abonnement Unibet Coolblue
pi_189330908
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de kleur van de bankpasjes van deze betogers... dikke kans dat 85% bij een bank zit die niet helemaal in lijn is met hun ideaalbeeld...
pi_189330913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En nogmaals; dat Extinction Rebellion probeert om zoveel mogelijk ophef en problemen te veroorzaken in de verwachting dat hun eisen dan eerder ingewilligd worden en maakt dankbaar gebruik van het feit dat de politie in Amsterdam een capiciteitsprobleem heeft. En het is bekend dat voor de beveiliging van van allerlei mensen en hun familie gewone agenten ingezet worden.
Je verschuift de doelpalen nu weer. Dat onzinnige gefantaseer is nergens voor nodig.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:53:38 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189330957
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ach er komen vast wel weer wat punten op diverse agenda's.
Hierdoor? Eh, nee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:53:50 #204
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189330963
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat eigenlijk het tofste zou zijn als straks de boeren schiphol gaan blokkeren dat dan deze groep aansluit... :D
Boeren kunnen onze vrienden worden, wanneer ze overstappen op duurzame landbouw. Er is niets mis met boeren, ik woon zelf tussen de boeren in Fryslan. Ik kom bij boeren thuis en help soms ook mee op een boerderij.
Natuurlijk hebben we de boeren nodig voor ons eten en de boeren hebben ons nodig. Natuur en boer gingen eeuwenlang goed samen. Maar we willen goed, gezond, niet gemanipuleerd eten, eerlijk eten en daar mag een eerlijke prijs tegenover staan. Boeren moeten te goedkoop produceren en worden onder druk gezet door supermarkten onder andere. Boeren zijn niet onze vijand.

Ik vind het echt jammer dat nu een sfeer wordt geschapen dat milieu en boer lijnrecht tegenover elkaar schijnen komen te staan. Dat moet echt anders.

Misschien moet de milieubeweging ook duidelijk laten blijken dat we houden van boeren, maar dat boeren dan wel milieuvriendelijk te werk moeten gaan. Natuur en landbouw zouden hand in hand moeten gaan. En de supermarkt en de consument moeten weer een eerlijke prijs gaan betalen voor goed voedsel. Daar is iedereen bij gebaat.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:56:47 #205
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189330994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:49 schreef Tnewieman het volgende:

[..]

Maar hebben die schreeuwende boeren die naar Den Haag zijn afgereisd ook geld?

Tevens Linkse_Boomknuffelaargod _O_
Die hebben ook wel geld hoor. :P

Dank voor het compliment. O+
pi_189331000
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Genoeg lieve, leuke boeren die biologische land- en veeteelt bedrijven.

De boeren die naar Den Haag zijn afgereisd zijn hele nare mensen die een onleefbare planeet willen achterlaten voor hun kinderen. Maar niet alle boeren zijn zulk uitschot en ook niet alle Friezen zijn zo gelukkig.

Er zijn dus ook hele toffe boeren, maar die zie je niet veel op tv. Alleen deze schreeuwende boeren, deze blerbekken, die niet geven om de toekomst. Ze geven niet om de toekomst van hun kinderen en ook niet om hun eigen toekomst. Korte termijn-denken allemaal.
Je weet duidelijk niet dat die 'lieve en leuke biologische boeren' veel meer schade aan het milieu aanrichten dan de gewone boer.

En je ziet ook niet in dat als onze vleesexport verdampt omdat we onze veestapel halveren dat dat niet betekent dat de Armeense Pavel opeens geen kip meer eet, maar dat hij dat dan van elders importeert. En aangezien Nederland een van de meest diervriendelijke landen voor veeteelt is en dierenwelzijn bijna overal ter wereld niet eens een bestaand iets is, zal dat een enorme toename van dierenleed betekenen.

Maar als het in jouw gedachte maar een mooi iets is. Alleen dat telt blijkbaar. Realiteit is ook maar een construct.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189331010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Redouan Taghi en de mocromaffia zijn dankbaar voor deze klimaatactivisten.
Dankzij depressieve mensen kunnen verwarde mannen mensen neersteken.

Niveautje weer hoor :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_189331020
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je verschuift de doelpalen nu weer. Dat onzinnige gefantaseer is nergens voor nodig.
Het is de realiteit. E R komt er openlijk voor uit dat hun strategie is om het de politie zo moeilijk mogelijk te maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:59:21 #209
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189331028
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:50 schreef DW457 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de kleur van de bankpasjes van deze betogers... dikke kans dat 85% bij een bank zit die niet helemaal in lijn is met hun ideaalbeeld...
Ik hoop dat ze allemaal bij Triodosbank zitten. O+

Of ASN.

Triodos is echt super, enige bank sowieso die je met een normaal 030 nummer kunt bereiken, i.p.v. een peperduur en onpersoonlijk 0900-doorschakelnummer, waar je pas na 10 minuten iemand aan de lijn krijgt, zoals bij ABN, maar wel die 10 minuten gewoon het 0900 tarief betaalt.

Dus ook qua klantenservice en vriendelijkheid ga je naar Triodos. O+
pi_189331051
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is de realiteit. E R komt er openlijk voor uit dat hun strategie is om het de politie zo moeilijk mogelijk te maken.
Dat ontkent niemand. Wat jij er vervolgens allemaal bij verzint echter..
pi_189331054
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze allemaal bij Triodosbank zitten. O+

Of ASN.

Triodos is echt super, enige bank sowieso die je met een normaal 030 nummer kunt bereiken, i.p.v. een peperduur en onpersoonlijk 0900-doorschakelnummer, waar je pas na 10 minuten iemand aan de lijn krijgt, zoals bij ABN, maar wel die 10 minuten gewoon het 0900 tarief betaalt.

Dus ook qua klantenservice en vriendelijkheid ga je naar Triodos. O+
*kijkt trots naar zijn biologisch afbreekbaar bankpasje*
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:05:19 #212
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189331080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:01 schreef DW457 het volgende:

[..]

*kijkt trots naar zijn biologisch afbreekbaar bankpasje*
Pasje is gemaakt van biologische maisvlokjes of zo. Zoiets begreep ik. In elk geval kan je er gewoon geld mee halen uit geldautomaten in Fryslan, maar ook over de grens in Nederland en de meeste Europese landen. Ga je verder weg, moet je wel even de klantenservice bellen omdat de pas standaard geblokkeerd is voor niet-Europese landen.

Als je honger hebt, kan je altijd nog je bankpas opeten, aangezien het van maisvlokjes is gemaakt. :P
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:05:42 #213
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_189331083
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
En de supermarkt en de consument moeten weer een eerlijke prijs gaan betalen voor goed voedsel. Daar is iedereen bij gebaat.
Eens.

Daar zit een/de sleutel ook. Alles moet en zal goedkoper.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:07:19 #214
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189331099
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:05 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Eens.

Daar zit een/de sleutel ook. Alles moet en zal goedkoper.
Dus gewoon weer een eerlijke prijs betalen voor ons voedsel. Krijgen we ook weer tomaten die naar tomaten smaken, i.p.v. een hap water zijn. Meer is namelijk niet altijd beter. Minder is meer. O+
pi_189331137
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dus gewoon weer een eerlijke prijs betalen voor ons voedsel. Krijgen we ook weer tomaten die naar tomaten smaken, i.p.v. een hap water zijn. Meer is namelijk niet altijd beter. Minder is meer. O+
Dat is al helemaal waar in een land waar sinds 2018 meer dan de helft van de volwassenen overgewicht heeft..
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:13:47 #216
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_189331187
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De gewone straatagenten werden al ingezet om alles en iedereen te beveiligen die ook maar iets met een zaak van de mocromaffia te maken heeft. Op een gegeven moment zijn je straatagenten op en moet je ze ergens anders vandaan halen als klimaatactivisten je stad weer eens ontregelen.
Alsof je die strijd ooit gaat winnen. Als er vraag is blijft er productie bestaan. Of mensen moeten minder drugs gebruiken (Ijsland heeft drugsgebruik singificant naar beneden kunnen halen onder jongeren), of het moet gelegaliseerd worden en dat je bij de apotheek een beperkte hoeveelheid kan ophalen als je 23+ bent.
pi_189331207
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:13 schreef Goldenrush het volgende:

[..]

Alsof je die strijd ooit gaat winnen. Als er vraag is blijft er productie bestaan. Of mensen moeten minder drugs gebruiken (Ijsland heeft drugsgebruik singificant naar beneden kunnen halen onder jongeren), of het moet gelegaliseerd worden en dat je bij de apotheek een beperkte hoeveelheid kan ophalen als je 23+ bent.
De meeste drugsdealers plegen geen aanslagen op kranten die over hun activiteiten schrijven en die liquideren ook geen familie van kroongetuigen of advocaten.

De Amsterdamse politie heeft allang geaccepteerd dat de meeste dealers nooit gepakt zullen worden, maar dit is toch wel een uitzonderlijke groep.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189332211
Telegraaf:
AMSTERDAM - De klimaatactivisten die momenteel op de Amsterdamse Zuidas een ingang van ABN AMRO blokkeren, zijn gesommeerd te vertrekken. Burgemeester Femke Halsema heeft in een brief gemeld dat ze daar weg moeten, zegt een politiewoordvoerster. Doen ze dat niet, dan worden ze opgepakt.

In een brief? Naar wie stuurt ze die brief dan?
pi_189332758
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze allemaal bij Triodosbank zitten. O+

Of ASN.

Triodos is echt super, enige bank sowieso die je met een normaal 030 nummer kunt bereiken, i.p.v. een peperduur en onpersoonlijk 0900-doorschakelnummer, waar je pas na 10 minuten iemand aan de lijn krijgt, zoals bij ABN, maar wel die 10 minuten gewoon het 0900 tarief betaalt.

Dus ook qua klantenservice en vriendelijkheid ga je naar Triodos. O+
Ook de eerste bank die begin 2017 de spaarrente op nul zette. Graaiers.
pi_189333057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:06 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook de eerste bank die begin 2017 de spaarrente op nul zette. Graaiers.
Of gewoon een verstandige financiële beslissing.
pi_189333444
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:24 schreef DW457 het volgende:

[..]

Of gewoon een verstandige financiële beslissing.
Er is niets verstandigs aan het de spaarrente op 0% zetten.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:28:52 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189334932
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189335013
quote:
Ik wilde net posten dat ik dat ook zat te kijken. Kan dit geen Centraal Extition rebillion topic worden, of je het ook scrhijft :P
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:37:29 #224
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189335062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 19:33 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ik wilde net posten dat ik dat ook zat te kijken. Kan dit geen Centraal Extition rebillion topic worden, of je het ook scrhijft :P
Oohja, die had ik al gemaakt :') Was het alweer vergeten :@ Zal hem daar ook wel ff posten :P

NWS / [CENTRAAL] Klimaatprotesten Extinction Rebellion
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:38:05 #225
168739 Red_85
'echt wel'
pi_189335072
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je verschuift de doelpalen nu weer. Dat onzinnige gefantaseer is nergens voor nodig.
Wat?
Gefantaseer?

2 weken terug kwam de corpschef nog met 'zware ondercapaciteit nu' vlak nadat de persoonsbeveiliging starrte.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')