Watte!? Dondertstraalt je gauw op!!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Kuip kan echt niet meer.
Dat zou me totaal niet verbazen. Die Michel Abbink lijkt me trouwens ook een stereotype voor dit forum.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Watte!? Dondertstraalt je gauw op!!
Uh nee, dit is het Wilhelmusquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:42 schreef KingRadler het volgende:
Verkeerd volkslied deze is toch van Engeland
Officieel hoort het land tot het Verenigd Koninkrijk, en dus is God Save the Queen het volkslied. ... Het voetbalteam gebruikt het Britse volkslied, het rugbyteam (dat bestaat uit Ierse en Noord-Ierse spelers) het speciaal voor hen gecomponeerde Ireland's Call.13 jan. 2016quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:42 schreef KingRadler het volgende:
Verkeerd volkslied deze is toch van Engeland
Dat doe jij ook zo vaak niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg teleurstellend dat @:kingroland, die ik beschouw als vriend, niet reageert op mijn DM.
ik zat op mobielquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg teleurstellend dat @:kingroland, die ik beschouw als vriend, niet reageert op mijn DM.
Neequote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Draaien ze bij Schotland ook God Save the Queen?
A FLOWER OF SCOTLAND.....quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Draaien ze bij Schotland ook God Save the Queen?
Helaas kan ik niet beloven dat ik er dan ben. Hopelijk zet goede vriend Vollenhoven wel z'n beste beentje voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:43 schreef Coco. het volgende:
Als er een goal valt in de eerste helft zal er haxball in de rust plaatsvinden!
Schotland heeft wel een eigen volkslied toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Officieel hoort het land tot het Verenigd Koninkrijk, en dus is God Save the Queen het volkslied. ... Het voetbalteam gebruikt het Britse volkslied, het rugbyteam (dat bestaat uit Ierse en Noord-Ierse spelers) het speciaal voor hen gecomponeerde Ireland's Call.13 jan. 2016
Helaas wel jaquote:
gooi er een hip hop beat onder is het nog wel te pruimenquote:
Flikker op gek.quote:
Over 100 jaar hebben we een Arabisch volksliedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |