SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.
Agenda.
Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.
5 Oktober: Annemiek komt Lexy trainen.
8 Oktober: Voetbalwedstrijd G-teams SO Soest en Desta vs bewoners. Dank je Schakeltopia.
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
3 November: Utopia Markt.
17 November: Shelley's Dance Event.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
20 December: Laatste dag. Utopia stopt. (100% AANNAME van Gerrit & Hiske).
Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.
Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische of inspirerende bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Ik heb er geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:58 schreef BloesBloes het volgende:
Ik hoor ze amper en zie ze niet...... en eigenlijk vraag ik me af of dat zo erg is
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die zoekterm![]()
![]()
![]()
![]()
en het resultaaat![]()
![]()
![]()
![]()
thanks manquote:
Dus de opbrengst gaat naar Utopia, niet naar Toffe Tony🤪quote:
jij denkt dat toffe tony zelf een ledscherm kan regelen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus de opbrengst gaat naar Utopia, niet naar Toffe Tony🤪
waarom zeg je me niks? dat grote event isquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:03 schreef chufi het volgende:
Is DJ Jean al binnen? Heeft ie Merel al geneukt en een fles vodka achter zn kiezen ?
Er zijn speciaal 20 blikjes Wodka voor hem gekochtquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:03 schreef chufi het volgende:
Is DJ Jean al binnen? Heeft ie Merel al geneukt en een fles vodka achter zn kiezen ?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
ben benieuwd welk spelletje die vriend speelt, terwijl hij het in het naad loost, mss ga ik toch weer Wr\rcraften
Geweldige noten .....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:06 schreef puzziepie het volgende:
Nou dat wassum jongens hoe vonden we ut?
wat een blamagequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:59 schreef spapaars het volgende:
Streamlock door hun single zal geen toeval zijn.
Hier de eerste 2 nummers
https://streamable.com/oddvo
Echt he, het ziet er niet uit op het podiumquote:
wel grappig, de teksten zijn zelf geschreven, vind de stukken van ger toch sterker dan die van jessie. hoe matig het ook isquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt hoor die tekst , schiet mij maar lek
quote:
Jessie neemt het ook echt serieus hoor! Heeft hij meegemaakt, tussen 1 en 2, allemaal wijven die hem voor de fame wilde, die heeft echt issuesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel grappig, de teksten zijn zelf geschreven, vind de stukken van ger toch sterker dan die van jessie. hoe matig het ook is
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:09 schreef mario390 het volgende:
waarom makt niemand beelden van de mensen?
Ja Ger doet het best leuk maar Jessie man manquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, het ziet er niet uit op het podium
Ger doet het leuk maar hij
En hij wil buiten alleen verder.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:09 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Als hij in z'n eentje zou hebben opgetreden, dan zou het pas echt een sneue vertoning zijn geweest.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En hij wil buiten alleen verder.![]()
![]()
Gerrit boft maar.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:09 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Als hij in z'n eentje zou hebben opgetreden, dan zou het pas echt een sneue vertoning zijn geweest.
staat ze ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel doet alsof ze op de kermis staat.
Kermisquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel doet alsof ze op de kermis staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
hahaha ik kwam ooit op een gratis feest, met dj jean, met allemaal jonge dames. heb ik savonds nog op de radio lopen klagen dat het er niet uit zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
Snap het vrouwvolk soms niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
merel moest bijna huilen omdat ze zo trots was
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:15 schreef shiitake het volgende:
Jessie wil nu voor 10.000 mensen optreden.
hij drinkt puur dacht ik ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn speciaal 20 blikjes Wodka voor hem gekocht
jessie beetje gekquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie is benieuwd hoe het is voor 10.000 mensen
vanaf de Bergquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
naja zo werd het wel gemeld op de streams. vijwilliger heeft het nog meegenomenquote:
Optreden? Weet hij wel hoe dat moet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:15 schreef shiitake het volgende:
Ik zou zeggen, Ziggo Dome afhuren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:15 schreef shiitake het volgende:
Maar bijna is niet helemaal.. wat een wijf is dat ook..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
merel moest bijna huilen omdat ze zo trots was
Toen DJ Jean live stond te draaien in den beginnen , waren er nog geen blikjes ..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
naja zo werd het wel gemeld op de streams. vijwilliger heeft het nog meegenomen
De Arenaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Ziggo Dome afhuren.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:18 schreef mario390 het volgende:
hoe het de party?
de 2 idioten zijn vrijgelaten??![]()
ik kom er mn hol niet voor uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
Aan de reacties hier te lezen kan ik er dus vanuit gaan dat het leuk was
menigte?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wie bedoel je, gerrit en jessie gaan zo de menigte in
Ben jij niet geweest?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
Wat kan het ons verrotte..!!!!!!!! Gewoon doen!!!!!quote:
Ik vond/vind het vooral grappig. Leuk weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
die shit is niet okquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
Het was zeker vermakelijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:22 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik vond/vind het vooral grappig. Leuk weet ik niet hoor.
LOL ik zou daar niet dood gevonden willen wordenquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik zou daar niet dood gevonden willen worden
Ik vond het Gerrit wel leuk doen. Misschien viel dat ook meer op, omdat Jessie er zo houten-klaaserig bij stond.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
Nope, jessie heeft het niet doorgegeven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Zou Jessie die gast nog melden dat iemand op hem wacht of weggaat? Volgens mij heeft hij die Edgar niet gemeld.
Hoe reageerde ze?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef snetje het volgende:
Mevrouw spreekt Shelley aan dat ze sneaky is en gemeen omdat ze shag uit de bak heeft gepakt ...
ze mot haar bek houwequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:23 schreef MacDeMarco het volgende:
schuimpje vindt shelley sneaky met shag
Niet netjes. Prima als hij het niet doet, maar dan moet hij het niet beloven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef JijWel het volgende:
[..]
Nope, jessie heeft het niet doorgegeven.
podiumvrees heet het feest. de mensen die kwamen voor het feest, is publiek. heel veel publiek is een mensenmassaquote:
Dit klopt ja. Niet netjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet netjes. Prima als hij het niet doet, maar dan moet hij het niet beloven.
das dr buurmeisjequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Merel de Bof?
[ afbeelding ]
Dat ze haar shag gewoon betaald had en dat de mensen daar nietsquote:
Ja nou! Keihard werken aan de Jigsawpuzzel of met een dumpbelt spelen of een middagdutje doen! net als de anderen. Afzien hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Zo, dat is ook eindelijk voorbij.. kan DJ Flop&Toffe Tony eindelijk de resterende tijd daar weer gaan meewerken net als elke andere "gewone" Utopiaan
Hoorde meer bezoekers zeggen dat Shell de shag in dr zak stak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef snetje het volgende:
Mevrouw spreekt Shelley aan dat ze sneaky is en gemeen omdat ze shag uit de bak heeft gepakt ...
Gewoon opsluiten daar. Kijken of ze nog snitchen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
ik haat die schuimpjes die lopen te snitchen, en overal hun dingen lopen te spuien, wat een idioten
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat ze haar shag gewoon betaald had en dat de mensen daar niets
anders te doen hadden dan zich druk maken om haar
Boeide haar niet echt
hoeveel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
podiumvrees heet het feest. de mensen die kwamen voor het feest, is publiek. heel veel publiek is een mensenmassa
Precies, het was weer apart om de onterechte sterallures van sommige Utopianen in beeld te zien. Ik vond het tot nu toe hooguit 6 seconden leuk, maar misschien verandert dat nog.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:22 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik vond/vind het vooral grappig. Leuk weet ik niet hoor.
Dat het haar shag was en dat ze gewoon betaald had ...quote:
Ik vind het wel geinig. Wel idioten ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
ik haat die schuimpjes die lopen te snitchen, en overal hun dingen lopen te spuien, wat een idioten
Maar dat debiele gerep is hopekijk afgelopen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! Keihard werken aan de Jigsawpuzzel of met een dumpbelt spelen of een middagdutje doen! net als de anderen. Afzien hoor
De enige goede reactie. Er zijn belangrijkere dingen over over te snitchen...... als het toch moet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat ze haar shag gewoon betaald had en dat de mensen daar niets
anders te doen hadden dan zich druk maken om haar
Boeide haar niet echt
Ik heb vooral gelachen, wel uitlachen maar dat is ook lachen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, het was weer apart om de onterechte sterallures van sommige Utopianen in beeld te zien. Ik vond het tot nu toe hooguit 6 seconden leuk, maar misschien verandert dat nog.
streamlock - bomenquote:
Vast niet. Jessie was toch al weer een nieuw nummer aan het schrijven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dat debiele gerep is hopekijk afgelopen..
Vraag me af of ze niet meer gezien hebben dan dat. Stelletje losers.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hoorde meer bezoekers zeggen dat Shell de shag in dr zak stak.
Tja als het Shelley haar eigen pakje shag was..Haha die schuimpjes toch..het gemeen vinden, als de inwoners zelf een shaggie draaienquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat het haar shag was en dat ze gewoon betaald had ...
Zo is datquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:28 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik heb vooral gelachen, wel uitlachen maar dat is ook lachen.
Dacht het niet... onze rapper/rapwriter is alweer aan de slag gegaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dat debiele gerep is hopekijk afgelopen..
ze gaat zo dansen ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
van mij mag ze...en ieder ander ook...horen we misschien nog leuke verhalen
Dat was wat ze zeiden toen ze in de rook rij stonden. Dus waarschijnlijk dan daar live gezien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vraag me af of ze niet meer gezien hebben dan dat. Stelletje losers.
ja zo mogelijk nog schunniger, hij kicked eropquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast niet. Jessie was toch al weer een nieuw nummer aan het schrijven?
Een dronken Shelley is helemaal een verschrikking. Er komt normaal al geen zinnig woord uit maar als ze dronken is kan ze alleen nog maar onzin krijsenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
van mij mag ze...en ieder ander ook...horen we misschien nog leuke verhalen
Zal me niets verbazen, maar veel tijd heeft 'ie niet meer, deze twee baggertjes duurde al 3 maandenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast niet. Jessie was toch al weer een nieuw nummer aan het schrijven?
Lekker laten gaan. Hij doet in ieder geval zijn best voor iets wat hij leuk vind.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen, maar veel tijd heeft 'ie niet meer, deze twee baggertjes duurde al 3 maanden
Ja? ik heb er geen last van hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een dronken Shelley is helemaal een verschrikking. Er komt normaal al geen zinnig woord uit maar als ze dronken is kan ze alleen nog maar onzin krijsen
Geen idee. Heb zo'n hekel aan die schuimpjes die zich met dat soort dingen bezighouden. Ze kunnen beter vertellen wat zin heeft en wij dan leuke streams hebben. Ik weet genoeg, maar ik wil daar niet dood gevonden worden en ik ben geen schuimpje. Dan houdt het snel op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat was wat ze zeiden toen ze in de rook rij stonden. Dus waarschijnlijk dan daar live gezien.
(of het waar is weet ik niet)
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:35 schreef mazaru het volgende:
Iedere keer opnieuw weet ze zichzelf op de voorgrond te wringen. Al moet ze er een paar voor neerhoeken
vandaag mag dat. 15 maandenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voor
bizar dat ze nu Frennie nadoetquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:35 schreef mazaru het volgende:
Iedere keer opnieuw weet ze zichzelf op de voorgrond te wringen. Al moet ze er een paar voor neerhoeken
Moet je er een kwaliteit voor hebben om bezopen op en neer te springen op een podium?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het je zovaakt lukt, misschien heeft ze er wel kwaliteiten voor
Ja echt he, door jou/jessie blijf ik knokken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:37 schreef Vinamp het volgende:
Mevrouw op stream 2 is goed dronken, die heeft jessie als voorbeeld
quote:
huilend in zijn armen vallenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:37 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ja echt he, door jou/jessie blijf ik knokken.
quote:
Hey Ms Dj.....quote:
gelijk SLquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
dj jean wil wel ff schaatsen met shel volgens mij
Misschien zijn ze bang dat Shelley ze dat podium afmept??quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Ms Dj.....
Maar ze pakt gewoon het podium ,.. Snap niet waarom er geen andere meiden meedoen.. Straks wel de rest van de avond zeiken over hoe egoistisch ze is
Dan vraag ik mij af wat voor type mens het is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:37 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ja echt he, door jou/jessie blijf ik knokken.
ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Ms Dj.....
Maar ze pakt gewoon het podium ,.. Snap niet waarom er geen andere meiden meedoen.. Straks wel de rest van de avond zeiken over hoe egoistisch ze is
treurig en misschien ziek?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat voor type mens het is.
Een beetje maar en dan bedenk ik me snel dat ik het eigenlijk niet wil weten wat voor iemand je bent als Jessie of ieder andere utopiaan je voorbeeld is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
wat is het?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gecapt, ze liep net weg..
Ik zat met mijn oren te klapperen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gecapt, ze liep net weg..
Net had die linkse een patatje, nu lekker biertje, feestje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens! Nog meer kwaliteiten!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens! Nog meer kwaliteiten!!!![]()
[ afbeelding ]
Best wel triest...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:44 schreef juul. het volgende:
Ze hebben verder niets georganiseerd voor Sjel, geen bloemen, cadeaubonnen ect
Ze kreeg zelfs nog bonje met Mariska, ze moest eens wat gaan doen....Geen taart, rozen o.i.d. dan maar het podium pakken he Shel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:44 schreef juul. het volgende:
Ze hebben verder niets georganiseerd voor Sjel, geen bloemen, cadeaubonnen ect
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:45 schreef Bramenstruik het volgende:
het ziet er alleen altijd minder uit, dan wat je zelf denkt
nee, Sjel heeft zelf al heel veel gepland, komt nogquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze kreeg zelfs nog bonje met Mariska, ze moest eens wat gaan doen....Geen taart, rozen o.i.d. dan maar het podium pakken he Shel?
Dat ook, ze hebben groot gelijk hoor dat ze niets doen voor shel maar toch triest dat ze zo zijn allemaal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Tsja alsof Sjel ooit wat voor een ander heeft gedaan
Haartjes knippen, vlechten, verven, baarden scheren...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Oeh, ok, hopen dat er ook drank bij komt kijken dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, Sjel heeft zelf al heel veel gepland, komt nog
Mooi neukertje voor Jeanquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:47 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley : allemaaaaal naar voor allemaal naar vooooooooor streamlock
Sherry wil het zondag toch vieren?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:46 schreef juul. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:47 schreef JijWel het volgende:
[..]
Oeh, ok, hopen dat er ook drank bij komt kijken dan.
ja dat ook, cocktailsquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:47 schreef JijWel het volgende:
[..]
Oeh, ok, hopen dat er ook drank bij komt kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |