Je sus hep un zweer aan der hol is Noord-Hollands voor Je zus heeft een anaal fissuur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dzastin Biber is Servisch voor Justin Bieber
Feitje
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.techradar.com(...)ions-price-and-leaks
XiaomiGoden
@:onlogisch
Harrie en ik zijn het hiermee oneensquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net gedaan.
Schijt genot beste genot.
Zondequote:Op zondag 6 oktober 2019 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie en ik zijn het hiermee oneens
Eens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie en ik zijn het hiermee oneens
Vraag of ze kaal isquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:50 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx @:tjacka @:lenny_leonard
chinees meisje van tinder komt oorspronkelijk van Hong Kong
moet ik nog wat weten over de stad? hong kong was toch de 2e stad van china
twitter:JanSmit twitterde op zondag 06-10-2019 om 17:46:07Inderdaad Melanie... Ik huil mezelf elke avond zachtjes in slaap! Fijne zondagavond nog! https://t.co/OnvGfJTeQj reageer retweet
Jep, was wel te verwachten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
@:haags_kwartiertje
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
@:haags_kwartiertje
Dit is toch wel goed gevonden wanneer het om een vonkenregen gaat.quote:,,Het zal niemand zijn ontgaan dat ik zelf ook onder vuur lig”, aldus Krikke.
Judicus Marinus Henricus Jacobus Keizer komt er nu wel gelijk achter of die uitvaarttent van hem een beetje kwaliteit levert.quote:
Leuke onderkin.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:06 schreef onlogisch het volgende:
Wie?
Henry Keizer, één van de vele gevallen VVD'ers van de afgelopen jaren
https://nl.wikipedia.org/wiki/Henry_Keizer
mooiquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:06 schreef onlogisch het volgende:
Wie?
Henry Keizer, één van de vele gevallen VVD'ers van de afgelopen jaren
https://nl.wikipedia.org/wiki/Henry_Keizer
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 06-10-2019 om 21:22:52Erg jammer dat de vuile klootzak King een 1-0 achterstand heeft goedgemaakt tegen Van den Bergh in de eerste ronde van de World Grand Prix. Ik hoop dat de erg irritante klootzak King binnen een week zijn rug breekt waardoor hij nooit meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Halsband is even los, kreeg geen lucht meerquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga jij eens terug de bench in.
@Poepz0rquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Halsband is even los, kreeg geen lucht meer
Ik las iets over halsbanden etc en ik ben de koning van het dom en sub rijk. Mijn DM staat openquote:
De mijne ook.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik las iets over halsbanden etc en ik ben de koning van het dom en sub rijk. Mijn DM staat open
Lekker ouwe reusquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik las iets over halsbanden etc en ik ben de koning van het dom en sub rijk. Mijn DM staat open
Spoilers erbij? Wie de Robinson is enzo?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Net de eerste keer dat ik @:Jojoortje zag twitteren volgens mij, gelijk ook de eerste keer dat ik een tweet over Expeditie Robinson zie langskomen
Geen mention gehad. Maar ik volg Yannick ook. Derhalve tweet afgehandeld.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:23 schreef Zipportal het volgende:
@:calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 06-10-2019 om 21:22:52Erg jammer dat de vuile klootzak King een 1-0 achterstand heeft goedgemaakt tegen Van den Bergh in de eerste ronde van de World Grand Prix. Ik hoop dat de erg irritante klootzak King binnen een week zijn rug breekt waardoor hij nooit meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Staat genoteerd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen mention gehad. Maar ik volg Yannick ook. Derhalve tweet afgehandeld.
Ik heb nog nooit een minuut van dat programma gezienquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Spoilers erbij? Wie de Robinson is enzo?
Ik ben daar nooit geweest maat. Pics trouwens? Mag in DMquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:50 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx @:tjacka @:lenny_leonard
chinees meisje van tinder komt oorspronkelijk van Hong Kong
moet ik nog wat weten over de stad? hong kong was toch de 2e stad van china
Wat is dat?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dunno, ze speelde in de Bachelor.
Ah, ik wel. Ofja, vriendin kijkt het dus ik kijk ooit wel mee. Middelmatig vermaak.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een minuut van dat programma gezien
Ik ga het ook weer een beetje volgen ja. Ik weiger om dat in de zomer te doen zoals bijvoorbeeld @El-Stinhoquote:
Maatquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer een beetje volgen ja. Ik weiger om dat in de zomer te doen zoals bijvoorbeeld @:el-stinho
Wat vind jij ervan dat Berghuis boos was op supporters omdat ze dingen riepen als "werken voor je kankergeld"?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer een beetje volgen ja. Ik weiger om dat in de zomer te doen zoals bijvoorbeeld @:el-stinho
Moet hij weten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Berghuis boos was op supporters omdat ze dingen riepen als "werken voor je kankergeld"?
Ik moest er hard om lachen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet hij weten.
Beetje belachelijk om te stellen dat het alleen bij Feyenoord gebeurt alleen
Toch niet Nelom he, vuilak.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachen.
En verder heb je uiteraard gelijk. Ik heb vandaag ook een speler uitgescholden
@Zipportal @GGMM @Danny @trein2000 @Madame_Paontwitter:C_Noordzijde twitterde op zondag 06-10-2019 om 20:56:34Morgen allemaal weer.. https://t.co/IRKGzZUYqu reageer retweet
Hoe heeft Feyenoord het eigenlijk gedaan vandaag Caland?quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
En bovendien:@:zipportal @:ggmm @:danny @:trein2000 @:madame_paontwitter:C_Noordzijde twitterde op zondag 06-10-2019 om 20:56:34Morgen allemaal weer.. https://t.co/IRKGzZUYqu reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe heeft Feyenoord het eigenlijk gedaan vandaag Caland?
Dit filmpje kan je vast wel weer opvrolijken.quote:
Ik wist niet dat Caland zo'n fan was van Harry Vermeegen. Leek me nou niets voor hem.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit filmpje kan je vast wel weer opvrolijken.
Harry woont in Spanje volgensmijquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit filmpje kan je vast wel weer opvrolijken.
Mij ook niet eigenlijk, maar ik had ook nooit verwacht dat hij zo'n grote fan van GertJan Verbeek zou zijn, zo langzamerhand weet ik het niet meer bij die jongen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Caland zo'n fan was van Harry Vermeegen. Leek me nou niets voor hem.
Hm.
Over je moeder.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, interessant.
@:elan waar gaat dit programma over?
quote:
Wellicht kan je van deze gelegenheid gebruik maken om jezelf een fatsoenlijk ritme aan te leren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker wakker worden dankzij de zoete klanken van een dikke boormachine, genot.
TarrelGod hierdoor ook vroeg wakker? Is ie goed mad?quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus je hebt uit kunnen slapen, lui varkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welnee johquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je van deze gelegenheid gebruik maken om jezelf een fatsoenlijk ritme aan te leren.
Ja, en ja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TarrelGod hierdoor ook vroeg wakker? Is ie goed mad?
@:zipportal
quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dus je hebt uit kunnen slapen, lui varken
Ik vind het wel netjes dat je voor 12.00 je nest uit bent. #trotsquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welnee joh
[..]
Ja, en ja.
[..]
ah matti kom kralingse zoom danquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:03 schreef KingRoland het volgende:
Gisteren alle huiswerk gemaakt
Vandaag vrij. Heb afgesproken in Rotterdam. Later vandaag de pics in de sc
Markthal makkerquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ah matti kom kralingse zoom dan
Eens.quote:
Laat hem los dan. Tarrel laatste tijd behoorlijk opgefokt dus dan zou die bouwvakker een GROOT PROBLEEM hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welnee joh
[..]
Ja, en ja.
[..]
Dan ben je wel de enige blanke. En na afloop stinken je kleren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Markthal makker
Ben er nog nooit geweest
Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 7 oktober 2019 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Wat vond jij van het moment van Berghuis? Dat ie mad was over "werken voor je kankergeld"?
Tali mag altijd uit de kooi, en had daarnet weer ruzie met Morty, maar ik kwam tussenbeide. Wel genot dat haar poepjes weer normaal zijn en dat ze weer wat beter kan vliegenquote:Op maandag 7 oktober 2019 10:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat hem los dan. Tarrel laatste tijd behoorlijk opgefokt dus dan zou die bouwvakker een GROOT PROBLEEM hebben.
TARRELED
Heeft ie laatste dagen nog gevochten met Lyam ofzo?
Dat vinden @Caland en ik ook. Vooral dat van de poepjes is een opluchting!quote:Op maandag 7 oktober 2019 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tali mag altijd uit de kooi, en had daarnet weer ruzie met Morty, maar ik kwam tussenbeide. Wel genot dat haar poepjes weer normaal zijn en dat ze weer wat beter kan vliegen
Waarom grijp je in als TarrelGod wil vechten? Dat deed je bij Rick toch ook niet?quote:Op maandag 7 oktober 2019 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tali mag altijd uit de kooi, en had daarnet weer ruzie met Morty, maar ik kwam tussenbeide. Wel genot dat haar poepjes weer normaal zijn en dat ze weer wat beter kan vliegen
nee hoor, op zich een mooi gebouw maar ze hebben een beetje hun kans gemist met wat er aangeboden wordt en het schijnt echt vergeven te zijn van de muizenquote:
allemaal oud nieuwsquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor, op zich een mooi gebouw maar ze hebben een beetje hun kans gemist met wat er aangeboden wordt en het schijnt echt vergeven te zijn van de muizen
Die muizenplaag speelde meer dan een jaar geleden en het merendeel van de ondernemers zijn tevreden.quote:
OK, ik ben er 1 keer geweest en vond het wat tegenvallen, behalve het gebouw dus niks bijzondersquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Die muizenplaag speelde meer dan een jaar geleden en het merendeel van de ondernemers zijn tevreden.
Dat ben ik met je eens. Het is ook geen dagmarkt maar een foodhall primair gericht op toeristen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik ben er 1 keer geweest en vond het wat tegenvallen, behalve het gebouw dus niks bijzonders
Misschien kun je er burgemeester worden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:32 schreef GGMM het volgende:
Eén grote gore rotstad eigenlijk dat Rotterdam.
Muizenplagen is echt iets van een derde wereld land.
ik had er misschien iets teveel van verwachtquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Het is ook geen dagmarkt maar een foodhall primair gericht op toeristen.
Architectonisch is het wel een blikvanger maar qua aanbod loop kun je beter naar de aangrenzende mart.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had er misschien iets teveel van verwacht
het brug?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik nodig GGMM graag uit om langs het erasmusbrug te lopen
dat wordt dan wel over het water lopenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
het brug?@:onlogisch
Hoe dan ook, samen met jou? Dat lijkt me hartstikke gezellig.
Ik zit op mobielquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
het brug?@:onlogisch
Hoe dan ook, samen met jou? Dat lijkt me hartstikke gezellig.
In Den Haag zoeken ze er nog een.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je er burgemeester worden.
Zo erg haat ik GGMM nou ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Den Haag zoeken ze er nog een.
Dat lijkt me met Roland geen probleem.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wordt dan wel over het water lopen
uitgekrikt daar, was zij niet een keer met teveel drank op gepakt toen ze burgemeester van Arnhem was? Blijkbaar maakt dat in de politiek niets uit je komt vanzelf wel weer boevendrijvenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Den Haag zoeken ze er nog een.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
uitgekrikt daar, was zij niet een keer met teveel drank op gepakt toen ze burgemeester van Arnhem was? Blijkbaar maakt dat in de politiek niets uit je komt vanzelf wel weer boevendrijven
Die geruchten waren er ja, of het echt waar is? Geen idee.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
uitgekrikt daar, was zij niet een keer met teveel drank op gepakt toen ze burgemeester van Arnhem was? Blijkbaar maakt dat in de politiek niets uit je komt vanzelf wel weer boevendrijven
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb geen insta dus kan de hond van knut niet volgen. FML
welke partij is de grootste in Den Haag?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Die geruchten waren er ja, of het echt waar is? Geen idee.
Ben wel benieuwd wie haar gaat opvolgen.
Groep De Mos (lol).quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke partij is de grootste in Den Haag?
Dat was groep de Mos, maar die gaat ook even niet zo lekker en de coalitie is ook al gevallen vorige weekquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke partij is de grootste in Den Haag?
quote:
Lekker hoor, eilandje?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Over een week geniet ik van de Griekse zon.
Hoiquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was groep de Mos, maar die gaat ook even niet zo lekker en de coalitie is ook al gevallen vorige week
Ja, geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Denk je dat hij erg corrupt was?
Ik ook niet, ik vraag wel of hij ze ook op twitter kan zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Baal er echt ontzettend van.
Hebben de Grieken een eigen zon?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Over een week geniet ik van de Griekse zon.
Het Erasmusbrugquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:36 schreef KingRoland het volgende:
daar is hij toch mee gestopt?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vraag wel of hij ze ook op twitter kan zetten.
quote:
twitter:knutdeijsbeer twitterde op zondag 06-10-2019 om 18:30:33HET IS OFFICIEEL WIJ KRIJGEN EEN JAPANSE HOND! Volg hem op insta: kuma_the_shikoku (hij heet dus kuma dat betekent beer in het japans) Bij 100 volgers verloot ik een gesigneerde foto!!!! https://t.co/dEJtDAtnU3 reageer retweet
OK, niet goed begrepenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:knutdeijsbeer twitterde op zondag 06-10-2019 om 18:30:33HET IS OFFICIEEL WIJ KRIJGEN EEN JAPANSE HOND! Volg hem op insta: kuma_the_shikoku (hij heet dus kuma dat betekent beer in het japans) Bij 100 volgers verloot ik een gesigneerde foto!!!! https://t.co/dEJtDAtnU3 reageer retweet
Veel plezier ermee.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga denk ik Yooka-Laylee and the Impossible Lair kopen, dat lijkt me wel een leuk spel.
@:atypisch @:elan @:scrummie2.0
Verder twittert hij heel weinig meer, dus het kan best kloppen dat hij dit heeft gezegd.quote:
Knut zegt wel vaker wat.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verder twittert hij heel weinig meer, dus het kan best kloppen dat hij dit heeft gezegd.
het erasmusbrugquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:36 schreef KingRoland het volgende:
quote:
Tering wat een debiel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:35 schreef Gutanoth het volgende:
Krijg een factuur van de aannemer, waar het bankrekeningnummer van de aannemer op staat. Als ik deze in wil vullen bij de hypotheekverstrekker krijg ik de melding "Bankrekeningnummer onjuist".
Na wat inspectie zie ik dat er een foutje in het rekeningnummer staat. de IBAN is namelijk LNGB met een kleine "L" in plaats van INGB met een grote "i".
Ik stuurde netjes een mailtje naar de aannemer zodat ze dit op volgende facturen kunnen verbeteren. Krijg ik de volgende reactie:
"Bedankt voor het bericht. Het bankrekeningnummer is wel juist maar wanneer u deze knipt en plakt leest de bank het als een kleine "L" in plaats van een hoofdletter "i". Vriendelijk verzoeken wij u het bankrekeningnummer handmatig in te voeren.
@:Lenny_Leonard wat vind jij hier van?
Ik ben nog heel erg aan het twijfelen of ik deze discussie aan wil gaan of het maar gewoon zo wil laten.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 7 oktober 2019 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
We overwegen om mijn verjaardag volgende maand in Sevilla te gaan vieren, @:Doublepain
ik zou het maar lekker zo laten maar lijkt me wel een aannemer die de puntjes op de i zetquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben nog heel erg aan het twijfelen of ik deze discussie aan wil gaan of het maar gewoon zo wil laten.
Verspilde energie om dat te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben nog heel erg aan het twijfelen of ik deze discussie aan wil gaan of het maar gewoon zo wil laten.
Doen!quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Yes yes.quote:
Hier pak ik serieus een TR voor mee.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het maar lekker zo laten maar lijkt me wel een aannemer die de puntjes op de i zet
Ik zou het laten gaan. Maar ik had er sowieso niet naar gemaild.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kan je dit soort "humor" achterwege laten? We zitten hier niet in ONZ.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het maar lekker zo laten maar lijkt me wel een aannemer die de puntjes op de i zet
kan jij gewoon het zeiken achterwege laten of is that part of the job?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort "humor" achterwege laten? We zitten hier niet in ONZ.
Er stond een TR open, dus dat 2e ja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan jij gewoon het zeiken achterwege laten of is that part of the job?
Bedankt voor je snelle reactie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort "humor" achterwege laten? We zitten hier niet in ONZ.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle reactie.
Weet je dat ook weerquote:
Waarom verander jij mijn post als je mij quote?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
FOUT!
Ik hoorde ze. Niets gezien! HAHA!
Schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom verander jij mijn post als je mij quote?
Rhodos.quote:
Wij hebben pas een nieuwe en die is heel milieubewust blijkbaar. Doet er wel 3 keer zo lang over nu. Die oude was niet heel erg van het milieu en zo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Er komt strakjes een klusmeneer over de vloer om de wasdroger te repareren.
Denk laat het jullie effe weten.
Wij zitten op 38 km van de luchthaven. Een uur en een kwartier rijden.quote:
Ben er al lang niet meer geweest, zat toen in Ixia.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij zitten op 38 km van de luchthaven. Een uur en een kwartier rijden.
Griekenland is sowieso wel genot.quote:
Zeker. Heeft wel meer leuke eilanden ja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Griekenland is sowieso wel genot.
Mijn laatste keer Griekenland was ik overigens ook in Rhodos.
Lachania zitten we. Heb jij er toen zelf gereden of zat je all-in?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er al lang niet meer geweest, zat toen in Ixia.
all-inquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lachania zitten we. Heb jij er toen zelf gereden of zat je all-in?
Ik ben wel benieuwd naar het verkeer daar ook. Volgens mij is het redelijk agressief allemaal.quote:
rijden als gekken ja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het verkeer daar ook. Volgens mij is het redelijk agressief allemaal.
je gaat toch op het strand liggen neem ik aan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het verkeer daar ook. Volgens mij is het redelijk agressief allemaal.
Voor @Drizzt ook.quote:
Ja, ik heb zelfs in een verloren uurtje nog even het Feyenoord-topic nagelezen van gisteren tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor @:Drizzt ook.
Ik moet bekennen dat ik toch wel vrolijk wakker werd door Feyenoord gisteren, had jij dit ook?
Huisje met zwembad vriend. Ik doe niet voor minder.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat toch op het strand liggen neem ik aan?
Bezoek aan Rhodos oude stad is wel leuk hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huisje met zwembad vriend. Ik doe niet voor minder.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs in een verloren uurtje nog even het Feyenoord-topic nagelezen van gisteren tijdens de wedstrijd.
En dat was genieten.
Leedvermaak beste vermaak.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een enorm leeg bestaan heb je als je daar je plezier uit moet halen!
Vooral jouw reacties na de 1-0 waren mooi. 'Dit maken ze nog goed', 'Bij de rust staat het 1-2" en "geen paniek!quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een enorm leeg bestaan heb je als je daar je plezier uit moet halen!
Hoe vond je mijn reacties?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral jouw reacties na de 1-0 waren mooi. 'Dit maken ze nog goed', 'Bij de rust staat het 1-2" en "geen paniek!" waren hilarisch, zeker omdat ik daarvoor je reacties van vandaag had gelezen, waarin het één grote teringzooi is en de hele club in brand staat.
Ik ook, het kostte me af en toe wel moeite om niet hardop te gaan lachen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs in een verloren uurtje nog even het Feyenoord-topic nagelezen van gisteren tijdens de wedstrijd.
En dat was genieten.
Dat was in het livetopic. Tevens mag het dan een complete teringzooi zijn en hoef je nog niet van Fortuna te verliezen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral jouw reacties na de 1-0 waren mooi. 'Dit maken ze nog goed', 'Bij de rust staat het 1-2" en "geen paniek!" waren hilarisch, zeker omdat ik daarvoor je reacties van vandaag had gelezen, waarin het één grote teringzooi is en de hele club in brand staat.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is raar, want ik heb niet eens gepost tijdens de wedstrijd! Op de rust na dan.
Wat een domme vraag dan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is raar, want ik heb niet eens gepost tijdens de wedstrijd! Op de rust na dan.
Maar je had tijdens de rust gepost tochquote:
De rust maakt geen onderdeel uit van de wedstrijd in het Scrummie-universum.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je had tijdens de rust gepost toch
dus hoe weet je nou of ik het niet over die reactie(s) had
dus ze heeft geen tanden meer?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jongens, stel dat je 15 euro geeft aan iemand die een belofte doet dat als jij die 15 euro geeft, hij of zij ook iets doet. Nu had ik er alle vertrouwen in, maar we zijn een week verder en de tegenprestatie laat nog altijd op zich wachten. Het laatste wat ik erover heb gehoord is dat er een familie lid ziek is, en dat daardoor de tegenprestatie nog op zich laat wachten.
Wat vinden jullie daar van?
familielid is één woord.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jongens, stel dat je 15 euro geeft aan iemand die een belofte doet dat als jij die 15 euro geeft, hij of zij ook iets doet. Nu had ik er alle vertrouwen in, maar we zijn een week verder en de tegenprestatie laat nog altijd op zich wachten. Het laatste wat ik erover heb gehoord is dat er een familie lid ziek is, en dat daardoor de tegenprestatie nog op zich laat wachten.
Gaat dit over Charlotte?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Hij is ook voetballiefhebber, zijn zoon speelt bij amateurclub Den Hoorn, waar Van Bodegom vaak langs de lijn staat.
Een headhunter vond hem de ideale kandidaat om de rvc van Feyenoord te leiden.
was het 15 euro cash, of iets ter waarde van 15 euro?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Is die tegenprestatie met of zonder condoom?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
voetballiefhebber, dat gaf de doorslagquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
Om dit stukje uit een artikel over Van Bodegom moest ik ook wel lachen vandaag.
[..]
Ik vind het maar stom..quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sterktequote:Op maandag 7 oktober 2019 16:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is voor mijn familielid, maar bedankt.
Pics van je appelsquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh, beterschap, ik zit aan een appel.. zo naar huis.. niks bijzonders.
Ik haat dat, wasdroger moet gewoon chop-chop klaar zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben pas een nieuwe en die is heel milieubewust blijkbaar. Doet er wel 3 keer zo lang over nu. Die oude was niet heel erg van het milieu en zo.
ik haat die sowiesoquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maar ik haat een hoop dingen, zoals nog bevroren boterhammen, en negers.
Nutteloze carbs ben ik dan weer een groot liefhebber van. Ik ga er strakjes ook een paar m'n pens in gutsen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik haat die sowieso
de boterhammen dan
nutteloze carbs
Berlijnse kebab?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nutteloze carbs ben ik dan weer een groot liefhebber van. Ik ga er strakjes ook een paar m'n pens in gutsen.
Waren ze net zo vermakelijk als de reacties in het ajax topic toen Tottenham ze terecht uit de CL smeet?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, het kostte me af en toe wel moeite om niet hardop te gaan lachen.
Dat is proteïne en vet, gap. Ken je vreten.quote:
Dankje, heb katten nagels.. zwartequote:Op maandag 7 oktober 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zal niks zeggen over je nagels.
Catwoman!quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dankje, heb katten nagels.. zwarte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |