Ja? ik heb er geen last van hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een dronken Shelley is helemaal een verschrikking. Er komt normaal al geen zinnig woord uit maar als ze dronken is kan ze alleen nog maar onzin krijsen
Geen idee. Heb zo'n hekel aan die schuimpjes die zich met dat soort dingen bezighouden. Ze kunnen beter vertellen wat zin heeft en wij dan leuke streams hebben. Ik weet genoeg, maar ik wil daar niet dood gevonden worden en ik ben geen schuimpje. Dan houdt het snel op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat was wat ze zeiden toen ze in de rook rij stonden. Dus waarschijnlijk dan daar live gezien.
(of het waar is weet ik niet)
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:35 schreef mazaru het volgende:
Iedere keer opnieuw weet ze zichzelf op de voorgrond te wringen. Al moet ze er een paar voor neerhoeken
vandaag mag dat. 15 maandenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voor
bizar dat ze nu Frennie nadoetquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:35 schreef mazaru het volgende:
Iedere keer opnieuw weet ze zichzelf op de voorgrond te wringen. Al moet ze er een paar voor neerhoeken
Moet je er een kwaliteit voor hebben om bezopen op en neer te springen op een podium?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voor
Ja echt he, door jou/jessie blijf ik knokken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:37 schreef Vinamp het volgende:
Mevrouw op stream 2 is goed dronken, die heeft jessie als voorbeeld
quote:
huilend in zijn armen vallenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:37 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ja echt he, door jou/jessie blijf ik knokken.
quote:
Hey Ms Dj.....quote:
gelijk SLquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
dj jean wil wel ff schaatsen met shel volgens mij
Misschien zijn ze bang dat Shelley ze dat podium afmept??quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Ms Dj.....
Maar ze pakt gewoon het podium ,.. Snap niet waarom er geen andere meiden meedoen.. Straks wel de rest van de avond zeiken over hoe egoistisch ze is
Dan vraag ik mij af wat voor type mens het is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:37 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ja echt he, door jou/jessie blijf ik knokken.
ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Ms Dj.....
Maar ze pakt gewoon het podium ,.. Snap niet waarom er geen andere meiden meedoen.. Straks wel de rest van de avond zeiken over hoe egoistisch ze is
treurig en misschien ziek?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat voor type mens het is.
Een beetje maar en dan bedenk ik me snel dat ik het eigenlijk niet wil weten wat voor iemand je bent als Jessie of ieder andere utopiaan je voorbeeld is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
wat is het?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gecapt, ze liep net weg..
Ik zat met mijn oren te klapperen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gecapt, ze liep net weg..
Net had die linkse een patatje, nu lekker biertje, feestje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens! Nog meer kwaliteiten!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens! Nog meer kwaliteiten!!!![]()
[ afbeelding ]
Best wel triest...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:44 schreef juul. het volgende:
Ze hebben verder niets georganiseerd voor Sjel, geen bloemen, cadeaubonnen ect
Ze kreeg zelfs nog bonje met Mariska, ze moest eens wat gaan doen....Geen taart, rozen o.i.d. dan maar het podium pakken he Shel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:44 schreef juul. het volgende:
Ze hebben verder niets georganiseerd voor Sjel, geen bloemen, cadeaubonnen ect
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:45 schreef Bramenstruik het volgende:
het ziet er alleen altijd minder uit, dan wat je zelf denkt
nee, Sjel heeft zelf al heel veel gepland, komt nogquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze kreeg zelfs nog bonje met Mariska, ze moest eens wat gaan doen....Geen taart, rozen o.i.d. dan maar het podium pakken he Shel?
Dat ook, ze hebben groot gelijk hoor dat ze niets doen voor shel maar toch triest dat ze zo zijn allemaal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Tsja alsof Sjel ooit wat voor een ander heeft gedaan
Haartjes knippen, vlechten, verven, baarden scheren...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Oeh, ok, hopen dat er ook drank bij komt kijken dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, Sjel heeft zelf al heel veel gepland, komt nog
Mooi neukertje voor Jeanquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:47 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley : allemaaaaal naar voor allemaal naar vooooooooor streamlock
Sherry wil het zondag toch vieren?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:46 schreef juul. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:47 schreef JijWel het volgende:
[..]
Oeh, ok, hopen dat er ook drank bij komt kijken dan.
ja dat ook, cocktailsquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:47 schreef JijWel het volgende:
[..]
Oeh, ok, hopen dat er ook drank bij komt kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |