Dat Shelly nooit never ever iets doet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
maris: bezoekers hadden mij gelijk gegeven he ?
waarover
Dat Shell geen flikker deed zoietsquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
waarover
Dat Mariska zo hard werkt en andere niks.....quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
waarover
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat Mariska zo hard werkt en andere niks.....
De eerste scheurtjes.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:32 schreef snetje het volgende:
Whaaaaaahahaha Shelley vraagt aan Andrea wat zei ervan vindt ...
Andrea: Heel eerlijk? Ik had wel verwacht dat jij mij een beetje zou helpen ...
Hehe ..quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly: wat vind je hier nu van?
Andrea: ik dacht dat je me zou helpen.
Shelly: maar ik heb geholpen met de kip.
Andrea: maar het is meer dan kip alleen. Ik sta hier al uren.
Maar verder geef ik gelijk als je gaat dansen als je gevraagd wordt.
En zoals nu niks mag hebben en niks mag drinken terwijl er zat dingen zijn die ze kan drinken en eten. Maar omdat er niet speciaal om haar gedacht is nu gaat mokken dat ze er niet bij wil zijn. Kan ze lekker mokken in de tent samen met Gerrit of gaat die wel eten???quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat ze dagen in bed ligt te mokken was blijkbaar vergeten.
hoezo mag ze niks hebben danquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zoals nu niks mag hebben en niks mag drinken terwijl er zat dingen zijn die ze kan drinken en eten. Maar omdat er niet speciaal om haar gedacht is nu gaat mokken dat ze er niet bij wil zijn. Kan ze lekker mokken in de tent samen met Gerrit of gaat die wel eten???
Ze heeft een hekel aan Shelly en gunt haar daarom niets en wil niet mee eten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zoals nu niks mag hebben en niks mag drinken terwijl er zat dingen zijn die ze kan drinken en eten. Maar omdat er niet speciaal om haar gedacht is nu gaat mokken dat ze er niet bij wil zijn. Kan ze lekker mokken in de tent samen met Gerrit of gaat die wel eten???
Vanwege medicijnen dacht ik, en rotti lust ze niet.quote:
Het niet meehelpen met de rotte eieren weghalen zal haar ook dwars zitten en dat Shelley ook nog even teleurgesteld en verbaasd was dat ze op dat moment geen tijd had voor haar interview ...quote:
quote:
klopt dat was niet binnengekomen, het is weer een net niet rottiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |