niet vergeleken met de subtop van europa, zoals Ajax nu doet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat PSV ook heel redelijke salarissen betaalt aan de topspelers.
ja we dwalen afquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja voor Ajax en PSV vormen ze inderdaad geen enkele bedreiging op lange of korte termijn. Maar dit is het Feyenoordtopic.
De onenigheid is helemaal niet zo groot. Over de grote lijnen zijn we het meestal allemaal wel eens, maar er zitten een paar zuigende (‘neutrale’) users tussen die het een beetje onaangenaam maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel mooi dat we ondanks alle onenigheid in dit topic toch met zijn allen tegen deze mongool kunnen fronten.
Heb deze toch maar even gerapporteerd, dit gaat veel te ver allemaal.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel mooi dat we ondanks alle onenigheid in dit topic toch met zijn allen tegen deze mongool kunnen fronten.
stel je niet aan manquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb deze toch maar even gerapporteerd, dit gaat veel te ver allemaal.
Wat noem je dan de subtop? Een Roma gaat ook geen vijf miljoen betalen aan Bergwijn, bijvoorbeeld. Engelse clubs misschien wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet vergeleken met de subtop van europa, zoals Ajax nu doet.
wat betalen ze bij psv nu dan, max 2 mil denk ik? dat betalen ze in spanje engeland duitsland en italie toch ook wel bij de clubs net achter de top 2/3quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat noem je dan de subtop? Een Roma gaat ook geen vijf miljoen betalen aan Bergwijn, bijvoorbeeld. Engelse clubs misschien wel.
Je hebt gelijk, ik heb mijn post bewerkt zodat de gebruikte terminologie correcter is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb deze toch maar even gerapporteerd, dit gaat veel te ver allemaal.
de toppers bij Ajax krijgen al het dubbele van die van PSV, ik neem aan dat Berghuis bij Feyenoord ook op zo'n "PSV" salaris zit, maar de verschillen zijn dus best al groot.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat noem je dan de subtop? Een Roma gaat ook geen vijf miljoen betalen aan Bergwijn, bijvoorbeeld. Engelse clubs misschien wel.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb mijn post bewerkt zodat de gebruikte terminologie correcter is.
Ik zal er wel even voor zorgen dat de boel wordt opgeschoond hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb mijn post bewerkt zodat de gebruikte terminologie correcter is.
Verder oogst je wat je zaait.
quote:
ziehier het probleem van feyenoord . de denkwijze die een club kapot maakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:09 schreef hhh38 het volgende:
Als wij van vandaag op morgen besluiten om alle dure oude spelers voor de hoogste bieder weg te doen en in dezelfde categorie te gaan shoppen als AZ (zowel qua transferbedrag als qua salaris) houden we zoveel over in onze begroting om te investeren in de jeugd dat we binnen 3 jaar de beste jeugdopleiding van Nederland hebben.
Financieel hoeven we ons echt geen zorgen te maken, er moeten alleen goede mensen worden aangesteld die lange termijnbeleid kunnen uitstippelen. Dáár zit ons probleem.
Welke denkwijze?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ziehier het probleem van feyenoord . de denkwijze die een club kapot maakt.
3 jaar is wel heel snel hoor en zolang je geen KKD speelt met jong zie ik dat ook niet gebeuren, misschien de licentie van Dordrecht kopen, tenminste als zoiets kanquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:09 schreef hhh38 het volgende:
Als wij van vandaag op morgen besluiten om alle dure oude spelers voor de hoogste bieder weg te doen en in dezelfde categorie te gaan shoppen als AZ (zowel qua transferbedrag als qua salaris) houden we zoveel over in onze begroting om te investeren in de jeugd dat we binnen 3 jaar de beste jeugdopleiding van Nederland hebben.
Financieel hoeven we ons echt geen zorgen te maken, er moeten alleen goede mensen worden aangesteld die lange termijnbeleid kunnen uitstippelen. Dáár zit ons probleem.
in een individuele wedstrijd kan je nog steeds je seizoen redden hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Feyenoord heeft het ook vooral aan zichzelf te danken, kennelijk is het bijzonder lastig om gewoon een club te runnen naar het potentieel.
Ik hoop nog een keer op een revolutie waardoor we het PSV weer lastig kunnen gaan maken, maar Ajax is een gepasseerd station.
Lange termijn en financien gaan grotendeels hand in hand hè. We zullen financieel er beter voor moeten komen te staan. Dus jeugd.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:09 schreef hhh38 het volgende:
De toppers krijgen daar ongeveer 5, de mindere goden tussen de 1 en 3. Als topspeler bij PSV (2 miljoen ongeveer idd) hoef je daar dus niet eens heel veel meer te gaan verdienen, al ga je wel in een betere competitie spelen natuurlijk. Misschien een vriendelijker belastingklimaat ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat betalen ze bij psv nu dan, max 2 mil denk ik? dat betalen ze in spanje engeland duitsland en italie toch ook wel bij de clubs net achter de top 2/3
GGMM-god.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:09 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer inhoudelijk proberen.
Oke bedankt doei
dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt en dat met een simpele wijziging je weer de beste van nederland zal zijn.quote:
Aandoenlijk simplistisch.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:09 schreef hhh38 het volgende:
Matige sneer.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in een individuele wedstrijd kan je nog steeds je seizoen redden hoor.
inderdaad, in nederland houden ze met geluk de helft over. ook zit er bij psv geen rek meer in, dus financieel groeien kan je enkel door een transfer te maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De toppers krijgen daar ongeveer 5, de mindere goden tussen de 1 en 3. Als topspeler bij PSV (2 miljoen ongeveer idd) hoef je daar dus niet eens heel veel meer te gaan verdienen, al ga je wel in een betere competitie spelen natuurlijk. Misschien een vriendelijker belastingklimaat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |