abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:35:41 #126
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189311249
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik zie ze toch echt wegen blokkeren op de beelden? Dus we gaan weer met twee maten meten?

Het is gewoon een feit dat een plotselinge fileveroorzaking op de snelweg voor dodelijke ongelukken kan zorgen, terwijl dat in het centrum van Amsterdam, waar je door stoplichten en verkeer van alle kanten toch al moet opletten, niet zo is. Dat kun je wel ontkennen, omdat jij vind dat elke wegafzetting gelijk is, maar vanuit de samenleving bezien is het blokkeren van een snelweg gewoon gevaarlijker dan het blokkeren van een weg midden in Amsterdam.

quote:
Laten we dan ook eerlijk zijn, het gaat niet om het blokkeren het gaat om het onderwerp waarom iemand protesteert en het onderwerp van de blokkeerfriezen pas weer niet in het straatje van de deugers. Die blokkeerfriezen zijn harder aangepakt en gestraft dan de duizenden raddraaiers in Hamburg vorig jaar, die een complete stad sloopten en ervoor zorgden dat de binnenstad uren was afgesloten voor de nooddiensten. Had eens een groep met een "verkeerde" mening moeten zijn, dan was het niet zo'n stille dood gestorven.
Blabla, iets met deugers, ik ga dit niet helemaal lezen. Ik vond dat de blokkeerfriezen overdreven zwaar gestraft zijn, DNA-afname sloeg ook nergens op, maar we hoeven niet te doen alsof dit in Amsterdam even gevaarlijk is als dat richting Dokkum. Dan zou je nog eerder de boeren van vorige dinsdag op willen pakken en even zwaar bestraffen, die blokkeerden ook snelwegen.
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:36:46 #127
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189311257
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Festivalterrein is officieel geopend!
Roep je nou op om demonstranten dood te schieten? Welk onderdeel van de superieure westerse cultuur met navenante normen en waarden hoort dat bij?
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 10:39:29 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189311281
Prima protest, ben ook helemaal voor dat de waarheid (of wat de huidige consensus is) geeist wordt. Alleen denk ik dat de huidige consensus best al wel "verteld" wordt. Ik denk dat ze al een stapje verder moeten en concrete aanpassingen moeten eisen. En dan wel goed doordachte haalbare aanpassingen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189311287
die tentjes die daar staan.

niet echt gemaakt van duurzaam spul. :')
pi_189311309
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

Roep je nou op om demonstranten dood te schieten? Welk onderdeel van de superieure westerse cultuur met navenante normen en waarden hoort dat bij?
Ze gaan de hele week camperen, de tentjes waren om 08:00 al opgezet. Volg jij het nieuws wel?

Halsema verhuist ze naar het Museum plein. Dat wordt dus de camping de aankomende dagen.

Verder vind ik het heel min dat je zulke rare dingen roept, slaat helemaal nergens op. TR gezet.
pi_189311329
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Prima protest, ben ook helemaal voor dat de waarheid (of wat de huidige consensus is) geeist wordt. Alleen denk ik dat de huidige consensus best al wel "verteld" wordt. Ik denk dat ze al een stapje verder moeten en concrete aanpassingen moeten eisen. En dan wel goed doordachte haalbare aanpassingen.
Eens
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:44:20 #132
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189311337
Er volgt een gesprekje _O- Had nog even de ijdele hoop dat ze afgevoerd zouden worden naar het bureau en daar 6 uur lang mochten bivakkeren.
pi_189311365
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:44 schreef Woelwater het volgende:
Er volgt een gesprekje _O- Had nog even de ijdele hoop dat ze afgevoerd zouden worden naar het bureau en daar 6 uur lang mochten bivakkeren.
Nee, ze hebben toestemming om hun protest voort te zetten op het museumplein.
Al heb ik daar nog geen beelden van gezien.

Het zal wel druk worden vanmiddag.
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:49:03 #134
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189311408
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze gaan de hele week camperen, de tentjes waren om 08:00 al opgezet. Volg jij het nieuws wel?

Halsema verhuist ze naar het Museum plein. Dat wordt dus de camping de aankomende dagen.

Verder vind ik het heel min dat je zulke rare dingen roept, slaat helemaal nergens op. TR gezet.
Succes met je TR, die heb je blijkbaar nodig.

Heel vreemd ja, vagen krijgen als jij op de opmerking 'revolver in de aanslag' reageert met 'festivalterrein is officieel geopend' :') .

En dan nog je vraag: volg jij het nieuws wel?
Nou, ik lees dit draadje en als jij het allemaal zo goed volgt, zou je wel eens wat van je extra info in minder cryptische bewoordingen mogen plaatsen; dus niet 'festivalterrein is officieel geopend' zeggen als er net een referentie gemaakt is naar vuurwapens, maar een berichtje over hoe de tenten opgesteld zijn op het Museumplein, zonder dat dat een reactie is op een verder niet ter zake doende opmerking over revolvers.

Dat zou nog eens een goede toevoeging zijn aan dit draadje. Beter dan die eeuwige, zelfverzonnen projecties waar je verder elk topic mee vol spuit.
pi_189311414
Ze tillen ze zo op.

Geen 180 kg wegen als activist :')
pi_189311450
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:49 schreef VoMy het volgende:

[..]

Succes met je TR, die heb je blijkbaar nodig.

Heel vreemd ja, vagen krijgen als jij op de opmerking 'revolver in de aanslag' reageert met 'festivalterrein is officieel geopend' :') .

En dan nog je vraag: volg jij het nieuws wel?
Nou, ik lees dit draadje en als jij het allemaal zo goed volgt, zou je wel eens wat van je extra info in minder cryptische bewoordingen mogen plaatsen; dus niet 'festivalterrein is officieel geopend' zeggen als er net een referentie gemaakt is naar vuurwapens, maar een berichtje over hoe de tenten opgesteld zijn op het Museumplein, zonder dat dat een reactie is op een verder niet ter zake doende opmerking over revolvers.

Dat zou nog eens een goede toevoeging zijn aan dit draadje. Beter dan die eeuwige, zelfverzonnen projecties waar je verder elk topic mee vol spuit.
Revolver in de aanslag?
Waar heb jij het over?
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:53:33 #137
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_189311453
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 07:13 schreef asco het volgende:
Wat een achterlijk, crimineel en vooral dom stelletje werkschuwen bij elkaar.

Ik spuug er een beetje op.
Stel je voor dat je een beter milieu wilt inderdaad. Deze mensen hebben tenminste de ballen om er iets aan te proberen te veranderen.

quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik snap al die rechtse reacties echt niet. Als het leefklimaat naar de knoppen gaat heb je er als rechts rukkertje toch ook last van?

Heeft niks met links of rechts te maken. Ik ben zo rechts als het maar kan en sta helemaal achter dit soort acties. De meeste mensen hebben er gewoon niets voor over om een beter milieu voor elkaar te krijgen, en die mensen vind je zowel rechts als links.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 10:56:07 #138
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189311474
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Revolver in de aanslag?
Waar heb jij het over?
De post die jij quotte toen je zei festival terrein geopend. Maar die post van revolver in de aanslag was weer een referentie naar halsema en dan is het dus een onklaar gemaakt revolver :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:57:58 #139
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_189311489
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

De post die jij quotte toen je zei festival terrein geopend. Maar die post van revolver in de aanslag was weer een referentie naar halsema en dan is het dus een onklaar gemaakt revolver :P
Check!
pi_189311501
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

De post die jij quotte toen je zei festival terrein geopend. Maar die post van revolver in de aanslag was weer een referentie naar halsema en dan is het dus een onklaar gemaakt revolver :P
Jeetje zeg, triest gedoe.

Ik laat me hier niet neerzetten als iemand die oproept tot geweld. Gemeente Amsterdam krijgt genoeg voor de kiezen de laatste tijd, vind het een prima oplossing om ze op het museum plein neer te zetten.

Waarom ze er geen gebruik van maken is me een raadsel.
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 10:59:16 #141
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189311507
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2019 06:58 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk worden ze flink bespoten met traangas. Hoe durven ze! Vieze terroristen! De hardwerkende man dwarsliggen. Ga iets doen met je leven! Ga werken!
Zeker! Net als die Friese Blokkade Terroristen hard aanpakken en aanklagen. Moest verdomme twee keer mijn fietsroute aanpassen vanmorgen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:59:47 #142
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189311514
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Revolver in de aanslag?
Waar heb jij het over?
Misschien even lezen waar je op reageert dan:
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 11:00:05 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189311519
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:53 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft niks met links of rechts te maken. Ik ben zo rechts als het maar kan en sta helemaal achter dit soort acties. De meeste mensen hebben er gewoon niets voor over om een beter milieu voor elkaar te krijgen, en die mensen vind je zowel rechts als links.
Dit dus, het is een lastig probleem en niet alles zal helemaal uitgekrisaliseerd zijn maar niets doen lijkt me inderdaad gewoon de minst wenselijke optie.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 11:01:34 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189311530
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jeetje zeg, triest gedoe.

Ik laat me hier niet neerzetten als iemand die oproept tot geweld. Gemeente Amsterdam krijgt genoeg voor de kiezen de laatste tijd, vind het een prima oplossing om ze op het museum plein neer te zetten.

Waarom ze er geen gebruik van maken is me een raadsel.
Heb ook geen idee wat voor festivals VoMy heengaat maar ik zou daar denk ik liever niet komen :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 11:02:37 #145
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189311540
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Zeker! Net als die Friese Blokkade Terroristen hard aanpakken en aanklagen. Moest verdomme twee keer mijn fietsroute aanpassen vanmorgen.
Dit veranderd mijn kijk op de zaak wel een beetje...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189311544
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

Misschien even lezen waar je op reageert dan:
[ afbeelding ]
Ja, Halsema geeft officieel toestemming voor museumplein. Dus geen provocatie met politieactie's.

Waar roep ik op tot geweld?
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:04:41 #147
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189311566
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

Misschien even lezen waar je op reageert dan:
[ afbeelding ]
quote:
Halsema verplaatst ze naar het museumplein...
quote:
Met revolver in aanslag neem ik aan?
quote:
Festivalterrein is officieel geopend!
Is echt weer spijkers op laag water zoeken dit hoor :')

Ze bedoelt enkel dat ze niet naar Museumplein hoeven.
pi_189311586
Maar heeft er iemand beelden van het museumplein?

Of zitten ze nog op de weg?
pi_189311590
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

Misschien even lezen waar je op reageert dan:
[ afbeelding ]
Nog een TR
pi_189311592
SpoedNickje twitterde op maandag 07-10-2019 om 11:03:08 "Als ik vandaag niet op mijn werk verschijn dan vergaat de wereld niet, als ik hier vandaag niet sta dan vergaat de wereld wel."#zucht #klimaatgekkie #stadhouderskade reageer retweet
Een quote van een mevrouw die daar aanwezig is, bij het journaal.

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar heeft er iemand beelden van het museumplein?

Of zitten ze nog op de weg?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)amse-stadhouderskade
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')