Ik ben net iets jonger volgens mij. Ik zat als 6-8 jarige op een Commodore 64 met bandjes te klooien, daarna een 186 met monochrome scherm en tenslotte een 486 om tenslotte eindelijk zelf min eerste (pentium) PC aan te schaffen. Quarantine vanaf 20 floppies installeren was toch ook wel andere koek dan even via iDeal een Steam game aanschaffen en wachten tot ie geïnstalleerd is.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mijn allereerste pjoetertje was een ZX Spectrum die mijn vader op de kop had getikt via zijn werk o.a. met zo'n joekel van een travo die uit de VS kwam ofzo. Die stond nogal onhandig in de woonkamer en zou mijn vader na enkele dagen verplaatsen naar een slaapkamer boven. Ik dacht als knulletje: dat kan ik zelf ook wel.. NIET DUS... .met alle gevolgen van dien.. God wat balen dat ik daarna een tijdje niet op dat apparaatje kon![]()
Mooie cassettebandjes die veel herrie maakten en je met handmatige commando's als LOAD nog kon bedienen. Games als "The Wall, Jet Set Willy en Jetpack" zal ik niet snel vergeten![]()
Van daaruit naar de Commodore 64, de Amiga en vervolgens naar mijn eerste 486.
Ik heb sowieso het idee dat installeren via Steam echt veel sneller gaat dan via een DVD. Of floppiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben net iets jonger volgens mij. Ik zat als 6-8 jarige op een Commodore 64 met bandjes te klooien, daarna een 186 met monochrome scherm en tenslotte een 486 om tenslotte eindelijk zelf min eerste (pentium) PC aan te schaffen. Quarantine vanaf 20 floppies installeren was toch ook wel andere koek dan even via iDeal een Steam game aanschaffen en wachten tot ie geïnstalleerd is.
Goed verhaal, maar de 186 processor is nooit in PC's gebruikt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben net iets jonger volgens mij. Ik zat als 6-8 jarige op een Commodore 64 met bandjes te klooien, daarna een 186 met monochrome scherm en tenslotte een 486 om tenslotte eindelijk zelf min eerste (pentium) PC aan te schaffen. Quarantine vanaf 20 floppies installeren was toch ook wel andere koek dan even via iDeal een Steam game aanschaffen en wachten tot ie geïnstalleerd is.
ah, dan was het een 8068 volgens mij. Is al een tijdje geleden hè?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar de 186 processor is nooit in PC's gebruikt.![]()
![]()
8068, 8088 (XT), 286 (AT), 386, etc
Bonuspunten voor correcte link tussen gevoeligheid van het afhandelen van Blizzard en het gesloten Q/A.quote:
gewoon nooit, anders beloon je ze alsnog..quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ah geweldig.. 50 games is de publisher die voor Control een 1 jaar exclusiviteit op de EGS heeft laten betalen door Epic.
Nouja, 2021 is ook prima. Fucking EGS
Hoe beloon ik ze door het op steam te kopen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon nooit, anders beloon je ze alsnog..
Kojimaquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:02 schreef MMaRsu het volgende:
Death Stranding komt begin 2020 naar de pc!
https://twitter.com/KojiP(...)787623965401088?s=09
Kojima God
Daarom moet je al die gratis games op EGS oppikken. Het geld moet een keer opraken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ah geweldig.. 50 games is de publisher die voor Control een 1 jaar exclusiviteit op de EGS heeft laten betalen door Epic.
Nouja, 2021 is ook prima. Fucking EGS
ze ontvangen geld, dus beloon je zequote:Op maandag 28 oktober 2019 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe beloon ik ze door het op steam te kopen?
Ja en dat heeft niks met de EGS te maken dan toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ze ontvangen geld, dus beloon je ze
Haha nee bedankt waarom zou je daar ooit een account willen hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daarom moet je al die gratis games op EGS oppikken. Het geld moet een keer opraken.
dat je een low performance mode moet inbouwen bij een launcher is eigenlijk best triestquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:41 schreef BurnaBoy het volgende:
Het grootste probleem is dat alles en iedereen op dezelfde versie moet zitten.
Ook zitten er een hoop 'extra' animaties overal die imho nergens goed voor zijn anders dan flashy
Zelfs met die low performance mode,
Nou ja, gelukkig maak je je met je blinde haat jegens EGS niet belachelijk ofzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha nee bedankt waarom zou je daar ooit een account willen hebben?
Die spellen die ze weggeven zijn voor 10 cent te koop bij de meeste keysites over het algemeen, of oude bagger die al in duizenden bundles hebben gezeten
Nee daar geven ze echt geen geld aan uit
Blinde haatquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig maak je je met je blinde haat jegens EGS niet belachelijk ofzo.
wtfquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:41 schreef Questular het volgende:
Dus ik zwengel Steam aan om CSGO te spelen zijn al mn games verdwenen en moet ik alles opnieuw installeren......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |