Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:41 schreef Greys het volgende:
Programma valt behoorlijk dood, mede door Dionne. Zit echt geen lekker spetterend enthousiasme of charisma in helaas. Wat een stactisch saai presenteren.
Doe dan maar Herman of Jan met Edsilia. Een kalme droogkloot en eentje met vavavoommm en lekker enthousiast. Lijkt me prima evenwicht.
En dan Nikkie in de greenroom ofzo.
(Ja, Jan kan ik best mee leven. Die zou het imho iig beter doen dan Dionne..)
Ja ik heb nu ook liever Jan, Hahaha.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik heb 100% liever Jan dan Dionne. Als ze het in het Nederlands al zo matig doet..
Ik heb dat ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik heb 100% liever Jan dan Dionne. Als ze het in het Nederlands al zo matig doet..
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zeg het nog maar eens: Herman en Dione is een beter duo dan Rik en Dionne. Dat eerste koppel heeft veel meer live ervaring. (En meer karakter)
Ik vond dat ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:34 schreef Peter het volgende:
Romy Montero was ook wel goed bij de opening, wellicht is zij iets?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:19 schreef Peter het volgende:
Herman en Edsilia de presentatie, Romy de Greenroom en Jan de openingsceremonie
Lijkt me een hele mooie combinatie.
Doe dan maar Sieneke Jan!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:41 schreef Greys het volgende:
Programma valt behoorlijk dood, mede door Dionne. Zit echt geen lekker spetterend enthousiasme of charisma in helaas. Wat een statisch saai presenteren.
Doe dan maar Herman of Jan met Edsilia. Een kalme droogkloot en eentje met vavavoommm en lekker enthousiast. Lijkt me prima evenwicht.
En dan Nikkie in de greenroom ofzo.
(Ja, Jan kan ik best mee leven. Die zou het imho iig beter doen dan Dionne..)
Rik had vorig jaar ook al een keer mogen oefenen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Dionne gedroeg zich als een bang musje in het begin. Rik doet wel beter imo.
Wij zijn ook retemoeilijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Dionne en Rik deden het prima, het is een retemoeilijk publiek met afgunstige collega's
quote:
Mja, over Dionne: Ik vond de jaren van Frits Sissing zelfs beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Dionne en Rik deden het prima, het is een retemoeilijk publiek met afgunstige collega's
Jij bent heel makkelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Dionne er fantastisch uit zien trouwens
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, over Dionne: Ik vond de jaren van Frits Sissing zelfs beter.![]()
(en ik ben echt niet zo kieskeurig als het om presentatie gaat normaliter) Rik was wel oké, degelijk, maar dat was ie vorig jaar al.
Normaal wel, gisteren nietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Dionne er fantastisch uit zien trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |