Heeft zich toch goed ontwikkeld dit seizoen. Nu hopen dat ie het door kan trekken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:18 schreef Steven184 het volgende:
Koch
DNF die me gaat opbreken tegrn Calmejane. Wel typisch voor mijn seizoen
Inderdaad ik mis twee punten, of @Mani89 heeft er twee teveel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 08:45 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij is er iets mis gegaan met de laatste speelronde als ik het zo zie.
Klopt. Ik had ook paar puntjes, maar alsnog dik verloren uiteraard.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 08:45 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij is er iets mis gegaan met de laatste speelronde als ik het zo zie.
Die gigantische score van jou in de Giro ben ik nog niet helemaal vergeten.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vier overwinningen op rij, ik heb het beste voor het laatst bewaard. Zelfs @:showtimer verslagen, die desondanks wel het hele spul wint. Gefeliciteerd!
Ik win wel ruimschoots qua tegendoelpunten, toch een prestatie om trots op te zijn. Qua doelpunten voor ben ik vijfde, mijn positie op de ranglijst neem ik dus niet serieus. De wedstrijden van Africa's Retirement Home waren in ieder geval niet saai. En oja, ook nog de finale van de Croky Cup gehaald, je zou voor minder.
Hulde voor de organisatie.
De ultieme vernedering is je met één puntje bespaard gebleven, maar desalniettemin een heel pijnlijke editie voor je. Wat voor team ga je volgend jaar bouwen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:19 schreef Mani89 het volgende:
3de geworden in het aantal gescoorde punten, van harte gefeliciteerd ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |