abonnement Unibet Coolblue
pi_189339121
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:50 schreef Hamzoef het volgende:

Je begrijpt het niet. Het is niet alleen mijn god. Er is maar één god.
Wat ik vooral begrijp, is dat jij denkt dat er één god is. Dat er vele andere gelovigen zijn die dat ook denken, maakt het natuurlijk dus niet zo dat het dan zo is. Wat al die gelovigen ook denken te kunnen beweren, of denken ongelovigen wijs te kunnen maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 22:33 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Wereldwijd worden volkeren gemixt, het gaat langzaam de kant op van 1 wereld zonder grenzen met een wereldregering.
Kijkend naar islamitische landen, dan kunnen we stellen dat dat juist dáár niet het geval is. Deze Arabische cultuur maakt overal waar het komt ondemocratische en mono-cultuuristische ellende, wat helemaal niets te maken heeft met een eerlijke en evenwichtige volkeren mix.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189339148
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 22:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ohja? Loop eens in Kenia rond dan of China en vertel me hoeveel blanken je ziet. Europa is voor iedereen de rest niet.
Ben je weleens buiten de grenzen van je dorp gekomen? Chinezen zijn over het algemeen blank, China zit er dus vol mee. In Kenia, Zuid-Afrika, en vele andere landen in Afrika, Zuid-Amerika, enz. leven veel westerlingen. We leven niet meer in 1500.
pi_189339192
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:05 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Ben je weleens buiten de grenzen van je dorp gekomen? Chinezen zijn over het algemeen blank, China zit er dus vol mee. In Kenia, Zuid-Afrika, en vele andere landen in Afrika, Zuid-Amerika, enz. leven veel westerlingen. We leven niet meer in 1500.
Ja. Ik woon in Amerika en ben zon beetje de halve wereld over geweest. Weet best wel waarover ik spreek. En je weet best dat ik met blank geen Chinees bedoel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189339200
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]

Kijkend naar islamitische landen, dan kunnen we stellen dat dat juist dáár niet het geval is. Deze Arabische cultuur maakt overal waar het komt ondemocratische en mono-cultuuristische ellende, wat helemaal niets te maken heeft met een eerlijke en evenwichtige volkeren mix.
Overdrijf niet zo. Ga naar buiten en haal ff wat frisse lucht. Ben je weleens in grote Arabische steden geweest, is zo verwesterd allemaal.
pi_189339256
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:07 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja. Ik woon in Amerika en ben zon beetje de halve wereld over geweest. Weet best wel waarover ik spreek. En je weet best dat ik met blank geen Chinees bedoel.
Dan zou je je helemaal moeten schamen als je kijkt wat je allemaal post.
pi_189339295
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:08 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo. Ga naar buiten en haal ff wat frisse lucht. Ben je weleens in grote Arabische steden geweest, is zo verwesterd allemaal.
Ja, Mekka en Medina; prachtige evenwichtige multi cultuur hoor!
Of wijken in europese steden hier, waar moslims de laatste paar decennia ook weer die typische islamitische cultuur toe blijven voegen aan de bestaande cultuur. O+

Nee. Haha. Jouw inhoudsloze draai reactie verraad alweer genoeg.
:W
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189339333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:11 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Dan zou je je helemaal moeten schamen als je kijkt wat je allemaal post.
Wat ik allemaal post? Volgens jou gaan we naar een globalistische wereld toe en worden er overal op dit moment mixbabies geboren. Dat is grote onzin. Alleen in de westerse wereld vindt massa immigratie plaats.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189339356
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:13 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja, Mekka en Medina; prachtige evenwichtige multi cultuur hoor!
Of wijken in europese steden hier, waar moslims de laatste paar decennia ook weer die typische islamitische cultuur toe blijven voegen aan de bestaande cultuur. O+

Nee. Haha. Jouw inhoudsloze draai reactie verraad alweer genoeg.
:W

Ja de hele Arabische wereld kent maar 2 grote steden: Mekka en Medina! _O-
Laat maar weer eens zien hoe diep sommigen hier nadenken voordat ze iets posten!
pi_189339358
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:28 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Je weet dat de Romeinen Jezus hebben gemarteld en uiteindelijk vermoord?
Het gaat niet om Jezus, het gaat om onze cultuur.
pi_189339483
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:16 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Ja de hele Arabische wereld kent maar 2 grote steden: Mekka en Medina! _O-
Laat maar weer eens zien hoe diep sommigen hier nadenken voordat ze iets posten!
Door die twee steden te noemen geef ik al gelijk het grote probleem van de islam aan; de intolerante en onbeweeglijke kern.

Verder negeer je maar even mn andere voorbeeld over wat de de islam keer op keer teweeg brengt in wijken/landen wanneer het boven een bepaald aanwezigheids percentage komt. :Z
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189339502
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat ik allemaal post? Volgens jou gaan we naar een globalistische wereld toe en worden er overal op dit moment mixbabies geboren. Dat is grote onzin. Alleen in de westerse wereld vindt massa immigratie plaats.
Het is waarheid, en je erkent het zelf in je eigen post zonder dat je het doorhebt.

Je bent zelf geëmigreerd naar een gigantisch land dat door Europeanen met bloed is gesticht en waar de cultuur van de inheemse volkeren bijna compleet is weggevaagd. Wat zeur je dan over een groep die grotendeels hiernaartoe is gehaald en die tijdens hun vrijdaggebed een oproep van 5 minuten wil laten horen. Als de Nederlandse wet het toelaat en de buurtbewoners er geen last van hebben, wat heb jij, die naar Amerika is geëmigreerd, dan hierover te klagen?
pi_189339644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:29 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Het is waarheid, en je erkent het zelf in je eigen post zonder dat je het doorhebt.

Je bent zelf geëmigreerd naar een gigantisch land dat door Europeanen met bloed is gesticht en waar de cultuur van de inheemse volkeren bijna compleet is weggevaagd. Wat zeur je dan over een groep die grotendeels hiernaartoe is gehaald en die tijdens hun vrijdaggebed een oproep van 5 minuten wil laten horen. Als de Nederlandse wet het toelaat en de buurtbewoners er geen last van hebben, wat heb jij, die naar Amerika is geëmigreerd, dan hierover te klagen?
Ik ben de ellende ontvlucht inderdaad dat klopt. Europa is een zinkend schip.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189340028
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:33 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Dat is geen echte religie, maar een persiflage op religie. Daarnaast mag je volgens mij overdag gewoon muziek hard aan zetten en dat urenlang.

Dat er scheiding van kerk en staat is wil niet zeggen dat religie uit het openbaar gebannen moeten worden en religieuzen onderdrukt moeten worden zoals in de Sovjet Unie. Ik heb er geen probleem mee als ik een jood met een keppeltje, christen met een kruisje of moslim met een hoofddoek zie. Vind die verscheidenheid juist mooi. Net een bloemenpark waar allemaal verschillende bloemen groeien. Lijkt me verstandiger om iets te doen met de angst voor alles wat anders is.
Maar in hoeverre is het wenselijk om mensen lastig te vallen met geluidsoverlast. Het is in het westen al zo verschrikkelijk druk. Ik denk dat veel mensen helemaal niet zitten te wachten op ook nog geluiden van een moskee, kerk of welk gebouw dan ook.
ROBODEMONS..................|:(
pi_189340146
Zeg blijven jullie nog lang die trol voeden?
pi_189340341
quote:
13s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:29 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar in hoeverre is het wenselijk om mensen lastig te vallen met geluidsoverlast. Het is in het westen al zo verschrikkelijk druk. Ik denk dat veel mensen helemaal niet zitten te wachten op ook nog geluiden van een moskee, kerk of welk gebouw dan ook.
Ben ik geheel met je eens. De meeste moskeeën, voor zover ik weet, doen dit ook niet. Ik vind het wel netjes van ze dat ze het eerst met de buurtbewoners willen overleggen.

Aan de andere kant, vind ik dat je je echt aanstelt als je als 'voorbijganger' (geen buurtbewoner) op een vrijdagmiddag "overlast" ervaart van 5 minuten gezang.
pi_189340343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:43 schreef stopnaald het volgende:
Zeg blijven jullie nog lang die trol voeden?
Ga je iedereen die jouw mening niet deelt wegzetten als een trol? Lekker makkelijk.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 01:22:07 #142
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189340352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:19 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Ben ik geheel met je eens. De meeste moskeeën, voor zover ik weet, doen dit ook niet. Ik vind het wel netjes van ze dat ze het eerst met de buurtbewoners willen overleggen.

Aan de andere kant, vind ik dat je je echt aanstelt als je als 'voorbijganger' (geen buurtbewoner) op een vrijdagmiddag "overlast" ervaart van 5 minuten gezang.
Het gaat om de boodschap toch?
pi_189340372
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:05 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Ben je weleens buiten de grenzen van je dorp gekomen? Chinezen zijn over het algemeen blank, China zit er dus vol mee. In Kenia, Zuid-Afrika, en vele andere landen in Afrika, Zuid-Amerika, enz. leven veel westerlingen. We leven niet meer in 1500.
Ach naief sneeuwvlokje toch. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 01:30:18 #144
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189340403
Om alvast een beeld te krijgen van dat 5 minuten "gezang",


En dat schelt dan door een fucking Nederlandse wijk heen 8)7
pi_189340404
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:22 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Het gaat om de boodschap toch?
Dat is het inderdaad, het is de boodschap van een politieke ideologie met een agressieve expansiedrift, dat is wel het laatste wat ik wil horen in mijn straat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189340444
Moet kunnen in een multiculturele samenleving.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 01:37:26 #147
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189340446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:30 schreef Woelwater het volgende:
Om alvast een beeld te krijgen van dat 5 minuten "gezang",


En dat schelt dan door een fucking Nederlandse wijk heen 8)7
Helemaal afgeluisterd en nee dit hoort niet in een woonwijk, maar de boodschap is niet schokkend ofzo. God is groot, tsja
pi_189340468
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:22 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Het gaat om de boodschap toch?
En de boodschap is?

"Ik getuig dat er geen god is dan God, Ik getuig dat Mohammed zijn gezant is, kom naar het gebed"?

Zeggen ze dat jij dat moet getuigen of iedereen? "Ik" wordt er steeds geroepen. Het is zo een beetje de kern van het geloof. Dat mogen ze toch wel uitdragen, net als dat je mag uitdragen dat je voor Feyenoord bent, FvD, PVV, Jehova. We krijgen ook dagelijks te maken met duizenden reclames die veel intrusiever op je in spelen en allemaal redding, verlossing en het beste van beste beloven??
  woensdag 9 oktober 2019 @ 01:43:17 #149
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189340492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:40 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

En de boodschap is?

"Ik getuig dat er geen god is dan God, Ik getuig dat Mohammed zijn gezant is, kom naar het gebed"?

Zeggen ze dat jij dat moet getuigen of iedereen? "Ik" wordt er steeds geroepen. Het is zo een beetje de kern van het geloof. Dat mogen ze toch wel uitdragen, net als dat je mag uitdragen dat je voor Feyenoord bent, FvD, PVV, Jehova. We krijgen ook dagelijks te maken met duizenden reclames die veel intrusiever op je in spelen en allemaal redding, verlossing en het beste van beste beloven??
Het verschil is geluidsoverlast, meer niet eigenlijk, ik vind die boodschap achterhaald en niet belangrijk. Hou het gewoon binnenshuis, klaar, opgelost.
pi_189340495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:30 schreef Woelwater het volgende:
Om alvast een beeld te krijgen van dat 5 minuten "gezang",


En dat schelt dan door een fucking Nederlandse wijk heen 8)7
Als geluid Stilte in je kon teweegbrengen. Adembenemend mooi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')