abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189370103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:51 schreef Kriegel het volgende:
Die lui spelen in exact hetzelfde uittenue als wij een paar jaar terug. Beetje verwarrend op de een of andere manier. :')
Wat een lelijk shirt was dat
pi_189370105
Upperkut
pi_189370107
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:53 schreef Groby het volgende:
De Roon lijkt op Tommy Shelby _O-
Nee niet echt
pi_189370110
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
Speelt je land eindelijk eens tegen het grote Nederland, mooi een lang weekend op de wallen. Spelen ze in Rotterdam :')
Anders moeten ze t riagg weer bellen voor die meisjes
  donderdag 10 oktober 2019 @ 20:54:43 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370113
Die Noord-Ieren domineren wel op la tribuna. Oranjefans :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Forum Admin donderdag 10 oktober 2019 @ 20:54:44 #56
35723 crew  GGMM
pi_189370114
Heeft Nederland 16 keer niet gewonnen in dit stadion? :o

Dat zal wel komen omdat geen enkele speler weet hoe het is om hier te spelen (haha)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_189370116
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:54 schreef Max23 het volgende:

[..]

Nee niet echt
De Roon lijkt op Robben in zijn gezicht (heel veel zelfs).
pi_189370121
Wat een kut begin
pi_189370125
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:54 schreef locoG het volgende:
Upperkut
Flubberkut
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 20:55:01 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189370127
Saaie wedstrijd
What can change the nature of a man?
pi_189370131
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:54 schreef GGMM het volgende:
Heeft Nederland 16 keer niet gewonnen in dit stadion? :o

Dat zal wel komen omdat geen enkele speler weet hoe het is om hier te spelen (haha)
Rare post.
pi_189370132
Mensen die haten op Rotterdam :')
graag op anoniem
pi_189370133
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:54 schreef Szura het volgende:
Die Noord-Ieren domineren wel op la tribuna. Oranjefans :')
Zitten alleen maar clowns
AFCA!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 20:55:12 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:54 schreef GGMM het volgende:
Heeft Nederland 16 keer niet gewonnen in dit stadion? :o

Dat zal wel komen omdat geen enkele speler weet hoe het is om hier te spelen (haha)
:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Forum Admin donderdag 10 oktober 2019 @ 20:55:17 #65
35723 crew  GGMM
pi_189370137
Oh ja, Cillessen.

Die zag ik nog een paar keer in de fout gaan in de Champions League. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin donderdag 10 oktober 2019 @ 20:55:42 #66
35723 crew  GGMM
pi_189370151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Rare post.
Weet je wat pas raar is?

Jouw kop!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_189370156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Rare post.
Ja, het is niet de dag van René
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189370159
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Cillessen.

Die zag ik nog een paar keer in de fout gaan in de Champions League. :)
Dat zul je Zoet niet zien doen.
pi_189370160
_O_ De Roon _O_
pi_189370161
Rotterdam is in alles een 20e eeuwse stad.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 20:55:58 #71
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189370162
Lekker man uitgefloten worden als thuisploeg
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 10 oktober 2019 @ 20:56:01 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370165
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Zitten alleen maar clowns
Straks even de wave om die Noord-Ieren wat te laten zien
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 20:56:06 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189370166
Nederland speelt rustahg.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin donderdag 10 oktober 2019 @ 20:56:09 #74
35723 crew  GGMM
pi_189370168
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat zul je Zoet niet zien doen.
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 10 oktober 2019 @ 20:56:12 #75
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189370171
Balletje terug de roon
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')