abonnement Unibet Coolblue
pi_189355820
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vraag wat die kookt dan.
Ja ja straks :P
pi_189355844
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ja straks :P
NEEENN NU :(

Okay okay ik wacht netjes af. :@
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189355855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

NEEENN NU :(

Okay okay ik wacht netjes af. :@
Hij zoekt een rebound :'(

Geen syrier voor mij dus.
pi_189355900
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij zoekt een rebound :'(

Geen syrier voor mij dus.
Boeie gewoon laten koken voor je en friendzonen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189356193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Boeie gewoon laten koken voor je en friendzonen.
Nee joh. Ga zijn tijd toch niet verdoen.
pi_189356249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee joh. Ga zijn tijd toch niet verdoen.
Hij verdoet jouw tijd, dus jij mag zijn tijd verdoen. En je kan gewoon eerlijk zijn dat je hem friendzoned en dat je gewoon lekker eten wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 9 oktober 2019 @ 23:21:12 #57
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189356619
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hij verdoet jouw tijd, dus jij mag zijn tijd verdoen. En je kan gewoon eerlijk zijn dat je hem friendzoned en dat je gewoon lekker eten wilt.
Heb je al een afspraakje na 22:00 gescoord? Of probeer je nog altijd in het broekje van Yasmin te komen?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189356644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:21 schreef M1stral het volgende:

[..]

Heb je al een afspraakje na 22:00 gescoord? Of probeer je nog altijd in het broekje van Yasmin te komen?
Dat laatste zal ik natuurlijk nooit mee stoppen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 9 oktober 2019 @ 23:28:24 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189356738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat laatste zal ik natuurlijk nooit mee stoppen.
Is dat ongeacht of het eerste niet lukt of omdat het eerste niet lukt? :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189356766
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:28 schreef M1stral het volgende:

[..]

Is dat ongeacht of het eerste niet lukt of omdat het eerste niet lukt? :+
Neenee, Yasmin is het kroonjuweel.
Het andere moet ook nog gebeuren maar wie weet, kans op morgen date, kans op zondag date.... Beide hetzelfde persoon dus.... Naja, geef het 30% kans ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189356778
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neenee, Yasmin is het kroonjuweel.
Het andere moet ook nog gebeuren maar wie weet, kans op morgen date, kans op zondag date.... Beide hetzelfde persoon dus.... Naja, geef het 30% kans ofzo.
_O-
pi_189357364
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hij verdoet jouw tijd, dus jij mag zijn tijd verdoen. En je kan gewoon eerlijk zijn dat je hem friendzoned en dat je gewoon lekker eten wilt.
:')
pi_189360024
Ik heb echt jullie advies nodig want ik bak er echt niks van en heb vanavond weer een date. Heb nu 5 weken tinder/happn en heb nu een aantal dates gehad maar er nog niks aan overgehouden.

Date #1 Heb met deze echt elke dag/nacht geappt en na een week gingen we samen trainen in de sportschool. Er was duidelijk een klik, de tweede date gingen we bowlen en dit begon wat awkward maar uiteindelijk 2 uur met haar op een parkbankje gepraat maar ze wou nog niet zoenen. We zouden dag erna bij mij thuis film kijken maar toen zegt ze op het laatste moment af omdat haar vader terminaal ziek is en het haar allemaal te veel werd.

Date #2 Kreeg om half 2 s'nachts een bericht met de vraag of ik nog wakker was. Ik dacht dat dit een bootycall was maar toen ze hier half dronken langskwam en ik haar probeerde te zoenen was ze er niet echt van gediend en teleurgesteld dat ik geen wijn in huis had.

Date #3 Niet echt een date maar een meeting, we waren beide in de stad en zouden na het stappen even meeten, opeens appte me ze dat ze door een andere jongen was aangerand, ik ging haar toen gelijk opzoeken en probeerde haar te troosten. Vervolgens nooit meer wat van gehoord ondanks dat we echt veel geappt hadden die week

Date #4 Ook heel leuk mee geappt en ze stuurde me zelfs om 3 uur s'nachts berichten dat ze mij wou. Zondag bij haar thuis afgesproken, beide brak en ik had vanaf het begin al mijn arm om haar heen maar in tegen stelling tot Date 2 was ik voor de rest veel te voorzichtig waardoor alle gesprekken oppervlakkig bleven en er geen klik was

Date #5 Meisje uit Engeland die zei dat ze iets "casual" zocht. Deze kwam om 22:40 langs dus ik dacht weer bootycall maar ook deze was vrij afstandelijk gezien het tijdstip.

Heeft iemand tips? Mijn timing is sowieso echt slecht heb ik gemerkt
pi_189360054
Ik zie geen classy dames en geen dates. Misschien geen dingen door elkaar halen? Als je wil daten en ze echt wil leren kennen en wat serieus wil moet je niet midden emin de nacht met ze rommelen
Maar eerlijk gezegd klinken dit ook gewoon niet als heel geschikte vrouwen

Maar misschien is dit mijn ouderwetse blik op dingen
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:06:34 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189360077
Tja kan van alles zijn.
Date#1 , dat ze de film had afgezegd, zou niet hoeven te betekenen dat je haar niet meer zou spreken Of heeft ze het hele daten afgezegd ivm de vader? Dan opzich niet 'erg', want ligt dan buiten jou

Date #2, Tja dronken, kan je weinig over zeggen, want of ze wilde wel, maar aangezien eerste keer ontmoeten, viel je tegen Of ze wou gewoon naborrelen, maar geen seks
Waarom geen contact meer mee?

Date #3, Dat is dan wel weer jammer, misschien vond ze het eng worden na die jongen en houdt ze alles even af

Date #4, Misschien toch tegengevallen bij die eerste date? Of ze wilde dat jij de stappen zou zetten, maar je bleef voorzichtig / afwachtend. Of combi.

Date #5, tja, lastig te zeggen, misschien verveelde ze zich of viel je ook weer tegen irl.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:24:09 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189360295
Betere kwaliteit vrouwen aanspreken die niet dat soort vage shit doen?

Hoewel het wel een beetje vrouwen eigen is om mee te gaan in hun gevoel om vervolgens als ze bij iemand zijn een compleet ander iemand te zijn. Laat je dus niet teveel leiden wat er over een app gezegd wordt.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:29:38 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189360365
Tja, als de apps nogal seks gericht zijn en ze wil wel langskomen, vind ik niet dat je raar mag opkijken dat ze dan toch niet wil en ze zich wat afzijdig opstelt bv.
Dusja, alles kan. En vaak genoeg dat wie dan ook (man/vrouw) anders is irl dan op de app. Qua gesprekken, vragen, initiatief etc
pi_189360456
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:24 schreef Allures het volgende:
Oh ik doe eigenlijk alleen in het weekend. Door de week heb ik geen tijd en moet ik zo vroeg weer naar huis want de wekker gaat vroeg
Maat ik zou ook nooit 2 afspraken op 1 avond plannen en als iemand dat wel doet zou ik best beledigd zijn eigenlijk :@
Dat zou ik ook hebben inderdaad. Zou me flink in de maling genomen voelen.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:40:03 #69
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189360485
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Tja, als de apps nogal seks gericht zijn en ze wil wel langskomen, vind ik niet dat je raar mag opkijken dat ze dan toch niet wil en ze zich wat afzijdig opstelt bv.
Dusja, alles kan. En vaak genoeg dat wie dan ook (man/vrouw) anders is irl dan op de app. Qua gesprekken, vragen, initiatief etc
Vaak is het gewoon teveel meegaan in het gevoel op dat moment en dan gaat rationeel nadenken overboord.

Hier toch ook gehad met die laatste date die al vanalles wou en waar niks van terecht is gekomen. Dan denk ik van; doe dan even een stapje terug en zeg het allemaal niet.

Maar dat werkt niet voor iedereen zo.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 10 oktober 2019 @ 10:46:22 #70
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189360549
Hmm nieuw record. Binnen 2 berichten al een 06 gescoord op Twoo. Ik ga echt twijfelen of dit geen catfish is _O-
pi_189360681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:46 schreef zoem het volgende:
Hmm nieuw record. Binnen 2 berichten al een 06 gescoord op Twoo. Ik ga echt twijfelen of dit geen catfish is _O-
Grote kans :P
pi_189360746
Of gewoon zo makkelijk dat ze bij date 1 al met de benen gespreid ligt.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 10 oktober 2019 @ 11:06:08 #73
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189360780
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of gewoon zo makkelijk dat ze bij date 1 al met de benen gespreid ligt.
Een man mag altijd dromen :P Het profiel is op zich best legitiem gevuld, maar je weet nooit. En anders de catfish catfishen!
pi_189360806
Ik heb wel eens een catfish geliked waarvan ik dan al vrij zeker wist dat het er een was omdat ik nieuwsgierig was naar waarom en hoe denk je hier mee weg te komen

Maar ik kreeg niet echt duidelijke antwoorden helaas :P
pi_189360844
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:08 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel eens een catfish geliked waarvan ik dan al vrij zeker wist dat het er een was omdat ik nieuwsgierig was naar waarom en hoe denk je hier mee weg te komen

Maar ik kreeg niet echt duidelijke antwoorden helaas :P
Een vriend van mij had dat ook een tijdje geleden dat z’n foto’s werden gebruikt op Tinder.

Ik denk dat zulke mensen gewoon graag aandacht willen en het dan maar op die manier proberen.

Lijkt mij sterk dat ze dan ook echt naar dates toe gaan in de hoop dat de persoon zoiets heeft van, naja vooruit dan maar.
pi_189360875
Toen ik mijn ex leerde kennen via The Inner Circle ( erg leuke date app /website trouwens ) dacht ik eerst ook dat ze een catfish was. Toen nr's uitgewisseld en FaceTimen, toen was zij wel diegene van op de foto. Toen naar Oslo gevlogen met het risico er niemand zou staan. Maar goed ze stond er toen dus wel. M.a.w. het kan dus wel.
pi_189360903
Ik heb het heel vroeger eens gehad, dat iemand mijn foto's gebruikte. Maar dat was nog voor de term catfish :P
Toen was er nog TMF chat en een vriend zat met iemand te chatten en kreeg opeens mijn foto's toegestuurd :D

Zonde van je tijd toch
Beter ga je dan die tijd in jezelf investeren tot je zo gelukkig bent met jezelf tot je je eigen foto's durft te gebruiken...
Het lijkt me zo je eenzaamheid alleen benadrukken?
pi_189360936
Ja misschien doen sommige het puur voor de lol. Dat ze het leuk vinden andere voor de gek te houden maar het is toch wel een zielig iets.
pi_189360973
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja misschien doen sommige het puur voor de lol. Dat ze het leuk vinden andere voor de gek te houden maar het is toch wel een zielig iets.
heel zielig. En elke keer als er zo met je gefuckt word is je vertrouwen richting de volgende weer wat minder... vooral als je echt geïnvesteerd hebt in iemand of je open hebt gesteld
pi_189361081
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:20 schreef Allures het volgende:

[..]

heel zielig. En elke keer als er zo met je gefuckt word is je vertrouwen richting de volgende weer wat minder... vooral als je echt geïnvesteerd hebt in iemand of je open hebt gesteld
Ja denk ik dat het voor de catfish zelf ook niet leuk is :P

Die ene die ik eergisteren ofzo op hppn had had dus een foto van zichzelf op zijn profiel gezet nadat die toegaf er 1 te zijn. Was een vent van 40... Totaal niet aantrekkelijk. En hij ging door met het gesprek ook... Heb em maar geblokkeerd.

Das voor zijn gevoel van waardering toch ook niet goed.
pi_189361126
Euhm ik kan er weinig medelijden mee hebben hoor. Je brengt jezelf in die positie. Je maakt zelf de keus mensen voor te gaan liegen...
pi_189361149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:29 schreef Allures het volgende:
Euhm ik kan er weinig medelijden mee hebben hoor. Je brengt jezelf in die positie. Je maakt zelf de keus mensen voor te gaan liegen...
Ja das ook zo maar vraag mij dan ook af wat dat dan met die persoon doet. Dacht serieus dat het een jongen was van 16 ofzo. Was het gewoon een man van 40 :')
pi_189361178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:01 schreef Kronkos het volgende:
Ik heb echt jullie advies nodig want ik bak er echt niks van en heb vanavond weer een date. Heb nu 5 weken tinder/happn en heb nu een aantal dates gehad maar er nog niks aan overgehouden.

Date #1 Heb met deze echt elke dag/nacht geappt en na een week gingen we samen trainen in de sportschool. Er was duidelijk een klik, de tweede date gingen we bowlen en dit begon wat awkward maar uiteindelijk 2 uur met haar op een parkbankje gepraat maar ze wou nog niet zoenen. We zouden dag erna bij mij thuis film kijken maar toen zegt ze op het laatste moment af omdat haar vader terminaal ziek is en het haar allemaal te veel werd.

Date #2 Kreeg om half 2 s'nachts een bericht met de vraag of ik nog wakker was. Ik dacht dat dit een bootycall was maar toen ze hier half dronken langskwam en ik haar probeerde te zoenen was ze er niet echt van gediend en teleurgesteld dat ik geen wijn in huis had.

Date #3 Niet echt een date maar een meeting, we waren beide in de stad en zouden na het stappen even meeten, opeens appte me ze dat ze door een andere jongen was aangerand, ik ging haar toen gelijk opzoeken en probeerde haar te troosten. Vervolgens nooit meer wat van gehoord ondanks dat we echt veel geappt hadden die week

Date #4 Ook heel leuk mee geappt en ze stuurde me zelfs om 3 uur s'nachts berichten dat ze mij wou. Zondag bij haar thuis afgesproken, beide brak en ik had vanaf het begin al mijn arm om haar heen maar in tegen stelling tot Date 2 was ik voor de rest veel te voorzichtig waardoor alle gesprekken oppervlakkig bleven en er geen klik was

Date #5 Meisje uit Engeland die zei dat ze iets "casual" zocht. Deze kwam om 22:40 langs dus ik dacht weer bootycall maar ook deze was vrij afstandelijk gezien het tijdstip.

Heeft iemand tips? Mijn timing is sowieso echt slecht heb ik gemerkt
Klinkt alsof je de mogelijkheid tot neuken hebt maar hem er dan niet in stopt. Daar knappen vrouwen op af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189361258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:29 schreef Allures het volgende:
Euhm ik kan er weinig medelijden mee hebben hoor. Je brengt jezelf in die positie. Je maakt zelf de keus mensen voor te gaan liegen...
Naja kan wel eens goed zijn voor je wereldbeeld hoe erg uiterlijk / goede foto's van invloed zijn op je succes op Tinder en hoe vrouwen zich dan gaan gedragen, ben zelf wel benieuwd eigenlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 10 oktober 2019 @ 11:40:57 #85
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189361299
Kom, mensen die catfishen hebben wel iets meer issues.
pi_189361337
Je bedoeld dat het je bias kan bevestigen
Als je dat wil vast wel ja. Heb je niks aan
pi_189361380
Vanavond date met een van mijn leukste appcontacten ooit. Echt al anderhalve week supervlot en gezellig appcontact.

Gisteren was ze ook al zo enthousiast aan het appen maar omdat een oude scharrel van me hitsige berichtjes stuurde had ik niet de volledige aandacht. :') Baal ik achteraf wel van.
pi_189361400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja kan wel eens goed zijn voor je wereldbeeld hoe erg uiterlijk / goede foto's van invloed zijn op je succes op Tinder en hoe vrouwen zich dan gaan gedragen, ben zelf wel benieuwd eigenlijk.
Ja niet goed voor je zelfvertrouwen.
pi_189361462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja denk ik dat het voor de catfish zelf ook niet leuk is :P

Die ene die ik eergisteren ofzo op hppn had had dus een foto van zichzelf op zijn profiel gezet nadat die toegaf er 1 te zijn. Was een vent van 40... Totaal niet aantrekkelijk. En hij ging door met het gesprek ook... Heb em maar geblokkeerd.

Das voor zijn gevoel van waardering toch ook niet goed.
Hoopte waarschijnlijk dat je hem voor z'n persoonlijkheid uiteindelijk wilde.
pi_189361499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoopte waarschijnlijk dat je hem voor z'n persoonlijkheid uiteindelijk wilde.
Ja geen goede start zo. jezelf anders voordoen :P
pi_189361537
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja geen goede start zo. jezelf anders voordoen :P
Nee het is niet echt netjes.

Maar ergens heb ik het ook wel te doen met dat soort mensen.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 11:55:09 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189361550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:42 schreef Allures het volgende:
Je bedoeld dat het je bias kan bevestigen
Als je dat wil vast wel ja. Heb je niks aan
Dat vooral ja, uiteindelijk geeft je anders voordoen alleen maar meer afwijzingen. :s)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:44 schreef Generationalpha het volgende:
Vanavond date met een van mijn leukste appcontacten ooit. Echt al anderhalve week supervlot en gezellig appcontact.

Gisteren was ze ook al zo enthousiast aan het appen maar omdat een oude scharrel van me hitsige berichtjes stuurde had ik niet de volledige aandacht. :') Baal ik achteraf wel van.
Hopelijk is de klik irl net zo leuk als op de app :s)
pi_189361613
Voor mensen die dit serieus overwegen: ik vind het niet netjes naar de mensen die je in je experiment betrekt. De mensen waar je mee gaat praten, de persoon wiens foto je gebruikt.
Ik vond dat het toch even gezegd moest worden...
pi_189361633
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:01 schreef Kronkos het volgende:
Ik heb echt jullie advies nodig want ik bak er echt niks van en heb vanavond weer een date. Heb nu 5 weken tinder/happn en heb nu een aantal dates gehad maar er nog niks aan overgehouden.

Date #1 Heb met deze echt elke dag/nacht geappt en na een week gingen we samen trainen in de sportschool. Er was duidelijk een klik, de tweede date gingen we bowlen en dit begon wat awkward maar uiteindelijk 2 uur met haar op een parkbankje gepraat maar ze wou nog niet zoenen. We zouden dag erna bij mij thuis film kijken maar toen zegt ze op het laatste moment af omdat haar vader terminaal ziek is en het haar allemaal te veel werd.

Date #2 Kreeg om half 2 s'nachts een bericht met de vraag of ik nog wakker was. Ik dacht dat dit een bootycall was maar toen ze hier half dronken langskwam en ik haar probeerde te zoenen was ze er niet echt van gediend en teleurgesteld dat ik geen wijn in huis had.

Date #3 Niet echt een date maar een meeting, we waren beide in de stad en zouden na het stappen even meeten, opeens appte me ze dat ze door een andere jongen was aangerand, ik ging haar toen gelijk opzoeken en probeerde haar te troosten. Vervolgens nooit meer wat van gehoord ondanks dat we echt veel geappt hadden die week

Date #4 Ook heel leuk mee geappt en ze stuurde me zelfs om 3 uur s'nachts berichten dat ze mij wou. Zondag bij haar thuis afgesproken, beide brak en ik had vanaf het begin al mijn arm om haar heen maar in tegen stelling tot Date 2 was ik voor de rest veel te voorzichtig waardoor alle gesprekken oppervlakkig bleven en er geen klik was

Date #5 Meisje uit Engeland die zei dat ze iets "casual" zocht. Deze kwam om 22:40 langs dus ik dacht weer bootycall maar ook deze was vrij afstandelijk gezien het tijdstip.

Heeft iemand tips? Mijn timing is sowieso echt slecht heb ik gemerkt
Klinkt alsof je vrij dramatisch bent in het verzilveren van je mogelijkheden. ;) 3 afspraken thuis en 0 keer seks is niet zo best.

Ik begrijp het overigens wel want de enige manier om snel door die barrière te gaan is gewoon simpelweg vragen aan haar of ze zin heeft. Als je het romantische spel niet zo beheerst dan is het verder ontzettend lastig.
pi_189361692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:58 schreef Allures het volgende:
Voor mensen die dit serieus overwegen: ik vind het niet netjes naar de mensen die je in je experiment betrekt. De mensen waar je mee gaat praten, de persoon wiens foto je gebruikt.
Ik vond dat het toch even gezegd moest worden...
Ik neem aan dat niemand zo wanhopig is in dit topic :+
pi_189361741
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Tja, als de apps nogal seks gericht zijn en ze wil wel langskomen, vind ik niet dat je raar mag opkijken dat ze dan toch niet wil en ze zich wat afzijdig opstelt bv.
Dusja, alles kan. En vaak genoeg dat wie dan ook (man/vrouw) anders is irl dan op de app. Qua gesprekken, vragen, initiatief etc
Seksdates werken volgens mij alleen als je allebei (man/vrouw) je volledig open kunt stellen en al zoiets hebt van: Boeiend wie het is, als hij/zij maar een beetje aardig is en ik lekker seks kan hebben. Dat is een knop die je om moet kunnen zetten.

Mijn ervaring is wel dat vrouwen daar minder goed in zijn dan mannen. Dan is het toch vaak een soort vibe/atmosfeer die goed moet zijn.
pi_189361797
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vaak is het gewoon teveel meegaan in het gevoel op dat moment en dan gaat rationeel nadenken overboord.

Hier toch ook gehad met die laatste date die al vanalles wou en waar niks van terecht is gekomen. Dan denk ik van; doe dan even een stapje terug en zeg het allemaal niet.

Maar dat werkt niet voor iedereen zo.
Zoals hierboven gezegd: Heb dit ook een paar keer gehad. Vrouw die de meest geile dingen belooft en vervolgens toch terugschrikt van haar eigen woorden en afhaakt of op de date ineens geen zin heeft.

Voor mannen is het toch een stukje makkelijker denk ik. Ik heb maar 1 keer gehad dat ik er echt helemaal geen zin in had. Toen overigens toch gewoon gedaan. _O-
  donderdag 10 oktober 2019 @ 12:09:42 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189361804
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:05 schreef Generationalpha het volgende:

Seksdates werken volgens mij alleen als je allebei (man/vrouw) je volledig open kunt stellen en al zoiets hebt van: Boeiend wie het is, als hij/zij maar een beetje aardig is en ik lekker seks kan hebben. Dat is een knop die je om moet kunnen zetten.

Mijn ervaring is wel dat vrouwen daar minder goed in zijn dan mannen. Dan is het toch vaak een soort vibe/atmosfeer die goed moet zijn.
Ikzelf ben niet altijd de moeilijkste geweest qua seks, maar dan nog steeds wil ik je wel aantrekkelijk vinden (uiterlijk) en enigszins een klik mee hebben (ofgewoon erg dronken zijn, maar dan nog steeds, moet er wel iets zijn wat ik interessant aan je vindt :+ )

Dus als je dan de deur opendoet en ik zie geen uitstraling die mij boeit, heb ik ook geen zin meer in de seks die evt geplant stond.

Geen idee hoe mannen daarin staan en of dat echt anders dat ze een knop hebben om maar te zeggen dat het ze niet boeit en op dat moment met iedereen seks willen hebben. Ongeacht uiterlijk of karakter.
pi_189361825
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:44 schreef Generationalpha het volgende:
Vanavond date met een van mijn leukste appcontacten ooit. Echt al anderhalve week supervlot en gezellig appcontact.

Gisteren was ze ook al zo enthousiast aan het appen maar omdat een oude scharrel van me hitsige berichtjes stuurde had ik niet de volledige aandacht. :') Baal ik achteraf wel van.
Wat gaan jullie doen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189361835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja kan wel eens goed zijn voor je wereldbeeld hoe erg uiterlijk / goede foto's van invloed zijn op je succes op Tinder en hoe vrouwen zich dan gaan gedragen, ben zelf wel benieuwd eigenlijk.
Vrouwen gaan zich dan heel anders gedragen. Wel bijzonder. En met als resultaat dat het alleen maar om het uiterlijk gaat.

Natuurlijk is Tinder voornamelijk op het uiterlijk gericht, maar dan nog.

Wissel regelmatig je eigen foto en kijk wat er gebeurd mbt je matches.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')