Het is een devkit.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:08 schreef Jimbo het volgende:
Wat een fucking lelijk ding blijft het toch ook.
jij bent..... laat ook maarquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een devkit.
De Pro is ook lelijk.
Mwah. Ik kan m nog niet aanwijzen. Vooralsnog is het Astral Chain.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
GOTY dit jaar worden is niet moeilijk.
Ik bedoel meer dat geen titel er echt uitspringt. Resident Evil 2 en dat was het wel voor mij.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah. Ik kan m nog niet aanwijzen. Vooralsnog is het Astral Chain.
Daar over gesproken: worden alle collectables meegenomen naar een 2e, 3e playtrough?quote:
Het had KH3 moeten zijn. Maar kon de verwachtingen niet waarmaken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat geen titel er echt uitspringt. Resident Evil 2 en dat was het wel voor mij.
Was die game niet goed?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het had KH3 moeten zijn. Maar kon de verwachtingen niet waarmaken.
Morgen misschien een nieuwe Saints Row aankondiging.twitter:IdolNinja twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 16:02:16We have something special planned for the upcoming 11th anniversary of Saints Row 2 and our @dsvolition stream. Mark your calendar. reageer retweet
De game was niet slecht. Prachtige graphics met ditto special effects, goeie soundtrack, leuke werelden. Het verhaal is alleen zo'n nonsens...quote:
Na Nintendo de developer/publisher waar ik het meest van genietquote:
Saints row 2 was echt gruwelijk, daarna zijn ze echt de foute kant opgegaan. Concept was prima totdat we met paarse dildo's konden spelenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:24 schreef DKUp het volgende:
Morgen misschien een nieuwe Saints Row aankondiging.twitter:IdolNinja twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 16:02:16We have something special planned for the upcoming 11th anniversary of Saints Row 2 and our @:dsvolition stream. Mark your calendar. reageer retweet
Kon in GTA: SA ook en dat is een topgame.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:48 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Saints row 2 was echt gruwelijk, daarna zijn ze echt de foute kant opgegaan. Concept was prima totdat we met paarse dildo's konden spelen
Waarom SalsaSnob trouwensquote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:00 schreef Jimbo het volgende:
1 xIRockyRock
10th Oct 2019
4:25:33 PM
2 MarkyWings
10th Oct 2019
4:33:03 PM
3 alibaster
10th Oct 2019
4:35:36 PM
4 SalsaSnob
10th Oct 2019
4:43:07 PM4e zelfs zo te zien.
Dat is jammer, moest de ps4 nog updaten, dus dat kostte ook al snel 5-10 min
Ik durf zelfs te zeggen dat SR2 al de foute kant op ging. Heb die game stopgezet bij de missie met die mestwagen. Dat is echt te kinderachtig.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:48 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Saints row 2 was echt gruwelijk, daarna zijn ze echt de foute kant opgegaan. Concept was prima totdat we met paarse dildo's konden spelen
O, en welk spel was dit?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:16 schreef DKUp het volgende:
The Third ging ook nergens over.
Ik ben toen gestopt met iets met leernichten en chokers/muilkorven op een soort van karretje.
Is die vriend je vriendje?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, en welk spel was dit?
Asking for a friend.
Saints Row The Third, wens je “vriend” maar veel plezier toe.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, en welk spel was dit?
Asking for a friend.
Heerlijk, why so serious?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:16 schreef DKUp het volgende:
The Third ging ook nergens over.
Ik ben toen gestopt met iets met leernichten en chokers/muilkorven op een soort van karretje.
Ja die gaan meequote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daar over gesproken: worden alle collectables meegenomen naar een 2e, 3e playtrough?
Ben nu met Leon A bezig, kan ik dan verder collecten met Claire A, B en Leon B of moet ik in een van de playtroughs alle collectables vinden?
Denk niet dat ik voor de plat ga btw, zie al dat je op Hard moet uitspelen binnen een bepaalde tijd enzo, 5 of 6 playtroughs ofzo, helemaal geen tijd voor.
Ik hou van salsa en mn andere nickname was aidsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |