abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 oktober 2019 @ 22:14:57 #101
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189323090
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:55 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dus je enige argument is de oneerlijkheid... waarvan je oprecht nog niet weet of ie er is, je vult het zelf in. Je houdt liever de deur dicht omdat je geen risico wil lopen, zelfs niet zo'n klein risico. Maar waarom date je dan? Het is echt niet fair om je negatieve ervaringen uit het verleden te projecteren op nieuwe dates. Zij heeft nog niet gelogen dus waarom haar al straffen

En zelfs bij de ideale persoon is mijn agenda nog gewoon wat ie is :?
Het gaat niet eens over mij, maar als iemand zegt geen tijd te hebben voor x weken en bijvoorbeeld niet met een tegenvoorstel komt dan is dat niet echt serieus te noemen.

Staat los van oneerlijkheid of geen risico willen lopen maar gewoon realistisch zijn.

Vaak is het meer geen zin hebben dan geen tijd/het druk hebben.
pi_189323103
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:55 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dus je enige argument is de oneerlijkheid... waarvan je oprecht nog niet weet of ie er is, je vult het zelf in. Je houdt liever de deur dicht omdat je geen risico wil lopen, zelfs niet zo'n klein risico. Maar waarom date je dan? Het is echt niet fair om je negatieve ervaringen uit het verleden te projecteren op nieuwe dates. Zij heeft nog niet gelogen dus waarom haar al straffen

En zelfs bij de ideale persoon is mijn agenda nog gewoon wat ie is :?
Ook al heeft ze de komende dagen 14 dates met andere mannen gepland, gaat ze dat niet zeggen en hoeft ook niet dat is het punt niet. Ik heb het puur over mijn gevoel dat 2 weken wachten na de eerste date lang duurt en dat heb ik aangegeven dat ik haar eigenlijk wel iets sneller weer zou willen zien. Meer dan dat ga ik niet zeuren komende tijd, ze weet dat ik graag wil en ik weet dat zij geen tijd heeft. Dus stel ze stuurt morgen dat ze toch tijd heeft gevonden komend weekend, dan zie ik dat als iets positiefs. :) En stiekem zit dat van een druk sociaal leven vs zelf wat tijd over van eerder erachter, mocht het ooit op een relatie uitmonden, dan ben ik wel benieuwd of ze nog steeds zo alles bomvol plant en wat uiteindelijk de bedoeling is.

[ Bericht 6% gewijzigd door IsItMeOrYou op 07-10-2019 22:20:32 ]
pi_189323244
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
heb ik aangegeven dat ik haar eigenlijk wel iets sneller weer zou willen zien.
Dat wist ze echt al wel hoor en dat had je al niet hoeven zeggen. Zo zit je haar alleen maar op haar huid
Of zo zou ik het in ieder geval ervaren.
pi_189323295
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het gaat niet eens over mij, maar als iemand zegt geen tijd te hebben voor x weken en bijvoorbeeld niet met een tegenvoorstel komt dan is dat niet echt serieus te noemen.

Staat los van oneerlijkheid of geen risico willen lopen maar gewoon realistisch zijn.

Vaak is het meer geen zin hebben dan geen tijd/het druk hebben.
Maar dat niet met een tegenvoorstel komen is echt weer helemaal je eigen invulling. Je hebt het dus over iemand die er zelf geen moeite voor doet. Dan kan iedereen toch wel lezen dat er misschien meer meespeelt. Jij trekt altijd alles door naar een extremere versie en voegt vanalles toe wat niet gezegd is. We weten helemaal niet hoeveel moeite ze wel of niet gedaan heeft voor deze afspraak. Hoe het gesprek ging. Of ze oprecht overkwam of niet etc.
De discussie ging gewoon over iemand die 2 weken niet kon, en jij voegt dan opeens toe 'en er geen moeite voor doet' :? Ja dat is een heel andere situatieschets
pi_189323861
Net in een bio:

Ik weet dat het oktober is maar je hoeft mij niet te ghosten.
pi_189324078
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vinden jullie van tattoeages?
Dikke plus
pi_189324167
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 23:08 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dikke plus
Elke tattoo?
pi_189324253
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Elke tattoo?
Nouja niet elke, maar als iemand er een persoonlijk verhaal bij heeft en de tattoo goed gezet is dan vind ik heel veel wel mooi ja.
  maandag 7 oktober 2019 @ 23:31:05 #109
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189324436
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 23:08 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dikke plus
Toen ik vroeg om een dikke plus tatoeage werd mij verzocht eerst nog twee figuren uit te zoeken voor ik een rebus kon laten tatoeëren. Uiteindelijk maar niet gedaan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189325834
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee I know. Ik probeer alleen maar uit te leggen dat ie niet iets potentieel leuks op moet geven omdat hier even de norm vast word gesteld door mensen die alleen maar hun eigen situatie kunnen projecteren
Ik heb toevallig een man maar misschien heeft zij wel een carrière. Of speelt ze op hoog niveau bridge en moet ze veel trainen. Weet ik het, ik ken het mens niet. Je kunt alleen zelf afwegen of je aan het lijntje word gehouden of dat iemand gewoon serieus nog eens met je af wil spreken maar worst case ben je zoals M1stral zei 2 weken kwijt. Zolang je niet 2 weken gaat zitten kwijnen is er toch niks aan de hand? Desnoods swipen je verder. Wat heb je dan niet wat je anders wel had
Mee eens hoor :)

Mensen doen hier alsof er allemaal vastgestelde regels zijn.. maar die zijn er helemaal niet.
pi_189325857
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ook al heeft ze de komende dagen 14 dates met andere mannen gepland, gaat ze dat niet zeggen en hoeft ook niet dat is het punt niet. Ik heb het puur over mijn gevoel dat 2 weken wachten na de eerste date lang duurt en dat heb ik aangegeven dat ik haar eigenlijk wel iets sneller weer zou willen zien. Meer dan dat ga ik niet zeuren komende tijd, ze weet dat ik graag wil en ik weet dat zij geen tijd heeft. Dus stel ze stuurt morgen dat ze toch tijd heeft gevonden komend weekend, dan zie ik dat als iets positiefs. :) En stiekem zit dat van een druk sociaal leven vs zelf wat tijd over van eerder erachter, mocht het ooit op een relatie uitmonden, dan ben ik wel benieuwd of ze nog steeds zo alles bomvol plant en wat uiteindelijk de bedoeling is.
Als je een relatie hebt... kan diegene ook wel mee naar de betreffende afspraken.
En het is dan ook interessanter om te zeggen “ik ga smiddags dat en dat doen... maar kom daarna wel naar jou toe”
Dat doe ik voor een date niet.. in een relatie wel.
Of bij je relatie blijven slapen en daarna door naar je afspraak. Of erger nog... dan is je relatie je afspraak voor dat weekend.

Feit is... ik heb ook gewoon een leven.
En ga geen tijd vrij hiuden voor nog ongeplande dates. Ik doe gewoon wat ik leuk vind als daar tijd voor is. En ja, dat betekend een gevulde agenda.
En de helft van die agenda is gevuld met dochterlief. Die ga ik echt niet opzij schuiven voor een date. Kun je ook wat van vinden... maar dan denk ik dat we sowieso geen match zijn :)
(En ja die mensen zijn er echt..)
pi_189325872
@tattoos: ik vind dat echt wel mooi.
Maar het ligt vaak een beetje aan de plek waar ze staan...
vind het mooi... maar je moet er wel mee naar je werk kunnen zegmaar.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 06:51:18 #113
545 dop
:copyright: dop
pi_189325891
@tattoo's
Ja sommige tattoo's zijn best mooi.
Maar ik ben 48, als ik om me heen kijk naar mannen en vrouwen van mijn leeftijd, die in hun jeugd een tattoo hebben laten zetten. dan ken ik er geen waar bij ze mooi zijn gebleven en nog voldoen aan de huidige mode en trends.

Voor mij een dikke nee.
Vrouwen met zichtbare tattoo gaan naar links
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189325926
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 06:51 schreef dop het volgende:
@:tattoo's
Ja sommige tattoo's zijn best mooi.
Maar ik ben 48, als ik om me heen kijk naar mannen en vrouwen van mijn leeftijd, die in hun jeugd een tattoo hebben laten zetten. dan ken ik er geen waar bij ze mooi zijn gebleven en nog voldoen aan de huidige mode en trends.

Voor mij een dikke nee.
Vrouwen met zichtbare tattoo gaan naar links
We worden ook een dagje ouder.

Hier in theorie een “zichtbare tattoo”.
In de praktijk zijn er bar weinig mensen die het weten en moet je wel echt heel goed kijken.
Maar goed... hij zit er voor mij en niet voor de rest van de wereld :)

En tja.. modetrends.. dat is sowieso wel het slechtste excuus voor een tattoo ooit lijkt me.
pi_189325935
@dop: even gescheckt.. mouw omhoog.
Nope... niks te zien.
Tattoo op mn pols (die dus idd niet voldoet aan enige modetrend) maar doorgaans zit er iets van armbandjes overheen. :)
En met dit weer dus ook een mouw natuurlijk.
pi_189325962
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, je mag toch wel een beetje meedenken van beide kanten? Dat vage gelul van "we zien het wel" daar wordt echt niemand blij van.

Veel mannen vinden het prettig als je als vrouw gewoon duidelijk bent. Dan kun je als vrouw denken "boeien, niet mijn probleem" maar je kunt het ook voor jezelf en de ander wat makkelijker maken.
natuurlijk mag meedenken wel.
Maar neemt niet weg dat ik mijn leven vantevoren inricht met het idee dat ik een “spontane date” moet kunnen doen.

Daar ben ik te oud voor vermoed ik.
En ik verwacht van een potentiele relatie ook gewoon dat diegene een leven heeft.
Dus tja.. soms is het dan even lastig.
pi_189326053
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 06:51 schreef dop het volgende:
@:tattoo's
Ja sommige tattoo's zijn best mooi.
Maar ik ben 48, als ik om me heen kijk naar mannen en vrouwen van mijn leeftijd, die in hun jeugd een tattoo hebben laten zetten. dan ken ik er geen waar bij ze mooi zijn gebleven en nog voldoen aan de huidige mode en trends.

Voor mij een dikke nee.
Vrouwen met zichtbare tattoo gaan naar links
Zelfde leeftijd hier en ik heb een paar weken geleden een tattoo laten zetten. Maar dat is dan wel weer een persoonlijk dingetje. Er zit een verhaal aan vast. Mensen die hun halve (of hele) lichaam vol hebben met tattoo's, daar heb ik dus ook helemaal niets mee. En inderdaad, je moet er wel mee naar je werk kunnen
Het is wat.......
pi_189326077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 07:36 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Zelfde leeftijd hier en ik heb een paar weken geleden een tattoo laten zetten. Maar dat is dan wel weer een persoonlijk dingetje. Er zit een verhaal aan vast. Mensen die hun halve (of hele) lichaam vol hebben met tattoo's, daar heb ik dus ook helemaal niets mee. En inderdaad, je moet er wel mee naar je werk kunnen
Ey daar bent u weer :)
pi_189326123
Ik ben gek op tattoos, behalve op tattoos van gezichten die je dan zo aankijken, brrr :D

Maar nog even een comment op de vervolgdate over 2 weken, je moet sowieso nooit op dates wachten. Wachten duurt lang en dan krijg je idd het gevoel dat je tijd verspilt als het op niks uit draait. Gewoon lekker je eigen dingen blijven doen of met anderen daten, dan heb je dat rottige gevoel van in de koelkast worden gezet ook niet.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:23:31 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_189326327
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neehoor, vond het heel leuk met je.
O wacht kben alleen.
Dan was je dus geen perfecte date. Maar wel een ervaring rijker, dus wat heb je er precies aan verloren?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:13:56 #121
545 dop
:copyright: dop
pi_189326690
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 07:15 schreef Uhmmpie het volgende:
@:dop: even gescheckt.. mouw omhoog.
Nope... niks te zien.
Tattoo op mn pols (die dus idd niet voldoet aan enige modetrend) maar doorgaans zit er iets van armbandjes overheen. :)
En met dit weer dus ook een mouw natuurlijk.
wanneer gaan we daten :D
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:30:40 #122
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189326879
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:24 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar dat niet met een tegenvoorstel komen is echt weer helemaal je eigen invulling. Je hebt het dus over iemand die er zelf geen moeite voor doet. Dan kan iedereen toch wel lezen dat er misschien meer meespeelt. Jij trekt altijd alles door naar een extremere versie en voegt vanalles toe wat niet gezegd is. We weten helemaal niet hoeveel moeite ze wel of niet gedaan heeft voor deze afspraak. Hoe het gesprek ging. Of ze oprecht overkwam of niet etc.
De discussie ging gewoon over iemand die 2 weken niet kon, en jij voegt dan opeens toe 'en er geen moeite voor doet' :? Ja dat is een heel andere situatieschets
Wat, volgens mij vul je nogal veel zelf in want dat extreme valt echt wel mee :D

Jouw situatie kan je er sowieso niet mee vergelijken hoewel het uiteindelijk op hetzelfde neer komt. Daten is toch gewoon concessies doen, ook qua tijd, als je daar geen zin in hebt moet je niet gaan daten.

Als er 'geen tijd' is dan ben je gewoon niet leuk genoeg. Want er is altijd wel een moment te maken of te vinden.
pi_189326915
Waarom kun je mijn situatie niet vergelijken? Ik zeg toch zelf net dat mijn agendaprobleem niet komt doordat ik niet single ben maar doordat ik gewoon veel hobby's heb en daarnaast ook nog vriendschappen probeer te onderhouden e.d. Volgens mij is dat precies het zelfde als bij een 'gewone single'
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:51:45 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189327095
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:33 schreef Allures het volgende:
Waarom kun je mijn situatie niet vergelijken? Ik zeg toch zelf net dat mijn agendaprobleem niet komt doordat ik niet single ben maar doordat ik gewoon veel hobby's heb en daarnaast ook nog vriendschappen probeer te onderhouden e.d. Volgens mij is dat precies het zelfde als bij een 'gewone single'
Nouja, snap het wel hoe men daarover kan denken;
singles hebben (mogelijk) werk + vrienden + hobbies
jij hebt (mogelijk) werk + vrienden + hobbies + man
En daardoor mogelijk minder tijd en/of minder prio aan dates.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:56:05 #125
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189327145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:33 schreef Allures het volgende:
Waarom kun je mijn situatie niet vergelijken? Ik zeg toch zelf net dat mijn agendaprobleem niet komt doordat ik niet single ben maar doordat ik gewoon veel hobby's heb en daarnaast ook nog vriendschappen probeer te onderhouden e.d. Volgens mij is dat precies het zelfde als bij een 'gewone single'
Omdat jij niet date met het doel er een relatie aan over te houden, dan liggen prioriteiten sowieso al heel anders. Zoals ik al zei, concessies doen hoort erbij.

In jouw geval zit je ook op fok, dan is het toch gewoon hypocriet om te roepen dat je (x periode) geen tijd in je agenda hebt als je daaraan ook zat tijd besteed. (Om maar iets te pakken als voorbeeld)

Noem het beestje gewoon bij z'n naam :s)
pi_189327159
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, snap het wel hoe men daarover kan denken;
singles hebben (mogelijk) werk + vrienden + hobbies
jij hebt (mogelijk) werk + vrienden + hobbies + man
En daardoor mogelijk minder tijd en/of minder prio aan dates.
mijn man woont hier dus als er iemand makkelijk in te passen is. We zien elkaar letterlijk elke dag

Ik snap wel dat iemand dat denkt. Ik snap niet dat iemand dat blijft denken als ik zelf al 2x zeg dat dat niet het gene is wat druk geeft op mijn agenda
pi_189327200
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat jij niet date met het doel er een relatie aan over te houden, dan liggen prioriteiten sowieso al heel anders. Zoals ik al zei, concessies doen hoort erbij.

In jouw geval zit je ook op fok, dan is het toch gewoon hypocriet om te roepen dat je (x periode) geen tijd in je agenda hebt als je daaraan ook zat tijd besteed. (Om maar iets te pakken als voorbeeld)

Noem het beestje gewoon bij z'n naam :s)
wat zit je nu weer in te vullen... Ik ben polyamoreus. Dan date je wel met als doel een relatie er aan over te houden
En ik weet niet of het je is opgevallen maar het is een werkdag nu. Als ik niet op fok zou zitten zou ik ook niet op date kunnen. Maar ik ga niet alles aan jou verantwoorden. Jij heb al besloten dat er maar 1 ding waar kan zijn
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:00:04 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189327206
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:56 schreef Allures het volgende:
mijn man woont hier dus als er iemand makkelijk in te passen is. We zien elkaar letterlijk elke dag

Ik snap wel dat iemand dat denkt. Ik snap niet dat iemand dat blijft denken als ik zelf al 2x zeg dat dat niet het gene is wat druk geeft op mijn agenda
Als je zelf over het algemeen tijd vrij kan maken / gewoon tijd vrij hebt regelmatig is het lastig om te begrijpen dat er ook mensen zijn die dit niet structureel hebben.
Dus echt een volle agenda hebben, waarin geen zaken zijn die je kan/wil verplaatsen voor een date.

Dat merk ik vooral veel in dit topic.

En ook al is je agenda relatief leeg, als je 2 avonden voor jezelf wilt per week bv, moet dat ook gewoon mogen. Ook al is dit niet vol gepland, dan nog is het 'bezet'
pi_189327224
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je zelf over het algemeen tijd vrij kan maken / gewoon tijd vrij hebt regelmatig is het lastig om te begrijpen dat er ook mensen zijn die dit niet structureel hebben.
Dus echt een volle agenda hebben, waarin geen zaken zijn die je kan/wil verplaatsen voor een date.

Dat merk ik vooral veel in dit topic.

En ook al is je agenda relatief leeg, als je 2 avonden voor jezelf wilt per week bv, moet dat ook gewoon mogen. Ook al is dit niet vol gepland, dan nog is het 'bezet'
Prima maar dan is het voor mij gewoon geen match. Dat kan natuurlijk ook toch?
pi_189327247
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je zelf over het algemeen tijd vrij kan maken / gewoon tijd vrij hebt regelmatig is het lastig om te begrijpen dat er ook mensen zijn die dit niet structureel hebben.
Dus echt een volle agenda hebben, waarin geen zaken zijn die je kan/wil verplaatsen voor een date.

Dat merk ik vooral veel in dit topic.

En ook al is je agenda relatief leeg, als je 2 avonden voor jezelf wilt per week bv, moet dat ook gewoon mogen. Ook al is dit niet vol gepland, dan nog is het 'bezet'
ja dat zei ik gisteren al
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee I know. Ik probeer alleen maar uit te leggen dat ie niet iets potentieel leuks op moet geven omdat hier even de norm vast word gesteld door mensen die alleen maar hun eigen situatie kunnen projecteren

En prima als je vanuit je eigen agenda redeneert. Maar dat maakt mensen met een volle agenda nog niet hypocriet of leugenaars :?
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:08:34 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189327285
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:01 schreef Generationalpha het volgende:

Prima maar dan is het voor mij gewoon geen match. Dat kan natuurlijk ook toch?
Dat kan zeker, dat mag ieder voor zichzelf bepalen.
pi_189327392
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan zeker, dat mag ieder voor zichzelf bepalen.
Voorbeeldje: Door vrij nare privé-omstandigheden heb ik deze week een date moeten uitstellen.

Het meisje stuurt me nu elke dag berichtjes hoe erg ze er naar uitkijkt en hoe jammer ze het vindt. Ik zie dat alleen maar als een heel groot compliment en word er vrolijk van.

Maar blijkbaar zien vrouwen de mannen die dat soort berichtjes sturen als desperate en andersom niet.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:24:06 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189327421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef Generationalpha het volgende:

Voorbeeldje: Door vrij nare privé-omstandigheden heb ik deze week een date moeten uitstellen.

Het meisje stuurt me nu elke dag berichtjes hoe erg ze er naar uitkijkt en hoe jammer ze het vindt. Ik zie dat alleen maar als een heel groot compliment en word er vrolijk van.

Maar blijkbaar zien vrouwen de mannen die dat soort berichtjes sturen als desperate en andersom niet.
Denk niet dat je het zo algemeen kan zien. Genoeg vrouwen die dit ook leuk vinden.
Daarbij is het heel afhankelijk van hoe het contact is en op welke manier het gebeurd.

Bij mezelf zou het afhankelijk zijn van hoezeer ik zelf naar die date uitkijk. Zou ik heel benieuwd zijn en er ook echt zin in hebben, dan zit je op 1 lijn, dus heb je dat beiden.
Als het een 'moagh' zou zijn, dan zou het me irriteren en denken van "goh doe eens rustig aan, er is shit in mijn leven, das belangrijker"
Bv
en anderen vinden het weer een mooie afleiding.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:24:51 #134
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189327432
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:59 schreef Allures het volgende:

[..]

wat zit je nu weer in te vullen... Ik ben polyamoreus. Dan date je wel met als doel een relatie er aan over te houden
En ik weet niet of het je is opgevallen maar het is een werkdag nu. Als ik niet op fok zou zitten zou ik ook niet op date kunnen. Maar ik ga niet alles aan jou verantwoorden. Jij heb al besloten dat er maar 1 ding waar kan zijn
Nee, ik zei dat 2 weken geen tijd hebben gelul/hypocriet is en daar blijf ik achter staan. We verspillen allemaal genoeg tijd aan onzin dingen zoals bijvoorbeeld fok, maar benoem het gewoon zoals het is.
pi_189327433
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je zelf over het algemeen tijd vrij kan maken / gewoon tijd vrij hebt regelmatig is het lastig om te begrijpen dat er ook mensen zijn die dit niet structureel hebben.
Dus echt een volle agenda hebben, waarin geen zaken zijn die je kan/wil verplaatsen voor een date.

Dat merk ik vooral veel in dit topic.

En ook al is je agenda relatief leeg, als je 2 avonden voor jezelf wilt per week bv, moet dat ook gewoon mogen. Ook al is dit niet vol gepland, dan nog is het 'bezet'
Ik denk eerder dat dat komt doordat men ervaren heeft dat er naast mensen met een echt volle agenda ook mensen zijn die het vooral vol en in beton gegoten doen voorkomen op het moment dat het eigenlijk meer onwil is. En dan klopt het wat Allures zegt: zulke ervaringen moet je niet projecteren op nieuwe situaties. Maar ja, het is ook wel een menselijk trekje zoiets.
pi_189327466
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat 2 weken geen tijd hebben gelul/hypocriet is en daar blijf ik achter staan. We verspillen allemaal genoeg tijd aan onzin dingen zoals bijvoorbeeld fok, maar benoem het gewoon zoals het is.
Maar dat is dus op basis van jouw generalisatie. Dat kan wel jouw waarheid zijn, maar jouw waardeoordeel is daarmee net zo hypocriet.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:29:38 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189327479
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:24 schreef Chia het volgende:

Ik denk eerder dat dat komt doordat men ervaren heeft dat er naast mensen met een echt volle agenda ook mensen zijn die het vooral vol en in beton gegoten doen voorkomen op het moment dat het eigenlijk meer onwil is. En dan klopt het wat Allures zegt: zulke ervaringen moet je niet projecteren op nieuwe situaties. Maar ja, het is ook wel een menselijk trekje zoiets.
Dat men dat doet, snap ik ook wel, want dat is menselijk.
Maar men kan dan wel tegengeluid verwachten hier (zoals ook gebeurd)

Alleen dat enorme zwart/witte wat sommigen hier hebben, daar kan ik zelf niet zo goed tegen.
pi_189327550
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat 2 weken geen tijd hebben gelul/hypocriet is en daar blijf ik achter staan. We verspillen allemaal genoeg tijd aan onzin dingen zoals bijvoorbeeld fok, maar benoem het gewoon zoals het is.
:')

Ik heb wel eens 5 weken geen tijd gehad en zij ook niet. Op de dagen dat ik kon, kon zij niet en vice versa.

Nu gewoon met die dame in een prille relatie. Eerlijk gezegd doen we nu ook wel meer moeite met agenda's schuiven maar nu doen we ook dingen als doordeweeks aan het eind van de avond naar elkaar toe gaan en dan blijven slapen. Zoiets doe ik niet in de datingfase.


Maar kortom, 5 weken elkaar niet zien in de datingfase kan dat best overleven. Als je elkaar maar echt leuk vindt. In die 5 weken tijd was mijn rechterhand mijn backup vriendin en daar kan je prima mee overwinteren.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189327849
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 08:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dan was je dus geen perfecte date. Maar wel een ervaring rijker, dus wat heb je er precies aan verloren?
Niet?? :(
Wat was er niet perfect aan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189328097
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk niet dat je het zo algemeen kan zien. Genoeg vrouwen die dit ook leuk vinden.
Daarbij is het heel afhankelijk van hoe het contact is en op welke manier het gebeurd.

Bij mezelf zou het afhankelijk zijn van hoezeer ik zelf naar die date uitkijk. Zou ik heel benieuwd zijn en er ook echt zin in hebben, dan zit je op 1 lijn, dus heb je dat beiden.
Als het een 'moagh' zou zijn, dan zou het me irriteren en denken van "goh doe eens rustig aan, er is shit in mijn leven, das belangrijker"
Bv
en anderen vinden het weer een mooie afleiding.
Dat is waar inderdaad. Is ook wel een iets ander voorbeeld maar toch.
pi_189328118
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voorbeeldje: Door vrij nare privé-omstandigheden heb ik deze week een date moeten uitstellen.

Het meisje stuurt me nu elke dag berichtjes hoe erg ze er naar uitkijkt en hoe jammer ze het vindt. Ik zie dat alleen maar als een heel groot compliment en word er vrolijk van.

Maar blijkbaar zien vrouwen de mannen die dat soort berichtjes sturen als desperate en andersom niet.
Nou, ik moet zeggen dat ik het ook als irritant zou ervaren na 2 dagen.

Prima om contact te houden in die periode, maar als ze elke dag berichtjes gaat sturen van hoe erg ze er naar uitkijkt en hoe jammer ze het wel niet vindt, dan zou ik ook gek worden.

Dat is toch super clingy.
pi_189328188
Het ligt er maar net aan hoe het contact loopt. En hoe je daar zelf instaat.

Iemand die mij dagelijks meerdere malen gaat appen om aandacht, daar ga ik echt niet vrolijk van worden.

Ga je appen omdat je iets leuks en nuttigs te melden hebt, dan is dat al een stuk minder erg.
pi_189328481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nou, ik moet zeggen dat ik het ook als irritant zou ervaren na 2 dagen.

Prima om contact te houden in die periode, maar als ze elke dag berichtjes gaat sturen van hoe erg ze er naar uitkijkt en hoe jammer ze het wel niet vindt, dan zou ik ook gek worden.

Dat is toch super clingy.
Ik vind het wel leuk. :) Maarja het is dan ook een heerlijk mokkel.
pi_189328573
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:13 schreef dop het volgende:

[..]

wanneer gaan we daten :D
Uh... stond nog niet in mijn planning...
jij bent al voorzien toch?
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:31:44 #145
545 dop
:copyright: dop
pi_189329003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uh... stond nog niet in mijn planning...
jij bent al voorzien toch?
Ja, maar je deed zo je best, om te verklaren dat je aan mijn eisen voldoet :)
Je bent goed zoals je bent, ook als je niet aan mijn eisen voldoet. ;)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:04:36 #146
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189330358
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:28 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar dat is dus op basis van jouw generalisatie. Dat kan wel jouw waarheid zijn, maar jouw waardeoordeel is daarmee net zo hypocriet.
Vind ik niet, juist als je aan het daten bent en iets (serieus) op wil bouwen dan is tijd voor iemand maken belangrijk. Mij zal je gewoon niet zien zeggen dat ik geen tijd heb dan is de ander niet leuk genoeg.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Ik heb wel eens 5 weken geen tijd gehad en zij ook niet. Op de dagen dat ik kon, kon zij niet en vice versa.

Nu gewoon met die dame in een prille relatie. Eerlijk gezegd doen we nu ook wel meer moeite met agenda's schuiven maar nu doen we ook dingen als doordeweeks aan het eind van de avond naar elkaar toe gaan en dan blijven slapen. Zoiets doe ik niet in de datingfase.

Maar kortom, 5 weken elkaar niet zien in de datingfase kan dat best overleven. Als je elkaar maar echt leuk vindt. In die 5 weken tijd was mijn rechterhand mijn backup vriendin en daar kan je prima mee overwinteren.
Dat is natuurlijk al heel anders dan iemand tegenover je hebben die zegt 'ik kan niet tot x en we zien wel'

Als je er beide geen probleem mee hebt prima toch :s)
pi_189330444
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vind ik niet, juist als je aan het daten bent en iets (serieus) op wil bouwen dan is tijd voor iemand maken belangrijk. Mij zal je gewoon niet zien zeggen dat ik geen tijd heb dan is de ander niet leuk genoeg.
[..]

Dat is natuurlijk al heel anders dan iemand tegenover je hebben die zegt 'ik kan niet tot x en we zien wel'

Als je er beide geen probleem mee hebt prima toch :s)
Dat zeiden we beide tegen elkaar. Na 4 weken vroeg ik: wil je nog afspreken? Toen datum geprikt en de 3e date gehad...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189330472
Na eindeloos swipen een half Griek/Nederlander gematched O+ :9~
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:24:57 #149
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189332107
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat, volgens mij vul je nogal veel zelf in want dat extreme valt echt wel mee :D

Jouw situatie kan je er sowieso niet mee vergelijken hoewel het uiteindelijk op hetzelfde neer komt. Daten is toch gewoon concessies doen, ook qua tijd, als je daar geen zin in hebt moet je niet gaan daten.

Als er 'geen tijd' is dan ben je gewoon niet leuk genoeg. Want er is altijd wel een moment te maken of te vinden.
Concessies doen. Serieus?

Ik doe dat al amper en zeker niet omdat een date dat van mij verwacht. Waarom je leven niet gewoon leiden zoals je doorgaans doet en de ander inpassen de momenten dat je daadwerkelijk tijd hebt, in plaats van altijd maar tijd maken voor de ander. Je leert elkaar net kennen en met zo’n mentaliteit maak je zo’n date al direct het belangrijkste van je eigen wereldje. Niet heel erg aantrekkelijk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189332178
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:24 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je leert elkaar net kennen en met zo’n mentaliteit maak je zo’n date al direct het belangrijkste van je eigen wereldje. Niet heel erg aantrekkelijk.
Echt dit
Ik heb van de zomer nog een paar maanden met iemand gedate waar het voor mij hier op stuk liep. Als ik niet kon moest hij altijd benadrukken hoe jammer en steeds vragen of het toch niet anders kon. Hij hing alles op aan mij. En ik was echt verliefd op hem maar hij draaide echt elke vlinder de nek om met dat gedrag. Ook meerdere malen uitgesproken maar hij kon het niet laten om het toch steeds uit te spreken
Zo onzelfstandig en zo. Ik wil een aanvulling zijn op je leven. Niet de invulling van je leven

[ Bericht 0% gewijzigd door Allures op 08-10-2019 16:35:17 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')