Oh balen zeg, zou je nog op reis? Wat is er gebeurd? Ah een breuk lees ik, wat naar!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet (klaar met de zomer). Mijn vakantie is down the drain gegaan. Weer een jaar wachten
Ik ben te vaak gevallen de afgelopen 5 jaar. Vanuit het niets. En zwik vd voet net de verkeerde kant op (net waar een aflopend stuk vd straat of een afstapje zit of een trapje. Geen houden meer aan dan. En te zwaar. En zware blessure dan)quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaaah, wacht! Nu word je mij! NIET doen!!
Vertrouw op jezelf! echt, hoe eerder hoe beter. Echt hoe meer je er aan toe geeft hoe erger het wordt! ECHT geloof mij (durf geen trapje zonder leuining meer0
Zie vorige postquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh balen zeg, zou je nog op reis? Wat is er gebeurd? Ah een breuk lees ik, wat naar!
Vakantie niet geannuleerd. Gebeurde op vakantie.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat n pechvogel ben je Whiskers! Maar vakantie geannuleerd lees ik vanwege angst. Begrijp t wel omdat t je te vaak overkomt. Gelijk n breuk na t zwikken?
Hoezo janken?! Tisser?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
keihard janken of gewoon gaan slapen? Waarschijjnlijk gewoon het laatste
pogingkje danquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Muziekje draaien (in MUZ ofzo)?
Ik ook. Op tijd wakker zijn voor de Thuiszorg ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik moest zo maar eens gaan slapen
10CCquote:
Waag het niet je verontschuldigen lieverdquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Corfu was prachtig... nog nooit zo snel 11 dagen voorbij zien schieten. Maar toch blij dat ik nu vlak bij mem ben [spoiler sorry dat ik het zovakk over mem heb, ben GVD al 43 jaar][/spoiler]
Niks breken is somethingquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vorig jaar naar Corfu geweest trouwens. Niks gebroken toen
Het eerste joh!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
keihard janken of gewoon gaan slapen? Waarschijjnlijk gewoon het laatste
Hier, uit jouw jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:42 schreef minilot het volgende:
Wat posten jullie slechte meuk uit mijn favoriete muzikale decennium zeg!
Edit: oeps, draak I'm Not in Love is vijf jaar ouder dan ik dacht![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier, uit jouw jaar
Was deze of Kayleigh van Marillion, want draak, maar ging toch maar voor deze![]()
Tevens goedemorgen
Grmbldrgrmbl..quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier, uit jouw jaar
Was deze of Kayleigh van Marillion, want draak, maar ging toch maar voor deze![]()
Tevens goedemorgen
Valse kraai tegenwoordigquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:28 schreef minilot het volgende:
Ik heb Marillion overigens vaker live gezien dan me lief is - J. is fan, maar wel met een hartgrondige hekel aan Kayleigh
Nou ja, er zijn dus activiteiten in den land.quote:Dutch Food Week is hét nationale podium waar voeding, voedselproductie en innovatie centraal staan. Tijdens Dutch Food Week, dit jaar van 5 t/m 18 oktober, delen partijen uit de foodsector hun enthousiasme, kennis en kunde met de samenleving. Boeren en tuinders, ondernemers uit toeleverende en verwerkende industrie, retail, overheid en wetenschappers laten iedereen zien hoe zij werken aan de productie, distributie en ontwikkeling van ons voedsel.
Leuk! Doe je ook mee?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:38 schreef sigme het volgende:
Oh, en culinair nieuws dat op mijn intranet verscheen:
Het is Dutch Food Week (sic), waar in we veel Hollands eten vieren.
[..]
Nou ja, er zijn dus activiteiten in den land.
https://dutchfoodweek.nl/programma
Deze, simpel maar heerlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:35 schreef minilot het volgende:
Koffie met melk. Banaan, halve mango. Laat op de ochtend omelet met schapenkaas delen met de koter, vanavond risotto. Maar wát voor risotto, dat is de vraag! Heel, heel veel paddestoelenrisotto gegeten de laatste tijd en het is er op zich wel de tijd voor, maar toch maar eens wat anders. Ik overweeg geroosterde pompoenblokjes erdoor en in boter gebakken salieblaadjes zodat toch nog herfst, maar sta open voor geniale suggesties
Günther at overigens laatst bij de ouders van J. die heel lief hun best hadden staan doen op risotto omdat ze wisten dat hun kleinzoon dat graag eet. Had -ie er niks van op! Aii. Ik weet niet waar ze hun recept precies vandaan hadden, maar het bleek in elk geval volledig te ontbreken aan de knoflook, 3dl witte wijn, vuistgrote kluit roomboter en bergen versgeraspte parmezaan die essentieel zijn in mijn basisrecept.
Die Fish is dat toch? Is dat een ander?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Marillion heeft al jaaaaaaaren een andere zanger
Wasda?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:40 schreef FranticDJ het volgende:
Risottozou doen
Groninger rijsttafel komt een beetje m’n neusgaten uit. Maandag weer vers proviand
Ah ja, pancetta wel een aardige toevoeging voor bij de pompoenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze, simpel maar heerlijk
https://www.cdkitchen.com(...)umpkin-A140754.shtml
Risotto verkeerd gemaakt is de hel
Met groene asperges en tuinerwtjes vind ik ook vrijwel altijd lekker trouwens
Fish is de oude zanger. Nog van Kayleigh. Die dude die in die clip zo onguur met een lange regenjas langs een schoolplein lurkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Fish is dat toch? Is dat een ander?
Ja die zingt dus goed vals nuquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Fish is de oude zanger. Nog van Kayleigh. Die dude die in die clip zo onguur met een lange regenjas langs een schoolplein lurkt.
Nu zin inquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, pancetta wel een aardige toevoeging voor bij de pompoen![]()
Erwtjes en asperge meer iets voor de lente.Wel lekker!
Owwwwquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R669538/captain-s-dinner
Zo 1x per term is meer dan voldoendequote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar niet tig keer achter elkaar natuurlijk
Ditquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwww
Zou ik wel lusten![]()
Maar niet tig keer achter elkaar natuurlijk
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:48 schreef Lonaa het volgende:
Tevens, een veel belangrijker, nog 24 uur
Joah, uurtje of 9, denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanavond thundervroeg naar bed hč?
Het is ook echt geen leuke man, Hij doet echt gekke dingen. Ik overweeg een klacht.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
En sterkte met de schilder natuurlijk.. Werklui aan huisHel op de fiets!
Hij werkt slordig. Er zitten heel veel terpetinevlekken op mijn kunstofvensterbank, binnen. Terwijl hij de buitenkozijnen doet. Er zit een grote witte handafdruk, witte lak, aan de binnenkant van een ander kozijn, dat groen is.quote:
Ga er achteraan. Dit hoef je je niet te laten welgevallen, en je stelt je niet aan, dit is niet normaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij werkt slordig. Er zitten heel veel terpetinevlekken op mijn kunstofvensterbank, binnen. Terwijl hij de buitenkozijnen doet. Er zit een grote witte handafdruk, witte lak, aan de binnenkant van een ander kozijn, dat groen is.
Hij laat overal gewoon z'n spullen staan, trap midden voor de achterdeur en dan gaat ie met pauze. Ze houden hun pauze, zonder te vragen, in mijn achtertuin door gewoon met z'n alle in mjn tuinset te gaan zitten.
Hij vond dat ie zonder te vragen gewoon koffie kon zetten in mijn schuur, die was niet op slot blijkbaar. Is ie gewoon naar binnen gegaan, spul van een kastje gehaald, koffiezetapparaat erop, bij mij naar binnenlopen en vragen om water voor 'de koffie in de schuur'. Dat wat ie daar verplaatst heeft heeft ie ook niet terug gezet, trouwens.
Gisteren dacht ie dat de achterdeur op slot zat, hij wenkte me. Ik daarheen, doe de deur open. 'Oh hij is gewoon open, het lijkt alsof ie op slot is' (is ook zo, als ie dicht zit steekt ook het slot in het kozijn). en hij drukt zo de deur dicht, in mijn gezicht, begint aan die klink te hengsten om te zien 'hoe het werkt'.
Tevens loert ie de hele tijd naar me. Want ik zit hier.
Jup.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:08 schreef Vork het volgende:
Ik lees een hoop klachtwaardige dingen. Werkt de schilder in opdracht van de verhuurder?
Dit geldt hier net zo. Hell, ik had wel koffie willen zetten, in mijn huis alles. Maar VRAAG.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
Eens, dit is echt asociaal gedrag. Ik heb al een keer geklaagd toen een koelkastmannetje zonder vragen onze wc gebruikte. Echt, iedereen mag hier plassen maar zoiets vráág je toch even in plaats van door mn huis te banjeren op zoek naar de wc![]()
Ons klussers die er nu zijn, zijn heel keurig en aardig daar kies ik ze ook op uit, maar die luxe heb je als huurder niet natuurlijk
Zo sta ik er ook in, ik maak koffie, koekjes erbij, doe je ding maar overleg inderdaad even als je in mn aura komt. Die meneer van jou klinkt echt heel typischquote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het in ieder geval fijn om te lezen dat het niet aan mij ligt. Eigenlijk vind ik mezelf best makkelijk en vriendelijk daarin. Wordt niet per se heel blij van werklui over de vloer want voelt ongemakkelijk, maar hey, hier heb je koffie en kan ik verder nog wat voor je doen.
Maar deze vent.
Ook daar de klacht neerleggen. Dat het er maar één is kun je er natuurlijk bij vermelden, maar de rest vindt zijn gedrag blijkbaar acceptabel en dat alleen al is niet acceptabel.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:10 schreef Lonaa het volgende:
Jup.
Het is er ook eigenlijk maar 1 die dit doet. De rest is oke.
Tot op zekere hoogte vraag ik me dat af hoor, gezien hij hier in z'n eentje achter werkt en de rest werkt 'met z;n allen'quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook daar de klacht neerleggen. Dat het er maar één is kun je er natuurlijk bij vermelden, maar de rest vindt zijn gedrag blijkbaar acceptabel en dat alleen al is niet acceptabel.
Hij stond ook al 2 keer in mn keuken. Dan moet je 2 deuren open maken. Bel ff aan dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in, ik maak koffie, koekjes erbij, doe je ding maar overleg inderdaad even als je in mn aura komt. Die meneer van jou klinkt echt heel typisch
Ga erachteraan. Je bent nu thuis, je kan het nu doen, straks niet meer en het verdwijnt uit je systeem en straks staat deze schilder bij een veel kwetsbaarder persoon in de keuken z'n klauwafdrukken her en der achter te laten en uit keukenkastjes te grabbelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij stond ook al 2 keer in mn keuken. Dan moet je 2 deuren open maken. Bel ff aan dan.
Verder heb ik bijv ook geen idee hoe lang ie nog bezig is, hij praat niet over wat ie doet ofzo
True, true. even wakker worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga erachteraan. Je bent nu thuis, je kan het nu doen, straks niet meer en het verdwijnt uit je systeem en straks staat deze schilder bij een veel kwetsbaarder persoon in de keuken z'n klauwafdrukken her en der achter te laten en uit keukenkastjes te grabbelen.
Fish was de zanger rond kayleigh. Tegenwoordig een prima solo carričre.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Fish is dat toch? Is dat een ander?
quote:Dodelijke vleesbesmettingen, ontmoedigende overheidscampagnes en een stijgende populariteit van vleesvervangers, het maakt niet uit. Nederlanders blijven vlees eten. Sterker nog: vorig jaar steeg de vleesconsumptie voor het eerst in tien jaar, zo bleek vorige week uit onderzoek.
Hoewel de huidige listeria-besmetting vrijwel alle vleessoorten treft - van kipfilet tot katenspek - en besmet vlees van verwerker Offerman op zeker 9000 locaties in het land is terechtgekomen, zal de reactie op deze uitbraak waarschijnlijk niet anders zijn. Nederlanders kopen al vijftien jaar om en nabij de 77 kilo vlees per persoon per jaar - een rechte lijn die jaarlijks hoogstens een onsje verschilt.()
Stoīcijns of niet
In België daalt de vleesconsumptie wél, zegt consumptiesocioloog Hans Dagevos. 'Daar is echt een behoorlijke afname te zien, die verband lijkt te hebben met video's van misstanden in slachthuizen.' Ook in Duitsland reageerde de consument anders. Na de BSE-uitbraak en de daaropvolgende doden aan hersenziekte Creutzfeldt-Jakob daalde de rundvleesconsumptie veel langer dan in Nederland, waar consumenten na zes weken weer aten als voorheen.
()
Ook zou één groep hardnekkige vleeseters de toename kunnen beīnvloeden. 'Uit onderzoek blijkt dat een groep mannen flink overconsumeert als het om vlees gaat.'
Bij het overige deel van de consumenten broeit er onder de oppervlakte heus wel iets, denken alle deskundigen. Op termijn zal de Nederlandse vleesconsumptie dalen, zegt hoogleraar consumentengedrag Hans van Trijp. 'Het duurt alleen langer dan verwacht.' Misschien is een uitbraak als listeria wel 'een druppel' die pas later effect zal hebben, zeggen hij en Dagevos allebei. Alleen weet niemand hoe groot onze emmer is.
77 Kiloquote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:40 schreef sigme het volgende:
Stukje in het FD over de vleesconsumptie in NL.
[..]
Wens hem sterktequote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
J gaat vandaag zijn vriend helpen om naar een verpleeghuis te verhuizen. Zo kut allemaal
Doe ik. Dit is allemaal zo intens klote, echt niet normaal. J is wel blij dat hij eindelijk iets kan doen. Hij is deze week al bezig geweest met de intake in het huis en meubels kopen plus andere dingen om de kamer in te richten.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wens hem sterkteIk zag dit weekend wat het met hem doet
Och, dit speelt ook nog inderdaad. Waardeloos.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
J gaat vandaag zijn vriend helpen om naar een verpleeghuis te verhuizen. Zo kut allemaal
9 Maanden geleden is de diagnose pas gesteld.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En ook voor J en L_S, dat is toch wel heel erg snel gegaan ook. Heeft die vriend er wel enig besef van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |