Koptelefoon op en gaanquote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:43 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
Als geluid Stilte in je kon teweegbrengen. Adembenemend mooi
Best wel knap, ik hield het maar 2 minuten volquote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:37 schreef Stray_cat het volgende:
Helemaal afgeluisterd en nee dit hoort niet in een woonwijk, maar de boodschap is niet schokkend ofzo. God is groot, tsja
Op dat punt was ik het ook met Morrigan eens. Als het echt geluidsoverlast veroorzaakt is het aan de buurtbewoners om dit plan te stoppen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het verschil is geluidsoverlast, meer niet eigenlijk, ik vind die boodschap achterhaald en niet belangrijk. Hou het gewoon binnenshuis, klaar, opgelost.
Als jij in Amsterdam gaat uitdragen dat je voor Feyenoord bent slaan ze ook je kop eraf.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:40 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
En de boodschap is?
"Ik getuig dat er geen god is dan God, Ik getuig dat Mohammed zijn gezant is, kom naar het gebed"?
Zeggen ze dat jij dat moet getuigen of iedereen? "Ik" wordt er steeds geroepen. Het is zo een beetje de kern van het geloof. Dat mogen ze toch wel uitdragen, net als dat je mag uitdragen dat je voor Feyenoord bent, FvD, PVV, Jehova. We krijgen ook dagelijks te maken met duizenden reclames die veel intrusiever op je in spelen en allemaal redding, verlossing en het beste van beste beloven??
Straks met de kerst weer een aanslag door zo'n islamgekkie en dan moet je de volgende dag dit aanhorenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als jij in Amsterdam gaat uitdragen dat je voor Feyenoord bent slaan ze ook je kop eraf.
en een is dat dan terecht?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als jij in Amsterdam gaat uitdragen dat je voor Feyenoord bent slaan ze ook je kop eraf.
Alleen op Vrijdag toch? Ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Best wel knap, ik hield het maar 2 minuten volKan me best voorstellen dat dit tot ergernis gaat leiden bij mensen die niet al teveel met de islam ophebben. En dat 2 keer per week.
U heeft gelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alleen op Vrijdag toch? Ik heb echt geen idee
Nee, normaal wil ik het niet noemen, maar wel zo verstandig als je het niet zou doen. Mensen kunnen nogal snel door het lint gaan, vraag dat maar aan de moslims.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:49 schreef dop het volgende:
[..]
en een is dat dan terecht?
Of is het normaal dat iemand je kop er af wil slaan?
Overigens geen voorstander vind dat geloof in de kerk of moskee hoort, en niet in openbare ruimte moet worden opgedrongen.
Dat is jouw mening. Die je mag hebben, mag verdedigen in een debat etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Het is niet alleen mijn god. Er is maar één god.
Nee hoor, maar dat jij een echte trol bent is overduidelijk. Enige andere mogelijkheid is dat je kwaadwillend bent, dus ik kom je al aardig tegemoet....quote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:20 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
Ga je iedereen die jouw mening niet deelt wegzetten als een trol? Lekker makkelijk.
Dit heeft werkelijk helemaal NIETS met multicultureel te maken, jij gaslighting klootzak!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:37 schreef Werkperd het volgende:
Moet kunnen in een multiculturele samenleving.
De aap komt uit de mouw....jij bent zo'n moslim. I stand corrected, je bent kwaadwillend.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 01:43 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
Als geluid Stilte in je kon teweegbrengen. Adembenemend mooi
Arabische tekstquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat ik mis is een vertaling naar het Nederlands van zo'n gebedsoproep.
Ik denk namelijk dat veel mensen dan wel tegen zijn. Niemand zit te wachten op God/Allah is de enige God, bla bla.
Maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat er verteld wordt in zo'n oproep. Weet iemand dat?
Religie heeft in Nederland nog steeds een uitzondering. Met de islam komt de grote angst factor er nog bij en klaar ben je.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:36 schreef Craptacular het volgende:
Afgezien van de verwerpelijkheid van de islam, mag je als bedrijf/instantie/individu ook gewoon geen overlast verzorgen met speakers.
Als ik buiten sta met wat hardcore terror op de speakers zal dat vast ook niet gewaardeerd worden.
Is er een kans dat we ooit van die uitzondering afkomen? Want het is best bizar natuurlijk. Fucking bijna 2020 en nog steeds van rare uitzonderingen voor religie.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:49 schreef Homey het volgende:
[..]
Religie heeft in Nederland nog steeds een uitzondering. Met de islam komt de grote angst factor er nog bij en klaar ben je.
Mag een christen rondrijden in een speakerwagen en "JEZUS REDT" door de straten laten schallen dan? Mogen de hare krishnas zonder demonstratievergunning met megafoons rondslenteren om op te roepen tot een vegetarisch maal ? Mogen de Falun Gong gastjes die tegenwoordig iedere dag op de Dam in Amsterdam staan, hun beschuldigingen dat Chinezen hun organen stelen met electronische versterking kracht bij gaan zetten ?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:49 schreef Homey het volgende:
[..]
Religie heeft in Nederland nog steeds een uitzondering. Met de islam komt de grote angst factor er nog bij en klaar ben je.
Je hebt gezien hoeveel weerstand de partij voor de dieren kreeg toen ze de uitzondering voor Joden en Moslims op het verbod op onverdoofd slachten uit de wet wilden laten schrappen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is er een kans dat we ooit van die uitzondering afkomen? Want het is best bizar natuurlijk. Fucking bijna 2020 en nog steeds van rare uitzonderingen voor religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |