Echt? ik vond het geweldig. Overigens deed zij later nog een keer mee in de Spaanse ESF finale maar deed het een stuk minder goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vond ik een ruknummer en een eigenwijs kind ...
Ja het is de laatste tijd half, half of matig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Het is toch te hopen dat Spanje nu eens iets stuurt wat wel aanslaat.
Ik heb af en toe gekeken en zelf een keer wat geplaatst. Maar ik ga vaker kijken, vooral nu ik over 4 weken weer baar Gran Canaria ga.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik post regelmatig van alles en nog wat in mijn topic.. Kom gerust eens kijken en wees vrij om je eigen favoriete nummers te posten
MUZ / Spaanstalige nummers #10 Por un mundo mas bonito
Ah OK top.. ik onthou ook niet alles van wat anderen posten.. Ik probeer het er gevarieerd te houden , niet altijd mn eigen smaak maar gewoon voor iedereen wat ..quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb af en toe gekeken en zelf een keer wat geplaatst. Maar ik ga vaker kijken, vooral nu ik over 4 weken weer baar Gran Canaria ga.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK top.. ik onthou ook niet alles van wat anderen posten.. Ik probeer het er gevarieerd te houden , niet altijd mn eigen smaak maar gewoon voor iedereen wat ..
Lekker subtropisch genieten op Gran Canaria doe je goed
Laat ze het nummer ook maar intern kiezen, vaak is zo'n finale voor enkel het lied te kiezen een farce omdat de deelnemer toch al een bepaalde favoriet heeft...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:51 schreef chufi het volgende:
Dr zal nu wel weinig nieuws meer van hem komen tot ze het definitieve nummer brengen. Of misschien nog een TV-show aan verbinden om het beste nummer van 3 of zo te kiezen
Ja dat .. Maar ja het blijft wel een TVE dingetje dus er zal vast wel wat mee gedaan worden op welke manier dan ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ze het nummer ook maar intern kiezen, vaak is zo'n finale voor enkel het lied te kiezen een farce omdat de deelnemer toch al een bepaalde favoriet heeft...
Ik zit nu de Spaanse casting voor Operacion Triunfo (selectie programma voor de laatste 2 jaren)te kijken en daar hoor je toch steeds meer mensen Engelse liedjes zingenquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:35 schreef fiena het volgende:
Spaanstalige muziek is zo populair de laatste jaren, daar moet Spanje toch een keer van kunnen profiteren? Als ze die poppenkast (letterlijk) weglaten heb ik er wel vertrouwen in. Hij heeft een goede stem en genoeg tijd om zich voor te bereiden. Maar alles valt of staat bij het nummer natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |