Ja? ik heb er geen last van hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een dronken Shelley is helemaal een verschrikking. Er komt normaal al geen zinnig woord uit maar als ze dronken is kan ze alleen nog maar onzin krijsen
Geen idee. Heb zo'n hekel aan die schuimpjes die zich met dat soort dingen bezighouden. Ze kunnen beter vertellen wat zin heeft en wij dan leuke streams hebben. Ik weet genoeg, maar ik wil daar niet dood gevonden worden en ik ben geen schuimpje. Dan houdt het snel op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat was wat ze zeiden toen ze in de rook rij stonden. Dus waarschijnlijk dan daar live gezien.
(of het waar is weet ik niet)
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:35 schreef mazaru het volgende:
Iedere keer opnieuw weet ze zichzelf op de voorgrond te wringen. Al moet ze er een paar voor neerhoeken
vandaag mag dat. 15 maandenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voor
bizar dat ze nu Frennie nadoetquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:35 schreef mazaru het volgende:
Iedere keer opnieuw weet ze zichzelf op de voorgrond te wringen. Al moet ze er een paar voor neerhoeken
Moet je er een kwaliteit voor hebben om bezopen op en neer te springen op een podium?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voor
Ja echt he, door jou/jessie blijf ik knokken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:37 schreef Vinamp het volgende:
Mevrouw op stream 2 is goed dronken, die heeft jessie als voorbeeld
quote:
huilend in zijn armen vallenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:37 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ja echt he, door jou/jessie blijf ik knokken.
quote:
Hey Ms Dj.....quote:
gelijk SLquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
dj jean wil wel ff schaatsen met shel volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |