abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:33:47 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189289900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

:')
heeft niks met islam te maken het is de cultuur, dat is een wezenlijk verschil lijkt me
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:35:59 #77
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_189289928
In dit topic:
Dom volk en sneeuwvlokjes die aannames doen dat 'links' dit een 'culturele bijdrage' vindt en dit vooral niet 'mogen benoemen' (ondanks dat deze plaat nu al 10+ jaar op herhalen staat).

Stropop centraal hiero, stel gekkies :R

On topic: achterlijke zooi, hard aanpakken die lui.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:37:04 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189289954
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

heeft niks met islam te maken het is de cultuur, dat is een wezenlijk verschil lijkt me
Is goed MMaRsu.
En die cultuur is ook totaal niet beïnvloedt door islam.
Net zoals de Europese culturen niet beïnvloedt zijn door het christendom.....
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189290039
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want buurthuizen hebben zo'n geweldige invloed gehad :').
Waar heb ik het over buurthuizen? Ik heb het over projecten waarbij men dus letterlijk achter de voordeur komt en zo de vrouwen/kinderen uit het isolement kunnen halen. Door middel van voorlichting, taalles en coaching in assertiviteit en emancipatie etc.
Het zijn de vrouwen en de jongere generaties die kunnen zorgen voor een cultuurverandering binnen de islam.

Ik vind het trouwens wel wat teleurstellend dat je als mod met zo'n flauwe reactie komt op een normale inhoudelijke post. Zie niet echt wat deze post op deze toon toevoegt aan een prettige en constructieve discussie.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:45:01 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189290071
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:42 schreef FYazz het volgende:

[..]

Waar heb ik het over buurthuizen? Ik heb het over projecten waarbij men dus letterlijk achter de voordeur komt en zo de vrouwen/kinderen uit het isolement kunnen halen. Door middel van voorlichting, taalles en coaching in assertiviteit en emancipatie etc.
Het zijn de vrouwen en de jongere generaties die kunnen zorgen voor een cultuurverandering binnen de islam.

Ik vind het trouwens wel wat teleurstellend dat je als mod met zo'n flauwe reactie komt op een normale inhoudelijke post. Zie niet echt wat deze post op deze toon toevoegt aan een prettige en constructieve discussie.
Oh ja, die mensen, van de anti-radicalisering, die dan achteraf bleken de hele tijd te ronselen voor de jihad, die bedoel je?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189290136
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De negatieve geluiden uit die cultuur wat stelselmatig genegeerd worden omdat er een kliek blijft in Nederland die hun angst om als racist weggezet te worden een stuk belangrijker vindt dan het lief en leed van dit soort meisjes. Ga maar eens in de "blijf van mijn lijf huizen" kijken wat voor een "soort" vrouwen daar massaal verblijven, vorige week ook weer een verhaal uit de buurt waarbij een moslima haar hoofddoek heeft afgegooid en naar een "blijf van mijn lijf huis" is vertrokken met haar dochter omdat manlief haar sloeg en onderdrukte.

De feministen en deugers van nu zouden zich kapot moeten schamen omdat ze blijven wegkijken van dit leed.
In "blijf van mijn lijf huizen" zitten vooral vrouwen van allochtone afkomst, omdat ze vaak geen familie of vrienden hebben waar ze op terug kunnen vallen (of hebben ze wel, maar uit schaamte niet naar durven te gaan). Nederlandse vrouwen hebben dat wel. Dus "blijf van mijn lijf huizen" kun je niet als maatstaf gebruiken. Ik zie vaak (op TV, zoals talkshows, maar ook meegemaakt) westerse vrouwen die bont en blauw door hun "mannen" in elkaar geslagen worden en die dan gewoon in de relatie blijven. Of omdat ze zelfstandiger zijn een eigen huis regelen of desnoods bij familie/vrienden gaan inwonen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189290145
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

:')
Weer iemand die schuilt achter een smilie. Geen bronnen dus, uit de dikke duim zeker.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:48:48 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189290153
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:26 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Hoezo? Wat heeft de islam dan hiermee te maken? Heb je bronnen waaruit blijkt dat uithuwelijken tegen de wil van de dochter/zoon in de islam geoorloofd is?
:') :')

Kom es met bronnen dat het niet met de islam te maken heeft
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189290169
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:') :')
En weer iemand die zich schuilt achter smilies. Geen bronnen dus. Ook uit de dikke duim?
pi_189290182
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:') :')

Kom es met bronnen dat het niet met de islam te maken heeft
Leuk geprobeerd. Jij maakt die bewering, jij dient het te onderbouwen.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:51:41 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189290201
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:50 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd. Jij maakt die bewering, jij dient het te onderbouwen.
Hmmzzzz, ze worden naar het midden oosten verscheept, eens denken. Welke religie kan je daar aanhangen zonder gestenigd te worden....

Je mag 1 keer gokken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189290288
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is onnatuurlijk. Neef nicht relatie is de reden waarom moslims veelal een laag IQ hebben. Dit is wetenschappelijk bewezen maar hoor je vrij weinig over omdat het niet politiek correct is om te zeggen.
Klopt. Inteelt in de islamitische wereld dat al eeuwen zo doorgaat heeft zn effect.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:55:41 #88
476281 Butjekef
Put met keren
pi_189290293
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:01 schreef Bocaj het volgende:
Dit is gewoon erg! Heel erg! :{
En hoe durf je als ouders... Je kind is geen bezit die je maar ff op MarktPlaats zet! :N
Nee, dit is gewoon hun cultuur en daar heb jij respect voor te hebben.
pi_189290316
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:48 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

In "blijf van mijn lijf huizen" zitten vooral vrouwen van allochtone afkomst, omdat ze vaak geen familie of vrienden hebben waar ze op terug kunnen vallen (of hebben ze wel, maar uit schaamte niet naar durven te gaan). Nederlandse vrouwen hebben dat wel. Dus "blijf van mijn lijf huizen" kun je niet als maatstaf gebruiken. Ik zie vaak (op TV, zoals talkshows, maar ook meegemaakt) westerse vrouwen die bont en blauw door hun "mannen" in elkaar geslagen worden en die dan gewoon in de relatie blijven. Of omdat ze zelfstandiger zijn een eigen huis regelen of desnoods bij familie/vrienden gaan inwonen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we nou eens gewoon de grenzen dicht hadden gelaten hadden we hier geen last van..en hadden we miljoenen en miljoenen in onze eigen problemen kunnen stoppen..

Net als al dat gekwaak ja maar blanken verkrachten ook...ja klopt...
Maar om nog meer extra verkrachters binnen te halen .....die ook compleet stront hebben aan ons die ons als vijand zien,..
Ik zwaai naar dieren.
pi_189290328
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, die mensen, van de anti-radicalisering, die dan achteraf bleken de hele tijd te ronselen voor de jihad, die bedoel je?
Waar ben je nou op uit?

En nee, die bedoel ik niet.
Dat schrijf ik toch ook nergens, maar dat schijn jij wel graag te willen lezen en de vraag is waarom?

Het is een gegeven dat verandering/groei begint bij voorlichting, opleiding, aansluiting met de buitenwereld, assertiviteit van het individu e.d.

Het is tevens ook een gegeven dat binnen religieuze kringen de vrouw en kinderen vaak een ondergeschikte rol aannemen en verder verwijderd zijn van de buitenwereld. Als wij als maatschappij willen dat binnen deze groeperingen een cultuuromslag plaatsvindt zodat het beter aansluit op onze eigen normen en waarden dan moet de focus dus liggen op de vrouwen en kinderen en die bereik je o.a. met dit soort projecten. Zij moeten van binnenuit de cultuuromslag vormgeven, van buitenaf opleggen heeft geen zin dan trekt men zich enkel nog meer terug achter de voordeur.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:59:22 #91
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_189290360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:55 schreef Butjekef het volgende:

[..]

Nee, dit is gewoon hun cultuur en daar heb jij respect voor te hebben.
En weer een extreemrechtse stropop!
pi_189290373
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hmmzzzz, ze worden naar het midden oosten verscheept, eens denken. Welke religie kan je daar aanhangen zonder gestenigd te worden....

Je mag 1 keer gokken.
Dus alle misstanden en misdaden in het westen schuif je af op het christendom/atheïsme? Of laat me raden: ook dat is de schuld van de islam? Ijskappen die smelten ---> Islam?

Op islamitische forums komen ze zelfs met bronnen uit de hadiths en uitspraken van moslimgeleerden die uithuwelijking tegen de wil van de dochter/zoon verbieden. Wie weet het dan beter: Nikonlover die dag en nacht op FOK! is of moslims die hun eigen religie kennen?
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:00:35 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189290389
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:00 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Dus alle misstanden en misdaden in het westen schuif je af op het christendom/atheïsme? Of laat me raden: ook dat is de schuld van de islam? Ijskappen die smelten ---> Islam?

Op islamitische forums komen ze zelfs met bronnen uit de hadiths en uitspraken van moslimgeleerden die uithuwelijking tegen de wil van de dochter/zoon verbieden. Wie weet het dan beter: Nikonlover die dag en nacht op FOK! is of moslims die hun eigen religie kennen?
Nikonlover, 100000%.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:01:32 #94
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_189290408
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als we nou eens gewoon de grenzen dicht hadden gelaten hadden we hier geen last van..en hadden we miljoenen en miljoenen in onze eigen problemen kunnen stoppen..

Net als al dat gekwaak ja maar blanken verkrachten ook...ja klopt...
Maar om nog meer extra verkrachters binnen te halen .....die ook compleet stront hebben aan ons die ons als vijand zien,..
Denk je echt dat de heersende klasse die miljoenen in jou en je omgeving zou hebben gestopt?! Over naïef gesproken zeg...

Nee, het was de SP(!) die zich het eerst uitsprak tegen massa-immigratie omdat het zou leiden tot verdringing op de arbeidsmarkt en zelfs als racistisch werd gezien daardoor.

De rechtse, corporationele/neoliberale politiek is dolblij met immigranten! Ze zijn goedkoop én een makkelijke bliksemafleider voor extreemrechtse mafketels.

Als ik rechts zou zijn geweest zou ik me echt kapotlachen om mensen die immigranten de schuld geven. Die boos worden om de roof van straattasjes maar blind zijn voor de tienduizenden Euro's die neoliberaal beleid jaarlijks steelt van iedere burger. _O-
pi_189290413
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nikonlover, 100000%.
Zegt ook wat over jou. _O-
Blinde die blinde leidt.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:04:18 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189290470
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:01 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Zegt ook wat over jou. _O-
Blinde die blinde leidt.
Hij kent geen taqiya :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189290486
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:01 schreef Briqq het volgende:

[..]

Denk je echt dat de heersende klasse die miljoenen in jou en je omgeving zou hebben gestopt?! Over naïef gesproken zeg...

Nee, het was de SP(!) die zich het eerst uitsprak tegen massa-immigratie omdat het zou leiden tot verdringing op de arbeidsmarkt en zelfs als racistisch werd gezien daardoor.

De rechtse, corporationele/neoliberale politiek is dolblij met immigranten! Ze zijn goedkoop én een makkelijke bliksemafleider voor extreemrechtse mafketels.

Als ik rechts zou zijn geweest zou ik me echt kapotlachen om mensen die immigranten de schuld geven. Die boos worden om de roof van straattasjes maar blind zijn voor de tienduizenden Euro's die neoliberaal beleid jaarlijks steelt van iedere burger. _O-
Je hebt het over de jaren 60/70 ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_189290568
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij kent geen taqiya :W.
Klopt, het is een heilige. Wat heeft taqiya te maken met moslims die onderling op hun eigen forums stellen dat het verboden is en het onderbouwen?
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:10:43 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189290607
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:08 schreef JongenZonderNaam het volgende:

[..]

Klopt, het is een heilige. Wat heeft taqiya te maken met moslims die onderling op hun eigen forums stellen dat het verboden is en het onderbouwen?
Gewoon, doen alsof in het openbaar om de ongelovige te misleiden, niets nieuws, gebeurt hier ook om de haverklap.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189290740
Het is mij regelmatig gevraagd of ik een schijnhuwelijk wilde aangaan met een of andere gast uit Noord Afrika. Gelukkig ben ik niet zo gestoord omdat te doen :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')