Dit zou wel eens een langlopend topic kunnen worden...
Er was eens een poes die heeeeeel veel huisgenoten had. Teveel, eigenlijk, en gelukkig zag de eigenaar dit ook in en is er afstand gedaan van de hele bende.
Een van haar huisgenoten was hooghoogzwanger en is inmiddels bevallen. Helaas blijkt ze niet voor haar kittens te kunnen zorgen, dus die zitten in een ander gastgezin.
Er was ook nog een hoogzwangere poes, die ook een plekje bij een van mijn collega’s heeft gevonden.
En ik kreeg de verrassing mee. Dit is Zusje.
![T1BH3z3.jpg]()
Zo heette ze al, dus ik denk dat ik deze keer geen naamswijziging doe.
Zusje heeft een rotdag gehad. Vanmorgen meegenomen naar een onbekende plek en vanmiddag weeeer in zo’n stomme doos. Haar strategie is bevriezen, handig.
Want daarom konden we haar wel goed bepotelen. Het asiel weet niet zeker of ze zwanger is. Ik zie een goed gevoede poes met buikje en tieten dus verwacht wel dat er iets in zit. En anders wordt ze binnenkort krols, is het ook duidelijk

Maar op korte termijn dus geen bevallingsverhalen, kan ze lekker even wennen. De feliway zit al in het stopcontact.
Net mevrouwtje toch maar eens ontdoost. Toen kreeg ik dit
![ohhSxgz.jpg]()
![yFbYJod.jpg]()
Kleine draaicirkel is klein!
![CLhnmi7.jpg]()
En nu word ik vanaf de plank streng bekeken.
![BrZjroy.jpg]()
Al durft ze ook al rond te kijken en ik zag al oogknippers, en er werd even een voetje gewassen

Deze dame ontdooit vast snel.