Ik mik ze ook altijd even in de magnetron.:@quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:04 schreef Molo het volgende:
Dienstmededeling
Wraps altijd even in een droge koekepan opwarmen tot warm en tikje knapperig voor het vullen, die zut is anders echt niet te nassen
Einde dienstmededeling
Die eierhand met worst erinquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:20 schreef Zilverberk het volgende:
Hier meer van dat soort meuk:
https://twentytwowords.co(...)crimes-against-food/
Klikken op eigen risico.
Bakken in de pan dus voortaan, gij hoerenjong!!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik mik ze ook altijd even in de magnetron.:@
'I can't seem to find the little man in the boat'quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:20 schreef Zilverberk het volgende:
Klikken op eigen risico.
Dat is nog het enige gerecht dat ik zonder bezwaren op zou eten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
'I can't seem to find the little man in the boat'
'ooh!!'
[ afbeelding ]
'Found him!'
Niks mis meequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:38 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb net een thaise rijsttafel besteld.
Is het heel onethisch de bezorger door de regen te sturen eigenlijk?
Ooh, ik weet nog op de BBQquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:45 schreef minilot het volgende:
Ja, ik las over zelf naanbrood maken en nu ben ik onrustig totdat ik dat ook weer heb gedaan.![]()
Er zat veel liefde in, die kwam er alleen niet uitquote:
Nja, en met zulks heb ik gewoonlijk toch geen moeite..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er zat veel liefde in, die kwam er alleen niet uit
Wat een gejank zeg. Zitten best bruikbare tips tussenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:20 schreef Zilverberk het volgende:
Klikken op eigen risico.
Ik denk altijd als er iets mislukt, zolang er niemand dood aangaat is het niet erg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Nja, en met zulks heb ik gewoonlijk toch geen moeite..
Quiche is wel lekker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was awesome.![]()
Ik wacht tot mijn K&K AH lorraine quiche klaar is
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb er enorm veel zin in, Joaquin Phoenix sowieso![]()
![]()
![]()
En @:spoiler: hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Je moet "loempia's" zeggen van Zilverberkquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lekker! Prima luxe lunch is dat zegquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen Vietnamese springrolls maken voor m'n vrijwilligerswerk. We hebben nu afgesproken dat we omstebeurt de lunch verzorgen, best gezellig.En vind ik leuk om te maken.
Feli!quote:
Een springrolls en loempia zijn twee totaal verschillende dingen. De springroll is rauw de loempia komt uit het vet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet "loempia's" zeggen van Zilverberk
Bouwjaar 72. En nog niet. Maandag appeltaart halen bij de mensen met een beperking.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Feli!
Hoeveel jaartjes en wat voor taart heb je uitgedeeld?
Ik vind het leuk om haar nieuwe dingetjes te laten proberen. Ik doe bezoekwerk voor de Zonnebloem, dus om de week ga ik langs bij een mevrouw die halfzijdig verlamd is. Leuke match wel, want we zijn beide gek op lekker eten, katten en planten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:01 schreef Molo het volgende:
Lekker! Prima luxe lunch is dat zeg
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?
En van mij ook. We hebben er een Nederlands woord voor, waarom zou je Engels gebruiken, klinkt dat interessanter ofzo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet "loempia's" zeggen van Zilverberk
Dit ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Een springrolls en loempia zijn twee totaal verschillende dingen. De springroll is rauw de loempia komt uit het vet.
Ah! Had je jonger ingeschat, geen idee waarom trouwensquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Bouwjaar 72. En nog niet. Maandag appeltaart halen bij de mensen met een beperking.
de kenners vinden dat het wat anders isquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En van mij ook. We hebben er een Nederlands woord voor, waarom zou je Engels gebruiken, klinkt dat interessanter ofzo?
Als ik spring roll in typ op Google afbeeldingen zie ik dingen die toch tamelijk gefrituurd lijken.quote:
Dat zijn onwetendenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik spring roll in typ op Google afbeeldingen zie ik dingen die toch tamelijk gefrituurd lijken.
Ja ik ook. Stelletje snobs hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik spring roll in typ op Google afbeeldingen zie ik dingen die toch tamelijk gefrituurd lijken.
te grijs om ongeluk te brengenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik er twee van te logeren nu
Ze zijn blauwquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om haar nieuwe dingetjes te laten proberen. Ik doe bezoekwerk voor de Zonnebloem, dus om de week ga ik langs bij een mevrouw die halfzijdig verlamd is. Leuke match wel, want we zijn beide gek op lekker eten, katten en planten.
Wat goed van je. Zeker als jullie zo matchen. Is zij ook nog mobiel, dat ook ergens heen kunt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om haar nieuwe dingetjes te laten proberen. Ik doe bezoekwerk voor de Zonnebloem, dus om de week ga ik langs bij een mevrouw die halfzijdig verlamd is. Leuke match wel, want we zijn beide gek op lekker eten, katten en planten.
DAT HEP OP FACEBOOK GOOGLE GESTAAN!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze zit altijd in een rolstoel. Dus we kunnen een rondje naar buiten oid. En ze heeft een scootmobiel, maar heb eigenlijk nog niet voorgesteld om ergens wat verder weg naartoe te gaan. Ze woont bij een klein centrumpje en een park.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat goed van je. Zeker als jullie zo matchen. Is zij ook nog mobiel, dat ook ergens heen kunt?
Dat is een snackje toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh zelden ZO simpel ZO lekker gegeten![]()
anderhalf ons gehakt ontdooien, kerrie/paprika.knoflook allen in poedervorm erdoorheen, gaar braden, in de pan een swirl van sriracha eroverheen, op 3 wraps gooien, en kauwen maar
Koolhydraten en vlees, verrassend dat dat lekker is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh zelden ZO simpel ZO lekker gegeten![]()
anderhalf ons gehakt ontdooien, kerrie/paprika.knoflook allen in poedervorm erdoorheen, gaar braden, in de pan een swirl van sriracha eroverheen, op 3 wraps gooien, en kauwen maar
drie snackjes. Appeltje toe en ik zit weer volquote:
Ik had patat en een frikandel van de slager, was ook erg lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
drie snackjes. Appeltje toe en ik zit weer vol
Ook primaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had patat en een frikandel van de slager, was ook erg lekker
Ze zijn minderjarigquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanwege dierendag jenever in hun drinkbakken gedaan?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:55 schreef Barreltje het volgende:
Maar wel eindelijk aan vriendinnetjes vertellen over het trouwen
Jee voor verkansiequote:
Jeuj! Laat maar komen die plannenquote:
Lol, de mijne komt uit de studentenkamer van schoonzus. Heeft vast ook zo’n geschiedenisquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:56 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...die rieten stoelkreeg ik voor mijn verjaardag en meegesleept tot in studentenhuis nog jarenlang.
En voor al jullie huisdieren in de culsc: de éen is nog mooier dan de ander.
Kampioen is voor mij Sam, op de een of andere manier.
De krullen, de blik, fotogeniek
Beiden zijn lekker, maar de springrolls zijn makkelijker te maken en winnen dus nipt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Een springrolls en loempia zijn twee totaal verschillende dingen. De springroll is rauw de loempia komt uit het vet.
Het zijn dus gewoon identieke dingen alleen loempia heeft één bereidingsstap meer, namelijk het frituren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Beiden zijn lekker, maar de springrolls zijn makkelijker te maken en winnen dus nipt.
Ik heb ooit kookles gehad in Azië en daar werd de vulling voor de loempia voorgegaard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zijn dus gewoon identieke dingen alleen loempia heeft één bereidingsstap meer, namelijk het frituren.
Dus: Van frituren wordt een spring roll een loempia. Poteeto potaato.
Op zo'n detailniveau onderscheid maken vind ik onzinnigquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb ooit kookles gehad in Azië en daar werd de vulling voor de loempia voorgegaard.
Wat bij mij in springrolls verdwijnt is deels gegaard (vlees/vis/rijstmie) en deels rauw (groenten). En dat is ook hoe ik dat ooit (bijna 20 jaar geleden) in Azië at.
Nou ben ik niet de maatstaaf der dingen, maar wellicht dat dit verschil ook elders in gebruik is.
Hoe gaat het verders?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:44 schreef minilot het volgende:
Lang staan is nog even meh, dus koken komt een andere keer wel
SPOILER: de gezelschapdieren in dit huishoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dan heb je idd een rot leven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar betaald krijgen om hier naar te kijken
Wowquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Tevens salamiquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow![]()
Echt magisch![]()
Hoop het ooit eens te zien
Mooi. Ooit ooitquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bofkont.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Aw. Poekiesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik er twee van te logeren nu
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:21 schreef sigme het volgende:
Ook leuk.SPOILER: de gezelschapdieren in dit huishoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar klein grut is leuker.
Hond(jes?) zijn ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben een poezenmens.
welk merk is het? Stabij?
Mooi hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Aw. Poekies
[..]
Ook leuk.
Maar klein grut is leuker.
Hond(jes?) zijn ook leuk.Of een Drentse patrijs? Friesche stabij heeft krulletje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben een poezenmens.
welk merk is het? Stabij?Kranplätze müssen verdichtet sein
Google staat er vol mee, keus genoeg voor in je foto-album.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi hoorEignlijk één van de allermoeilijkste dingen om fatsoenlijk op een foto te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |