quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, het helpt wel uiteraard. Maar veel communicatie is ook gewoon non-verbaal hoor. En al geef je hem 20 woorden kom je al een eind. Hoe dan ook, ik ga er niet vanuit dat Senesi speelt.
Te weinig uiteindelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“Dat kan je wel vinden, maar op dit moment moeten we naar het teambelang kijken. Zoals jij weet, gezien jij ook op onze trainingen komt, is communicatie enorm belangrijk bij het doorgeven van de tactiek. Eric is de enige Portugeestalige die ook Nederlands en Engels kan spreken. Daar zit dan ook zijn kracht in. Tot die tijd moeten we het doen met een duo die elkaar kunnen ondersteunen. Dat weet jij, dat weet ik, dat er zonder communicatie geen goede verdediging staat. Tot die tijd gaan het team zich ontwikkelen en zien we wel welke krachten van Marcos we kunnen benutten”
In dat geval ga ik steeds meer vermoeden dat de echte Senesi niet wilde komen en ze maar een andere willekeurige Argentijn van straat hebben geplukt, om hem te presteren als Senesi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, het helpt wel uiteraard. Maar veel communicatie is ook gewoon non-verbaal hoor. En al geef je hem 20 woorden kom je al een eind. Hoe dan ook, ik ga er niet vanuit dat Senesi speelt.
Ik dacht dat dit weer zo’n lollige Stam-imitatie was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:31 schreef PIETR het volgende:
Word echt schijtziek van Stam:
De verdediger heeft volgens de trainer tijd nodig om bijvoorbeeld te wennen aan het één tegen één verdedigen: ''Marcos maakt stappen in waar hij mee bezig is. Uiteindelijk moet je kijken wanneer het een goed moment is voor hem om hem er in te zetten.''
en
"We zijn altijd bezig met de ideale samenstelling van het elftal. Iedereen roept om Marcos, maar ik luister niet naar iedereen. Hij maakt stappen. Of dat genoeg is, gaan we morgen bekijken. Snapt hij wat we van hem vragen? Als dat niet zo is, wachten we nog even," vertelt Stam in gesprek met de NOS.
Wat een achterlijk gelul joh
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:31 schreef PIETR het volgende:
Word echt schijtziek van Stam:
De verdediger heeft volgens de trainer tijd nodig om bijvoorbeeld te wennen aan het één tegen één verdedigen: ''Marcos maakt stappen in waar hij mee bezig is. Uiteindelijk moet je kijken wanneer het een goed moment is voor hem om hem er in te zetten.''
en
"We zijn altijd bezig met de ideale samenstelling van het elftal. Iedereen roept om Marcos, maar ik luister niet naar iedereen. Hij maakt stappen. Of dat genoeg is, gaan we morgen bekijken. Snapt hij wat we van hem vragen? Als dat niet zo is, wachten we nog even," vertelt Stam in gesprek met de NOS.
Wat een achterlijk gelul joh
Karsdorp zelf kan ook geen Engels of Nederlands.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de thuispot tegen Hapoel vertelde Karsdorp dat Ié geen Engels of Nederlands kan. Uit nog een ander interview bleek dat Ié gek genoeg ook geen Spaans kan, weet niet meer precies wat dat was. Een mythe is het niet. Botteghin is uit onze selectie de enige die Portugees spreekt.
Ja, wij wilden 4 kaarten en dat is gelukkig ook gelukt. Maar t was wel druk in die kaartjes-wachtrijquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
Porto uit ook in 10 minuten uitverkocht
Gelukkig 2 kaarten
twitter:Plakplaat63 twitterde op woensdag 16-10-2019 om 16:26:38Hoorde vandaag, dat het binnen #Feyenoord geledingen algemeen bekend is, dat volgens #JaapStam.. Marco Senesi 3x minder is dan Eric Botteghin.Begin aub niet over bron, want rancuneus zijn, is haast uitgevonden bij mijn clubMaar schokkend is het wel. reageer retweet
twitter:Plakplaat63 twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 19:24:42De vrinden van #Feyenoord zouden al helemaal klaar zijn met#JaapStam,Dus ff met de collectebus rond in de Gouden snor, want de club is bankroet Misschien kan je tipgever @harryvermeegen ook mee laten betalen! Vraag aan Rene,kan jij dat bevestigen?? @veronicainside reageer retweet
Troef voor de klassiekerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 05:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Senesi dit weekend nig niet begint gaan we dat helemaal niet meer meemaken.
Dan komt Johnston zelfs nog eerder in de basis.
Serieus hahaha wtf wat is dan nog het argument voor Botteghin?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 05:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ié geeft in een interview aan dat hij gewoon vloeiend Spaans spreekt en vaak gesprekken heeft met Tapia.
Wegwezen dan Bot. Je bent niet 3x beter dan Senesi. En als ie dat wel is dan is Senesi wel hee slecht.
Wat een onzin. Senesi en Ié staan gewoon basis morgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:47 schreef rdwilbrink het volgende:
Ga er maar van uit dat Senesi zondag niet speelt pfff.
Het ligt echt niet alleen aan de taal hoor er is meer aan de hand vermoed ik.twitter:Plakplaat63 twitterde op woensdag 16-10-2019 om 16:26:38Hoorde vandaag, dat het binnen #Feyenoord geledingen algemeen bekend is, dat volgens #JaapStam.. Marco Senesi 3x minder is dan Eric Botteghin.Begin aub niet over bron, want rancuneus zijn, is haast uitgevonden bij mijn clubMaar schokkend is het wel. reageer retweet
twitter:Plakplaat63 twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 19:24:42De vrinden van #Feyenoord zouden al helemaal klaar zijn met#JaapStam,Dus ff met de collectebus rond in de Gouden snor, want de club is bankroet Misschien kan je tipgever @:harryvermeegen ook mee laten betalen! Vraag aan Rene,kan jij dat bevestigen??@:veronicainside reageer retweet
En dan mag Senesi plots spelen tegen Young Boys op kunstgras en dat gaat dan gek genoeg voor geen meter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:44 schreef fetX het volgende:
Ik denk gewoon weer Botteghin en Ié, maar laat me graag verrassen.
En dan wordt het 3-0 of zo en dan is het: ‘zie je wel, ze kunnen het prima.’ Krijg je dat weer.
Dat zei hij niet. Hij zei dat hij Portugees spreekt met Eric en Renato hem helpt met z’n Spaans.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 05:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ié geeft in een interview aan dat hij gewoon vloeiend Spaans spreekt en vaak gesprekken heeft met Tapia.
Ah, nam gewoon letterlijk een nieuwsbericht over van fr-fans, my bad. Handig van mij om zulke posts na een festival te maken manquote:Op zondag 20 oktober 2019 00:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat hij Portugees spreekt met Eric en Renato hem helpt met z’n Spaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |