Holy shit! Doe je netjes! Mijn beste rank is een keer vierde, hoger nog niet gekomen haha!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn eerste Tetris 99 overwinning behaald![]()
[ afbeelding ]
Nu heb ik in één ronde al de Luigi's Mansion theme behaald
Episch jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:43 schreef Drankster het volgende:
Holy fuck de muziek van Hyrule Castle in BotW
De beste track van de game inderdaad.quote:
Hoor een beetje van OoT en ALttP, de hele soundtrack is een soort van ode aan eerdere spellen. Ook hoor je Zelda’s Lullaby uit OoT in de laatste memory.quote:
Het is een soort spooky puzzel adventure waarbij je spoken vangt met een stofzuiger en af en toe puzzels oplost. Hoewel je als Luigi speelt is het geen platformer, springen doe je niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:18 schreef Bolters het volgende:
Wat is Luigi's Mansion nou eigenlijk vooral voor game? Puzzel? Is het lastig of ga je er normaliter vlot doorheen? Ben je veel aan het zoeken of niet?
Ik heb nooit een eerder deel gespeeld, maar ga vrijdag voor het eerst overstag met deeltje 3!
En qua replayvalue?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een soort spooky puzzel adventure waarbij je spoken vangt met een stofzuiger en af en toe puzzels oplost. Hoewel je als Luigi speelt is het geen platformer, springen doe je niet.
Over het algemeen is het een vrij rustige game waarbij je door het spookhuis loopt en af en toe zijn er hectische momenten met de spoken. Zeker de boss fights zijn actievol.
Voor mij zijn vrijwel alle games één keer spelen en dan klaar.quote:
Wereld van verschil inderdaad. Samen laten ze wel zien wat nu een wrpg en een jrpg is!quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:50 schreef Perrin het volgende:
The Witcher 3 is geweldig zeg, wat een wereld en wat een verhaal. Is toch meer mijn kopje thee dan DQXI. Boeiendere en intensievere gameplay en voelt veel minder lineair.
En dat allemaal op de fucking Switch. Beide al geplat op de PS4 dus zal ga ze niet nogmaals spelen maar zo tof dat het gewoon kan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wereld van verschil inderdaad. Samen laten ze wel zien wat nu een wrpg en een jrpg is!
Allright!quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij zijn vrijwel alle games één keer spelen en dan klaar.
De uitzonderingen zijn games als Mario 64 en Chrono Trigger. All-time classics dus. Dat is Luigi dan weer niet.
Zelda 3?quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:16 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Nog met Link's awakening bezig. De laatste 2 dungeons toch wel erg gaaf hoor. Hoop dat Zelda 3 ook zo'n bewerking krijgt.
Is het leuk? Ik wil hem wel uitproberen is hij wat goedkoper is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:12 schreef Tailless het volgende:
Zo ring fit op extreem is echt een mega workout
Ik bind het leuk. Kijk het is en blijft sporten. voor mij is het wel net de motivatie die ik nodig heb.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Is het leuk? Ik wil hem wel uitproberen is hij wat goedkoper is.
Hier ziet het nog een beetje tam uit.
Geweldig is ie hè?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:50 schreef Perrin het volgende:
The Witcher 3 is geweldig zeg, wat een wereld en wat een verhaal. Is toch meer mijn kopje thee dan DQXI. Boeiendere en intensievere gameplay en voelt veel minder lineair.
Ik ga al 3x per week naar de sportschool, maar dit is wel leuk voor de "off" dagen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:39 schreef Tailless het volgende:
Ik bind het leuk. Kijk het is en blijft sporten. voor mij is het wel net de motivatie die ik nodig heb.
Ik heb er veel plezier mee. En zo beweeg ik ook eens tuk meer. Aangezien mijn conditie niet of nauwelijks aanwezig is vind ik het ook soms best wel pittig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Is het leuk? Ik wil hem wel uitproberen is hij wat goedkoper is.
Hier ziet het nog een beetje tam uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |