aightquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze knalt na een minuut of 2,5/3 heftig.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze knalt na een minuut of 2,5/3 heftig.
oh wat viesquote:
met anticonceptie sokken?quote:
Ja foei kaneel!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
okee nu hangt hier een heel apart sfeertje
Sorry WP.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
okee nu hangt hier een heel apart sfeertje
Goede zaak.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
heb mijn snor laten staan
lijk echt een zwerver
wnr naar syrie beetje ongelovigen afknallen dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zaak.
Welkom in de mannenwereld.
Mijn baard is zo groot dat ik word aangezien voor een Jihadi.
Syrië is nu redelijk veilig heb ik van mijn leerlingen begrepen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr naar syrie beetje ongelovigen afknallen dan?
zullen vast nog wel wat ongelovigen zitten om af te knallenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Syrië is nu redelijk veilig heb ik van mijn leerlingen begrepen.
Ik denk dat we nu op de lijst van de AIVD staan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen vast nog wel wat ongelovigen zitten om af te knallen
oh daar stond ik sowieso al opquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu op de lijst van de AIVD staan.
Ben te pussy om ongelovigen af te knallen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh daar stond ik sowieso al op
je mag wel 1 van mij lenenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben te pussy om ongelovigen af te knallen.
En heb geen pipa.
hoe waren de ardennenquote:
Echt super tofquote:
Mooiquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt super tof![]()
En hoe is het met jou?
Pics van je exquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen verjaardag van mijn nichtje. Zin in
Verder nog maatje jarig over 2 weken en ex over 3 weken. Leuk drukke maand.
Je weet ook niet hoe oud zijn ex is. Als Kaneelstokje staat voor het snoep wat hij aan zijn slachtoffers geeft.quote:
Loka lijkt mij wel goed in werving...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet ook niet hoe oud zijn ex is. Als Kaneelstokje staat voor het snoep wat hij aan zijn slachtoffers geeft.
Heeft ooit wel op fok gestaan.quote:
2quote:
Gelukkig ken jij haar wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet ook niet hoe oud zijn ex is. Als Kaneelstokje staat voor het snoep wat hij aan zijn slachtoffers geeft.
Je ex ken ik niet? Tenminste, weet niet of je ex op fok zat. Dacht dat je die ergens anders had leren kennenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ooit wel op fok gestaan.
[..]
2
[..]
Gelukkig ken jij haar wel.
Etto in da ghetto met een stiletto en een cornettoquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto in da ghetto met een stiletto en een cornetto
Je bent zelfs op haar verjaardag geweest, gekkie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ex ken ik niet? Tenminste, weet niet of je ex op fok zat. Dacht dat je die ergens anders had leren kennen
Veel plezier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ooit wel op fok gestaan.
[..]
2
[..]
Gelukkig ken jij haar wel.
Oh, ik was vergeten dat jullie wat met elkaar gehad hebben lolquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelfs op haar verjaardag geweest, gekkie.
Katholiek, bro.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
Is etto joods? omdat hij in de ghetto is?
Wat doe je dan in de ghettoquote:
Niks bijzonder denk ik, boekie, fokkie, drankiequote:
Wat doet die daarquote:
Hij heeft een helpende hand nodig, anders veranderd hij op een dag in een boze jonge manquote:
Is ook al lang geleden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ik was vergeten dat jullie wat met elkaar gehad hebben lol
Dank je.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel plezier.
Iets om naar uit te kijken
Ohquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft een helpende hand nodig, anders veranderd hij op een dag in een boze jonge man
Ik citeer Elvis gewoon jongenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
Kun je beter naar een zorginstelling
Een ghetto zal denk ik averechts werken
Ik luister toch geen oude lullen muziekquote:
samengestelde woorden schrijf je aan elkaar, en de juiste uitdrukking is "ouwe lul"quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik luister toch geen oude lullen muziek
Begin jij ook nog eens ffquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
samengestelde woorden schrijf je aan elkaar, en de juiste uitdrukking is "ouwe lul"
alles samen krijg je dan "ouwelullenmuziek"
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik luister toch geen oude lullen muziek
Hier ga ik niet op klikkenquote:
Nee, maar jij hebt dan ook een wansmaak waar je u tegen zegtquote:
rustig aan aspiequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt dan ook een wansmaak waar je u tegen zegt
heb goeie muzieksmaak hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt dan ook een wansmaak waar je u tegen zegt
wasdaquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DBS schaar ik toch ook echt onder wansmaak
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg @:Amarantha... jij hield toch van die techno herrie?
Dragon ball superquote:
You dont knowquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb goeie muzieksmaak hoor
Je weet niks
Te soft voor Amaquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg @:Amarantha... jij hield toch van die techno herrie?
waarom noemen mensen dingen die ze niet mooi vinden eigenlijk altijd 'amuzikaal', wat is dat voor compleet non-begripquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Afschuwelijk amuzikaal gedreun.
OK...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom noemen mensen dingen die ze niet mooi vinden eigenlijk altijd 'amuzikaal', wat is dat voor compleet non-begrip
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK...
Afschuwelijk onmuzikaal gedreun.
ben ook verre van serieus nu...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
kom op Etto, ik mag je graag maar er komen echt uitwerpselen uit je toetsenbord nou
Ik ben alles behalvequote:
Jaa jaaquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had het over die gele aap in je UI.
???quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeker weer vleeswaren in je mond gehad
De vleeswaren die Charles graag in zijn mond heeft kan je niet in de supermarkt kopen ben ik bangquote:
Besmettingsgevaar altijd aanwezigquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vleeswaren die Charles graag in zijn mond heeft kan je niet in de supermarkt kopen ben ik bang
Bij dat volk wel jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Besmettingsgevaar altijd aanwezig
beetje maarquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
Wel jaloers op charles.
Beetje pijpen enzo.
Krijg je van die duitse teringzooiquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn hemel, doorgaans geen koppijn na bier maar deze warsteiner voel ik wel...
Maar echt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Krijg je van die duitse teringzooi
Prima hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar echt.
Hoe valt het weekend verder hier?
Klinkt goedquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Prima hoor
Beetje smoken beetje zuipen
Alleen jammer dat het zo koud begint te wordenquote:
En nu?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://li.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Nietzsche
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://li.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Nietzsche
dacht dat jij daar wel van hield vetklepquote:
Ja. Maar die Limburgers houden je gewoon voor de gekquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dacht dat jij daar wel van hield vetklep
de meeste limburgers noemen dat gewoon 'vlaai' hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar die Limburgers houden je gewoon voor de gekdenk je een lekker bakje vla te krijgen, krijg je zo'n vlaai voorgeschoteld. Horen nog steeds bij de verkeerde kant zeker
Ja ik vind het ook leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niets voor mij.
Jou leek het goed te doen.
Ik ben toch niet serieus joh. Zullen best lekker zijn die vlaaien.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de meeste limburgers noemen dat gewoon 'vlaai' hoor
tevens: een matig, van melkpoeder en met zoetstoffen aangemaakt papje prefereren boven gebak__
Voor alle komende meets.quote:
Jeetjequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voor alle komende meets.
Naatje zojuist ingelicht er meerdere te organiseten ten behoeve van jouw geluk.
Maakt mij niet echt uit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet zozeer nodig, ik stuur de data wel door.
Nog voorkeuren mbt activiteiten en etenswaren?
👍🏻quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Graag meedoen aan een orgie en voorkeur voor vegetarisch eten staan genoteerd.
<3quote:
Ik kom ook wel. Leuk!quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voor alle komende meets.
Naatje zojuist ingelicht er meerdere te organiseren ten behoeve van jouw geluk.
Jij ook al 18 cm? Tsjonge jonge. We zijn wel gezegend hier in deze SCquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook al 18 cm? Tsjonge jonge. We zijn wel gezegend hier in deze SC
Zak eromheenquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Aan die 18 cm moet ook nog wel beetje leuke kop zitten toch?
Haren uit je kop getrokken vandaag om feyenoord? Was weer zo voorspelbaar eigenlijkquote:
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haren uit je kop getrokken vandaag om feyenoord?
Vind het eerder ongelooflijk dat Berghuis alles loopt te vergoeilijken voor de camera en boos wordt op kritiek. En claimt dat het kan gebeuren. Nee. Zovaak verliezen van degradatieploegen kan alleen bij Feyenoordquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het eerder ongelooflijk dat Berghuis alles loopt te vergoeilijken voor de camera en boos wordt op kritiek. En claimt dat het kan gebeuren. Nee. Zovaak verliezen van degradatieploegen kan alleen bij Feyenoord
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dat heb ik nog niet eens gezien
Sta je dan met je piepstem en je kamelensnorquote:
Geeft iemand bij Oranje straks vast gefrustreerd weer een doodschop straksquote:
werken voor je kankergeld.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft iemand bij Oranje straks vast gefrustreerd weer een doodschop straks
Ja dat vind ik ongelooflijk, dat heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
werken voor je kankergeld.
Morgen weer he. Dan is het gelukkig maandagquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je FIFA al uitgespeeldquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Morgen weer he. Dan is het gelukkig maandag
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook al 18 cm? Tsjonge jonge. We zijn wel gezegend hier in deze SC
Hij ziet je als vriendquote:Op zondag 6 oktober 2019 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die "me" gebruiken in zakelijke communicatie naar mij toe
Bespeur ik hier enige frustratie?quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lees dit nu pas.. Maar nee niet van technoquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg @:Amarantha jij hield toch van die techno herrie?
Mijn neefje heeft 2 van die baardleguanen of hoe dat spul ook heet, ik moet er iig niets van hebben. Maar om ze te voeren schijnt niet zo moeilijk te zijn en ze drinken weinig.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mijn reptielen zijn cute. (Ik vind meeste reptielen ook niks hoor)
Ja die zijn allemaal qua voeding niet zo moeilijk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft 2 van die baardleguanen of hoe dat spul ook heet, ik moet er iig niets van hebben. Maar om ze te voeren schijnt niet zo moeilijk te zijn en ze drinken weinig.
Nu nog een grote harige tarantula op het nachtkastjequote:Op zondag 6 oktober 2019 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die zijn allemaal qua voeding niet zo moeilijk.
Heb jij er wel eens eentje over je arm laten lopen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu nog een grote harige tarantula op het nachtkastje
nou nee, ik ben niet zo van spinnenquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens over je arm laten lopen?
Ja doei.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu nog een grote harige tarantula op het nachtkastje
Oh ik heb heel veel huisdieren. Ben al de hele week een grote spin kwijt bijv.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:17 schreef Remqo het volgende:
Mijn huisdieren zijn muggen, zeker na die regenachtige dagen en ben zelf het voer.
Waarschijnlijk door Kuroi opgevrotenquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb heel veel huisdieren. Ben al de hele week een grote spin kwijt bijv.
Ik heb het niet gezien..quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door Kuroi opgevroten
Heb een kleintje in de hoek van mijn bureaukamer. Zeg altijd goedenacht... zo van: "Hoest met jou dan?"quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb een kleintje in de hoek van mijn bureaukamer. Zeg altijd goedenacht... zo van: "Hoest met jou dan?"
Ik ook niet, raakte bijna in paniek toen ik zag dat een kruisspinnetje vlakbij het handvat van mn fietsstuur zat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, ik ben niet zo van spinnen
fleurige boxershort ahahahahaquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook niet, raakte bijna in paniek toen ik zag dat een kruisspinnetje vlakbij het handvat van mn fietsstuur zat.
Toch was ik ooit eens dapper om een spin ter grootte van een hand over me heen te laten kruipen.
Dat ik mijn onderbroek moest verschonen, was wel duidelijk.
Nu nog een mooie vlindertuin!quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Ben er wel steeds minder bang voor allemaal, maar moet ook wel in dit huis.
Fuck vlinders.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu nog een mooie vlindertuin!
Want dat vind je zo leuk, vlinders.
Hihihi.
Ik heb gewoon hekel aan alles wat vliegt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom heb je zo'n pesthekel aan vlinders?
Wow... dus jij zou een elfje tegen de grond slaan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hekel aan alles wat vliegt.
Ama is jaloers op Engel, een andere verklaring kan ik niet verzinnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wow... dus jij zou een elfje tegen de grond slaan?
Zelfs bijen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hekel aan alles wat vliegt.
Klassieker welquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ongelooflijk, dat heb ik echt nog nooit gehoord
Echt niet Stevie? Ben je nog nooit in een voetbalstadion geweest?
Beste Amerikaanse president aller tijden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stom gedoe.
Wat vind je van Abraham Lincoln?
Daar kan ik me in vinden, hij moest een burgeroorlog bedwingen en naar mijn weten stuurde hij ook geen rare telegrams naar het volk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beste Amerikaanse president aller tijden.
Yep...quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden, hij moest een burgeroorlog bedwingen en naar mijn weten stuurde hij ook geen rare telegrams naar het volk.
Franklin Roosevelt vind ik een goede 2de, had ook 4 termijnen al kon hij de laatste niet afmaken.
Beter krijg je ze niet.quote:
lievquote:
Oh goed hoe bevalt die?quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben Huis van de Moskee aan het lezen
Ja mooi geschrevenquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh goed hoe bevalt die?
Ik ben twee boeken over software aan het lezen
quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja op een gegeven moment las ik tot 3 uur of zo
Ik zag in KLB-sc dat @CharlesKinbote een heel interessant boekie had gelezenquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet ook weer een nieuwe niet informatief boek gaan lezen
Zat te denken aan een biografie oid
Ik soms wel soms nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan nooit echt uren achter elkaar doorlezen, daar is mijn aandachtsspanne dan weer net iets te kort voor
Ah over poppers?quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag in KLB-sc dat @:Charleskinbote een heel interessant boekie had gelezen
Nee, dat is allemaal praktijkgebruik, geen theoriequote:
Ah oke qeet niet of dat wat voor mij is beetje afhankelijk vam de uitwerkingquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal praktijkgebruik, geen theorie![]()
Nee deze:
https://www.goodreads.com/book/show/40180117-the-wall
Die wil ik ook wel echt gaan lezen
Software engineeringquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Welke studie doe je dan dat je zoveel moet lezen?
Hbo of uni?quote:Op maandag 7 oktober 2019 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Software engineering
Binnenkort afstuderen en kwam een boek tegen wat erg dicht tegen mijn onderwerp aan zit![]()
Hbo bachelor en tijdens de minor pre master AI gedaan waarmee ik dan verder ga.quote:Op maandag 7 oktober 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hbo of uni?
Dacht dat dan ICT of Informatica was ofzo
Ah oh nice nice. Zit qua werk wel goed in ieder gevalquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hbo bachelor en tijdens de minor pre master AI gedaan waarmee ik dan verder ga.![]()
Op uni heb je doorgaans informatica als bachelor en specialisaties in de master inderdaad.
Ja gelukkig wel ben ook wel blij dat het aardig verdient met die huizenprijzen van nuquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oh nice nice. Zit qua werk wel goed in ieder geval
Kan je maar beter stabiel baantje hebben ja. Ik vermoed dat het krijgen van een hypotheek voor mij altijd een utopie zal blijvenquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel ben ook wel blij dat het aardig verdient met die huizenprijzen van nu
Ja voor mij zal het ook wel even duren nogquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je maar beter stabiel baantje hebben ja. Ik vermoed dat het krijgen van een hypotheek voor mij altijd een utopie zal blijven
Althans, altijd mag ik niet zeggen. Maar voorlopig dan
Ja daar kan ik over mee pratenquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Huurprijzen zijn echt hoog ook vind ik buiten de sociale huur
Ja ik ook echt debielquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar kan ik over mee praten![]()
En ik moest wel buiten sociale huur gaan zoeken anders zat ik nu nog thuis
Hey maat!quote:Op maandag 7 oktober 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Waar is @:skysherrif eigenlijk. Ook al lang niet meer gezien hier. Goffedomme goffedomme. Iedereen beetje een leven krijgen
Nee niet druk eigenlijk, weet niet, was er gewoon even nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He jongen. Ben je druk of een Ferrader?
Ik heb nog een betere voor jequote:Op maandag 7 oktober 2019 01:30 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga nu de komende 4 minuten even hier van genieten
quote:Op maandag 7 oktober 2019 01:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee niet druk eigenlijk, weet niet, was er gewoon even niet
Excuus.
Hoe is het hier?
Ja de onderdelen die me een beetje interesseren heb ik bekeken inderdaad. Ook wel leuk om daar gewoon mensen te zien waar je zelf mee hebt getrained, vraag je je ook een beetje af waar het mis gingquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wel goed, wel goed. Klein issuetje maar niet voor de SC bestemd
Jij hebt naar WK atletiek vooral gekeken zeker, wist eigenlijk pas sinds dit weekend dat het bezig was en toen was het al afgelopenNederland was wel lekker bezig he?
Dat zal vast niet op Eurosport te zien zijnquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En WK league of legends wat ik nu ga kijken
Vorig jaar werd de finale wel in allerlei bioscoopzalen in Nederland uitgezondenquote:Op maandag 7 oktober 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal vast niet op Eurosport te zien zijn
Ik ben bijna klaar. Hij is goudquote:Op maandag 7 oktober 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik ben weer bij met Peaky Blinders. Holy moly, wat een seizoen.
hahahaha nee manquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal praktijkgebruik, geen theorie![]()
Nee deze:
https://www.goodreads.com/book/show/40180117-the-wall
Die wil ik ook wel echt gaan lezen
Veel slechter kon het niet worden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Slaperig vergist in standje tondeuse dus ik zie er nu uit als een naakte molrat voor mijn gevoel.
Daar weet jij net zoveel af als van kernfusie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel slechter kon het niet worden.
Hahah oh faalquote:Op maandag 7 oktober 2019 07:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hahahaha nee man![]()
ik heb 'de Muur' van Sartre gelezen, is een bundel met korte verhalen
klinkt niet echt als iets dat ik snel zou lezen eerlijk gezegdquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah oh faal
Nou ja, kijkend naar de beschrijving zou die andere ook wel verhaal voor jou kunnen zijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |