of plakje rubber... ook ultradun.. voel je dat echt wel.
Team Uhmmpie in deze. Zonder echt een duizendvoud lekkerder.
Let me see you stripped down to the bone
pi_189392902
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wtf die sukkels rijden links hier. Blij dat ik geen huurauto heb genomen. Road maintenance is ook niet echt een dingetje hier trouwens.
Mental note: niet met Fles op vakantie gaan. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_189392957
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:28 schreef Aure het volgende:
Waar hang jij nu precies uit Fles?

Vlak na mijn laatste post hier kon ik met geen mogelijkheid meer op fok komen :') super irritant, dus heb nu ook niks terug gelezen, want ik mis iets van 4 dagen ofzo :P

We zijn gisteren aangekomen op Bali, dat was een erg laaaange dag. Nu zitten we in een schattige kamer, met half open badkamer, helaas wel een enorm krakend bed dus met elke beweging maken we ons kind wakker :') er is een mooi zwembad en best prima restaurant! Gisteravond met zijn drieën gegeten voor 25 euro (dat is dus inclusief volledige maaltijd en drinken voor 't kind en bier voor ons), voor een hotelrestaurant prima. Aan de straat kan het veel goedkoper, maar daar hadden we na een lange dag geen puf meer voor :P

Om het nog een beetje CUL te houden, laatste avond in KL:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eten! _O_
Dank voor de update en hehe @ de werelddominatie van de Ikea ANTILOP O+ Goed kind erin ook! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_189392969
Bij! Phew.
Let me see you stripped down to the bone
pi_189392989
Mogge, wat is uitslapen (of eigenlijk gewoon langer in bed liggen doezelen) toch lekker. Ik hou van dit seizoen, nu het niet zo warm is.

@Sunnythesun hopelijk kan de DA snel iets vinden en behandelen. Zieke Sam -O-

@PdeHoog *O* nog een keer

@Aure leuke foto’s, krakend bed is dan weer minder

Vroeg wakkere Dora *O* heeft ze niet gepiept vannacht? Op foto’s komt ze niet zo heel klein over
We have far more in common than that which devides us..
pi_189393099
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:19 schreef Sunnythesun het volgende:
10.50 dierenarts. Sam is echt wel heel ziek ;(

@:Pee O+ zo tof voor je. Maar je snapt dat ik nu wel een foto wil zien he! Mag per dm ;) :P
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189393105
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Waarom Eug eigenlijk? Zat dat altijd al in de planning? Ik ben niet uitmuntend op de hoogte van je beestenboel..
Dat hele biggen was nieuw voor ons, we hadden geen echte plannen voor 'daarna'. Maar na maanden steeds grotere biggen zijn we wel varkensmoe, en gaan we volgend jaar varkensloos. Dat betekent dat Eugenie sowieso ook weg moet, en dan kan ze het beste maar nu. Ze is in topconditie, en dan kunnen de biggen nog even doorgroeien zonder dat dat grote loeder ze aan de kant schuift. Eugenie heeft heel onlangs de laatste biggen gespeend, uier is nu ook weer helemaal droog. Heeft ze lang volgehouden!

quote:
En ja hoor! (Speciaal voor @:Molo: ik kan het qua restanten af met een inlegkruisje :+ )
Verder voelde mijn lijf de dag erna eigenlijk alweer helemaal zwangerloos: langer slapen, geen pijnlijkgevoelige boobs meer en superheldniveau-reukvermogen ook meteen foetsie. Maf wel, hoe snel dat ging.
Knap ding, zo'n lijf :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189393124
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik lustte wel erwtensoep. Maar erwtensoep zonder rookworst is gewoon drabberige erwtenbrij, dus ik eet het niet meer :P . (Hoewel ik het ooit wel eens nog wel heb gegeten met een of andere vega-worst, en die smaakte zowaar goed, zo in de soep. Alleen ik ben er niet meer achteraan gegaan welk merk dat was..)

Anyway, uiensoep vind ik toch lekkerder :9 Of pompoensoep :9
Oh ik vind het zonder rookworst juist lekker, dan is het niet zo vettig. :D
Ik doe er altijd wel goed veel prei en wortel doorheen, zodat er nog wat interessants te vinden is naast die erwten :)
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:23:44 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189393164
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 07:54 schreef Aure het volgende:
Ah ook lekker, Malta O+ succes met de kamerwissel, ik hoop dat het lukt!
Het gaat in ieder geval extra kosten :') maar wat er mogelijk is weten ze niet want er is een probleem met de computer.

Badhanddoek kost 2,50 per dag. En ik lees net dat je het leidingwater niet kunt drinken hier. Vier sterren :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189393171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:36 schreef minilot het volgende:

[..]

W00t, wat lief aangeboden! :s) Maar vermoedelijk niet nodig, mits op zaterdag.

Even voor mijn inschatting: O+ Slaapwandel O+ je nog vaak? *O*
Ik heb het zelf meestal niet door als ik slaapwandel, dus ik kan het niet echt zeggen. Als A of B er is, doe ik eigenlijk altijd wel iets in m'n slaap, maar meestal dingen als opstaan en alle ramen dichtdoen of rechtop gaan zitten, goed om me heen kijken en weer gaan liggen. A snapt er niks van, die denkt dan dat ik wakker ben _O-
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:25:07 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189393179
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Mental note: niet met Fles op vakantie gaan. :7
:D ja het ligt allemaal aan Fles :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189393190
Beterschap aan Sam :*
pi_189393207
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het gaat in ieder geval extra kosten :') maar wat er mogelijk is weten ze niet want er is een probleem met de computer.

Badhanddoek kost 2,50 per dag. En ik lees net dat je het leidingwater niet kunt drinken hier. Vier sterren :')
Hoe lang ben je daar? Of blijf je de hele vakantie daar?
We have far more in common than that which devides us..
pi_189393218
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:28 schreef Aure het volgende:
Waar hang jij nu precies uit Fles?

Vlak na mijn laatste post hier kon ik met geen mogelijkheid meer op fok komen :') super irritant, dus heb nu ook niks terug gelezen, want ik mis iets van 4 dagen ofzo :P

We zijn gisteren aangekomen op Bali, dat was een erg laaaange dag. Nu zitten we in een schattige kamer, met half open badkamer, helaas wel een enorm krakend bed dus met elke beweging maken we ons kind wakker :') er is een mooi zwembad en best prima restaurant! Gisteravond met zijn drieën gegeten voor 25 euro (dat is dus inclusief volledige maaltijd en drinken voor 't kind en bier voor ons), voor een hotelrestaurant prima. Aan de straat kan het veel goedkoper, maar daar hadden we na een lange dag geen puf meer voor :P

Om het nog een beetje CUL te houden, laatste avond in KL:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dit een winkelcentrum? Zo ja, welke?

Veel plezier op Bali! Geniet ervan
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189393229
Vind het echt zo leuk van Pee *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:35:09 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189393249
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het gaat in ieder geval extra kosten :') maar wat er mogelijk is weten ze niet want er is een probleem met de computer.

Badhanddoek kost 2,50 per dag. En ik lees net dat je het leidingwater niet kunt drinken hier. Vier sterren :')
Ja hallo.. Dit vind ik wel een beetje onvoorbereid hoor.. zo ongeveer overal onder nederlAnd, Duitsland (ok ook Zwitserland en oostentijk) en ten westen daarvan is er geen drinkwater uit de kraan... op dat hele eiland zal je geen drinkwater uit de kraan hebben.. heeft met het aantal sterren niks te maken.. :{w
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189393266
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja hallo.. Dit vind ik wel een beetje onvoorbereid hoor.. zo ongeveer overal onder nederlAnd, Duitsland (ok ook Zwitserland en oostentijk) en ten westen daarvan is er geen drinkwater uit de kraan... op dat hele eiland zal je geen drinkwater uit de kraan hebben.. heeft met het aantal sterren niks te maken.. :{w
Dit.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')