Dat Shelly nooit never ever iets doet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
maris: bezoekers hadden mij gelijk gegeven he ?
waarover
Dat Shell geen flikker deed zoietsquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
waarover
Dat Mariska zo hard werkt en andere niks.....quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
waarover
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat Mariska zo hard werkt en andere niks.....
De eerste scheurtjes.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:32 schreef snetje het volgende:
Whaaaaaahahaha Shelley vraagt aan Andrea wat zei ervan vindt ...
Andrea: Heel eerlijk? Ik had wel verwacht dat jij mij een beetje zou helpen ...
Hehe ..quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly: wat vind je hier nu van?
Andrea: ik dacht dat je me zou helpen.
Shelly: maar ik heb geholpen met de kip.
Andrea: maar het is meer dan kip alleen. Ik sta hier al uren.
Maar verder geef ik gelijk als je gaat dansen als je gevraagd wordt.
En zoals nu niks mag hebben en niks mag drinken terwijl er zat dingen zijn die ze kan drinken en eten. Maar omdat er niet speciaal om haar gedacht is nu gaat mokken dat ze er niet bij wil zijn. Kan ze lekker mokken in de tent samen met Gerrit of gaat die wel eten???quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat ze dagen in bed ligt te mokken was blijkbaar vergeten.
hoezo mag ze niks hebben danquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zoals nu niks mag hebben en niks mag drinken terwijl er zat dingen zijn die ze kan drinken en eten. Maar omdat er niet speciaal om haar gedacht is nu gaat mokken dat ze er niet bij wil zijn. Kan ze lekker mokken in de tent samen met Gerrit of gaat die wel eten???
Ze heeft een hekel aan Shelly en gunt haar daarom niets en wil niet mee eten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zoals nu niks mag hebben en niks mag drinken terwijl er zat dingen zijn die ze kan drinken en eten. Maar omdat er niet speciaal om haar gedacht is nu gaat mokken dat ze er niet bij wil zijn. Kan ze lekker mokken in de tent samen met Gerrit of gaat die wel eten???
Vanwege medicijnen dacht ik, en rotti lust ze niet.quote:
Het niet meehelpen met de rotte eieren weghalen zal haar ook dwars zitten en dat Shelley ook nog even teleurgesteld en verbaasd was dat ze op dat moment geen tijd had voor haar interview ...quote:
quote:
klopt dat was niet binnengekomen, het is weer een net niet rottiquote:
Booshoofdquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
naar rancuneus wijf is het.
[ afbeelding ]
waarom eet ze niet mee?quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
naar rancuneus wijf is het.
[ afbeelding ]
Spitskool is ook een optie.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Uit nood is het ook lekker met haricots verts.
laat ie nu dan niet Maris in de steek ...?quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij zit al te vreten, met een lading knoflooksaus erbij.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:45 schreef lorrie03 het volgende:
heeft shelly andrea al bedankt voor dit maaltje?
jawel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
roti vellen niet ff in de koekepan opgepiept?
wat RaaaaaaaaaaaaaaaaRrrrrrrrrrr
Piepen doen ze daar 24/7quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
roti vellen niet ff in de koekepan opgepiept?
wat RaaaaaaaaaaaaaaaaRrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
Zit nog ff terug te denken aan die ruzie tussen Gerrit en Shell,
En dat ze zei dat ze wel heeft mee gewerkt aan die tenten, toen dacht nou 10 min. zeker.
Maar ze heeft gelijk, dat was op die avond dat ze niet te stuiten was en zonder mopperen met die hamer alle haringen erin sloeg. Iedereen mopperde en Shel leek er wel plezier in te hebben.,
Daarom haperde Gerrit zo met eh ja eh ja......want Gerrit liep de kantjes ervan af.
Dat zekerquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ga stuk als Helly uto 2019 wint
de hell breekt uit dan bij de meeste
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ja, vooral met het opbouwen.....quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Feitelijk heeft Shelly meer aan de voorbereiding gedaan dan Gerrit.
Ik gun het haar niet maar als het tussen haar en die lege batterij gaat, dan zij maar. Zij heeft tenminste nog tv gemaakt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
quote:
Ik zou echt kapot gaan van het lachen!quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja idd of jordie die er nog maar net in zitquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zou echt kapot gaan van het lachen!![]()
Jessie, Merel, Gerrit, Maris en Hiske zien zichzelf als enige kanshebbers, met heel misschien een Brandon erbij, maar dan houdt het op.
De rest is al bij voorbaat kansloos.....volgens de bazen, dus hoe leuk als er 1 van de kanslozen zou winnen....TOP TV!![]()
Nou dat zou pas een giller zijn......quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zou echt kapot gaan van het lachen!![]()
Jessie, Merel, Gerrit, Maris en Hiske zien zichzelf als enige kanshebbers, met heel misschien een Brandon erbij, maar dan houdt het op.
De rest is al bij voorbaat kansloos.....volgens de bazen, dus hoe leuk als er 1 van de kanslozen zou winnen....TOP TV!![]()
Ja maar zij is als enige aan het werken werken werken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:54 schreef zodeju het volgende:
Blikje redbul hoef niet geturft te worden.....ze liep er zo stiekem mee naar boven.![]()
Nee, van allemaal hij niet......hij denk dat hij kans maakt en ziet zichzelf als kanshebber om te winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:54 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja idd of jordie die er nog maar net in zit
maar de rest nietquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, van allemaal hij niet......hij denk dat hij kans maakt en ziet zichzelf als kanshebber om te winnen.
Is gezonder......quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie kiepert zijn bord leeg in de prullenbak. en pakt nu een roze koek.
Hits gooide ook al het e.a. wegquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie kiepert zijn bord leeg in de prullenbak. en pakt nu een roze koek.
Kan mij helemaal niet schelen, als er maar 1 van de kanslozen gaat winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:54 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja idd of jordie die er nog maar net in zit
Ja, die had in de yurt al het nodige op......quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hits gooide ook al het e.a. weg
Is dat een verplichting dan.....quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:57 schreef chufi het volgende:
En Gerrit weer over dat Shell geen tijd heeft om iets te verznnen voor hun promotie.. tegen Jess
Brandon gaat het winnen. Dat is zo overduidelijk dat het niet eens spannend isquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kan mij helemaal niet schelen, als er maar 1 van de kanslozen gaat winnen.
(gaat niet gebeuren, maar dromen is leuker dan de saaie werkelijkheid!)
Zo komt het wel over ... na 5 minuten had Jens al 10 dingen opgeschreven en is er weinig nieuw meer over om te bedenkenquote:
Zolang die vieze rattenkop Jessie maar niet wint.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kan mij helemaal niet schelen, als er maar 1 van de kanslozen gaat winnen.
(gaat niet gebeuren, maar dromen is leuker dan de saaie werkelijkheid!)
Dat bedoel ik ook, de saaie werkelijkheid, niet te doen, Brandon, Jessie Merel of Gerrit,quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brandon gaat het winnen. Dat is zo overduidelijk dat het niet eens spannend is
Tuurlijk, ze doen ook al niet mee aan het magazine....quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft pijn (verstandskies komt door)
jess: we mogen pas om 21u naar bed he
merel: nou ik niet hoor
goeie smoes dus om shel te dwarsbomen
Nou ik ben even geswitched hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brandon gaat het winnen. Dat is zo overduidelijk dat het niet eens spannend is
Ook de mannen. De gym maar afzeiken toen hij gebouwd werd in een deuk gelegen omdat hij zich misrekend had. Geen blik in de gym . Maar wel gebruiken voor hun clip.quote:
Ze zijn het bijna aan hun stand verplicht om ook een keer een vrouw te laten winnen, dan maar Shell!quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:05 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nou ik ben even geswitched hoor.
Denk dat His gaat winnen, die voldoet toch meer aan het ideale plaatje.
gedrag van een kleuter en een kop van 80quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:14 schreef zodeju het volgende:
Die Marika staat toch voor schut.....met haar 37jaar.
Hersenpan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
fran: ze zei je bent ziek tegen ger
merel: zei ze dat echt??? die is echt niet goed in haar hersenen (ofzo)
Heb het ook maar zelden gezien. Jens doet het dan meestal.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel en Jessie hebben afwasdienst.
Shelly vraagt - Doen ze het wel eens?
Mylene - Zelden.
Die maakt ook kans, maar denk toch dat His de stoffige blauwhelm meer kans maakt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze zijn het bijna aan hun stand verplicht om ook een keer een vrouw te laten winnen, dan maar Shell!
Denk je echt dat de tv kijker de winnaar gaat bepalen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die maakt ook kans, maar denk toch dat His de stoffige blauwhelm meer kans maakt.
Weet bij de tv kijker de indruk te wekken dat ze altijd bezig is. En van dr gestook en uithoor praktijken hebben ze amper wat meegekregen.
Gezellig hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:12 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker sushi vreten met je zure kop
[ afbeelding ]
Nee, maar wel dat de makers de kijker die indruk geeft.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Denk je echt dat de tv kijker de winnaar gaat bepalen?
Daar geloof ik namelijk niets van, dat is een hele grote illusie om sms gelden binnen te trekken.
Zonder notaris is het gewoon bedrog!
Dat doen makers van programma's al jaren, laten denken dat wij, als kijkers ook maar iets te melden hebben - NOT!quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:25 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat de makers de kijker die indruk geeft.
Ze denkt het,Gerrit beschuldigen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Fran heeft een blauwe plek op haar borst, ze laat het zien aan Merel. Ze denkt dat Ger haar geknepen heeft, het doet pijn.
Wat een in en in gevaarlijk mokkel is dat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze denkt het,Gerrit beschuldigen.
Dat zei ze ja - Ik denk dat Gerrit het gedaan heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze denkt het,Gerrit beschuldigen.
Shellyquote:
Shelley.quote:
Smerig wijf. Net hing ze nog tegen hem aan op de bank.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Fran heeft een blauwe plek op haar borst, ze laat het zien aan Merel. Ze denkt dat Ger haar geknepen heeft, het doet pijn.
Ze moet niet denken en zomaar dingen roepen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zei ze ja - Ik denk dat Gerrit het gedaan heeft.
Dat schreef ik toch?
Zou je gebeuren zeg. Dat zo'n vals wijf dat soort dingen roept.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze moet niet denken en zomaar dingen roepen.
Is mij wel gebeurd.Dat een lesser van ons beweerde dat ze zwanger van me was.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je gebeuren zeg. Dat zo'n vals wijf dat soort dingen roept.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is mij wel gebeurd.Dat een lesser van ons beweerde dat ze zwanger van me was.
Tja en de dames worden altijd geloofd en jij bent een klootzak. Maar blauwe plekken gaat me toch nog wat verder.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
holy shit, dat zijn geen grappenquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij weet niet wat dat is, heeft hij nog niet gedaan daar.quote:
Oh, phieuw....af en toe moet je hier zo op eieren lopen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
@:bestweldonker
Ligt niet aan jou,maar aan de uitspraken van Franny.
Franny heeft wel vaker dat soort acties gehad he? Dat ze beschermt moest worden voor Gerrit. Vreselijk kut wijf.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
holy shit, dat zijn geen grappen
Denk dat we Tim ook wel misschien verkeerd hebben ingeschat mede door Franny.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Franny heeft wel vaker dat soort acties gehad he? Dat ze beschermt moest worden voor Gerrit. Vreselijk kut wijf.
Maar iedereen daar houdt van Franny, zo lief, onschuldig, schattig, blij.........kotsmokkel!quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Franny heeft wel vaker dat soort acties gehad he? Dat ze beschermt moest worden voor Gerrit. Vreselijk kut wijf.
ja raar ding die frenniequote:Op zondag 6 oktober 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die genoot van haar onderdanigheid en haar lust naar sexquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat we Tim ook wel misschien verkeerd hebben ingeschat mede door Franny.
Tim was gewoon een zakkenwasser, maar Franny maakte het wel veel erger en groter door dat stomme kindwijf gedrag waar iedereen intuinde.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat we Tim ook wel misschien verkeerd hebben ingeschat mede door Franny.
Raar ?? Je moet echt ver weg blijven bij dat soort gestoorde mokkels. Levens gevaarlijk. Met haar lieve kinderstemmetje en huppeltjesquote:
Dat weten ze allemaalquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:41 schreef snetje het volgende:
Ze weet dondersgoed wanneer ze in beeld is ...
[ afbeelding ]
Ze heeft vandaag ook wel weer gewonnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:41 schreef snetje het volgende:
Ze weet dondersgoed wanneer ze in beeld is ...
[ afbeelding ]
ze spoelt het keurig eventjes afquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hopelijk gaat Sherry dat groenvoer ook nog ff spoelen onder de kraan, je weet maar
nooit wie er overheen heeft gepist of 'n rochel van Jessie
Klopt,ze vond het nogal stoer om dat op het schoolplein te verkondigen bleek later.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
holy shit, dat zijn geen grappen
Ze heeft vast mee zitten lezenquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze spoelt het keurig eventjes af![]()
Je trekt in eerste instantie dan als man altijd aan het kortste eind. Héél erg naarquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,ze vond het nogal stoer om dat op het schoolplein te verkondigen bleek later.
Is nog wel een dingetje geweest.
19:15-19:30quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe laat begint het zuip gedoei ??
VerlopenOlie-capsules zodat ze 'smorgens wat soepeler op kan staanquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef magnaal het volgende:
Waar slikt Mariska medicijnen voor? Omdat ze geen citrusvruchten mag..
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Groeten uit NM, ik kan helaas niet meer monteren op dit moment .....![]()
[ afbeelding ]
Mylène spreekt Jessie aan - 6 oktober 2019.
x7m8yhe
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Shelley deel 1 - 6 oktober 2019.
x7m95he
lekker man! thanks!quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7m8yhe
[ afbeelding ]
x7m95he
Topper!quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7m8yhe
[ afbeelding ]
x7m95he
dat zou kunnenquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
VerlopenOlie-capsules zodat ze 'smorgens wat soepeler op kan staan
senkjoequote:Op zondag 6 oktober 2019 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
19:15-19:30
en dan van 20:00-21:00 muziekjes
Echt veel erger,quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Tim was gewoon een zakkenwasser, maar Franny maakte het wel veel erger en groter door dat stomme kindwijf gedrag waar iedereen intuinde.
Had meer het idee dat Tim niet wist wat hem overkwam met wat zij hem allemaal leerde....en toen overmoedig werd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die genoot van haar onderdanigheid en haar lust naar sex
Shelly is toch DE artiestquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
waren dit niet de artiesten snacks?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7m8yhe
[ afbeelding ]
x7m95he
quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze is nog van gisteren, nu ga ik ontbijten en in de rij staan bij Denny's ....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Jessie en Merel - 5 oktober 2019.
x7m7caq
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit!!!quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze is nog van gisteren, nu ga ik ontbijten en in de rij staan bij Denny's ....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Jessie en Merel - 5 oktober 2019.
x7m7caq
[ afbeelding ]
Hoe triest ben je dan.....als dat geen treiteren is.......quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
merel wil donny en diva magazine uitbrengen
Met naakt foto`s?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
Nog meer oorlogquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
Haha dat gaat het niet worden, net als Shel haar glossie, die gebruikt het dus om mensen te kakken te zetten met haar debiele interviewsquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
Nietjes door haar navel en de snorkel van Jessie.quote:
Dat soort dingen horen dus niet in een glossy, en Jordy heeft al aangegeven dat hij er niet aan mee wil werken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:03 schreef formule het volgende:
Jens heeft de helft van de inwoners als pispaaltje geantwoord op de vraag van Shell, wie is jouw pispaaltje
Waar komt die bontkraag opeens vandaan?quote:
Wie missen we?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar komt die bontkraag opeens vandaan?
Ze mag niet zuipen.quote:
Ik wilde er net wat over zeggen , geen ideequote:Op zondag 6 oktober 2019 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar komt die bontkraag opeens vandaan?
Adriaan?quote:
quote:
100.000 hits, het zijn echte sterren, Richman en Toffe Tony gaan het helemaal maken, nog 5.900.000 hits te gaan en dan krijgen ze goud!quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:06 schreef zodeju het volgende:
Ze zijn ook alleen maar bezig met hun single.......is nu toch al twee dagen geleden. En 4mensen erop.
heel normaal daarquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bIlinpantaat
piemel verleming
gesprekken
.
Nou Merel moet eerst maar eens even haar lipo laten sucken op haar buik, dan kan die taille misschien iets zakken?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bIlinpantaat
piemel verleming
gesprekken
.
Maar vliegen is toch zo slecht voor het milieu?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die milieuactivist zit toch in 'n vliegtuig onderweg naar India?
Ziet er ook zo nasty uitquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nagelbijters zijn mensen treiters
Of wat minder eten om mee te beginnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou Merel moet eerst maar eens even haar lipo laten sucken op haar buik, dan kan die taille misschien iets zakken?
Tja leg dat maar eens uit aan A3aanquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar vliegen is toch zo slecht voor het milieu?
Morgen pas.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die milieuactivist zit toch in 'n vliegtuig onderweg naar India?
Ik heb het ook gedaan tot m'n 25ste, ben toen gaan opletten en elke keer als ik wildequote:
Ik persoonlijk hoop ik, dat Merel nog veel meer gaat eten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of wat minder eten om mee te beginnen.
het is al kersemus in utopiaquote:
Snapquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hoop, dat Merel nog veel meer gaat eten.
eenschquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hoop, dat Merel nog veel meer gaat eten.
Ik tot mijn 20e zoiets ...Kan me niet eens voorstellen dat ik dat deedquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan tot m'n 25ste, ben toen gaan opletten en elke keer als ik wilde
gaan knagen pakte ik 'n nagelvijl. Heb het nooit meer gedaan!
Hoezo is er geen toestemming nodig?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:15 schreef magnaal het volgende:
Als ik Shelley was zou ik al die beelden van interviews in een docu proppen..Toestemming is niet nodig, wie meegewerkt heeft, mekkert maar....
Maar gelukkig zijn ze niet afhankelijk van alcoholquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny en Lex mekkeren dat ze geen alcohol drinken en daarom niet mee willen doen met de cocktailparty.![]()
Hiske: dan maak je toch alcoholvrij?
Nee, dat is uiteraard geen optie.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en dr Teteh kunnen ook wel een andere/groterder
inplantaat...
een PIP dr in .. haske leuk
Je bedoeld dat Jordy, Jessie en anderen mogen weigeren? Ze hebben het toch al gedaan? Op stream..dus..quote:
Nee joh, laten het met het grootste gemak staan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn ze niet afhankelijk van alcohol
quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee joh, laten het met het grootste gemak staan.
Ledlampjes in d'r tettuhquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en dr Teteh kunnen ook wel een andere/groterder
inplantaat...
een PIP dr in .. haske leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan hoeft die kul toch niet in een magazine? Ik wist trouwens niet dat Jessie het niet wilde. Die domme BS !! Ik zou eerder aan Gerrit denken. Met die debiele vragen over Franny. Kom op zegquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Jordy, Jessie en anderen mogen weigeren? Ze hebben het toch al gedaan? Op stream..dus..
Is dit het dan? Ik dacht dat er mensen kwamen die met flessen gingen jonglerenquote:
Yepquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan ze nou echt allemaal niet meedoen ofzo?
Wij doen toch mee.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan ze nou echt allemaal niet meedoen ofzo?
ja je hebt gelijk, maar dat magazine komt er denk ik ook niet..quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan hoeft die kul toch niet in een magazine? Ik wist trouwens niet dat Jessie het niet wilde. Die domme BS !! Ik zou eerder aan Gerrit denken. Met die debiele vragen over Franny. Kom op zeg
weer die hoedquote:
Toch wel? Gek Hisss wist het al voor dat Dre er achter was dat er eigenlijk Naaiss warenquote:
Drank in het spel en Maris is er welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |