kan zo wezen, maar veel supporters vonden vorig seizoen een geslaagd seizoen na de 6-2quote:
zelf denk ik dat het NL profvoetbal in de huidige vorm een beetje op z'n einde loopt, ik kan me niet voorstellen dat dit nog 10 jaar duurt, dus dan ben je of een onderdeel van een grotere competitie of het wordt veredeld jeugdvoetbal tegen elkaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Feyenoord heeft het ook vooral aan zichzelf te danken, kennelijk is het bijzonder lastig om gewoon een club te runnen naar het potentieel.
Ik hoop nog een keer op een revolutie waardoor we het PSV weer lastig kunnen gaan maken, maar Ajax is een gepasseerd station.
En hoeveel supporters van Feyenoord heb jij daarover gesproken? Lul toch niet zo dom man.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan zo wezen, maar veel supporters vonden vorig seizoen een geslaagd seizoen na de 6-2
ik denk juist dat we de ondergrens voorbij zijn en de weg naar boven is ingezet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf denk ik dat het NL profvoetbal in de huidige vorm een beetje op z'n einde loopt, ik kan me niet voorstellen dat dit nog 10 jaar duurt, dus dan ben je of een onderdeel van een grotere competitie of het wordt veredeld jeugdvoetbal tegen elkaar.
Hij heeft wel gelijk, volgens mij ben je vergeten dat vorig seizoen een groot succes was omdat we één keer van Ajax wonnen!quote:
Niet formeel misschien, maar je kan van Dordrecht je 2e team maken zoals Red Bull Salzburg dat met FC Liefering heeft gedaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 jaar is wel heel snel hoor en zolang je geen KKD speelt met jong zie ik dat ook niet gebeuren, misschien de licentie van Dordrecht kopen, tenminste als zoiets kan
De charme was altijd dat iedereen van iedereen kon winnen in de eredivisie, en op zekere hoogte is dat ook wel zo maar voor Ajax (en misschien PSV) is het financieel een stuk interessanter om het vizier te richten op een soort Europese League (als die er ooit nog gaat komen).quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf denk ik dat het NL profvoetbal in de huidige vorm een beetje op z'n einde loopt, ik kan me niet voorstellen dat dit nog 10 jaar duurt, dus dan ben je of een onderdeel van een grotere competitie of het wordt veredeld jeugdvoetbal tegen elkaar.
precies mijn gedachte, stapje terug voor feyenoord is de oplossing en eerst werken aan een stabiele cultuur, zoals AZ nu dus laat zien. In de luwte groeien en structureel groeien, stap voor stap. Maar de achterban maakt het redelijk onmogelijk omdat die ook nog denken dat de top 2 haalbaar is met een paar lucky aankopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
De charme was altijd dat iedereen van iedereen kon winnen in de eredivisie, en op zekere hoogte is dat ook wel zo maar voor Ajax (en misschien PSV) is het financieel een stuk interessanter om het vizier te richten op een soort Europese League (als die er ooit nog gaat komen).
Helemaal omdat je beursgenoteerd bent dus winst maken is eigenlijk de prioriteit.
Maar we hoeven qua begroting niet te groeien om afstand te nemen van de subtop. Alleen beleidstechnisch een andere weg in te slaan. Het probleem zit 'm in het feit dat Feyenoord dat zelf maar niet in lijkt te zien of dat wel ziet maar niet weet hoe.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Lange termijn en financien gaan grotendeels hand in hand hè. We zullen financieel er beter voor moeten komen te staan. Dus jeugd.
Volgens wie dan? Ja het was het hoogtepunt van het seizoen, maar het maakte het verloop van het seizoen verder niet minder teleurstellend. Letterlijk niemand horen zeggen dat het seizoen een succes werd omdat je één keer met ruime cijfers van Ajax won.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, volgens mij ben je vergeten dat vorig seizoen een groot succes was omdat we één keer van Ajax wonnen!
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
Maar de achterban maakt het redelijk onmogelijk omdat die ook nog denken dat de top 2 haalbaar is met een paar lucky aankopen.
Dat is precies wat ik ook wil, maar dat deed jij net nog af als simplistische denkwijze.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies mijn gedachte, stapje terug voor feyenoord is de oplossing en eerst werken aan een stabiele cultuur, zoals AZ nu dus laat zien. In de luwte groeien en structureel groeien, stap voor stap. Maar de achterban maakt het redelijk onmogelijk omdat die ook nog denken dat de top 2 haalbaar is met een paar lucky aankopen.
Onzin.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan zo wezen, maar veel supporters vonden vorig seizoen een geslaagd seizoen na de 6-2
Dat is het beeld dat mensen hebben maar helemaal niemand denkt dat. Sterker nog we staan negende en na een verliespot tegen fucking Fortuna Sittard blijft iedereen compleet stoïcijns voor zich uit staren en gaat over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies mijn gedachte, stapje terug voor feyenoord is de oplossing en eerst werken aan een stabiele cultuur, zoals AZ nu dus laat zien. In de luwte groeien en structureel groeien, stap voor stap. Maar de achterban maakt het redelijk onmogelijk omdat die ook nog denken dat de top 2 haalbaar is met een paar lucky aankopen.
je ziet het verschil nu toch al, in NL valt het niet meer te verdienen dus het is aanhaken of afhaken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
De charme was altijd dat iedereen van iedereen kon winnen in de eredivisie, en op zekere hoogte is dat ook wel zo maar voor Ajax (en misschien PSV) is het financieel een stuk interessanter om het vizier te richten op een soort Europese League (als die er ooit nog gaat komen).
Helemaal omdat je beursgenoteerd bent dus winst maken is eigenlijk de prioriteit.
als dat zo is, dan is een stap terug zoals ik beschreef een goede manier om rustig te kunnen gaan bouwen en over een seizoen of 5 de balans op maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het beeld dat mensen hebben maar helemaal niemand denkt dat. Sterker nog we staan negende en na een verliespot tegen fucking Fortuna Sittard blijft iedereen compleet stoïcijns voor zich uit staren en gaat over tot de orde van de dag.
Ook dat is wel redelijk simplistisch gedacht.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als dat zo is, dan is een stap terug zoals ik beschreef een goede manier om rustig te kunnen gaan bouwen en over een seizoen of 5 de balans op maken.
elk jaar je beste spelers verkopen en goed scouten of doorschuiven.
Klopt, slechts twee jaar geleden waren we PSV sportief en financieel zelfs eventjes voorbij (op alle fronten!!). Feyenoord heeft in recordtijd die positie weggegeven door simpelweg beroerd beleid en een beetje pech (en een beetje geluk bij PSV), maar de situatie is simpelweg ook weer dat het met een beetje fatsoenlijk beleid en wat geluk bij ons vrij snel weer goed kan vallen. Qua begroting, faciliteiten en supportersaantallen zitten we niet zo ver van PSV verwijderd of lopen we zelfs voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar we hoeven qua begroting niet te groeien om afstand te nemen van de subtop. Alleen beleidstechnisch een andere weg in te slaan. Het probleem zit 'm in het feit dat Feyenoord dat zelf maar niet in lijkt te zien of dat wel ziet maar niet weet hoe.
Het probleem is dat de leiding denkt dat de fans dat denken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het beeld dat mensen hebben maar helemaal niemand denkt dat. Sterker nog we staan negende en na een verliespot tegen fucking Fortuna Sittard blijft iedereen compleet stoïcijns voor zich uit staren en gaat over tot de orde van de dag.
dat is in principe in grote lijnen wat Ajax psv en AZ doen/deden. en Ajax is nu de eerste die daar (mede door succes europees) spelers mee aan zich kan binden omdat er geld is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook dat is wel redelijk simplistisch gedacht.
Het ligt net wat gecompliceerder, maar eerst maar eens beginnen met fatsoenlijk beleid voeren.Lijkt me al een behoorlijke uitdaging op zich.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook dat is wel redelijk simplistisch gedacht.
inderdaad het zou al heel verfrissend zijn als ze met een plan komenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ligt net wat gecompliceerder, maar eerst maar eens beginnen met fatsoenlijk beleid voeren.Lijkt me al een behoorlijke uitdaging op zich.
Was spottend.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens wie dan? Ja het was het hoogtepunt van het seizoen, maar het maakte het verloop van het seizoen verder niet minder teleurstellend. Letterlijk niemand horen zeggen dat het seizoen een succes werd omdat je één keer met ruime cijfers van Ajax won.
Sterker nog, ik had liever die pot verloren met 0-4 en vervolgens wel de bekerfinale gehaald na weggespeeld te zijn en een ongelukkige 0-1 van Blind in blessuretijd.
Als je dit denkt wordt je neergezet als wegkijker oid. Dat snap ik echt niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, slechts twee jaar geleden waren we PSV sportief en financieel zelfs eventjes voorbij (op alle fronten!!). Feyenoord heeft in recordtijd die positie weggegeven door simpelweg beroerd beleid en een beetje pech (en een beetje geluk bij PSV), maar de situatie is simpelweg ook weer dat het met een beetje fatsoenlijk beleid en wat geluk bij ons vrij snel weer goed kan vallen. Qua begroting, faciliteiten en supportersaantallen zitten we niet zo ver van PSV verwijderd of lopen we zelfs voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |