Die bestaan al hoor, dat noemen ze messen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:08 schreef brother52 het volgende:
Het wordt tijd dat ze fluisterstille keukenmachines uitvinden.. Mis de halve show zo...
Heuj, jij hebt wel verstand van muziek. De anderen hier niet, kennelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:08 schreef brother52 het volgende:
Het wordt tijd dat ze fluisterstille keukenmachines uitvinden.. Mis de halve show zo...
Ja maar dan ben ik nog langer bezig....quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die bestaan al hoor, dat noemen ze messen.
Jazeker maar dan wel even een recensie posten want dan weten wij ook of het de moeite waard isquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heuj, jij hebt wel verstand van muziek. De anderen hier niet, kennelijk.
Is Avi Kaplan het waard om naartoe te gaan?
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jazeker maar dan wel even een recensie posten want dan weten wij ook of het de moeite waard is
Nog nooit van gehoord
Zal ik het mijn kinderen vragen, spijkerbroek? Misschien kennen zij hem wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heuj, jij hebt wel verstand van muziek. De anderen hier niet, kennelijk.
Is Avi Kaplan het waard om naartoe te gaan?
Wie is hier nou de noob?quote:
Hij heeft vroeger in Pentatonix gezongen. Misschien rinkelt er dan ergens een belletje.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal ik het mijn kinderen vragen, spijkerbroek? Misschien kennen zij hem wel.
Of ze vragen of dat met witte of rode saus is...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal ik het mijn kinderen vragen, spijkerbroek? Misschien kennen zij hem wel.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ze vragen of dat met witte of rode saus is...
Zegt me dan Pentanognix...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft vroeger in Pentatonix gezongen. Misschien rinkelt er dan ergens een belletje.
Die ken ik wel. Klinkt niet verkeerd. Maar ik weet natuurlijk niet of hij dan de moeite waard is.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft vroeger in Pentatonix gezongen. Misschien rinkelt er dan ergens een belletje.
quote:
Ik geloof je gewoon nietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Klinkt niet verkeerd. Maar ik weet natuurlijk niet of hij dan de moeite waard is.
Ik kan zo wel een nummer draaien als je wil. Heb er 5 cd's van.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
Als het een leuke date is, gewoon gaan spijkerbroek. En dan stiekem haar hand vasthouden.
En dan niet eens weten wie er meezingenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan zo wel een nummer draaien als je wil. Heb er 5 cd's van.
Zo oud zijn ze nog nietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan zo wel een nummer draaien als je wil. Heb er 5 cd's van.
Een vrouw, een neger, een Israelisch gerecht (met rode of witte saus) en nog 2 mensen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan niet eens weten wie er meezingen
Ik ken alleen de pentatonic scale maar dat is net wat anders...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is het al zaterdag?quote:
Voor CindieY welquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is het al zaterdag?![]()
Ik weet dat de stream hier achterloopt maar zoveel....
Nee, dank je.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Is hier een Nederlandstalige cover van?
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Is hier een Nederlandstalige cover van?
Volgens mij herken ik het pianomelodietje...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.
Even zoeken.
Ja, en ik heb hem uit nieuwsgierigheid ook nog aangekliktquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Over King gesproken.
Mijn schoonzus in de USA postte net iets op Facebook dat op de school van haar zoon bij de jaarlijkse verkiezing van de King en Queen van de school daarvoor 2 meisjes verkozen waren in het kader van genderneutraliteit.
Ik begin sommige keuzes van die Yanks steeds meer te begrijpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |