abonnement Unibet Coolblue
pi_189359441


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Samzz aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:17:32 #3
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189359561
Goedemorgen c_/

Straks borduren maar nu eerst een krabpaal uitzoeken....
pi_189359598
Ik heb potdorie kerstkaartspul gehaald gisteren. Dat gepraat over kaartjes werkt aanstekelijk. :+

Ideeën opdoen bij dure webshops en dan spontaan alles vinden bij de Action ftw!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189359938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:17 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen c_/

Straks borduren maar nu eerst een krabpaal uitzoeken....
Leuk! Wat voor iets zoek je?
pi_189359949
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb potdorie kerstkaartspul gehaald gisteren. Dat gepraat over kaartjes werkt aanstekelijk. :+

Ideeën opdoen bij dure webshops en dan spontaan alles vinden bij de Action ftw!
:D slim

Ik ben al een half jaar niet meer bij de Action geweest. Moet echt weer eens gaan kijken.
pi_189360052
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D slim

Ik ben al een half jaar niet meer bij de Action geweest. Moet echt weer eens gaan kijken.
Er zit er één in het winkelcentrum waar ik gisteren was voor mijn boodschappen, dus even binnenwippen was niet zo'n enorm uitstapje. Had al even online gespiekt (het basisidee hiervan vind ik geinig, plus ziet er uitvoerbaar uit voor me. Beetje spelen met vormpjes en diepteverschil, zeg maar) en nu heb ik genoeg om mee te prutsen en hopelijk een leuk resultaat voor ¤5. :9

Alleen vergeten dat m'n "basisplaat" nog aan de kaart vast moet, dus nog even iets van dubbelzijdig tape regelen. :+ Jammer genoeg kan ik dat vanavond niet halen, want dan weet moeders dat ik iets van plan ben. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:23:29 #8
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189360283
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk! Wat voor iets zoek je?
Een voor bij het raam en een voor te spelen
Ik ben inmiddels geslaagd bij Petrebels

https://www.petrebels.com/nl/krabpaal-maine-coon-173?id=996

https://www.petrebels.com/nl/krabpaal-skyline-153?id=959
pi_189360313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:23 schreef Patapon het volgende:

[..]

Een voor bij het raam en een voor te spelen
Ik ben inmiddels geslaagd bij Petrebels

https://www.petrebels.com/nl/krabpaal-maine-coon-173?id=996

https://www.petrebels.com/nl/krabpaal-skyline-153?id=959
Dat is het betere krabpaalwerk. :D

Zijn het ook Coons of zijn het Noortjes?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:33:57 #10
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189360403
Ik heb 1 coon, 2 Noorse en een htk. Hoogstwaarschijnlijk komen daar nog 2 coons bij. Manlief is druk bezig met zoeken.

Dit jaar zijn er 2 overleden.
pi_189360497
Sneu van de twee. ;(

Grote katten zijn wel echt de bom. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189360864
Goedemorgen lieve mensen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189361523
Dat zijn stevige krabpalen :Y leuk met zo'n touw.

Wij hebben een krabpaal in de kamer en eentje op de slaapkamer. Beide 2 meter hoog :D

CAL pakket is binnen *O* alleen hebben ze een kleur vervangen -O-
pi_189361542
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Dat zijn stevige krabpalen :Y leuk met zo'n touw.

Wij hebben een krabpaal in de kamer en eentje op de slaapkamer. Beide 2 meter hoog :D

CAL pakket is binnen *O* alleen hebben ze een kleur vervangen -O-
Even achteraan mailen? Dat is wel irritant
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189361564
Ik ben nu weer aan het haken voor de krans. Volgende week wil ik de hoef af hebben. Dan kan ik alle kleine blaadjes en dingetjes gaan haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189361718
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Even achteraan mailen? Dat is wel irritant
Nah ik wist al dat er een grote kans was. Hoorde dat er 660 pakketten waren waarvan ze 1 of 2 kleuren hebben aangepast omdat het anders niet leverbaar zou zijn.
Je mag het terugsturen maar dan heb je nog niets. Dus ik ga gewoon aan de slag :) vind het ook niet zo'n probleem, maar wel jammer.

En sowieso slecht geregeld van Scheepjes dit jaar. Het pakket is überhaupt te laat.
pi_189361821
Ah, gewoon slecht ingeschat dus. Jammer wel. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189361836
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nah ik wist al dat er een grote kans was. Hoorde dat er 660 pakketten waren waarvan ze 1 of 2 kleuren hebben aangepast omdat het anders niet leverbaar zou zijn.
Je mag het terugsturen maar dan heb je nog niets. Dus ik ga gewoon aan de slag :) vind het ook niet zo'n probleem, maar wel jammer.

En sowieso slecht geregeld van Scheepjes dit jaar. Het pakket is überhaupt te laat.
Oh dat is wel heel erg jammer.....
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189361850
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, gewoon slecht ingeschat dus. Jammer wel. -O-
Hopelijk leren ze er deze keer van :)

Vandaag even wat pompoenen haken en dan kan ik dit weekend beginnen *O*
pi_189361863
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk leren ze er deze keer van :)

Vandaag even wat pompoenen haken en dan kan ik dit weekend beginnen *O*
Zou fijn zijn. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189362271
Wat jammer, Sarabi. Vind je hem nu nog wel mooi?

Ik ga dadelijk even een berg speelgoed opruimen en daarna lekker op de bank zitten om sokken te breien.

Vanmiddag ga ik met mijn jongens een vogelverschrikker bouwen. Er is een festival in ons dorp volgende week. Dat is super gezellig, ik ga er ook als vrijwilliger werken. Daar worden dan 70 vogelverschrikkers gebouwd, maar de vraag is om ze ook vast in je voortuin te zetten, dus dat ga ik doen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 12:41:29 #22
382129 crew  Donna
pi_189362297
Wat jammer van het CAL pakket zeg!
pi_189362309
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:40 schreef LeSage het volgende:
Wat jammer, Sarabi. Vind je hem nu nog wel mooi?

Ik ga dadelijk even een berg speelgoed opruimen en daarna lekker op de bank zitten om sokken te breien.

Vanmiddag ga ik met mijn jongens een vogelverschrikker bouwen. Er is een festival in ons dorp volgende week. Dat is super gezellig, ik ga er ook als vrijwilliger werken. Daar worden dan 70 vogelverschrikkers gebouwd, maar de vraag is om ze ook vast in je voortuin te zetten, dus dat ga ik doen :)
Wat grappig, die vogelverschrikkers. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 10 oktober 2019 @ 12:47:00 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189362392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nah ik wist al dat er een grote kans was. Hoorde dat er 660 pakketten waren waarvan ze 1 of 2 kleuren hebben aangepast omdat het anders niet leverbaar zou zijn.
Je mag het terugsturen maar dan heb je nog niets. Dus ik ga gewoon aan de slag :) vind het ook niet zo'n probleem, maar wel jammer.

En sowieso slecht geregeld van Scheepjes dit jaar. Het pakket is überhaupt te laat.
Ik lees het net op FB van Scheepjes. Dit is wel een beetje ‘aan je eigen succes ten onder gaan’. Heb wel vaker gezien dat ze enthousiast projecten lanceren en mensen die vervolgens steen en been klagen omdat bepaalde kleuren heel lang uitverkocht blijven.

Ik heb me trouwens weer afgemeld bij de andere Scheepjesgroepen, want bij die CALs nemen hun berichten (ik kies graag de speciale feed voor groepen, daarin kun je groepen niet pauzeren) veel te veel plek in. (En ook om de haverklap dezelfde vragen. Argh, allemaal te beroerd om eerst even te zoeken./rant.)
The love you take is equal to the love you make.
pi_189362435
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:40 schreef LeSage het volgende:
Wat jammer, Sarabi. Vind je hem nu nog wel mooi?

Het is wel minder mooi maar ach :) bij mij gaat het meer om het maken. Kan er wel mee leven.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 12:51:16 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189362441
Ik ben trouwens weer naar het Stoffenspektakel geweest, gisteren in Groningen. Druk, druk, druk! Wel tevreden met stof voor een jurk en een jas (wordt de eerste).

Heb alleen geen tijd, want we zijn bezig om te bedenken hoe we mijn naaihoek (=de eettafel) beter kunnen inrichten. Het ene haalt het andere uit...
The love you take is equal to the love you make.
pi_189362452
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik lees het net op FB van Scheepjes. Dit is wel een beetje ‘aan je eigen succes ten onder gaan’. Heb wel vaker gezien dat ze enthousiast projecten lanceren en mensen die vervolgens steen en been klagen omdat bepaalde kleuren heel lang uitverkocht blijven.

Ik heb me trouwens weer afgemeld bij de andere Scheepjesgroepen, want bij die CALs nemen hun berichten (ik kies graag de speciale feed voor groepen, daarin kun je groepen niet pauzeren) veel te veel plek in. (En ook om de haverklap dezelfde vragen. Argh, allemaal te beroerd om eerst even te zoeken./rant.)
Die groepen heb ik sowieso op stil staan anders word je gek.
Soms is het wel grappig om te lezen :D

En tja Scheepjes heeft wel vaker verkeerd ingeschat hoeveel ze nodig hebben. Dus ben benieuwd naar de volgende keer.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 13:10:32 #28
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189362717
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben trouwens weer naar het Stoffenspektakel geweest, gisteren in Groningen. Druk, druk, druk! Wel tevreden met stof voor een jurk en een jas (wordt de eerste).

Heb alleen geen tijd, want we zijn bezig om te bedenken hoe we mijn naaihoek (=de eettafel) beter kunnen inrichten. Het ene haalt het andere uit...
Stoffen spektakel wordt idd beter bezocht, maar er zijn er zo weinig altijd in het weekend. Zo jammer!
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 10 oktober 2019 @ 13:13:54 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189362757
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Stoffen spektakel wordt idd beter bezocht, maar er zijn er zo weinig altijd in het weekend. Zo jammer!
Ik zou er niet heel ver voor reizen, dus Groningen en Leeuwarden zijn eigelijk mijn opties.

Ben jij dan wel in Eindhoven geweest?
The love you take is equal to the love you make.
pi_189363206
Een CAL is toch dat je telkens een stukje patroon maakt?

Het idee vind ik leuk, maar ik zou het nooit zelf kunnen volhouden. De "tijdsdruk" belemmerd me enorm in het plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189367204
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een CAL is toch dat je telkens een stukje patroon maakt?

Het idee vind ik leuk, maar ik zou het nooit zelf kunnen volhouden. De "tijdsdruk" belemmerd me enorm in het plezier
Klopt :Y en snap het goed, is niet voor iedereen.

Toch een andere kleur bijbesteld, anders krijg ik denk ik toch spijt. 6 euro is dan jammer maar maak vast ooit nog iets anders van die bollen.
pi_189368050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klopt :Y en snap het goed, is niet voor iedereen.

Toch een andere kleur bijbesteld, anders krijg ik denk ik toch spijt. 6 euro is dan jammer maar maak vast ooit nog iets anders van die bollen.
Garen komt altijd wel op toch ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189368065
Morgen ga ik weer verder met mijn restjesdeken... koud genoeg om deels bedekt te zijn tijdens te haken (nu te vaag in de bol)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189368192
Oh ik ben nu weer bezig met die deken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189370694
Kerstlegpuzzels besteld. Morgen lekker mee bezig :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189371230
Leuk zeg! Ik heb de smaak van het breien weer te pakken en denk dat ik de deken ook nog een trui op de pennen zet. Ik was bijna vergeten hoe relaxt dat eigen is. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189371381
Pfoei, flink geshopt. Goeie wandelschoenen (doei rib uit lijf), een mooie broek, een lang vest en een trui. :9

Oh, en een setje van de wintercollectie van de Body Shop, maar die heb ik gekregen van mijn mama. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189377317
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Pfoei, flink geshopt. Goeie wandelschoenen (doei rib uit lijf), een mooie broek, een lang vest en een trui. :9

Oh, en een setje van de wintercollectie van de Body Shop, maar die heb ik gekregen van mijn mama. O+
Nice! Ik ga binnenkort weer wandelschoenen bij de Lidl bestellen, eigenlijk al jaren tevreden over. Maar ik loop ook niet zulke grote afstanden.
pi_189377353
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nice! Ik ga binnenkort weer wandelschoenen bij de Lidl bestellen, eigenlijk al jaren tevreden over. Maar ik loop ook niet zulke grote afstanden.
Binnenkort een 25km op de planning, plus heel veel rondlopen rondom Silverstone komend jaar, dan is het wel lekker. :Y En nu een goede reden om gewoon vaker te gáán, sneakers krijg ik na een uurtje last van en mijn hardloopschoenen bewaar ik liever daarvoor. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:02:49 #40
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189377761
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 13:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou er niet heel ver voor reizen, dus Groningen en Leeuwarden zijn eigelijk mijn opties.

Ben jij dan wel in Eindhoven geweest?
Nee die heb ik gemist en is ook wel weer een eindje. Onbewuste woordgrappen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:04:45 #41
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189377806
Schoenen die gelijk lekker zitten zijn zeer belangrijk bij het wandelen. En vergeet wandelsokken niet! Voor mij echt een must, scheelt voor mij in normale schoenen ook al een boel.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189377828
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Schoenen die gelijk lekker zitten zijn zeer belangrijk bij het wandelen. En vergeet wandelsokken niet! Voor mij echt een must, scheelt voor mij in normale schoenen ook al een boel.
Heb ik er ook bij inderdaad. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189379632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Binnenkort een 25km op de planning, plus heel veel rondlopen rondom Silverstone komend jaar, dan is het wel lekker. :Y En nu een goede reden om gewoon vaker te gáán, sneakers krijg ik na een uurtje last van en mijn hardloopschoenen bewaar ik liever daarvoor. :+
Goede planning :)

Ik moet ook echt meer gaan wandelen maar dat is dan meer in de range van 5-15km.

Nieuwe sneakers wil ik binnenkort ook weer kopen. Koop al jaren dezelfde soort van DC maar dan steeds in andere printjes.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:20:11 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189379705
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Nee die heb ik gemist en is ook wel weer een eindje. Onbewuste woordgrappen.
:D
The love you take is equal to the love you make.
pi_189379748
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goede planning :)

Ik moet ook echt meer gaan wandelen maar dat is dan meer in de range van 5-15km.

Nieuwe sneakers wil ik binnenkort ook weer kopen. Koop al jaren dezelfde soort van DC maar dan steeds in andere printjes.
Da's ook mijn normale range wel zo'n beetje, alleen nu een wandeltocht in Utrecht die een stuk langer is. Ben benieuwd hoe het gaat gaan. _O-

Qua normale sneakers "woon" ik nog steeds in m'n Adidas. Wel een paar Nikes erbij, maar die vind ik niet lekker autorijden, dus de (compleet gladde) Adidas mogen nog niet weg. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:25:49 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189379780
Ik heb mijn wandelschoenen al eens compleet opnieuw laten verzolen. Was 100 euro, maar dat was het wel waard.

Dat wordt wat als de bovenkant echt kapot gaat.

Heb al eens de fout gemaakt om in een opwelling (leuke kleur) wandelschoenen bij de Welkoop te kopen. Ze zaten direct lekker. Ja, maar na een uur wandelen niet meer: te krap bij de tenen. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_189379890
Da's zonde ja. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189384538
Een kerstpuzzel gekocht :) Morgen lekker mee bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189385848
Wij draaiden het laatste uurtje op t werk ook allemaal kerstmuziek. Ik kwam al bijna in de stemming om de boom op te zetten, maar nog net niet. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189386914
Alles staat hier klaar o morgen mijn huis in kerst om te turnen... kan niet meer wachten. Kan,,,, wil eerdr
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189392574
Ik vind kerst echt heel leuk, maar een deel van de charme zit hem ook in de tijd van het jaar voor mij. Dus ik wacht nog even tot 3 december. ;)

Wel wil ik graag weer andere dingen in huis neerzetten, als winterse aankleding enz maar dat is nu allemaal niet praktisch. We moeten nog 4 weken wachten op de nieuwe meubels en tot die tijd staat echt alles overal een beetje. We hebben normaal al een rommelhuis maar nu is het wel echt chaos ook. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189393307
Goedemorgen :W

Nu eerst het huis nog even herfstig aan kleden. Maar kerst is ook leuk O+

Gisterenavond onze NK biertjes geproefd bij vrienden. Ik was de bob maar voel me toch kapot :')
pi_189394673
Nog steeds half door van de pillen, maar boom en alels is versierd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:51:42 #54
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189394762
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:49:52 #55
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189395201
Grom, van de krabpalen mis ik een pakket en bij de krabpaal die compleet is zit het verkeerde mandje. :(
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:26:13 #56
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189395499
Ik ben nog helemaal niet met kerst bezig joh :D

Ik heb wel een vraagje. Ik ben mijn jas aan het afmaken. Ik heb er zelf knopen bij gemaakt in dezelfde groene kleur, want ik houd ervan als het precies match.
Nu denk ik zelf dat ik 1 groene knoop doe, zie foto en dan naar beneden drukknopen die je dus aan de buitenkant niet ziet.
Andere foto is om te laten zien hoe het er eventueel uit zou zien met meerdere knopen. Ja de knoop is groter, ik ga voor de kleinere knoop.
Wat vinden jullie?

Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:33:51 #57
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189395588
Drukknopen. En wat knap dat je dit kunt!
pi_189395603
Yep drukknopen :Y
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:41:44 #59
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189395723
Mooi dat we het daarover eens zijn :+
Dan kan ik de boel gaan afwerken nadat ik drukknopen er opgenaaid heb.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189396486
( mijn sprocket is binnen en hij doet het)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:48:43 #61
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189396541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
( mijn sprocket is binnen en hij doet het)
*O* veel plezier ermee!
pi_189396605
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:48 schreef Patapon het volgende:

[..]

*O* veel plezier ermee!
Dnak je *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:17:54 #63
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189396855
Ik ga even een proefje maken om te kijken of ik een knoopsgat kan maken met de hand. De dingen die ik doe voor deze jas :X
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:47:25 #64
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189398027
Uhm ja dat gaat hem niet worden.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189409445
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm ja dat gaat hem niet worden.
Jammer!

Goedemorgen :W
Vanmorgen vroeg opgestaan voor F1, daarna nog even een dutje gedaan.
Nu weer brouwen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:00:23 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189411260
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm ja dat gaat hem niet worden.
Misschien allemaal drukknopen. En dan een ‘nepknoop’ waar je ‘m nu hebt.

Mooi project, zeg!
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:47:00 #67
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189411864
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien allemaal drukknopen. En dan een ‘nepknoop’ waar je ‘m nu hebt.

Mooi project, zeg!
Goed idee!
Dan ga ik even drukknopen kopen, ik heb dus nog alleen kleintjes.
Al denk ik nu aan bonthaken aangezien die niet vanzelf open gaan.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189411878
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien allemaal drukknopen. En dan een ‘nepknoop’ waar je ‘m nu hebt.

Mooi project, zeg!
Slim idee :)

Net de helft van deze CALweek gehaakt, nu moet ik even op het nieuwe garen wachten en dan kan ik morgen verder.
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:23:37 #69
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189412231
Het zijn toch drukknopen geworden samen met een voorraadje naalden (waren maar 1,50 per doosje!) en fatsoenlijke stofscharen gekocht.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 13 oktober 2019 @ 16:57:46 #70
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189414273
Binnenkort toch maar eens visjes knutselen.

Nemo O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189425491
Goedemorgen

Wat is het warm zeg.....
pi_189425506
Vreemd weekend was vreemd. De kerel deed klunzig, dus we eindigden zondag op de huisartsenpost. :') (Waarschijnlijk een verstuikte enkel, gelukkig niet gebroken ofzo). En nu ben ik taxi. :+ Gelukkig werkt 'ie niet zo ver weg. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189425548
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Vreemd weekend was vreemd. De kerel deed klunzig, dus we eindigden zondag op de huisartsenpost. :') (Waarschijnlijk een verstuikte enkel, gelukkig niet gebroken ofzo). En nu ben ik taxi. :+ Gelukkig werkt 'ie niet zo ver weg. _O-
Ow dat is wel even schrikken.
Succes met taxi spelen ;)
pi_189425663
Oops net mijn kleine teennagel verloren :o
pi_189425697
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow dat is wel even schrikken.
Succes met taxi spelen ;)
Ik kon mijn zaterdagavond beter beginnen dan met *plof* <veel gevloek>. _O- Geloof dat 'ie voor morgen ging kijken of thuiswerken een optie was. Het scheelt wel dat ik 'm gewoon vanuit werk op kan halen, anders wordt het zo'n heen en weer gedoe. :+
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Oops net mijn kleine teennagel verloren :o
Hoe? :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 10:00:12 #76
382129 crew  Donna
pi_189425822
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen

Wat is het warm zeg.....
Gek weer he!
  maandag 14 oktober 2019 @ 10:00:19 #77
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189425825
Met mij alles ok.

Ik heb enkel last van de volle maan.

:{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189425894
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:00 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Gek weer he!
Ja....vind het eigenlijk niets

@IJs thuiswerken klinkt wel handig dan :Y ik had mijn teen al een tijdje geleden erg hard gestoten en nu heeft ie kennelijk besloten dat mijn teennagel er nog af moest :D
pi_189425932
Grappig hoe lang dat kan duren met teennagels. :D

Gelukkig leent z'n werk zich er ook voor. Beetje programmeren kan thuis ook, alleen langs klanten gaat even niet. :D Het zou geloof ik ook wel vaker kunnen, maar op z'n werk is 'ie productiever geloof ik. :+

Maar de regeling voor vandaag komt me wel goed uit, kan ik tenminste nog sporten vanavond. Als ik 'm om half zes pas kan ophalen (en dus om zes uur pas koken), wordt het allemaal zodanig laat dat ik teveel last krijg van m'n eten. Na het sporten pas eten zou pas negen uur worden en da's wel heel laat. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189425963
Klinkt als mijn man :) die heeft een vaste thuiswerkdag maar zou in geval van nood best vaker kunnen.

Soms is dat lastig dat eten en sporten he :D het is dat het nu vakantie is maar normaal is dat op maandag en woensdag ook lastig voor mij. Heb een tijdje wel om 9u/half 10 gegeten maar dat is eigenlijk echt te laat.
pi_189426152
Het kan echt een flink gepuzzel zijn ja! Gelukkig heb ik zelf alleen de maandag waarbij tijd echt een ding is, woensdag is het een half uur later dan op maandag en dan eet ik toch om de week alleen. Scheelt het ook wel dat vriend het niet erg vindt om z'n eten op te warmen, als 'ie dan later is, heb ik daar geen last van. En in principe eet 'ie zelf ook het liefste vroeg, want ook vroeg sporten op maandag/donderdag (aangenomen dat 'ie niet geblesseerd is :+ ).

Al sport ik eigenlijk het liefst direct uit het werk, maar ja, de tijd waarop een training gegeven wordt heb je maar beperkt invloed op. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189432717
Dat is hier ook altijd gepuzzel. Wij werken allebei dagen van half 9 tot 6, dus sowieso eten we vrij laat. En dan moet er iemand thuis zijn voor de kinderen.
En dan heb ik mijn slagwerkgroeprepetitie op donderdagavond en werk ik vaak op vrijdagavond.

Beterschap voor je man, IJs, dat kan lang blijven zeuren, zo’n blessure.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189441973
Goedemorgen :W

Vandaag zoveel plannen/klusjes dat ik even niet weet waar ik moet beginnen.
pi_189443145
En, al een beginpunt gevonden? :D

Hier een chaotisch ochtendje op het werk, het is dat ik nu trek begin te krijgen, ik had nog niet echt door dat het alweer bijna 12 uur is. :+
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:27 schreef LeSage het volgende:
Dat is hier ook altijd gepuzzel. Wij werken allebei dagen van half 9 tot 6, dus sowieso eten we vrij laat. En dan moet er iemand thuis zijn voor de kinderen.
En dan heb ik mijn slagwerkgroeprepetitie op donderdagavond en werk ik vaak op vrijdagavond.

Beterschap voor je man, IJs, dat kan lang blijven zeuren, zo’n blessure.
Voordeel hier is dat we geen rekening hoeven te houden met oppas, dat scheelt echt enorm! :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189443274
Yep :D en bij het huishouden ook al weer bijna een eindpunt :) alleen nog even wachten op de vaatwasser.

Lunch staat ook al in de oven, straks alleen nog de gyozas voor vanavond maken.

En dan blijft het bewegen (uur lopen) en sporten (nieuwe choreo bedenken) over voor vandaag. Totaal nog geen inspiratie voor de choreo -O- dus begin na de lunch maar eerst met wandelen.
pi_189443355
De vaatwasser mag de kreupele vandaag doen hier. :D Qua huishouden heb ik wat boodschappen, koken en de was nog op het programma staan, dan wordt het wel weer eens wat.

En even kijken of ik mezelf ingeschreven krijg bij de huisarts binnen loopafstand, mijn huidige vind ik qua mensen echt superfijn, maar niet heel relaxed met de auto te bereiken (want midden in het centrum) en met de fiets is het ook minimaal een half uur. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189444118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
De vaatwasser mag de kreupele vandaag doen hier. :D Qua huishouden heb ik wat boodschappen, koken en de was nog op het programma staan, dan wordt het wel weer eens wat.

En even kijken of ik mezelf ingeschreven krijg bij de huisarts binnen loopafstand, mijn huidige vind ik qua mensen echt superfijn, maar niet heel relaxed met de auto te bereiken (want midden in het centrum) en met de fiets is het ook minimaal een half uur. -O-
Ah lastig is dat met huisartsen. Als je een fijne hebt wil je eigenlijk geen andere maar dit is inderdaad ook niet ideaal.

Ik zit ook nog bij de praktijk in mijn oude dorp.
pi_189444343
Ja, het grootste ding is dat de afstand me nu wat tegenhoudt om een afspraak te maken (volgens mij kom ik wat stofjes tekort, dus ik wil eigenlijk m'n bloed even laten onderzoeken), maar dan zou ik eerst daarheen moeten op consult (dus minimaal een uur bezig, minuut of 20 wachten en daadwerkelijk 5 minuten binnen :+), waarschijnlijk de volgende dag weer heen om mijn labspullen op te kunnen halen, de dag dáárna kan ik dan eens langs een prikpunt en dan een paar dagen later weer heen. :')

Dan is het verschil wel aanzienlijk vergeleken met een praktijk op 5 minuten lopen. :+

En het is nou ook weer niet dat ik enorm gehecht ben aan die lui (zie ze om de drie jaar ofzo), dus om het daarvoor te laten...?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189444404
Heel herkenbaar allemaal :D
Ben de laatste 10 jaar 3x geweest maar toch houdt iets me nog tegen om over te stappen.
Moet ook eigenlijk een afspraak maken voor iets simpels maar dat gedoe houdt me ook weer tegen hahaha.


Hoe zou het trouwens met CotS zijn?
pi_189445507
Goeie vraag! Die heb ik inderdaad al een tijdje niet meer gezien.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189447395
Hopelijk gaat alles goed en neemt ze wat rust :)


Nou choreo gaat hem niet worden.....morgen en overmorgen beide avonden alleen dus dan maar verder.
pi_189450636
Week 1 is klaar *O*

  woensdag 16 oktober 2019 @ 10:53:37 #93
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189460459
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Week 1 is klaar *O*

[ afbeelding ]
Tof! Ik haak te weinig. Mijn sjaal voor mijn jas moet nog af. Volgende project.

Gisteren kwam mijn pakje binnen *O* Met de drukknopen dus nu kan de jas echt afgemaakt worden, geen excuses meer.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 16 oktober 2019 @ 10:55:38 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189460494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Week 1 is klaar *O*

[ afbeelding ]
Netjes!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 10:56:53 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189460514
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Tof! Ik haak te weinig. Mijn sjaal voor mijn jas moet nog af. Volgende project.

Gisteren kwam mijn pakje binnen *O* Met de drukknopen dus nu kan de jas echt afgemaakt worden, geen excuses meer.
Hoe doe jij dat, met dat soort bestellingen? Betaal je dan gewoon de verzendkosten of vul je aan tot ‘gratis verzenden’?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:04:44 #96
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189460628
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe doe jij dat, met dat soort bestellingen? Betaal je dan gewoon de verzendkosten of vul je aan tot ‘gratis verzenden’?
In dit geval had ik een webshop in mijn hoofd waar ik stofscharen had gezien voor een redelijke prijs van een relatief goed merk. Dus een bestelling geplaatst met de knopen, scharen, en nog een voorraad machine naalden (schmetz voor 1,50 per pakje :o )
Maar anders probeer ik kleine dingen gewoon op de markt en in plaatselijke winkels te kopen.
Owh en ik kwam laatst heel toevallig op een website die best veel knopen leverde voor weinig geld. Dus toen had ik voor 8 euro inclusief verzendkosten een boel groene knopen en heel gelukkig zitten er nu ook knopen bij voor mijn groene doorknoop jurk waar ik al maanden knopen voor zocht.
En voor bepaalde dingen speur ik ook wel AliExpress af. Daar heb ik een hele voorraad katoenkant en parelmoer knopen vandaan.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:10:54 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189460733
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

In dit geval had ik een webshop in mijn hoofd waar ik stofscharen had gezien voor een redelijke prijs van een relatief goed merk. Dus een bestelling geplaatst met de knopen, scharen, en nog een voorraad machine naalden (schmetz voor 1,50 per pakje :o )
Maar anders probeer ik kleine dingen gewoon op de markt en in plaatselijke winkels te kopen.
Owh en ik kwam laatst heel toevallig op een website die best veel knopen leverde voor weinig geld. Dus toen had ik voor 8 euro inclusief verzendkosten een boel groene knopen en heel gelukkig zitten er nu ook knopen bij voor mijn groene doorknoop jurk waar ik al maanden knopen voor zocht.
En voor bepaalde dingen speur ik ook wel AliExpress af. Daar heb ik een hele voorraad katoenkant en parelmoer knopen vandaan.
Ja, ook verschillende strategieën, dus.

Ik merk dat ik vaak ga zitten neuzen ‘dat is ook leuk, dat is ook handig’, maar de echt handige en noodzakelijke dingen heb je op een gegeven moment wel en bepaalde dingen kopen omdat je het misschien gaat gebruiken... Daar heb ik inmiddels hele voorraden van. :@ :+

Ali is ook wel verleidelijk, maar nooit handig voor de acute dingen. Heb daar wel dingetjes gescoord die regulier véél duurder zijn. Een soort hele dunne, scherpe priem bijv. Die is soms verdomd handig.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:17:14 #98
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189460849
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ook verschillende strategieën, dus.

Ik merk dat ik vaak ga zitten neuzen ‘dat is ook leuk, dat is ook handig’, maar de echt handige en noodzakelijke dingen heb je op een gegeven moment wel en bepaalde dingen kopen omdat je het misschien gaat gebruiken... Daar heb ik inmiddels hele voorraden van. :@ :+

Ali is ook wel verleidelijk, maar nooit handig voor de acute dingen. Heb daar wel dingetjes gescoord die regulier véél duurder zijn. Een soort hele dunne, scherpe priem bijv. Die is soms verdomd handig.
Het kant vind ik gewoon leuk en ook veel mooier dan hier soms te koop is. Kant van de roze jas komt van Ali voor een spotprijs.
En parelmoer knopen is eigenlijk mijn to go knopen en die zijn op de markt ook best prijzig. Waar ik er normaal een stuk of 5 voor heb op de markt, had ik er nu 50 voor. Precies dezelfde kwaliteit en dikte.
En voor de rest sprokkel ik ook gewoon dingen uit winkels zoals sostrene gene, Wibra, action en HEMA.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:25:37 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189460998
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het kant vind ik gewoon leuk en ook veel mooier dan hier soms te koop is. Kant van de roze jas komt van Ali voor een spotprijs.
En parelmoer knopen is eigenlijk mijn to go knopen en die zijn op de markt ook best prijzig. Waar ik er normaal een stuk of 5 voor heb op de markt, had ik er nu 50 voor. Precies dezelfde kwaliteit en dikte.
En voor de rest sprokkel ik ook gewoon dingen uit winkels zoals sostrene gene, Wibra, action en HEMA.
Ik zie op markten e.d. wel eens spul liggen dat ik herken van Ali. Die kopen dus gewoon goedkoop in daar. :o

SG heeft soms heel verrassende dingen. Papier dat je kunt wassen? Ik heb het nog niet gekocht, eerst maar eens uitzoeken of ik er echt iets mee kan.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:29:58 #100
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189461079
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Papier dat je kunt wassen?
Hoe?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:31:01 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189461093
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoe?
Ik google nu op washable paper.

Is het niet hetzelfde als SnapPap, vegan leather?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:32:14 #102
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189461112
Ik vind het katoen van SG wel een aanrader. Haakt lekker weg, elke keer weer leuke kleuren.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:33:20 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189461133
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het katoen van SG wel een aanrader. Haakt lekker weg, elke keer weer leuke kleuren.
Ja, daar heb ik ook een voorraadje van. Ik heb er wel eens Arne en Carlos vogeltjes van gebreid.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:39:11 #104
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189461217
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik google nu op washable paper.

Is het niet hetzelfde als SnapPap, vegan leather?
Oh, dat zou nog best wel eens kunnen!

Wel jammer, volgens mij heb ik geen SG in de buurt. Klinkt als een leuke neuswinkel. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:42:16 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189461279
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, dat zou nog best wel eens kunnen!

Wel jammer, volgens mij heb ik geen SG in de buurt. Klinkt als een leuke neuswinkel. :D
Geen webshop. :'(

https://sostrenegrene.com(...)e-het-zelfcatalogus/

Scroll, scroll. ‘Wasbaar kraftpapier’.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:56:25 #106
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189461588
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geen webshop. :'(

https://sostrenegrene.com(...)e-het-zelfcatalogus/

Scroll, scroll. ‘Wasbaar kraftpapier’.
Volgens mij heb ik iets soortgelijks bij de Action opgeduikeld. :D Vanmiddag eens voelen wat dat dan voor spul is, ik ging er eigenlijk van uit dat het vooral de "look" was, maar misschien gedraagt het zich dan ook wel meer als leerachtig spul. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:59:02 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189461637
Ah, check. Dichtstbijzijnde is Amsterdam. Nu zit er ook een in Utrecht en ik ben daar zaterdag in de buurt, maar ik denk niet dat ik zin heb om dan eventueel met dingen te moeten slepen. (Wandeltocht dan, 25km wandelen met niet perse noodzakelijk spul vermijd ik liever.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:17:02 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189461919
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik iets soortgelijks bij de Action opgeduikeld. :D Vanmiddag eens voelen wat dat dan voor spul is, ik ging er eigenlijk van uit dat het vooral de "look" was, maar misschien gedraagt het zich dan ook wel meer als leerachtig spul. :+
Het schijnt met wassen een meer leerachtig uiterlijk te krijgen.

Ik ben nu toch wel heel benieuwd. Ik ga het binnenkort eens proberen. Kijken hoe het wordt als ik er iets van naai.

Mijn moeder was altijd erg creatief (ze tekende, schilderde, maakte linosnedes, e.d.) en die kwam voor mij geregeld thuis met nieuwe knutselspullen. Zo herinner ik me Krimpie Dinkie. En onlangs bij de Pipoos zag ik dat ze dit nog steeds verkopen! Was erg leuk om het effect te zien als je het in de oven legde. Maar ook toen was ik al snel uitgekeken op dingen die niet praktisch bruikbaar zijn, maar ‘leuk om neer te zetten of op te hangen’. Dat verklaart wel waarom ik de kant van het breien haken en naaien heb gekozen. (En meubelmaken lijkt me geweldig! - maar geen schuur of mogelijkheid tot werkplaats.)

Zo heb ik ook een keer een aquarel gemaakt. Ik meen dat ik 15 was (heb ‘m natuurlijk gesigneerd met mijn naam en het jaartal!). Die deed mijn moeder in een lijstje en die hangt nog steeds bij haar in de kamer.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:53:38 #109
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189462541
Krimpie Dinkie, zeh memories. :D

Mijn moeder had ook altijd wel wat nieuws om te knutselen, soms echt supergrappige dingen langs zien komen. :Y Al heb ik haar op mijn beurt weer aangestoken met borduren, paar jaar geleden mee begonnen en toen ze andere opties zag dan de uitgekauwde bloemen, heeft ze het ook weer opgepakt.

En dat "nutteloze" van een hoop dingen herken ik wel, gelukkig heb ik nog heel veel lege muur voor mijn borduurprojecten en duurt het een eeuwigheid voor zo'n ding af is. :+ (Ook omdat ik er nogal veel gelijktijdig heb liggen en dan weer wat anders wil doen dan borduren. :'))

Het spul dat ik heb, is bedoeld voor kaarten, dus ik wacht eerst even af hoeveel ik nodig ga hebben voor ik het onderdompel. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189463944
Nachtje ziekenhuis gemaakt. Niks ernstigs, maar ik heb al een geniaal idee. Een visueel dagboek,
Gewoon erin tekenen zonder dat het mooi hoeft te worden. Plaatjes.... verzin maar en het komt er vast in L) !
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189467556
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nachtje ziekenhuis gemaakt. Niks ernstigs, maar ik heb al een geniaal idee. Een visueel dagboek,
Gewoon erin tekenen zonder dat het mooi hoeft te worden. Plaatjes.... verzin maar en het komt er vast in L) !
Heb je contact met je hulpverleners?
pi_189467576
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Krimpie Dinkie, zeh memories. :D


Oja :D
pi_189468466
In 3 kwartier meer dan de helft van mijn choreo bedacht *O* het duurt even voordat de inspiratie er is maar dan komt het ook wel snel. Nu alleen nog kunnen uitvoeren :D
pi_189469206
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je contact met je hulpverleners?
Ja :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189469211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:57 schreef Sarabi het volgende:
In 3 kwartier meer dan de helft van mijn choreo bedacht *O* het duurt even voordat de inspiratie er is maar dan komt het ook wel snel. Nu alleen nog kunnen uitvoeren :D
Wat doe je rap :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189477957
Mogguh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189477978
Nog leuke plannen de komende dagen/weekend?
pi_189477987
Wandelen in Utrecht. :Y

Jij?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189479352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wandelen in Utrecht. :Y

Jij?
Leuk! Hopelijk is het een beetje droog.

Wij gaan dit weekend naar een bierfestival, verder nog geen plannen.
pi_189479440
Bierfestivals zijn altijd goed. :9

Hopelijk werkt vent z'n voet een beetje mee, over twee weken is er hier een bierdinges waar ik eigenlijk wel heen wil. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 17 oktober 2019 @ 11:53:44 #122
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189479513
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Bierfestivals zijn altijd goed. :9

Hopelijk werkt vent z'n voet een beetje mee, over twee weken is er hier een bierdinges waar ik eigenlijk wel heen wil. :+
Rolstoel :+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189479583
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Rolstoel :+
Meer het "hoe komen we er". :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 17 oktober 2019 @ 11:59:36 #124
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189479611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Meer het "hoe komen we er". :+
Bus? Geen flauw idee. Je laten brengen en ophalen?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189479652
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Bus? Geen flauw idee. Je laten brengen en ophalen?
Ja, bij voorkeur gewoon fietsen dus. Bus zou ook een optie zijn, maar de haltes zijn nog best een eindje lopen.

Zitten is waarschijnlijk wel prettig, maar op zich hebben ze altijd wel voldoende zitplaatsen daar. Loop ik wel heen en weer voor de biertjes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189480320
Hoihoi allemaal!

Op zaterdag komt mijn beste vriend langs of ga ik naar hem toe (zijn we nog niet helemaal uit). Daar verheug ik me enorm op.

Voor de rest niks. De afspraak is dat ik tot november mijn agenda leeg maak (zo leeg mogelijk) Dus even een saaie twee weken voor de boeg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189480464
Klinkt als een gezellige zaterdag. :9

Oh, en ik had nog m'n "leerpapier" van de action uitgepakt, dat spul voelt maf. _O- Lijkt dus aardig overeen te komen met dat kraftpapier van SG. Al durf ik het nog niet echt aan om het nat te maken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189480737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt als een gezellige zaterdag. :9

Oh, en ik had nog m'n "leerpapier" van de action uitgepakt, dat spul voelt maf. _O- Lijkt dus aardig overeen te komen met dat kraftpapier van SG. Al durf ik het nog niet echt aan om het nat te maken. :+
Klein drupje op een hoekje om te testen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189480983
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klein drupje op een hoekje om te testen?
Zoiets zal het worden ja. :Y Eerst even bedenken hoeveel ik per velletje zeker wil gaan gebruiken, wat dan overblijft is vrij om mee te experimenteren. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189485264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, bij voorkeur gewoon fietsen dus. Bus zou ook een optie zijn, maar de haltes zijn nog best een eindje lopen.

Zitten is waarschijnlijk wel prettig, maar op zich hebben ze altijd wel voldoende zitplaatsen daar. Loop ik wel heen en weer voor de biertjes.
Hopelijk gaat zijn mobiliteit snel vooruit :)
pi_189497047
Ik ben een creatief positief dagboek begonnen *O* 'k Wordt er zo blij van
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:57:19 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189497080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zoiets zal het worden ja. :Y Eerst even bedenken hoeveel ik per velletje zeker wil gaan gebruiken, wat dan overblijft is vrij om mee te experimenteren. :)
Ik zou zelf toch minstens 10 x 10 cm. een keer meewassen op 30 graden.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:05:32 #133
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189497212
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 11:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou zelf toch minstens 10 x 10 cm. een keer meewassen op 30 graden.
Kan, aangenomen dat dat overblijft. Ik ben van plan om het in huidige toestand op een kaart te plakken voor een eenmalig project, dus het zou ook weer zoiets zijn als ik dan daarvoor te weinig zou hebben. :D Als het voor iets anders dan een kaart was, was het een ander verhaal. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189497422
Leerpapier nog nooit van gehoord, eens googlen
pi_189497582
Klinkt wel tof, dat papier.

Ik heb gisteren vrijwillige bardienst gedraaid bij het festival om de hoek. Lag pas om 2 uur in bed en vanaf 5 uur hebben om en om de kinderen niet meer geslapen :O

Wij zijn op een andere manier heel creatief vandaag: we hebben een enorme winkelstraat gebouwd met Duplo, waar nu allerlei afgrijselijke ongelukken gebeuren die de politie dan op moet lossen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:40:58 #136
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189497607
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:38 schreef LeSage het volgende:
Wij zijn op een andere manier heel creatief vandaag: we hebben een enorme winkelstraat gebouwd met Duplo, waar nu allerlei afgrijselijke ongelukken gebeuren die de politie dan op moet lossen :')
:D _O-

Sterkte met het slaaptekort. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189497621
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:38 schreef LeSage het volgende:
Klinkt wel tof, dat papier.

Ik heb gisteren vrijwillige bardienst gedraaid bij het festival om de hoek. Lag pas om 2 uur in bed en vanaf 5 uur hebben om en om de kinderen niet meer geslapen :O

Wij zijn op een andere manier heel creatief vandaag: we hebben een enorme winkelstraat gebouwd met Duplo, waar nu allerlei afgrijselijke ongelukken gebeuren die de politie dan op moet lossen :')
:D creatief
pi_189502334
Wat zijn er weer veel mensen ziek -O- helft van de vriendengroep heeft ziek afgemeld voor het festival morgen en zelf ben ik eigenlijk ook totaal niet lekker (maar pijnstillers er in en gaan :D )
pi_189502379
Wat vervelend @Sarabi
Wel goed naar je lijf luisteren he :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189502594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:20 schreef Sarabi het volgende:
Komt goed :)
Oke :*
Beterschapjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189532044
Heyhoi

Hoe gaat het met de mensen hier? Nog (creatieve) plannen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 16:52:23 #143
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189532863
Knopen op mijn jas aan het naaien, wat een rot werk!
En al weer een volgend projectje aan het plannen!

Deze jurk


Van deze stof:


Ik vond het wel tijd voor een wat meer sexy jurk in mijn kast :+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 20 oktober 2019 @ 16:54:02 #144
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189532876
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Knopen op mijn jas aan het naaien, wat een rot werk!
En al weer een volgend projectje aan het plannen!

Deze jurk
[ afbeelding ]

Van deze stof:
[ afbeelding ]

Ik vond het wel tijd voor een wat meer sexy jurk in mijn kast :+
Sexy ja.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189532891
Wow... wat ben jij ontzettend handig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189532898
Ik heb teveel washitape en alsnog wil ik bijkopen. Kleine verslaving

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 17:44:17 #147
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189533614
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb teveel washitape en alsnog wil ik bijkopen. Kleine verslaving

[ afbeelding ]
Heb ik ook met hobby dingen joh :D
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189533761
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Heb ik ook met hobby dingen joh :D
Hahahahha ik heb het niet alleen met tape hoor O-)
Al vermoed ik dat jij het met stof, garen en dat soort spullen hebt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 17:54:02 #149
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189533780
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahahha ik heb het niet alleen met tape hoor O-)
Al vermoed ik dat jij het met stof, garen en dat soort spullen hebt
Stofjes, knopen, haakgaren, boeken, schilderspullen. Eigenlijk teveel opnoemen. Gelukkig is het huis op een gegeven moment vol.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 20 oktober 2019 @ 17:59:10 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189533845
Wat doe je met al dat tape, CotS?

En sterkte. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189533962
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Stofjes, knopen, haakgaren, boeken, schilderspullen. Eigenlijk teveel opnoemen. Gelukkig is het huis op een gegeven moment vol.
Herkenbaar... en toen kocht ik twee nieuwe kasten ;) maar alles wat ik start komt wel af bij me, dus dan "mag" het.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189534059
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe je met al dat tape, CotS?

En sterkte. :*
Ik ben groot gebruiker van tapejes. Bullet journal, art-journals, dagboeken, om plaatjes in te plakken, agenda...Ik heb in totaal (grof geteld) acht journals waarvoor ik ze gebruik. Maar ik teken en verf en schrijf er ook veel in hoor! Alleen ik heb een zwak voor tapejes. Daarom vind ik het ook niet zonde om bij te kopen (bijna allemaal van ali en action), want ze gaan ook echt op hier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189534091
(ik word wel eens plagerig grote kleuter genoemd, maar dat is ook terecht. In mijn dossier van de psych staat ook dat ik juveniel ben en dat kan ik (gelukkig) niet ontkrachten).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 18:12:20 #154
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189534116
Owja en dat is slecht :') Zodra je een volwassen leeftijd hebt bereikt moet je alle leuke dingen in het leven ineens achter je laten, dat is waar ook.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189534137
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja en dat is slecht :') Zodra je een volwassen leeftijd hebt bereikt moet je alle leuke dingen in het leven ineens achter je laten, dat is waar ook.
Dat dus! Ik zie het als mijn kracht dat ik mezelf blij kan maken met simpele dingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 18:16:44 #156
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189534200
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat dus! Ik zie het als mijn kracht dat ik mezelf blij kan maken met simpele dingen
Gewoon blijven doen. Jeugdig gedragen is geen slecht iets.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 20 oktober 2019 @ 19:55:50 #157
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189535984
Washi tape O+




En stickers O+
pi_189536243
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:55 schreef Patapon het volgende:
Washi tape O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En stickers O+
[ afbeelding ]
*kwijl* Wat netjes en gave tapejes heb je!

Mij stickers zitten ook in een schoenendoos :@ maar ik mag pas als ik verhuisd ben weer op ali van mezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:08:02 #159
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189536291
Die Neko Atsume-tapejes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:38:16 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189536947
Ja, ik had dus een serie felicitatiekaarten van ons trouwen met washi tape op een muur geplakt, toen ik er op een andere plek achter kwam dat het tape een gekleurd streepje achterliet op de ondergrond. -O-

Geen fan. :+
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:40:43 #161
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189537001
@Patapon: de stickers zijn wel leuk O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189537076
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:38 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik had dus een serie felicitatiekaarten van ons trouwen met washi tape op een muur geplakt, toen ik er op een andere plek achter kwam dat het tape een gekleurd streepje achterliet op de ondergrond. -O-

Geen fan. :+
Ik snap dat je het dan minder vindt _O-

Ik was niet van plan om het op muren te plakken, dat scheelt ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:46:20 #163
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189537119
Mijn muren zijn serieus naar de maan door de plakband.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189537343
Ik heb behang en met speldjes hang ik alles op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:01:24 #165
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189537516
Ik pak er cadeautjes mee in en maak er kaartjes mee.




Stickers gebruik ik ook om cadeautjes en enveloppen mee op te leuken.
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:01:33 #166
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189537522
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb behang en met speldjes hang ik alles op
Gyproc of zoiets maar mijn kamer wordt binnenkort veranderd.

:)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189537543
(jullie geven me wel een stuk beter gevoel over mezelf. Omdat jullie ook die dingen kopen en gebruiken :@ )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:05:02 #168
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189537616
Ik gebruik washi tape vooral om de extra plakrand bij mijn diamond painting af te plakken. :+ Scheelt wel in random pluisjes die eraan gaan zitten. En ik plak er zelf minder aan vast. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189538849
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik gebruik washi tape vooral om de extra plakrand bij mijn diamond painting af te plakken. :+ Scheelt wel in random pluisjes die eraan gaan zitten. En ik plak er zelf minder aan vast. :P
Slim.
Als ik nu alleen mijn oude tapes kon vinden....
  zondag 20 oktober 2019 @ 22:44:15 #170
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189539618
Over steentjes plakken gesproken, malle poes heeft oogjes:



Imgur en deze telefoon. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189539874
Oh mensen, ik heb mijn A5 organizer-planner binnen uit China. Nu nog A5 dot papier en mijn bureau fatsoenlijk leegmaken/organiseren en dan kan ik eindelijk weer bezig met een bullet Journal. Ik heb er echt zoveel zin in. *O* Ik mis het overzicht echt, en heb ook gelijk bedacht dat ik het voor werk ga gebruiken want mijn lopende to-do's lopen uit de hand. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189539897
Eindelijk ook de washi-tape gebruiken die ik gekregen heb vorig jaar. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 20 oktober 2019 @ 23:18:54 #173
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189540246
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Over steentjes plakken gesproken, malle poes heeft oogjes:

[ afbeelding ]

Imgur en deze telefoon. :')
Niets gelogen over het crazy cat gedeelte :+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 20 oktober 2019 @ 23:20:01 #174
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189540265
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Over steentjes plakken gesproken, malle poes heeft oogjes:

[ afbeelding ]

Imgur en deze telefoon. :')
Mooi
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189541911
En toen was het alweer ochtend en einde van een weekend

Vandaag wordt het hier even wachten op de apotheek en heel veel knutselen en lummelen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:09:57 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189542296
We hebben een nieuwe koffiemachine. Daar verschijnt ‘goedemorgen’ in het display als je hem ‘s ochtends aanzet. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_189542319
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:09 schreef Lienekien het volgende:
We hebben een nieuwe koffiemachine. Daar verschijnt ‘goedemorgen’ in het display als je hem ‘s ochtends aanzet. :+
Wauw! Ik lust alleen de goedkoopste oploskoffie en drink heel veel thee... maar voor een apparaat die je een goedemorgen wenst wil ik wel een diehard koffiedrinker worden ;) Echt heel gaaf

Nou..., ik ben misschien geen veroorzaker van koffie, maar ik wens je ook een hele goedemorgen (en rest van de dag)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:19:06 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189542378
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wauw! Ik lust alleen de goedkoopste oploskoffie en drink heel veel thee... maar voor een apparaat die je een goedemorgen wenst wil ik wel een diehard koffiedrinker worden ;) Echt heel gaaf

Nou..., ik ben misschien geen veroorzaker van koffie, maar ik wens je ook een hele goedemorgen (en rest van de dag)
Jij ook een goedemorgen, CotS. :*

Ik vind zo’n machine (hij kan 18 verschillende koffiesoorten voor je maken) ook wel een schandalige luxe, eigenlijk. :@
The love you take is equal to the love you make.
pi_189542409
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij ook een goedemorgen, CotS. :*

Ik vind zo’n machine (hij kan 18 verschillende koffiesoorten voor je maken) ook wel een schandalige luxe, eigenlijk. :@
Nope... geen schandalige luxe. Gewoon jezelf wat fijns gunnen :* Drinken is belangrijk
(zegt iemand die dat excuus gebruikt voor een hele kast vol thee en daar past nog niet eens alles in)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189542467
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:09 schreef Lienekien het volgende:
We hebben een nieuwe koffiemachine. Daar verschijnt ‘goedemorgen’ in het display als je hem ‘s ochtends aanzet. :+
Ooit, als ik groot ben, wil ik dat ook. Voor nu doe ik het maar met een nespresso-machine. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:44:17 #181
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189542612
Voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben sararaats maar nickchange.

Nieuwe start dus.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189542641
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben sararaats maar nickchange.

Nieuwe start dus.
Ah! oke!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189542686
Mijn huisje is altijd versierd, zeker het venster staat vol met leuke dingetjes. Dusdanig dat mensen vaak even blijven staan kijken. Zegt een echtpaar net "wat een leuk mens moet hier wonen"
Nu ben ik blij O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 oktober 2019 @ 09:37:27 #184
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189543216
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Niets gelogen over het crazy cat gedeelte :+
Malle vampierkat. O+ Ik maak deze overigens niet perse om in de woonkamer op te hangen, maar iets maken waar ik niet op z'n minst om kan lachen, doe ik ook niet. :P

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn huisje is altijd versierd, zeker het venster staat vol met leuke dingetjes. Dusdanig dat mensen vaak even blijven staan kijken. Zegt een echtpaar net "wat een leuk mens moet hier wonen"
Nu ben ik blij O+
Da's pas een goede morgen! :D

quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:09 schreef Lienekien het volgende:
We hebben een nieuwe koffiemachine. Daar verschijnt ‘goedemorgen’ in het display als je hem ‘s ochtends aanzet. :+
Wat een gezellig ding.

quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben sararaats maar nickchange.

Nieuwe start dus.
Aha!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189543252
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn huisje is altijd versierd, zeker het venster staat vol met leuke dingetjes. Dusdanig dat mensen vaak even blijven staan kijken. Zegt een echtpaar net "wat een leuk mens moet hier wonen"
Nu ben ik blij O+
Wat een leuk compliment! O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189543268
Ja :) zoiets maakt een mens blij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189543286
(stiekem vind ik mezelf ook een leuk mens trouwens O-) )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:38:31 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189544162
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:28 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ooit, als ik groot ben, wil ik dat ook. Voor nu doe ik het maar met een nespresso-machine. :P
Ik had een collega die kon altijd leuk redeneren om een dure aanschaf te verantwoorden. Zo vond ze dat je een KitchenAid eigenlijk al jong moest kopen, deste langer kon je er in je leven plezier van hebben. En een dure bank rekende ze geloof ik om naar wat je uiteindelijk per dag kwijt was aan zitgenot. :D
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:42:55 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189544229
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn huisje is altijd versierd, zeker het venster staat vol met leuke dingetjes. Dusdanig dat mensen vaak even blijven staan kijken. Zegt een echtpaar net "wat een leuk mens moet hier wonen"
Nu ben ik blij O+
Woon je dan echt pal aan de straat? Leuk van de reacties. *O*

In onze buurt is ook zo’n leuk huis. Die mensen hangen om de zoveel tijd weer zo’n poster met een gedicht achter een raam (van Plint) en op de vensterbank zetten ze dan een ding of dingen neer die het gedicht een beetje illustreren. Doen ze volgens mij al jaren. Geweldig. O+

Wij hebben lege vensterbanken, want kat. Die heeft daar alle ruimte om naar buiten te kijken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189544334
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Woon je dan echt pal aan de straat? Leuk van de reacties. *O*

In onze buurt is ook zo’n leuk huis. Die mensen hangen om de zoveel tijd weer zo’n poster met een gedicht achter een raam (van Plint) en op de vensterbank zetten ze dan een ding of dingen neer die het gedicht een beetje illustreren. Doen ze volgens mij al jaren. Geweldig. O+

Wij hebben lege vensterbanken, want kat. Die heeft daar alle ruimte om naar buiten te kijken.
Jep, aan een smalle stoep, dus iedereen komt altijd dichtlangs

Ooooh! Dat met die posters is nog beter O+ Leuk zulke mensen

En katten O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:57:53 #191
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189544440
Een kat gooit alles van de vensterbank toch?

Frasier hing 1 keer in de gordijnen van de mama.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:11:14 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189544668
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een kat gooit alles van de vensterbank toch?

Frasier hing 1 keer in de gordijnen van de mama.
Soms gaat een kat wel heel netjes tussen de planten oid zitten, maar onze kat is dit gewend. Ze zit er ook vaak als we thuiskomen (want = (vaak) eten). En als ik op de bank zit en mijn man komt thuis, dan miauwt ze als ze ‘m ziet. O+

Ja, onze kat heeft ook een keer in de vitrage gehangen en een keer in de dure luxaflex. }:| Ze dacht na één keer blijkbaar toch: dat moet ik maar niet nog een keer doen. :+
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:15:26 #193
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189544740
De ene kat is de andere niet qua lompheid nee. Die van mijn zus zijn ook zo mooi verschillend, de ene ploft neer en schuift alles wat in z'n pad ligt weg, de andere is supervoorzichtig. _O-

Katten die je gaan zitten opwachten zijn O+.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:32:20 #194
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189545020
Ik heb voor onze katten een waar klimparadijs gecreëerd en waar gaat ze liggen.....in een te kleine doos

(Filmpje staat op mijn Instagram)

https://www.instagram.com/p/B3ww-QiJw-d/?igshid=1sbi17qc20lmc
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:40:13 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189545184
Katten en dozen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 21 oktober 2019 @ 15:35:57 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189548395
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:32 schreef Patapon het volgende:
Ik heb voor onze katten een waar klimparadijs gecreëerd en waar gaat ze liggen.....in een te kleine doos

(Filmpje staat op mijn Instagram)

https://www.instagram.com/p/B3ww-QiJw-d/?igshid=1sbi17qc20lmc
Wat leuk! :D O+
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 oktober 2019 @ 15:38:37 #197
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189548443
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:32 schreef Patapon het volgende:
Ik heb voor onze katten een waar klimparadijs gecreëerd en waar gaat ze liggen.....in een te kleine doos

(Filmpje staat op mijn Instagram)

https://www.instagram.com/p/B3ww-QiJw-d/?igshid=1sbi17qc20lmc
Aaawww. Mooie katten.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 21 oktober 2019 @ 15:40:29 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189548469
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Katten en dozen. O+
Onze kat is onkats waar het op dozen aankomt. Vindt ze eigenlijk niks. Er staat nu een die is vrij laag en die vindt ze wél leuk. Daarin houdt ze goed overzicht.

Kat met een verleden, dan weet je het nooit. Ik ben altijd wel voorzichtig met haar. Laatst gaf ik haar, tegen mijn gewoonte met haar in, eens een speelse duw in de richting van een speeltje. Nou, dat heb ik geweten. Ze draaide zich direct naar me om en ‘in gebaar’ maakte ze heel duidelijk dat ze daar toch echt niet van gediend was! Oké, oké. :@ _O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_189549394
Op Netflix een goede serie gevonden (Sparta) alleen het is een Russische serie. Dus ik moet telkens terugspoelen als ik me teveel op mijn haakwerkje richt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189549636
:W nog niet echt tijd gehad om terug te lezen
pi_189559563
Goedemorgen

Ik mag onverwachts weer les geven vanavond.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:46:56 #202
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189559663
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 15:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Onze kat is onkats waar het op dozen aankomt. Vindt ze eigenlijk niks. Er staat nu een die is vrij laag en die vindt ze wél leuk. Daarin houdt ze goed overzicht.

Kat met een verleden, dan weet je het nooit. Ik ben altijd wel voorzichtig met haar. Laatst gaf ik haar, tegen mijn gewoonte met haar in, eens een speelse duw in de richting van een speeltje. Nou, dat heb ik geweten. Ze draaide zich direct naar me om en ‘in gebaar’ maakte ze heel duidelijk dat ze daar toch echt niet van gediend was! Oké, oké. :@ _O-
Och, katje met handleiding. O+ Zo een had m'n vriend ook, het kon zo'n lief beest zijn, maar hij moest niet het idee krijgen dat je 'm in de maling nam, dan kreeg je nagels. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:02:31 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189560472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 09:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen

Ik mag onverwachts weer les geven vanavond.
Leuk om te doen? Nerveus voor?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Och, katje met handleiding. O+ Zo een had m'n vriend ook, het kon zo'n lief beest zijn, maar hij moest niet het idee krijgen dat je 'm in de maling nam, dan kreeg je nagels. :+
Dit is mijn derde asielkat. Sinds ik uit huis ging, is dit mijn vierde kat (ze worden gelukkig best oud). Eentje daarvan kwam als drie maand oude poes gewoon uit een nestje. Behalve dat ze nog niet zindelijk was ( :X ), was het een heerlijke, blijmoedige, mensenvriendelijke knuffelkat. O+ Toch heb ik na haar weer twee katten uit de opvang gekozen. Ach, een poes rechtstreeks uit een nest is ook geen garantie op een optimaal karakter.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:06:47 #204
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189560526
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leuk om te doen? Nerveus voor?
[..]

Dit is mijn derde asielkat. Sinds ik uit huis ging, is dit mijn vierde kat (ze worden gelukkig best oud). Eentje daarvan kwam als drie maand oude poes gewoon uit een nestje. Behalve dat ze nog niet zindelijk was ( :X ), was het een heerlijke, blijmoedige, mensenvriendelijke knuffelkat. O+ Toch heb ik na haar weer twee katten uit de opvang gekozen. Ach, een poes rechtstreeks uit een nest is ook geen garantie op een optimaal karakter.
Het vod was ook een asielkat, volgens mij was 'ie al acht toen vriend 'm eruit haalde. Ben af en toe nog steeds nieuwsgierig wat daarmee gebeurd is. Bleef inderdaad ook maar doorgaan, net de 19 gehaald uiteindelijk. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189561060
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leuk om te doen? Nerveus voor?
[..]


Zeker leuk. Wel nerveus want normaal neem ik lessen over voor een groep die ik al 10 jaar ken en dit is een nieuwe groep. Dus weet niet helemaal wat ik kan verwachten :D
pi_189561869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zeker leuk. Wel nerveus want normaal neem ik lessen over voor een groep die ik al 10 jaar ken en dit is een nieuwe groep. Dus weet niet helemaal wat ik kan verwachten :D
Klinkt leuk? veel succes en plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189561882
Vandaag heb ik een heel nieuwe interpretatie van lui leren kennen....
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189571503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:17 schreef Sarabi het volgende:
Het was leuk *O*
Fijn! :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:36:34 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189571695
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_189576477
Moggûh!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:41:11 #213
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189576495
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:17 schreef Sarabi het volgende:
Het was leuk *O*
*O*

Tevens, mogguh :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189576544
Ik heb geen zin in deze dag :') soms heeft een mens zo van die dagen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:48:31 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189576605
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb geen zin in deze dag :') soms heeft een mens zo van die dagen
Ja, is heel normaal. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_189576664
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, is heel normaal. :P
Zo'n dag dat je met een haakwerkje achter een bak koffie zit met een humeurig hoofd en dan stiekem ook wel weer moet lachen om jezelf, want het compleet nergens op slaat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:55:55 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189576712
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zo'n dag dat je met een haakwerkje achter een bak koffie zit met een humeurig hoofd en dan stiekem ook wel weer moet lachen om jezelf, want het compleet nergens op slaat
Ik dacht dat jij alleen thee dronk? :o

Het is mooi als je in die situaties ook weer een beetje kunt relativeren. Vandaag mijn mantelzorgdag, dus ik ga straks weer dingen tegenkomen die me uit mijn evenwicht kunnen krijgen. Ik denk dan maar alvast aan later, als mijn man me komt ophalen, vanavond weer in mijn eigen huis op de bank en op tijd naar bed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189576723
Dus ook een heftig dagje voor jou Lienekien
pi_189576737
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij alleen thee dronk? :o

Het is mooi als je in die situaties ook weer een beetje kunt relativeren. Vandaag mijn mantelzorgdag, dus ik ga straks weer dingen tegenkomen die me uit mijn evenwicht kunnen krijgen. Ik denk dan maar alvast aan later, als mijn man me komt ophalen, vanavond weer in mijn eigen huis op de bank en op tijd naar bed.
Drie kopjes koffie op een dag en een liter of vier thee.

Ai... sterkte met je dag... het klinkt erg pittig... Zorg ook goed voor jezelf he! Take care :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:04:23 #220
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189576825
Dat klinkt niet als een makkelijk dagje Lien, sterkte. :*

Ik zit vooral in winterslaapmodus geloof ik. Alles gaat traag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:04:41 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189576829
Dank, dames.

Het gaat nu wat mij betreft beter dan het ging, omdat het rustig is (al een tijdje geen ‘spoedgevallen’), maar ook omdat het ‘went’. Het is echter wel iemand op leeftijd, en de situatie is dat ze alleen achteruit zal gaan. Dat is best heftig, maar het hoort erbij. Dit kan je gebeuren met (een van) je ouder(s). Het gaat trouwens om mijn moeder.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189576881
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 10:04 schreef Lienekien het volgende:
Dank, dames.

Het gaat nu wat mij betreft beter dan het ging, omdat het rustig is (al een tijdje geen ‘spoedgevallen’), maar ook omdat het ‘went’. Het is echter wel iemand op leeftijd, en de situatie is dat ze alleen achteruit zal gaan. Dat is best heftig, maar het hoort erbij. Dit kan je gebeuren met (een van) je ouder(s). Het gaat trouwens om mijn moeder.
Ouder worden van ouders is eng...
Gelukkig is het rustig voor nu... Echt heel erg veel sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:28:36 #223
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189577130
Sowieso zwaar hoor, langdurige mantelzorg. Gelukkig niet zelf in die situatie gezeten, maar bij mijn moeder en schoonmoeder gezien hoeveel energie het kost.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:44:39 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189577367
Ik doe het niet alleen, gelukkig. De thuiszorg komt er iedere dag. Er is wekelijkse schoonmaakhulp. Ik ben wel van de naasten de contactpersoon en degene die het dichtste bij woont, die het makkelijkst tijd kan vrijmaken. Dus ik voel mij wel verantwoordelijk en soms is dat een zware belasting.

Je leert. En je bereidt je voor op wat kan komen. Maar omdat je niet weet hoe het zal
gaan, is er ook weer ‘leven bij de dag’. Als ik straks weer heb gedaan wat nodig is en we gezellig hebben gekletst en lol hebben gehad, ze me ook weer uitgebreid bedankt voor alles. Dan is het gewoon weer even goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189577382
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe het niet alleen, gelukkig. De thuiszorg komt er iedere dag. Er is wekelijkse schoonmaakhulp. Ik ben wel van de naasten de contactpersoon en degene die het dichtste bij woont, die het makkelijkst tijd kan vrijmaken. Dus ik voel mij wel verantwoordelijk en soms is dat een zware belasting.

Je leert. En je bereidt je voor op wat kan komen. Maar omdat je niet weet hoe het zal
gaan, is er ook weer ‘leven bij de dag’. Als ik straks weer heb gedaan wat nodig is en we gezellig hebben gekletst en lol hebben gehad, ze me ook weer uitgebreid bedankt voor alles. Dan is het gewoon weer even goed.
Je bent sterk :* Ik vind het echt heel knap van je! *;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189577412
Heel knap van je Lienekien, niet iedereen kan of doet dat.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:52:21 #227
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189577480
Wel fijn dat er ook nog zoveel positiefs aan vast zit. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:01:14 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189577569
Dank.

Je mķet wel een houding vinden om er zelf niet aan onderdoor te gaan. (En dan moet er praktisch gezien ook de nodige hulp zijn - partners die mantelzorgen hebben het echt enorm zwaar - ik ga weer naar huis.) Ik kan vaak wel relativeren, maar het is hard werken, soms. :@ Zo ben ik wel eens wakker geworden omdat ik droomde dat de telefoon ging, midden in de nacht. ;( Nou, dan loop je dus wel rond met een bak stress in je lijf.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:07:13 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189577630
En nou weer over minder zware dingen!

We hebben thuis mijn naaihoek grondig aangepakt en wat een genot was dat, mijn eerste project! Alles bij de hand en op goede hoogte. O+
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:10:20 #230
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189577664
Klinkt als een goed hoekje. :9

Mijn malle poes-diamond painting gaat hard. *O* Het helpt toch wel, een wat handzamer formaat. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189577692
Ik had mijn huisje eerst sociaal gewenst ingericht, maar nu heb ik een extra grote knutselhoek gemaakt. Mensen die langskomen zitten nog steeds comfortabel, alleen het is nu wel echt duidelijk welke kant van de tafel mijn plek is (daar ben ik erg gevoelig voor).

Al ben ik vandaag voornamelijk domme youtubefilmpjes aan het kijken... typisch een wachtochtend. Haakwerkje en wachten op een belangrijk telefoontje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189577701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt als een goed hoekje. :9

Mijn malle poes-diamond painting gaat hard. *O* Het helpt toch wel, een wat handzamer formaat. :')
Nice!

Mijn DP ligt klaar, alleen de motivatie nog niet helemaal ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:14:49 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189577721
Ik vind het altijd maar irritant als er plots mensen langskomen, dan moet ik de halve bank leegruimen, want daar ligt vaak mijn borduurspul. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189577730
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het altijd maar irritant als er plots mensen langskomen, dan moet ik de halve bank leegruimen, want daar ligt vaak mijn borduurspul. _O-
Oh ik doe alleen de deur open als ik mensen verwacht :@ ik ben echt asociaal... en de mensen in mijn omgeving weten ook dat ik er niet van houdt om direct de volgende dag een afspraak te maken, maar minstens over drie dagen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:21:40 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189577810
Ik zei naaihoek, hč? Ik bedoel eigenlijk de helft van de woonkamer. _O-

Inderdaad iets met afstappen van sociaal wenselijk (een eethoek) en je huis inrichten op een manier waar je het meeste plezier van hebt. :D
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:26:59 #236
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189577885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ik doe alleen de deur open als ik mensen verwacht :@ ik ben echt asociaal... en de mensen in mijn omgeving weten ook dat ik er niet van houdt om direct de volgende dag een afspraak te maken, maar minstens over drie dagen.
Soms is d'n vent wat laat met doorgeven dat er iemand langskomt. :') En de meesten bellen/berichten even vooraf hoor, maar dat hoor ík dus niet altijd. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:27:33 #237
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189577891
Sowieso, sociaal wenselijk. :{w

Mijn huis, ik moet erin leven, anderen niet. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:35:48 #238
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189578014
Blegh, gister migraine en vandaag kotsmisselijk....en buiten schijnt de zon....Ik ga maar weer slapen.

:{
pi_189578045
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik zei naaihoek, hč? Ik bedoel eigenlijk de helft van de woonkamer. _O-

Inderdaad iets met afstappen van sociaal wenselijk (een eethoek) en je huis inrichten op een manier waar je het meeste plezier van hebt. :D
Hahahahahaha, dat ken ik. Halve woonkamer klinkt goed. Nog beschaafd ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189578050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso, sociaal wenselijk. :{w

Mijn huis, ik moet erin leven, anderen niet. *O*
Sociaal wenselijk ben ik aan het afleren ;) leuke is dat mensen zeggen dat ze me zo prettiger in de omgang vinden want ze weten waar ze aan toe zijn ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189578059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:35 schreef Patapon het volgende:
Blegh, gister migraine en vandaag kotsmisselijk....en buiten schijnt de zon....Ik ga maar weer slapen.

:{
Gatsie wat naar. Heel erg veel sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189578179
Hmmm zijn al een tijdje bij de buren aan het boren -O- vervelend geluid.

Straks maar mijn muziek hard aan e verder met de choreo :D moet nog 20 sec van de 4,5 minuut.
pi_189578261
Over drie kwartier eens richting mijn moeder. Wel zin in een gezellig kopje thee met haar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189578362
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over drie kwartier eens richting mijn moeder. Wel zin in een gezellig kopje thee met haar
Geniet er van O+


Mijn solo is klaar *O* *O* *O* nu nog 10000 oefenen.
pi_189578570
Waarschijnlijk gaan we ook nog even de action plunderen

@Sarabi Nice! Veel succes en plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 oktober 2019 @ 12:13:53 #246
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189578652
Klinkt goed Child, veel plezier!

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geniet er van O+

Mijn solo is klaar *O* *O* *O* nu nog 10000 oefenen.
Hoe lang heb je om te oefenen? :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189578698
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt goed Child, veel plezier!
[..]

Hoe lang heb je om te oefenen? :D
Nog ongeveer 1 maand tot het eerste optreden. Maar dat zie ik als een soort generale :) volgend jaar wil ik er vaker mee gaan optreden.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 12:21:06 #248
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189578773
Ah, da's nog een aardig oefentijdje dus. Leuk!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189578835
Jawel :) het is ook altijd wel iets dat groeit. Je merkt hoe publiek er op reageert en dan pas je weer wat aan. En ook aan de hand van filmpjes die je te zien krijgt.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 13:10:24 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189579606
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over drie kwartier eens richting mijn moeder. Wel zin in een gezellig kopje thee met haar
Veel plezier!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 14:22:49 #251
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189580709
Van die rondleidingen van makelaars door huizen met genoeg: kijk hier heb je genoeg ruimte om te entertainen. :')
Mijn huis, mijn ruimte. Als er mensen langs komen dan is er vast wel een plekje om te zitten.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 23 oktober 2019 @ 14:59:31 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189581212
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Van die rondleidingen van makelaars door huizen met genoeg: kijk hier heb je genoeg ruimte om te entertainen. :')
Mijn huis, mijn ruimte. Als er mensen langs komen dan is er vast wel een plekje om te zitten.
Da's helemaal mooi bij die Britse programma's, complete vleugels toegewijd aan gasten entertainen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189581301
Ik krijg het liefst geen bezoek :D

Of als het lekker weer is, dan met zijn allen de tuin in.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:10:57 #254
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189587088
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's helemaal mooi bij die Britse programma's, complete vleugels toegewijd aan gasten entertainen. :')
En ik denk: hobby vleugel *O*
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:34:19 #255
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189589162
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

En ik denk: hobby vleugel *O*
Alles-behalve-visite-vleugel. *O*

Net gesport, nu willen mijn armen niet meer en er zit nog een schone was in de machine. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189590029
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Alles-behalve-visite-vleugel. *O*

Net gesport, nu willen mijn armen niet meer en er zit nog een schone was in de machine. ;(
Auw....succes
  woensdag 23 oktober 2019 @ 23:01:15 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189590775
Dank, het is gelukt!

Nu nog even wachten tot mijn haar wat droger is en dan lekker slapen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189599110
Hebben jullie ook zo'n fijne dag?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189599983
Stomme kriebelhoest maar verder een goede dag :Y
pi_189600069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Stomme kriebelhoest maar verder een goede dag :Y
Vervelend van de hoest :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189601200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie ook zo'n fijne dag?
Mwah... niet uitzonderlijk...
Maar fijn dat jij dat blijkbaar wel hebt! Het is ook wel prachtig weer vadaag O+
pi_189601828
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 18:30 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Mwah... niet uitzonderlijk...
Maar fijn dat jij dat blijkbaar wel hebt! Het is ook wel prachtig weer vadaag O+
Knuff

Ja klopt! En ik voer geen fuck uit, maar ik voel me gewoon heel goed en ontspannen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 19:09:03 #263
382129 crew  Donna
pi_189601894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Stomme kriebelhoest maar verder een goede dag :Y
Ik ook zo irritant!
pi_189601993
Ik was bij de TV gaan zitten om te haken aan mijn C2C-deken... ahem... nog niet eens naar gekeken (de deken dan, de tv wel)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189602010
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Stomme kriebelhoest maar verder een goede dag :Y
+1 :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189610418
Heerlijke bewolkte herfstdag! Beetje moe, maar ik ga lekker haken en slechte filmpjes kijken :) Ik ben echt wel een gezegend mens.

Hoe gaat jullie dag eruit zien?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:59:51 #267
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189610446
Werk, sporten, uurtje knutselen, wat series/films kijken waarschijnlijk. :D

Gelukkig krijg ik vandaag pakjes binnen, dus ik ben al met mijn paraplu op wieltjes. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189610486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Werk, sporten, uurtje knutselen, wat series/films kijken waarschijnlijk. :D

Gelukkig krijg ik vandaag pakjes binnen, dus ik ben al met mijn paraplu op wieltjes. :+
Klinkt als een goede dag!
:P Die laatste zin is een beetje cryptisch voor me ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:06:27 #269
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189610502
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt als een goede dag!
:P Die laatste zin is een beetje cryptisch voor me ;)
Normaal fiets ik naar m'n werk, vandaag auto want pakjes. En het regende onderweg, dus het was m'n rijdende paraplu. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189610532
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Normaal fiets ik naar m'n werk, vandaag auto want pakjes. En het regende onderweg, dus het was m'n rijdende paraplu. :Y
Hahahaha oké! Ik kan mezelf vergeven dat ik dat er niet uit haalde ;)

Pakjes kwamen dus goed uit ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:16:39 #271
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189610602
Ze zijn een mooi smoesje ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189610625
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn een mooi smoesje ja. :Y
Voor vandaag had ik het plan de hele dag in mijn pyjama rond te hobbelen. Het uitzicht van dreigende wolken maakt ook zeker dat ik mijn voornemen aanhoud ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189614710
Ik speel vandaag vooral veel taxi. De auto van mijn ouders is kapot.
pi_189614760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik speel vandaag vooral veel taxi. De auto van mijn ouders is kapot.
Ow... balen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189616270
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Voor vandaag had ik het plan de hele dag in mijn pyjama rond te hobbelen. Het uitzicht van dreigende wolken maakt ook zeker dat ik mijn voornemen aanhoud ;)
En? Is dat gelukt?
Hier in Ehv prima zonnetje heel de dag trouwens...

Mijn werkweek zit erop, ik ga naar huis! Weekend!! *O* *O*
pi_189617340
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 17:14 schreef Shandaly het volgende:

[..]

En? Is dat gelukt?
Hier in Ehv prima zonnetje heel de dag trouwens...

Mijn werkweek zit erop, ik ga naar huis! Weekend!! *O* *O*
Pyjama is nog aan. Dutje gedaan en geknutseld. Prima dagje dus

Geniet van je weekend :* Specifieke plannen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:22:08 #277
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189618192
Klinkt zalig CotS. Hier gewerkt en was van plan om te borduren maar weer veel pijn en een pijnstiller ingenomen en nu suf van die pillen.

Dus onder een dekentje op de bank een film op Netflix kijken.
pi_189621417
Hier onder Eindhoven was het geloof ik ook wel goed weer. Niet veel van meegekregen, want ik stond vandaag van 10 tot 10 in de afwas te werken.
En de afwasmachine was een beetje stuk.
Er zijn betere werkdagen helaas.

Morgen gelukkig wel vrij, zondag weer werken ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189627781
Oké, even praktisch advies nodig. De precieze hoe en wat is voor hier niet interessant; maar mijn concentratie en knutselvermogen moeten weer getraind worden. Youtubefilmpjes van onder de vijf minuten kijken lukt net (en dan moet ik wat anders doen) en het haken van een rechte lap gaat...

Wat voor knutsel is eenvoudig om even ter afwisseling te deon (en misschien een klein trapje moeilijker dan enkel vasten haken). Op zich heb ik genoeg mogelijkheden in huis. Alleen het is allemaal net iets te of zo.

Dus als iemand iets simpels weet, met weinig rommel (=weinig prikkels. Anders zou ik een collage maken) hoor ik het graag :) (en ik weet ook dat het met een weekje beter gaat. Alleen nu is het frustrerend)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189628723
Kleuren een optie?

De ochtend in de dierentuin doorgebracht O+ heerlijk weer
pi_189629056
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:36 schreef Sarabi het volgende:
Kleuren een optie?

De ochtend in de dierentuin doorgebracht O+ heerlijk weer
Dank je wel :* Ik heb idd een hele la met kleurboeken. Ik ga eens een leuke uitzoeken... En als ik iets meer moed heb mijn DP, maar daar moet ik eigenlijk nog niet aan denken...

Leuk! Nog bijzondere dieren gezien? Dierentuin is O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:49:58 #282
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189644344
:O vandaag poetsdag en zo ontzettend geen zin.... :O
pi_189646754
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:49 schreef Patapon het volgende:
:O vandaag poetsdag en zo ontzettend geen zin.... :O
Hier loopt er ook iemand uit te stellen :o

Wel in bed boekjes gelezen, gehaakt, Youtube en Netflix...

En blij ben ik wel :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189646917
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :* Ik heb idd een hele la met kleurboeken. Ik ga eens een leuke uitzoeken... En als ik iets meer moed heb mijn DP, maar daar moet ik eigenlijk nog niet aan denken...

Leuk! Nog bijzondere dieren gezien? Dierentuin is O+
Het is een kleinere dierentuin en dus ook veel kleine dieren die je meestal niet ziet.
De Tayra's hadden kleintjes. En de wasbeertjes hadden veel aandacht nodig O+
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:51:33 #285
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189646964
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hier loopt er ook iemand uit te stellen :o

Wel in bed boekjes gelezen, gehaakt, Youtube en Netflix...

En blij ben ik wel :P
Uiteindelijk wel gedaan en nu m et de Switch op de bank..en ik denk zo een dutje doen.... :O
pi_189647509
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is een kleinere dierentuin en dus ook veel kleine dieren die je meestal niet ziet.
De Tayra's hadden kleintjes. En de wasbeertjes hadden veel aandacht nodig O+
Oooooh! Wat leuk! Zonder enige afgunst jaloers ;) Fijn dat je het goed hebt gehad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189647515
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:51 schreef Patapon het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel gedaan en nu m et de Switch op de bank..en ik denk zo een dutje doen.... :O
Je hebt meer discipline dan ik vrees ik :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:45:00 #288
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189647859
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je hebt meer discipline dan ik vrees ik :@
Ik moet wel anders moet ik het morgen op mijn vrije maandag doen...en dan wil ik knutselen!
pi_189648175
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:45 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik moet wel anders moet ik het morgen op mijn vrije maandag doen...en dan wil ik knutselen!
hahaha snap ik! Ik heb het andersom. Schoonmaakspullen staan klaar, dus dat komt goed hier

Heb je specifieke dingen die je wil maken of zie je morgen wel waar je zin in hebt?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:08:30 #290
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189649574
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

hahaha snap ik! Ik heb het andersom. Schoonmaakspullen staan klaar, dus dat komt goed hier

Heb je specifieke dingen die je wil maken of zie je morgen wel waar je zin in hebt?
Verder met de kerstkaarten, ik heb al weer wat nieuwe ideetjes.
pi_189649751
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:08 schreef Patapon het volgende:

[..]

Verder met de kerstkaarten, ik heb al weer wat nieuwe ideetjes.
Klinkt heel erg goed :)! Veel plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189657890
Nieuw planboek en BuJo voor 2020 besteld!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 27 oktober 2019 @ 21:51:18 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189658393
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw planboek en BuJo voor 2020 besteld!
Ik heb een stofschaar besteld. Een echte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189658491
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb een stofschaar besteld. Een echte.
Dat lijkt me ook heel fijn als je veel naait :)
Even jezelf verwennen is zo fijn O+ :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:08:22 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189659010
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook heel fijn als je veel naait :)
Even jezelf verwennen is zo fijn O+ :*
Was een mooie aanbieding. Ik ben echt heel benieuwd.

Ben van het weekend nog op de locatie geweest van een winkel/webshop die veel garens e.d. verkoopt. Was wel leuk om zo’n magazijn eens te zien, maar wel totaal ongezellig. :@ Hard werken, lijkt me, zeker geen droombaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189659117
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Was een mooie aanbieding. Ik ben echt heel benieuwd.

Ben van het weekend nog op de locatie geweest van een winkel/webshop die veel garens e.d. verkoopt. Was wel leuk om zo’n magazijn eens te zien, maar wel totaal ongezellig. :@ Hard werken, lijkt me, zeker geen droombaan.
Ik hoop voor je dat hij goed is!

Ooooh dat lijkt me ook wel raar...
Ik ken iemand met een wolwinkel en dat lijkt me ook bepaald geen droombaan...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:06:49 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189663184
Hoi! :W
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:39:04 #299
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189663554
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb een stofschaar besteld. Een echte.
Fijn hč? Ik heb gisteren voor het eerst met mijn goede stofschaar geknipt. Wat een verademing O+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:01:04 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189663832
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Fijn hč? Ik heb gisteren voor het eerst met mijn goede stofschaar geknipt. Wat een verademing O+
Ben nog in afwachting van de schaar! c_/
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')