Zitten alleen maar clownsquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:54 schreef Szura het volgende:
Die Noord-Ieren domineren wel op la tribuna. Oranjefans
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:54 schreef GGMM het volgende:
Heeft Nederland 16 keer niet gewonnen in dit stadion?
Dat zal wel komen omdat geen enkele speler weet hoe het is om hier te spelen (haha)
Weet je wat pas raar is?quote:
Dat zul je Zoet niet zien doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Cillessen.
Die zag ik nog een paar keer in de fout gaan in de Champions League.
Straks even de wave om die Noord-Ieren wat te laten zienquote:
quote:
De generaal had hier wel een stokje voor gestokenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker man uitgefloten worden als thuisploeg
Kut Ierenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker man uitgefloten worden als thuisploeg
Seniorenduel.quote:
Dat zijn ze in de Kuip wel gewend xDquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker man uitgefloten worden als thuisploeg
Zijn de Ierenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:57 schreef NaturalScience het volgende:
Hoor ik nou Boe geroep als van Dijk aan de bal is?![]()
Waarom?
En weer schreeuwt Dumfries om de bal!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Dumfries de bal vraagt weet je dat je hem de andere kant op moet spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |