Er is gewoon een verbod in Amsterdam op het versterken met luidsprekers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 12:34 schreef Craptacular het volgende:
Eens kijken hoe femke halsema dit gaat aanpakken.
Je mag ook niet toeteren met de auto tenzij noodgeval. Toch zijn er toeterturken die er volgens mij gewoon prima mee weg komen tijdens bruiloft optochtjes. We gaan het zien met die luidsprekers. Maar er zal toch niet met twee maten gemeten gaan worden?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is gewoon een verbod in Amsterdam op het versterken met luidsprekers.
Dus ik neem aan met dwangsommen.
Doe eens ff dimmen gekkie.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:20 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dit heeft werkelijk helemaal NIETS met multicultureel te maken, jij gaslighting klootzak!
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:20 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dit heeft werkelijk helemaal NIETS met multicultureel te maken, jij gaslighting klootzak!
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:18 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat jij een echte trol bent is overduidelijk. Enige andere mogelijkheid is dat je kwaadwillend bent, dus ik kom je al aardig tegemoet....
De aap komt uit de mouw, jij bent zo'n tokkie, die iedereen wegzet als trol, kwaadwillend of moslim als je haar mening niet deelt. De enige trol hier ben jij, die hier binnenkomt en zonder enige inhoudelijke bijdrage meteen anderen aanvalt, uitscheld voor klootzak en beschuldigd van "kwaadwillend" en "gaslighting", zoals een echte tokkie het betaamt. Ik zou er eigenlijk een melding van moeten maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:25 schreef stopnaald het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw....jij bent zo'n moslim. I stand corrected, je bent kwaadwillend.
Er was ook een stakingsverbod voor de klimaat gekkies. Heb je gezien hoe zwak dat optreden van halsema wasquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is gewoon een verbod in Amsterdam op het versterken met luidsprekers.
Dus ik neem aan met dwangsommen.
90 arrestaties is een zwak optreden? Er was ook geen stakingsverbod, dat was sowieso niet aan de orde aangezien ze niet staakten.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er was ook een stakingsverbod voor de klimaat gekkies. Heb je gezien hoe zwak dat optreden van halsema was
misschien moet je eerst eens lezen wat een staking is, voordat je andere mensen gekkies gaat noemen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er was ook een stakingsverbod voor de klimaat gekkies. Heb je gezien hoe zwak dat optreden van halsema was
"Er is geen God behalve Ahura Mazda en Zoroaster is zijn profeet !"quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Als het voor iemand anders ook mogelijk is om daar met regelmaat door een versterker minutenlang ''GOD BESTAAT NIET'' enz enz te tetteren, dan vind ik dat het allemaal moet kunnen.
Dit is toch prachtig.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:32 schreef borbit het volgende:
[..]
Arabische tekst
4 x Allahoe Akbar
2 x Ashadoe ella ilaha illallah
2 x Ashadoe enna Moehammeden rasoel Allah
2 x Hayya al assalaah
2 x Hayya al al Falaah
2 x Allahoe Akbar
1 x La ilaha illallah
Nederlandse vertaling
4 x Allah is de grootste
2 x Ik getuig dat er geen god is dan Allah
2 x Ik getuig dat Mohammed Allah's gezant is
2 x Haast U naar het gebed
2 x Haast U naar het welslagen
2 x Allah is de grootste
1 x Er is geen God dan Allah
Aan de oproep voor het eerste gebed 's morgens wordt nadat men 2 x Hayya al al Falaah heeft geroepen toegevoegd:
2 x As-salatoe ghayroe miman-naum
2 x Het gebed is beter dan de slaap
Lekker aan het trollen man?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig.
Ik snap niet waarom mensen zich hieraan storen. Je bent niet verplicht je naar een gebedshuis te begeven zodra je het hoort he.
Lijkt er niet op hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik het serieus meen.
Zal allemaal best, maar zijn genoeg mensen die niet op dat gejengel zitten te wachten. Als jouw buurman een speaker aan zijn gevel hangt en elke dag een kwartier lang op vol volume Frans Bauer er doorheen laat knallen ben je het ook snel beu.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig.
Ik snap niet waarom mensen zich hieraan storen. Je bent niet verplicht je naar een gebedshuis te begeven zodra je het hoort he.
Nee, maar als hier de kerkklokken luiden, zul je mij niet horen klagen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar zijn genoeg mensen die niet op dat gejengel zitten te wachten. Als jouw buurman een speaker aan zijn gevel hangt en elke dag een kwartier lang op vol volume Frans Bauer er doorheen laat knallen ben je het ook snel beu.
Hoeft van mij ook niet zo, ja gewoon het klingeltje voor de tijd is prima en bij begrafenissen kan het nog wel. Maar dat eindeloze luiden op een zondag hoeft ook niet echt, de enkeling die er überhaupt nog heen gaat weet echt wel hoelaat de dienst begint.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, maar als hier de kerkklokken luiden, zul je mij niet horen klagen.
Dat is dan ook een iets neutraler geluid dan dat Arabische gejengel wat niet om aan te horen is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kerkklokken vind ik ook wel mooi om te horen, ook in de ochtend. Zijn vaak extremistische atheïsten die gewoon van religie in het openbaar af willen die hier tegen zijn. Geen keppeltje, geen kruisje en geen hoofddoekje willen ze zien, want het herinnert hen aan God, en dat ze zelf iets essentieels in hun leven missen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, ik hoef het alleen niet galmend door mijn straat te horen, en dat dan waarschijnlijk ook nog eens 5 keer per dag.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig.
Mij wel, dat zou ook verboden moeten worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Op grond waarvan?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mij wel, dat zou ook verboden moeten worden.
Onnodig lawaai.quote:
Extremistische gelovige gespot.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:55 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
Kerkklokken vind ik ook wel mooi om te horen, ook in de ochtend. Zijn vaak extremistische atheïsten die gewoon van religie in het openbaar af willen die hier tegen zijn. Geen keppeltje, geen kruisje en geen hoofddoekje willen ze zien, want het herinnert hen aan God, en dat ze zelf iets essentieels in hun leven missen.
Zoals moslims gaan huilen als iemand een spekplapje braadt bedoel je ?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:55 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
Kerkklokken vind ik ook wel mooi om te horen, ook in de ochtend. Zijn vaak extremistische atheïsten die gewoon van religie in het openbaar af willen die hier tegen zijn. Geen keppeltje, geen kruisje en geen hoofddoekje willen ze zien, want het herinnert hen aan God, en dat ze zelf iets essentieels in hun leven missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |