abonnement Unibet Coolblue
pi_189330853
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:42 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Maar ipv de schouders er onder te zetten kruipen ze in de slachtofferrol, dat kost minder moeite.
Ik onderken zeker dat sommigen er niet om staan te springen. Vandaar ook dat ik eerder zei dat (lichte) dwang in sommige gevallen ook nodig is. Alleen dat kun je pas doen op het moment dat de infrastructuur goed geregeld is en dat is het op dit moment niet.

Het is geen of-of, het is en-en. In NL is veel mogelijk, maar alleen degenen die het willen, krijgen hulp. De rest moet je, even cru gezegd, zo snel mogelijk lozen. Het is de groep die wel wíl, maar niet kán waar ik het over heb.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:47:02 #77
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_189330860
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:42 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Dat het dus dom is om niet te erkennen dat er een substantiële groep is die wel een duwtje in de goede richting kan gebruiken. Dat het juist díé groep is die voor problemen zorgt. Dan kun je doen alsof die mensen zichzelf maar moeten redden, maar het gevolg is wel dat het probleem eerder verergert.
Dit zal je nog vies tegenvallen, ik heb een tijdje bij vluchtelingwerk gewerkt. En hoeveel duwtjes je ook geeft, ze ondernemen niks, ze willen niks. Als je iets gedaan wilt krijgen is dat in veel gevallen schier onmogelijk. Ik werkt voornamelijk met jonge mannen dus wellicht dat andere groepen het beter doen. Maar aan een dood paard trekken had nog meer effect. :{w wat mij opviel was dat veel van die jonge mannen er van uitgaan dat je hier automatisch alles krijgt. En dan boos en teleurgesteld zijn als die Mercedes en Villa voor hun niet weggelegd is. Maar ipv de schouders er onder te zetten kruipen ze in de slachtofferrol, dat kost minder moeite. En ja, dit is anekdotisch bewijs.
[/quote]

Dat is de mentaliteit van economische vluchtelingen, maar niet van echte oorlogsvluchtelingen......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:47:58 #78
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189330874
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Vent, je hebt letterlijk vijf seconden op google gezocht en de eerste link aangeklikt die je kunt vinden. Als je tien seconden langer had gezocht had je genoeg bronnen gevonden die duidelijk maken dat dit geen probleem is van de 21e eeuw... :')
In 1996 waren er 44.000 Chinezen in Nederland in 2019 bijna 106.000, dus het overgrote deel is gekomen eind 20ste eeuw begin 21ste man 8)7 . Je lult echt een enorm eind in het wilde weg. :')
pi_189330888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is de mentaliteit van economische vluchtelingen, maar niet van echte oorlogsvluchtelingen......
Hoe kom je er bij dat het elkaar uitsluit? Luie parasieten vluchten ook van oorlog.
pi_189330911
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat ze niet zelfredzaam zijn, hooguit dat de integratie van Chinezen heel langzaam verloopt. Het wordt inderdaad steeds beter, maar hier zijn wel behoorlijk wat decennia overheen gegaan.
Chinezen laten hun dochters ten minste geneukt worden. Dat maakt het een stuk makkelijker om ze te tolereren.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:52:12 #81
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189330943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Chinezen laten hun dochters ten minste geneukt worden. Dat maakt het een stuk makkelijker om ze te tolereren.
Dit is wat cru gezegd, maar in principe komt het daar wel op neer ja, Chinezen van de 2e generatie mengen veel beter, en de beste manier van integratie vindt plaats tussen de lakens.
pi_189330946
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:47 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

In 1996 waren er 44.000 Chinezen in Nederland in 2019 bijna 106.000, dus het overgrote deel is gekomen eind 20ste eeuw begin 21ste man 8)7 . Je lult echt een enorm eind in het wilde weg. :')
En in dezelfde periode is ook het aantal eerstegeneratie Chinezen verdubbeld. Nogmaals, je gooit gewoon wat zaken op een hoop die je in een minuutje googelen hebt gelezen...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_189330990
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:52 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

en de beste manier van integratie vindt plaats tussen de lakens.
https://www.uva.nl/conten(...)rele-integratie.html
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:02:21 #84
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189331059
quote:
Ik denk dat de gemiddelde afstand qua denkbeelden van Turken en Marokkanen ook wel heel wat groter is dan tussen Chinezen en Nederlanders.

En laat dat rapport van jou nou net over Turken en Marokkanen gaan. En normaalgesproken vind integratie echt wel tussen de lakens plaats. Maar omdat meiden van die achtergrond vanuit de sociale druk vrijwel nooit met een Nederlandse man durven aan te komen is dat al niet mogelijk. En andersom mag een jongen uit die cultuur natuurlijk wel "Nederlandse kech's" neuken maar als hij gaat trouwen moet dat toch echt wel met iemand uit de eigen cultuur. Dat is de reden waarom er bij die groepen geen integratie tussen de lakens plaatsvindt. Door de onwil vanuit die groepen zelf en niet omdat mijn stelling niet klopt! Met andere groepen werkt het prima.
pi_189331966
Ik begrijp dat het de schuld van de Limburgers zelf is dat die gek er doorheen ploegde?
pi_189333204
Waarom gaat dit topic over chinezen als het weer standaard een Alluha Suikerspiegel Akbar is.

Wanneer staan de moslims op. Nooit, omdat ze het van binnen erg leuk vinden als er weer een aanslag gepleegd wordt op niet gelovigen. Stiekum worden ze erg warm van binnen en ik verwacht dat er in deze moslim gemeenschappen ook in appgroepjes ect. weer blij wordt gereageerd op dit nieuwsbericht.

Zolang wij geen tegenbericht horen vanuit de moslim community vinden ze terrorisme ok.

Protesteren tegen Trump durven ze wel, maar feminsten tegen de Islam.. ja dat durven ze niet! Want dan krijg je een mes tussen je ribben of dan wel een vrachtwagen over je hoofd gereden.

Links, moslims en geweld gaan allemaal door 1 straatje, als je uitkijkt komt daar ook nog een vrachtwagen door dat straatje.

Eng dat geloof.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:47:26 #87
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189333343
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:36 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom gaat dit topic over chinezen als het weer standaard een Alluha Suikerspiegel Akbar is.

Wanneer staan de moslims op. Nooit, omdat ze het van binnen erg leuk vinden als er weer een aanslag gepleegd wordt op niet gelovigen. Stiekum worden ze erg warm van binnen en ik verwacht dat er in deze moslim gemeenschappen ook in appgroepjes ect. weer blij wordt gereageerd op dit nieuwsbericht.

Zolang wij geen tegenbericht horen vanuit de moslim community vinden ze terrorisme ok.

Protesteren tegen Trump durven ze wel, maar feminsten tegen de Islam.. ja dat durven ze niet! Want dan krijg je een mes tussen je ribben of dan wel een vrachtwagen over je hoofd gereden.

Links, moslims en geweld gaan allemaal door 1 straatje, als je uitkijkt komt daar ook nog een vrachtwagen door dat straatje.

Eng dat geloof.
Naja goed, in dit geval snap ik wel dat je er als b.v. Duitse Turk ook weinig mee hebt dat het - alweer - een geflipte Syrier is die voor chaos zorgt.
pi_189333419
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Naja goed, in dit geval snap ik wel dat je er als b.v. Duitse Turk ook weinig mee hebt dat het - alweer - een geflipte Syrier is die voor chaos zorgt.
Ja dat is begrijpelijk, echter is er helemaal niemand die het afkeert. Geen iman, geen moslim die hoog op rangorder staat of dan wel bekend is.

Elke moslim kijkt weg, links kijkt weg, media kijkt weg, het liefst zouden ze dit beschouwen als een ongelukje, helaas heeft iemand gehoord dat er toch wel degelijk allah allah en het een bewussie was.

Dat is toch eng? aanslag op aanslag wordt betutteld.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_189333554
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja dat is begrijpelijk, echter is er helemaal niemand die het afkeert. Geen iman, geen moslim die hoog op rangorder staat of dan wel bekend is.

Elke moslim kijkt weg, links kijkt weg, media kijkt weg, het liefst zouden ze dit beschouwen als een ongelukje, helaas heeft iemand gehoord dat er toch wel degelijk allah allah en het een bewussie was.

Dat is toch eng? aanslag op aanslag wordt betutteld.
Goed punt. Mooie was met Christchurch in Nieuw-Zeeland hoorde je ineens iedereen deugen en waren moslims weer slachtoffer van een racist. Wereldwijd nieuws. Zelfs Halsema stond in een moskee met moslims te huilen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189333637
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 18:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Goed punt. Mooie was met Christchurch in Nieuw-Zeeland hoorde je ineens iedereen deugen en waren moslims weer slachtoffer van een racist. Wereldwijd nieuws. Zelfs Halsema stond in een moskee met moslims te huilen.
Het onderzoek loopt nog. Er zijn huiszoekingen gedaan en zodra er meer duidelijkheid is over het motief zal dat bekend gemaakt worden. Mocht er een ernstige verdenking zijn van een terroristisch motief dan zal er vanuit gematigde moslimkringen ook wel afkeuring betuigt worden maar zover is het nu nog niet.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_189333677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 18:09 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Het onderzoek loopt nog. Er zijn huiszoekingen gedaan en zodra er meer duidelijkheid is over het motief zal dat bekend gemaakt worden. Mocht er een ernstige verdenking zijn van een terroristisch motief dan zal er vanuit gematigde moslimkringen ook wel afkeuring betuigt worden maar zover is het nu nog niet.
Je bedoelt zoals bij 9/11 september attacks? "some people did something"? :X :N

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:16:45 #92
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189333721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja dat is begrijpelijk, echter is er helemaal niemand die het afkeert. Geen iman, geen moslim die hoog op rangorder staat of dan wel bekend is.

Elke moslim kijkt weg, links kijkt weg, media kijkt weg, het liefst zouden ze dit beschouwen als een ongelukje, helaas heeft iemand gehoord dat er toch wel degelijk allah allah en het een bewussie was.

Dat is toch eng? aanslag op aanslag wordt betutteld.
Natuurlijk is heel links deugend Europa dit alweer aan het doofpotten, dat is toch niks nieuws ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:45:05 #93
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189334140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja dat is begrijpelijk, echter is er helemaal niemand die het afkeert. Geen iman, geen moslim die hoog op rangorder staat of dan wel bekend is.

Elke moslim kijkt weg, links kijkt weg, media kijkt weg, het liefst zouden ze dit beschouwen als een ongelukje, helaas heeft iemand gehoord dat er toch wel degelijk allah allah en het een bewussie was.

Dat is toch eng? aanslag op aanslag wordt betutteld.
Ik ontken ook niet dat er (flinke) problemen zijn met de islam.

Maar bij dit soort Syriers spelen waarschijnlijk ook zaken zoals PTSS ed een rol.
pi_189334213
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat er (flinke) problemen zijn met de islam.

Maar bij dit soort Syriers spelen waarschijnlijk ook zaken zoals PTSS ed een rol.
Ja, maar de islam heeft ook wel de gewoonte om traumatische stress te genereren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')