En nog een. Briljant.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, jij hebt echt issues.
Doe dit maar niet meer, inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Bij staan de dames ook al een paar jaar bovenaan in mijn jaarlijkse toplijstjequote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:17 schreef EP3 het volgende:
Toch maar even n greep uit de collectie 'nieuwe dames' die ik heb grijsgedraaid afgelopen decennium.
Was zelf ook wel nieuwsgierig... :
Joanna Newsom
FKA twigs
Mitski
Jenny Hval
Julia Holter
Angel Olsen
Solange
SZA
Noname
Fever Ray
Let's Eat Grandma
Weyes Blood
Anna Meredith
Grouper
Janelle Monáe
Holly Herndon
Courtney Barnett
U.S. Girls
Grimes
Mica Levi
Kacey Musgraves
Waxahatchee
Jlin
Julien Baker
Jay Som
Zola Jesus
Natalie Prass
Laurel Halo
Sharon Van Etten
Gazelle Twin
Kan nog wel even doorgaan maar ik vind 30 wel genoeg,!
En ze hebben mijns inziens allemaal zeer inventieve albums uitgebracht die alle aandacht verdienen.
Kortom; 2010-2019=GIRLPOWER!!.
Ik begin er nu aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:16 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe Elbow is ouderwets goed. Beter dan de drie hiervoor.
Heerlijke plaat. Heel anders dan UFOF ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:47 schreef Norrage het volgende:
Vind hem ook beter dan UFOF eigenlijk. Moet nog vaker luisteren om te bepalen waarom
Die is tof idd, begin van het jaar veel geluisterd, daarna niet echt meer. Komst ongetwijfeld verandering in, in de herfst komt de innerlijke goth wat meer naar bovenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Over Boy Harsher hoor ik hier eigenlijk nooit iemand. Ik denk dat ik hun album dit jaar het meest heb geluisterd. Darkwave/Coldwave in ieder geval synthy goddelijkheid.
Ik vind hem in lijn van de vorigen. Zit niet echt een noemenswaardig nummer op, maar het luistert wel lekker wegquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:16 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe Elbow is ouderwets goed. Beter dan de drie hiervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch duidelijk een wat minder gepolijste stijl?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind hem in lijn van de vorigen. Zit niet echt een noemenswaardig nummer op, maar het luistert wel lekker weg
Dat is zeker wel waar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk een wat minder gepolijste stijl?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:47 schreef Norrage het volgende:
Vind hem ook beter dan UFOF eigenlijk. Moet nog vaker luisteren om te bepalen waarom
Uitstekend album, ja. Erg genoten van Not en Wolf. Ook The Toy luistert mooi weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:44 schreef EP3 het volgende:
Big Thief poept met Two Hands nog even n tweede album uit dat tot het beste van 2019 gerekend mag worden.
Ik ga volgende maand 3 weken naar Japan, weekje Tokyo ook is het idee. Nog tips? Wordt mn eerste keer Japan, wel al bijna alle andere landen in Oost Azië gehad.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ken ze via r/indieheads, maar heb gezien dat het op RYM inderdaad een beetje een 'second coming of Jesus'-gehalte heeft.
Ik vind zelf dat licht klungelige van hun vroegere werk gecombineerd met het totaal geraffineerde van het latere werk juist een van de charmes overigens. Komt op die liveplaat prachtig samen.
[..]
Niet permanent hoor; zit hier voor universiteitsresearch voor een kleine maand.
Precies dat had ik dus bij die nieuwequote:Op maandag 14 oktober 2019 15:23 schreef EP3 het volgende:
Common As Light is mi een ondergewaarde plaat. Die luister ik vaker dan het veelgeprezen Benji.
Op dat album is nog een delicate balans te vinden tussen muziek en vertelling waarmee ie een hypnotiserend klimaat weet te creëren dat ik uitermate prettig vind ( terwijl ik druk bezig ben met andere dingen ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |