Overleggen doen die Fransen in Parijs nooit. Dit probleem doet zich al jaren voor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stond waarschijnlijk in de planning, maar geen overleg gehad met de commentatoren wat een handig moment was.
THE NEW HOME OF SPORTSquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Evenals die ranzige Bin Salman-propaganda die steeds voorbij komt
Daar is het veld ook vaak wel sterk, maar is niet iedereen in topvorm omdat ze gesloopt zijn door de Tour (en de criteriums) of weer opbouwen richting Vuelta. Lombardije is de koers waar iedereen naar toe werkt in het najaar, dat scheelt ook wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Dit veld is inderdaad een stuk sterker dan San Sebastian
En dit is elk jaar een van de kantelpunten in de wedstrijd, dat weet bijna iedereen behalve ESquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen problemen met reclame maar ze moeten de momenten wat beter kiezen.
Vergeet die tour-etappe niet. Daaruit is het werkwoord Mollemalen ontstaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:36 schreef Mykonos het volgende:
Juist omdat je altijd aan hem kan zien dat het niet vanzelf gaat vind ik Bauke zo'n mooie renner. Als 'ie dan een keer al harkend iets groots wint (San Sebastian, deze koers) is dat toch gewoon schitterend. Ik vind het mooier dan wanneer zo'n Yates iets wint met een demarrage die schijnbaar geen enkele moeite kost.
WK>Roubaix>Lombardije.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:35 schreef Maver24 het volgende:
Is deze mooier dan Classica San Sebastian winnne? Ik zeg van wel
Waarom is je eerste gedachte of ingeving dat je mij moet mentionen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd wat @:el-stinho hiervan vindt.
Klopt, maar er zijn helaas weinig alternatieven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Overleggen doen die Fransen in Parijs nooit. Dit probleem doet zich al jaren voor.
Dat was helemaal niet mijn eerste gedachte. Maar jij hebt een duidelijke (negatieve) mening over Mollema doorgaans.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is je eerste gedachte of ingeving dat je mij moet mentionen?
En Bobbie!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:55 schreef wimderon het volgende:
Dan valt zo'n Jan Hermsen toch rauw op je dak.
Waarom zou ik mijn mening nog eens moeten geven over iets wat je allang weet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet mijn eerste gedachte. Maar jij hebt een duidelijke (negatieve) mening over Mollema doorgaans.
Net zo een c-sport als dat rondjes schaatsen. Al maken ze het bij het blubberfietsen wel heel bont momenteel met zo’n 27 Belgen in de top 30 bij elke wedstrijd. En ook de komst van Matje straks gaat het niet boeiender maken.... Heb me meermaals (tevergeefs) voorgenomen om het seizoen te volgen, maar nu ga ik het niet eens proberen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt altijd mooi opgevuld met het blubberfietsen.
Het is 1 uur lang en het perfecte excuus om op zondag om 15:00 een biertje open te trekkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Net zo een c-sport als dat rondjes schaatsen. Al maken ze het bij het blubberfietsen wel heel bont momenteel met zo’n 27 Belgen in de top 30 bij elke wedstrijd. En ook de komst van Matje straks gaat het niet boeiender maken.... Heb me meermaals (tevergeefs) voorgenomen om het seizoen te volgen, maar nu ga ik het niet eens proberen.
De wedstrijden bij de vrouwen is weinig mis mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Net zo een c-sport als dat rondjes schaatsen. Al maken ze het bij het blubberfietsen wel heel bont momenteel met zo’n 27 Belgen in de top 30 bij elke wedstrijd. En ook de komst van Matje straks gaat het niet boeiender maken.... Heb me meermaals (tevergeefs) voorgenomen om het seizoen te volgen, maar nu ga ik het niet eens proberen.
En top 5 in de sjieroquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:59 schreef Marcoss het volgende:
Bauke dit jaar Europees kampioen geworden, wereldkampioen geworden en Lombardije gewonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |