Oh balen zeg, zou je nog op reis? Wat is er gebeurd? Ah een breuk lees ik, wat naar!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet (klaar met de zomer). Mijn vakantie is down the drain gegaan. Weer een jaar wachten
Ik ben te vaak gevallen de afgelopen 5 jaar. Vanuit het niets. En zwik vd voet net de verkeerde kant op (net waar een aflopend stuk vd straat of een afstapje zit of een trapje. Geen houden meer aan dan. En te zwaar. En zware blessure dan)quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaaah, wacht! Nu word je mij! NIET doen!!
Vertrouw op jezelf! echt, hoe eerder hoe beter. Echt hoe meer je er aan toe geeft hoe erger het wordt! ECHT geloof mij (durf geen trapje zonder leuining meer0
Zie vorige postquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh balen zeg, zou je nog op reis? Wat is er gebeurd? Ah een breuk lees ik, wat naar!
Vakantie niet geannuleerd. Gebeurde op vakantie.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat n pechvogel ben je Whiskers! Maar vakantie geannuleerd lees ik vanwege angst. Begrijp t wel omdat t je te vaak overkomt. Gelijk n breuk na t zwikken?
Hoezo janken?! Tisser?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
keihard janken of gewoon gaan slapen? Waarschijjnlijk gewoon het laatste
pogingkje danquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Muziekje draaien (in MUZ ofzo)?
Ik ook. Op tijd wakker zijn voor de Thuiszorg ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik moest zo maar eens gaan slapen
10CCquote:
Waag het niet je verontschuldigen lieverdquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Corfu was prachtig... nog nooit zo snel 11 dagen voorbij zien schieten. Maar toch blij dat ik nu vlak bij mem ben [spoiler sorry dat ik het zovakk over mem heb, ben GVD al 43 jaar][/spoiler]
Niks breken is somethingquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vorig jaar naar Corfu geweest trouwens. Niks gebroken toen
Het eerste joh!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
keihard janken of gewoon gaan slapen? Waarschijjnlijk gewoon het laatste
Hier, uit jouw jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:42 schreef minilot het volgende:
Wat posten jullie slechte meuk uit mijn favoriete muzikale decennium zeg!
Edit: oeps, draak I'm Not in Love is vijf jaar ouder dan ik dacht![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier, uit jouw jaar
Was deze of Kayleigh van Marillion, want draak, maar ging toch maar voor deze![]()
Tevens goedemorgen
Grmbldrgrmbl..quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier, uit jouw jaar
Was deze of Kayleigh van Marillion, want draak, maar ging toch maar voor deze![]()
Tevens goedemorgen
Valse kraai tegenwoordigquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:28 schreef minilot het volgende:
Ik heb Marillion overigens vaker live gezien dan me lief is - J. is fan, maar wel met een hartgrondige hekel aan Kayleigh
Nou ja, er zijn dus activiteiten in den land.quote:Dutch Food Week is hét nationale podium waar voeding, voedselproductie en innovatie centraal staan. Tijdens Dutch Food Week, dit jaar van 5 t/m 18 oktober, delen partijen uit de foodsector hun enthousiasme, kennis en kunde met de samenleving. Boeren en tuinders, ondernemers uit toeleverende en verwerkende industrie, retail, overheid en wetenschappers laten iedereen zien hoe zij werken aan de productie, distributie en ontwikkeling van ons voedsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |