NEEENN NUquote:
Hij zoekt een reboundquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
NEEENN NU
Okay okay ik wacht netjes af.
Boeie gewoon laten koken voor je en friendzonen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij zoekt een rebound![]()
Geen syrier voor mij dus.
Nee joh. Ga zijn tijd toch niet verdoen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Boeie gewoon laten koken voor je en friendzonen.
Hij verdoet jouw tijd, dus jij mag zijn tijd verdoen. En je kan gewoon eerlijk zijn dat je hem friendzoned en dat je gewoon lekker eten wilt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh. Ga zijn tijd toch niet verdoen.
Heb je al een afspraakje na 22:00 gescoord? Of probeer je nog altijd in het broekje van Yasmin te komen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij verdoet jouw tijd, dus jij mag zijn tijd verdoen. En je kan gewoon eerlijk zijn dat je hem friendzoned en dat je gewoon lekker eten wilt.
Dat laatste zal ik natuurlijk nooit mee stoppen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
Heb je al een afspraakje na 22:00 gescoord? Of probeer je nog altijd in het broekje van Yasmin te komen?
Is dat ongeacht of het eerste niet lukt of omdat het eerste niet lukt?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik natuurlijk nooit mee stoppen.
Neenee, Yasmin is het kroonjuweel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:28 schreef M1stral het volgende:
[..]
Is dat ongeacht of het eerste niet lukt of omdat het eerste niet lukt?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neenee, Yasmin is het kroonjuweel.
Het andere moet ook nog gebeuren maar wie weet, kans op morgen date, kans op zondag date.... Beide hetzelfde persoon dus.... Naja, geef het 30% kans ofzo.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij verdoet jouw tijd, dus jij mag zijn tijd verdoen. En je kan gewoon eerlijk zijn dat je hem friendzoned en dat je gewoon lekker eten wilt.
Dat zou ik ook hebben inderdaad. Zou me flink in de maling genomen voelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:24 schreef Allures het volgende:
Oh ik doe eigenlijk alleen in het weekend. Door de week heb ik geen tijd en moet ik zo vroeg weer naar huis want de wekker gaat vroeg
Maat ik zou ook nooit 2 afspraken op 1 avond plannen en als iemand dat wel doet zou ik best beledigd zijn eigenlijk
Vaak is het gewoon teveel meegaan in het gevoel op dat moment en dan gaat rationeel nadenken overboord.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Tja, als de apps nogal seks gericht zijn en ze wil wel langskomen, vind ik niet dat je raar mag opkijken dat ze dan toch niet wil en ze zich wat afzijdig opstelt bv.
Dusja, alles kan. En vaak genoeg dat wie dan ook (man/vrouw) anders is irl dan op de app. Qua gesprekken, vragen, initiatief etc
Grote kansquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:46 schreef zoem het volgende:
Hmm nieuw record. Binnen 2 berichten al een 06 gescoord op Twoo. Ik ga echt twijfelen of dit geen catfish is
Een man mag altijd dromenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of gewoon zo makkelijk dat ze bij date 1 al met de benen gespreid ligt.
Een vriend van mij had dat ook een tijdje geleden dat z’n foto’s werden gebruikt op Tinder.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:08 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel eens een catfish geliked waarvan ik dan al vrij zeker wist dat het er een was omdat ik nieuwsgierig was naar waarom en hoe denk je hier mee weg te komen
Maar ik kreeg niet echt duidelijke antwoorden helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |