SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Laat het goede maar weg.quote:
Moppiequote:
Sup?quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laat het goede maar weg.
[..]
Moppie
Alcohol, domme dingen gedaan, kater.quote:
Vertel meer, met name dat domme dingen gedaan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alcohol, domme dingen gedaan, kater.
Ach, je kent het wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertel meer, met name dat domme dingen gedaan?
Drie dagen krom lopen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alcohol, domme dingen gedaan, kater.
Doe normaal joh idiootquote:Op zondag 6 oktober 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:wereldgozer loopt ook 3 dagen krom nadat ik hem bewerkt heb met mijn masterstaaf
Goede topic kill ditquote:Op zondag 6 oktober 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:wereldgozer loopt ook 3 dagen krom nadat ik hem bewerkt heb met mijn masterstaaf
Alsof ik daar nu zin in hebquote:
Mannengriep.quote:
Je broertje op de gayparadequote:
Nee, mijn oester wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:11 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino was je mossel gisteravond open?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar omdat je hem niet erkent vanwege z'n geaardheid wil niet zeggen dat hij niet bestaat Haags!quote:
xDquote:Op zondag 6 oktober 2019 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je hem niet erkent vanwege z'n geaardheid wil niet zeggen dat hij niet bestaat Haags!
Lig echt in een scheur van het lachen.quote:
echt hoor. Kom niet meer bij.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lig echt in een scheur van het lachen.
Klassiek geval van een echte dijenkletser.quote:
Ik kom niet meer overeind want ik lig dubbelquote:Op zondag 6 oktober 2019 10:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klassiek geval van een echte dijenkletser.
Ik ga stuk, want ik lach me kapot.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kom niet meer overeind want ik lig dubbel
Niet goed hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga stuk, want ik lach me kapot.
Wil wel in jouw scheurquote:Op zondag 6 oktober 2019 10:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lig echt in een scheur van het lachen.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ..leven van een maagd gaat niet over pandapunten
Mwua kleine dip, maar verder oke. Straks effe met een maat naar een vreetschuurquote:
Geile geerd in de bochtquote:
Komt goed schatje.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mwua kleine dip, maar verder oke. Straks effe met een maat naar een vreetschuur
Dip van de drank ?quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mwua kleine dip, maar verder oke. Straks effe met een maat naar een vreetschuur
Thanks.quote:
Neuh, geen kater in het spelquote:
Man man man.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Neuh, geen kater in het spelHoewel ik me amper iets kan herinneren van adfgelopen nacht. Ja ik heb veel bier gezopen, erg veel
Niet meer dan mij denk ikquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Neuh, geen kater in het spelHoewel ik me amper iets kan herinneren van adfgelopen nacht. Ja ik heb veel bier gezopen, erg veel
Bakkesquote:
Wie?quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:flippiee Haags doet weer niet lief tegen mij![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij probeert tussen ons beiden te komen.
Ik wil het niet eensquote:
Oh dus die putlucht komt bij jou vandaanquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Creëert wel lucht voor ons.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dus die putlucht komt bij jou vandaan
Heb je die ook al weg gejaagdquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, @:cinderelladreamer is al weken niet online geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |