quote:
'De hint kwam uiteindelijk binnen bij de hunters'quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Even lekker lopen googelen op het telefoonnummer van de Hunters zeker
Was vorig jaar ook al.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:03 schreef Pap89 het volgende:
Vraagje voor alle kijkers hier; vinden jullie het dit seizoen ook een stuk “gemaakter”?
Dat er een (groot) deel gestaged wordt was eerder ook we duidelijk, maar nu voelen zelfs de gesprekken van de voortvluchtigen veel nepper.
100%. Mijn vriendin valt het ook al op, en zij kijkt pas met me mee sinds vorig seizoen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:03 schreef Pap89 het volgende:
Vraagje voor alle kijkers hier; vinden jullie het dit seizoen ook een stuk “gemaakter”?
Dat er een (groot) deel gestaged wordt was eerder ook we duidelijk, maar nu voelen zelfs de gesprekken van de voortvluchtigen veel nepper.
Dit inderdaad.quote:
De afleveringen hebben ook steeds dezelfde opbouw. Het stel dat die aflevering het meest centraal staat, wordt op het einde gepakt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:22 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Zodra die tas vergeten was zeiden we al dat die twee gepakt zouden worden en ja hoor
En dat meiske die alleen is hadden ze ook al kunnen pakken trouwens. Maar ja, ze moeten het wel spreiden over de afleveringen hè?
Dit jaquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naaiactie van die persoon die de lift gaf
'Zeg hunters, ze hebben hun tas in mijn auto laten liggen. Ik reed van hier naar hier'___!!!
Jupquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Weer de andere teams naaien met een briefje?
Waarschijnlijk gaan ze briefjes onderscheppen over waar die vluchters hun pakje willen ontvangen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:37 schreef Revanches het volgende:
Hoezo ligt die informatie over dat pakket daar dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |