Er klopt ook gewoon niets van. Tenzij Senesi er écht helemaal niets van kan. Dat lijkt me alleen wel sterk gezien de positieve verhalen rondom hem vanuit Argentinie. Denk dat Stam té voorzichtig is en absoluut niet wil dat het een mislukking wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Ié was geloof ik 2 dagen in Rotterdam toen hij z'n eerste wedstrijd speelde en Senesi moet eerst nog leren voetballen
Johnston was sowieso gekocht als opvulmateriaal voor de beloftes. Hij is 18 jaar oud, komt uit het tweede van Liverpool op aanraden van Kuyt en kostte 2 ton. Kan nooit veel soeps zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:08 schreef PIETR het volgende:
Van die andere nieuwe verdediger hoor je ook helemaal niets meer.
Is 21, maar verder klopt het.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Johnston was sowieso gekocht als opvulmateriaal voor de beloftes. Hij is 18 jaar oud, komt uit het tweede van Liverpool op aanraden van Kuyt en kostte 2 ton. Kan nooit veel soeps zijn.
21 istie alweer.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Johnston was sowieso gekocht als opvulmateriaal voor de beloftes. Hij is 18 jaar oud, komt uit het tweede van Liverpool op aanraden van Kuyt en kostte 2 ton. Kan nooit veel soeps zijn.
Waren allebei middenvelders op dezelfde positie bij een laagvlieger in de Championship waar ze vorig seizoen weinig speelde.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Stam baalt “Kelly komt niet aan het niveau van Fer”
Naja, Kuyt had met Liverpool gebeld. Maar goed, als Sparta ons zou bellen voor een leuke speler zouden we ook Johnston nu aanraden als ‘een goede voetballer’. Of Kelly. Of Ayoub. Of vdHeijden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Johnston was sowieso gekocht als opvulmateriaal voor de beloftes. Hij is 21 jaar oud, komt uit het tweede van Liverpool op aanraden van Kuyt en kostte 2 ton. Kan nooit veel soeps zijn.
Hij kan er niet bij.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Stam baalt “Kelly komt niet aan het niveau van Fer”
Ik haal niet altijd mijn gelijk als ik dat heb, maar bij dezen wil ik toch die o zo waardevolle internetpuntjes.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:24 schreef fetX het volgende:
Senesi start!
Vermeer, Haps, Senesi, Ié, Karsdorp, Fer, Toornstra, Kokcu, Sinisterra, Jorgensen, Berghuis.
Lekkere opstelling wel.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haal niet altijd mijn gelijk als ik dat heb, maar bij dezen wil ik toch die o zo waardevolle internetpuntjes.
Nee, maar het kon natuurlijk niet meer met Botteghin.quote:
Ja, dit is voor mij ook wel de ideale opstelling, hopen dat het goed loopt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar het kon natuurlijk niet meer met Botteghin.
Op papier denk ik wel de beste opstelling dit. Middenveld lekker zo met Kokcu en voorin Sinisterra op zijn natuurlijke positie met Jorgensen terug.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:13 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Senesi en Ié staan gewoon basis morgen.
Verademing.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:32 schreef fetX het volgende:
Ik hoop zo dat het loopt vanmiddag. Sini op links is ook wel weer eens lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |